فتح باغ

به چمنزار بیا به چمنزار بزرگ و صدایم کن از پشت نفسهای گل ابریشم ...

فتح باغ

به چمنزار بیا به چمنزار بزرگ و صدایم کن از پشت نفسهای گل ابریشم ...

زندگی رازِ بزرگی ست که در ما جاریست ...



عشق دیگر نیست این
این خیرگی ست
چلچراغی در سکوت و تیرگی ست
 

فروغ فرخزاد


زندگی برای من بسیاری وقتها یک چیز فانتزی می شود. تماشای مردم، بچه ها،  پرنده ها، سگ ها،  عاشقی دو آدم،  تماشای ماه توی آسمون،  صبح های زود که یک ستاره  می شینه وسط قاب پنجره ی اطاق خوابم و برام می شه یه تابلوی زیبا. اون وقتهائی که با یک لیوان چای کنار پنجره می ایستم به تماشای ماه و همین ماه ساده اونقدر هیجان زده ام می کنه که به چند نفر اس ام اس می زنم و می نویسم همین الان ماه رو ببین چقدر قشنگه، اون پرنده ی کوچولوئی که می یاد می شینه کنار پنجره و من سعی می کنم تکان نخورم که پرواز نکنه بره و تا اونجائی که می تونم تماشایش می کنم ...  و عشق و عشق برای من راز پایداریست ...  دوست داشتن یعنی بالی برای پرواز.  دوست بدارید یک نفر را ... عمیق و قشنگ و خاص و استثنائی . یک نفر جواهری بشود در قاب دلتان،  نورش تمام وجودتان را سرشار می کند. گرمایش از انجماد می رهاند شما را.  مهم نیست او کیست، کجاست،  دنیایش چند فرسنگ فاصله دارد، چند سالش است، مادرتان است ، پدرتان است، فرزند، دوست ... هر کسی که باشد ، فقط یک نفر را داشته باشید که یک جوری ، یک جور خاصی ، دوستش داشته باشید.




پ ن : هشتم دیماه سالروز تولد فروغ فرخزاد بود دلم نیامد  بگذرم از  کنارش . پس اینجا را گوش کنید (تکراریست ولی دوست دارم دوباره تکرارش کنم). من یک شب خواب دیدم تمام این شعر را برای کسی که خیلی دوستش دارم خواندم و وقتی چشمانم را باز کردم انگار که توی آسمونها بودم.


پ ن :  اینجا هم یک ترانه ی خیلی قشنگ از طرف آفتاب عزیزم است که نمی دونید با چه محبتی این را برای من فرستاد... کاش می تونستم با این واژه های حقیر ، مهربانیش را بنویسم. گوش کنید حتما" حتما" ...


پ ن : آیا می شه این پسر بچه را دوست نداشت؟   می شه عاشقش شد ... .


اینجا  -   اینجا   -  اینجا -  اینجا - اینجا -  اینجا  - اینجا - اینجا  را گوش کنید . بسیار زیبا و دلچسب از طرف حضرت حافظ عزیز. 


و این ترانه ی زیبا هم از طرف خودم ... 



یک ترانه ی بامزه از طرف حمید عزیز . گوش کنید حالتون خوب می شه 


 اینجا و  اینجا و اینجا رو گوش کنید و بخندید . ایرج میرزا عزیز هیچ چیزی مثل این آهنگ هائی که فرستادی نمی تونست من رو به قهقه بندازه. خیلی نیاز داشتم از ته دل بخندم ... مرسی .  به قول آقای صالحی در لینکی که حضرت حافظ عزیز فرستادند : می خواهم به رواج رویا بیاندیشم ، می خواهم ساده باشم ، می خواهم به آن پرنده خسته بیاندیشم ، گاهی اوقات مجبورم حقیقتی را پس گریه ها بی وفقه ام  پنهان کنم همین  خوب است ... همین خوب است 


اینجا رو هم از دست ندید ... از طرف نویسنده ی عزیز وبلاگ نوشته های پراکنده . 

نظرات 27 + ارسال نظر
آفتاب چهارشنبه 11 دی 1392 ساعت 22:12 http://aftab54.blogfa.com

برای پرنیان نازنینم:
به یاد داشته باش که انسانها در کنار هم عاشقند و دور از هم عاشق تر!
هرجا که باشی! هر کجا که باشم! "دوستت دارم".

و دور از هم بی قرار و دلتنگ ...

مرسی عزیزدلم. اونقدر مهربانی هات خاص اند که نمی شه حتی در موردشون اون جوری که لایقش نوشت .

رها پنج‌شنبه 12 دی 1392 ساعت 11:15


سال نو ت مبارک عزیزم ...

سلام رها جان
سال نو شما هم مبارک. برای تو و تمام عزیزانت سالی خالی از هر تنش و نگرانی و اندوه و سرشار از امید و شادی وسلامتی آرزو میکنم.

حضرت حافظ پنج‌شنبه 12 دی 1392 ساعت 14:32

سلام پرنیان زیبا

آفتاب که میتابد
پرنده که میخواند
نسیم که میوزد
به خودم میگم : حتما حال پرنیان زیبا خوب است که جهان این همه زیباست....

بیاد فروغ عزیز این لینک را برای شما و دوستان مهربانت میگذارم تا لذت ببرند منتها باید صبر کنند تا لینک کامل باز شود وقتی عکس فروغ آمد روی علامت دایره کلمه play را بزنند

سلام بر حضرت حافظ عزیز

فقط تو می مونی با من
فقط تو می خندی زیبا
کنار من بخون امشب
هزارون قصه تا فردا
کنار من بخون امشب
که شب با تو بشه فردا
ای در تن من ، متن تمنا همه تو
ای در شب من ، شاعر شیدا همه تو
خورشید منی بر دل کوه های بلند
در دلهره ی کوه بلند، گرم بخند
....
....


وقتی می نویسید زیبا همش یاد این ترانه ی دنگ شو می افتم .
مرسی که می نویسید زیبا . همیشه خانم ها از شنیدن این کلمه ی زیبا به شدت احساس غرور می کنند
(شوخی کردم واقعا") خواستم از خجالت شما در بیام یه جوری



مرسی ...
دیشب خیلی حالم خوب بود . بیرون از خونه بودم و دوست داشتم زودتر بیام خونه و این پست رو بنویسم . دوست داشتم احساسم رو با شما و بقیه به اشتراک بگذارم .


متاسفانه لینک شما اینجا ثبت نشده . هیچ لینکی من در این کامنت نمی بینم. متاسفم که از دست دادمش .

اگر کامنت نمی شود ، شاید بهتر باشه برایم ای میل کنید تا من دوباره آپلودش کنم . فکر کنم خیلی قشنگه

. پنج‌شنبه 12 دی 1392 ساعت 14:58

اینجا پر از عاشقی ست
و چقدر زیباست تصویر ، متن، ترانه های لینک شده و احساسی که در بطن تمام آنها نهفته اند...

پیروز باشید .

خیلی ممنونم. لطف دارید.

آفتاب پنج‌شنبه 12 دی 1392 ساعت 17:42 http://aftab54.blogfa.com/

نوشتی فقط یک نفر را یک جور خاصی دوست داشته بشید ..

من هم یه جور "خاص " دوستت دارم پرنیان من..

این حرف من نیست .. همه تو رو یک جور خاص دوست دارند نازنینم.


این لب بوتاکس کرده هم تقدیم به تو

اوووه مرسی . قربونت برم عزیزم
از بس که تو و اون همه که میگی خوبید. البته خیلی ها ممکنه از خوندن این کامنتت شاکی بشن

ببین لیلا جون این لبهاش رو بوتاکس نکرده . این لبهاش رو احتمالا" ژل یا پروتز گذاشته . نمی دونم راستش چیکار کرده این شکلی شده ولی قطعا" بوتاکس نکرده . پیشانیش رو بوتاکس کرده . ولی عجب تیکه ای شده واقعا"

h@m!d پنج‌شنبه 12 دی 1392 ساعت 21:04

سلام
بعد از یه تاخیر خیلی طولانی اومدم .. راستش خجالت میکشم بعد از این همه مدت ..

در مورد پست جدید .. فکر میکنم عشق و محبت تو دل همه آدم ها هست .. خدا عشقو تو دل همه آدمها گذاشته .. ولی خیلی از آدمها نمیتونن به این عشق دسترسی پیدا کنن .. که هر لحظه زندگیشونو با این عشق پر کنن .. وقتی یه نفر رو خیلی خیلی دوس داریم ، یه جوره خاص ، این دوس داشتن زیاد باعث میشه خیلی راحت تر به این عشق دسترسی پیدا کنیم ، که بذاریم بتابه به همه جای زندگیمون ..
این دوس داشتن های شدید و خاص ، این محبت و عشقو شعله ور میکنه ، پرورش میده و جاریش میکنه تو تموم نفس کشیدن ها و روزمرگی هامون ..

سلام
اختیار دارین . خجالت چیه ؟ هر موقع که بیای خوشحالم کردی.

همون دوست داشتنِ خاص، مالِ هر کسی نیست. مالِ کسانیه که قلبشون رسم عاشقی رو بلده. روحشون آماده ی بزرگ شدن هاست. عشق سراغ هر کسی نمی ره. عشق اوج داره ، درد داره، رنچ داره ، حسرت داره ، دلتنگی داره، گذشت ... گذشت ... گذشت داره . و به قول تو تمام اون حس های قشنگ جاری می شن در نفس ها . دیگه تو هیچوقت اون آدم قبل نخواهی بود.
مرسی حمید عزیز .

h@m!d پنج‌شنبه 12 دی 1392 ساعت 21:07

راستی لینک دانلود هم خرابه .. اینو تایید نکنید

بببخشید حمید عزیز این کامنتت رو بی اجازه تائید کردم. عذر می خوام ازت ولی واقعا" متوجه نشدم کدوم لینک خرابه. لینک هایی که من گذاشتم؟ چون من یک بار الان چک کردم درست بود. اگه ممکنه یه توضیحی بده . ممنون

حضرت حافظ جمعه 13 دی 1392 ساعت 10:00

سلام پرنیان زیبا

ماه پر سرور و شادی ربیع الاول به شما و همه مبارک باد
آدینه ات بخیر و شادی

لینک را دوباره تقدیم می نمایم
الف : تولدی دیگر
http://s4.picofile.com/file/7772818488/5_Tavalodi_Digar_Reticence_ir_.mp3.html
ب: سلام آفتاب
http://s4.picofile.com/file/7772815913/3_Salame_Aftab_Reticence_ir_.mp3.html
ج: فتح باغ
http://s4.picofile.com/file/7772815050/2_Fathe_Bagh_Reticence_ir_.mp3.html

سلام بر شما

ممنونم بر شما هم مبارک و شاد و پرامید باشد. متاسفانه با آغاز ربیع الاول یکی از بستگانم از دنیا رفت . و تا فرصتی پپیش می یاد فتح باغ رو باز میکنم و اینجا رو می خونم و پیامهای مهربانی را می خوانم خستگی هام محو می شن. و مرگ و فقدان و لباسهای سیاه و ساعتها سرپا ایستادن و بغض و ... رو دقایقی فراموش میکنم.
لینک هائی که گذاشتید هم حال من را خوبتر کرد و به جبران این محبت یک ترانه به شما و بقیه دوستان تقدیم می کنم .

امیدوارم همه ی لینکهای شما را بدون اشتباه اضافه کرده باشم

ونوس جمعه 13 دی 1392 ساعت 10:13 http://www.blogparis-tehran.blogfa.com

سلام جالبه بیشتر عکسهات پسربچه هستن معلومه که دوست داشتنیه

سلام
جدی ؟ ناخودآگاه اینجوری شده . من عاشق بچه هام ، هلاکشون هستم فرقی هم نمی کنه ولی عاشق پسر بچه های سیاه پوست هم هستم .

حضرت حافظ جمعه 13 دی 1392 ساعت 10:36

لینک تولدی دیگر با صدای نیکی کریمی
http://s2.picofile.com/file/7224706127/%D9%86%DB%8C%DA%A9%DB%8C_%DA%A9%D8%B1%DB%8C%D9%85%DB%8C.mp3.html

مرسی ....
واقعا" ممنونم لذت بردم و لینکش کردم

حضرت حافظ جمعه 13 دی 1392 ساعت 10:43

سلام پرنیان زیبا

میدانم که اشعار سید علی صالحی را خیلی دوست میداری و هر از چند گاهی در وبلاگ از آنان بهره میبری ، برای همین 4 لینک از دکلمه اشعار این شاعر عزیز با صدای مرحوم استاد شکیبایی تقدیم شما میگردد

http://s3.picofile.com/file/7398261284/khosro_shakibaei_neshaanihaa_01_neshaaniyeh_aval.mp3.html

http://s3.picofile.com/file/7398265478/khosro_shakibaei_neshaanihaa_02_neshaaniyeh_dovom.mp3.html

http://s3.picofile.com/file/7369967632/Khasteam_khaste2.mp3.html

http://s3.picofile.com/file/7384946983/Soraghe_Sher_Miravam.mp3.html

به به ... عالی بودند . باید بشینم و سر فرصت ده باری گوش کنم هر کدوم رو

h@m!d جمعه 13 دی 1392 ساعت 12:33 http://adonis1372.blogfa.com/

در مورد لینک دانلود ، منظورم همین لینک دانلودی بود که تو پی نوشت گذاشته بودین .. دیشب به صورت html ذخیره میشد و حجمش 13 کیلوبایت بود ولی الان امتحان کردم و درست شده .. احتمالا ایراد از سرورهای آپلود بوده ..

بله . چون من دیشب چک کردم درست بود. خوب خوشحالم که درست شده .

h@m!d جمعه 13 دی 1392 ساعت 12:44 http://adonis1372.blogfa.com/

حرفتونو قبول دارم .. دوس داشتن خاص مال هرکسی نیست .. بعضیا هم هستن که باید فقط از دور دوسشون داشت .. خودتو به آتیش میکشی ، میسوزی و دردو تحمل میکنی تا بشی ستاره زندگی اون فرد ، که زندگیشو روشن کنی ولی نزدیکش که میشی میبینی تاب نمیاره ، تحمل دوس داشتن و تحمل عشقو نداره ، میبینی آدم این راه نیست ..هول برش میداره ، میترسه و این آتیشی که حالا همه چیزته رو خفه میکنه ..

این روزها از آدمها خیلی خسته ام .. ترجیح میدم یه شخصیت غیر واقعیه ساخته ذهنمو دوس داشته باشم تا اینکه بخوام یه آدم واقعی رو به شکل خاص دوس داشته باشم ..

حیف ... حیف که قدر این دوست داشتن ها رو نمی دونند . نمی دونند چی رو از دست می دن. امیدوارم کسی باشه که لایق عشق های خوب و ناب و زلالت باشه. و بتونه تو رو لبریز کنه از زندگی .

فعلا داری توی رویا زندگی می کنی گویا .

h@m!d جمعه 13 دی 1392 ساعت 18:27 http://adonis1372.blogfa.com/

نه بابا !!! اصلا تو رویا زندگی نمیکنم :)) نمیدونم چرا همچین فکری کردید ..
حوصله دوس داشتن خاصه یه آدم جدید رو ندارم دیگه .. آدمهای جدید رو دیگه وارد زندگیم نمیکنم .. اگه میرم سراغ نوشته ها و شعرهای احساسی و عاشقانه ، اگه میگم یه آدم غیر واقعی رو میسازم تو ذهنم و همونو دوس دارم ، برای اینه که عاشقی یادم نره .. که قلبم یخ نزنه ..

دقیقا منظور من هم همین بود.
فکر کنم خیلی آسیب دیدی در دوست داشتن هات. نمی دونم چی بگم ...

ایرج میرزا جمعه 13 دی 1392 ساعت 22:20

سلاااااام

از کنسرت چه خبر ؟ خوش گذشت؟

سلام ایرج میرزا عزیز
یکی از بستگان فوت کرده و من موندم و بلیط های کنسرت که فقط هم با کارت شناسائی من تائید می شدچون از طریق اینترنت و با مشخصات خودم گرفته بودم . اگر نمی رفتم دو نفر دیگه هم نمی تونستند برن، رفتم ، با مشورت چند نفر که توصیه کردند حتما" برم ... سه چهار ساعت غیبت خوشبختانه به جائی برنخورد. و چقدر خوب شد که رفتم . اصلا" از زمین و زمان دورم کرد . تمام حال های خوب برگشت . از ترانه ی لینک شده متوجه شدی فکر کنم . متاسفم که آقایان عزیز نمی تونند در این کنسرت ها حضور داشته باشند. واقعا" متاسفم ...

البته وقتی وارد تالار شدیم اصلا" کارت شناسائی نخواستند و خواست خدا بود که من بتونم کنسرت رو وسط این ناممکن برم

سلام
خوبی؟
حال و احوال؟
بازم اومدم اینجا و یه متن زیبا خوندم. درود بر شما
الان که اداره هستم و نمی تونم مواردی که گفتین رو گوش کنم. اما روشون کلیک کردم و از اسم فایل حدس زدم چی می تونه باشه
آهنگ آخرین معشوق که آفتاب خانم زحمت کشیدن اصلش یه آهنگ عربیه. ما هم بخاطر جایی که زندگی می کنیم از این آهنگ ها زیاد میشنویم. احتمالا شما هم شنیدین. اگه نشنیدین بگین واستون پیدا کنم. فکر کنم عربیش با احساس تر باشه
شاد و پیروز باشید

سلام
خیلی ممنون . لطف دارید شما.

من این ترانه ی عربی رو که می گی تا حالا گوش نکردم
ممنونم . همیشه از گرفتن ترانه استقبال می کنم. لطف میکنی

h@m!d شنبه 14 دی 1392 ساعت 11:55 http://adonis1372.blogfa.com/

بیخیال مشکلات و همه آسیب ها .. زندگی جریان داره :))


+ غروب باشه .. خیابونها و پیاده رو ها شلوغه شلوووووووغ ..

هوا هم سرد ِسَــــــــرد باشه جوری که نوک بینی همه قرمز شده ..

داره برف میاد و خیابون ها و پیاده رو ها یخ زده ..

پشت چراغ قرمز شیشه ماشینو بدی پایین ..

این آهنگ(که لینکشو پایین آوردم )رو پلی کنی و صداشو بدی آخر ..

مردم دارن تو خیابون یخ میزنن بعد تو و دوستات داد میزنین ..

زمستونه خدا سرده دمش گرم / هوا رو مثله یخ کرده دمش گرم

http://s5.picofile.com/file/8107229384/Mehdi_Mojtabaei_Zemestoone_Khoda.mp3.html

++ یکم خنده داره آهنگش .. من خیلی دوسش دارم و گفتم یه آهنگه متفاوت هم اینجا لینک شه بد نیست :))

آره خیلی وقتها باید خودمون رو بزنیم به بی خیالی ...
یعنی مجبوریم و اگر جدی بگیریم آسیب می بینیم . می فهمم این رو و کاملا" تجربه اش کردم.

حمید عزیز آهنگی که برام فرستادی خیلی قشنگه . ولی من جراتش رو ندارم با دوستهام توی ماشین صدا رو بلند کنم و شروع کنیم دسته جمعی همراهی کردن و تازه شیشه رو هم بکشیم پائین.
آخه خانم ها .... همیشه مشکل پیدا می کنند . می دونی ... اونوقت یه لشکر اسکورتمون خواهند کرد
باور کن

بامزه بود . مرسی لینکش کردم

ایرج میرزا یکشنبه 15 دی 1392 ساعت 00:14

حالا که اینجا فیلتر نداره پس بگیر که اومد

چی رو ؟؟؟
خطرناک شد انگار

نوشته های پراکنده یکشنبه 15 دی 1392 ساعت 09:51 http://thunderb.blogfa.com/

سلام
خوبی؟
اون ترانه ای که گفتم رو پیدا کردم
اسمش "حبیبی لا" هست و از خواننده مشهور مصری عمر دیاب هست
اینم لینکش
http://s5.picofile.com/file/8107377218/Ya_habibi_la_2.mp3.html
به نظر من که از ایرانیه با احساس تر خونده. آخه مصری ها خیلی به آهنگاشون حساسن و از لحاظ موسیقیایی از ما جلوترن
اینم متن و ترجمه آهنگ
http://www.sarou.com/ravand/عمرو-دیاب-اکثر-واحد-یا-حبیبى-لا/

اگه بخوای آهنگو از روی متنش دنبال کنی باید به یه نکته توجه کنی، مصری ها "ج" رو "گ" و "ق" رو "ع" تلفظ می کنن. اگه دیدی تلفظ به نوشته نمی خوره به این خاطره
اینم الان پیداش کردم. ببین جالبه
http://arabirayan4.blogfa.com/post-9.aspx

شاد باشی

سلام
ممنونم . من عر دیاب رو خیلی دوست دارم . مخصوصا" اون آهنگ نور العین رو . صداش یک گرما و حزن دلچسبی داره. مرسی که فرستادی

لینک هائی رو که معرفی کردی هم برام جالب بود . ایرانی ها کلا" توی کار کپی ، کارشون درسته
دوستانی که به ترانه های عربی علاقه مندند توجه کنند .

مردبارانی یکشنبه 15 دی 1392 ساعت 17:48 http://www.green-dream.blogfa.com/

سلام دوست عزیز.... زندگی چیزی جز همین درک زیبایی لحظه هایی که از کنارشون ساده میگزریم نیست.... چشمامون و باز میکنیم به زندگی و می بندیم رو به پنجره رویا ها برای لحظه ای زندگی و فریاد می زنیم هی لعنی بر گرد زندگی همینه ... و نبود انگار جز تکرار تلخی ها .

سلام

قشنگ بود ... زندگی درک زیبائیست و زشتی ها را باید در لحظه فراموش کرد .
خدایا قدرت فراموشی به ما بده .

ممنون

باران دوشنبه 16 دی 1392 ساعت 10:32

...
..
.

و عشق
و عشق
راز پایداریست ..

.
.

سلام قربان!
ممنون از اینهمه کلمات خوب
اون پسر قشنگ دوست داشتنی
و اینهمه صداهای زیبا..

ممنونیم!
:)

ممنون از باران عزیز که بعد از مدتها ما را تازه کرد و سرشار ...

آفتاب دوشنبه 16 دی 1392 ساعت 18:51 http://aftab54.blogfa.com/

مرسی که هستی
و هستی را رنگ می‌‌آمیزی
هیچ چیز از تو نمی‌خواهم
فقط باش
فقط بخند
فقط راه برو...
نه،
راه نرو
می‌ترسم پلک بزنم
دیگر نباشی.

عباس معروفی

مرسی که تو هم هستی لیلا جونم

خلیل دوشنبه 16 دی 1392 ساعت 21:59 http://tarikhroze3.blogsky.com

سلام،

رابطه شعر فروغ و عکس بسیار گویا است. کوشیدم فایل ها باز و گوش کنم، نشد. بهر صورت با سپاس

سلام
خوشحالم از این همه دقت .
متاسفم که نتونستید باز کنید. شاید به خاطر سرعت پایین اینترنت باشه.
ممنون

ایرج میرزا شنبه 21 دی 1392 ساعت 22:43

سلام

سلام به روی ماه ایرج میرزا عزیز

november شنبه 21 دی 1392 ساعت 23:55

سلام و عرض ادب.
تماشای ماه توی آسمون برفی امشب تجربه دیگه ای .... .

پرنیان گرانمایه سعی کردم پستهارو دنبالاکنم، برای لحظاتی. فضا ی باغ خیلی عوض شده انگار ... این باغ با محصولات سابقش طراوتش دوچندان بود... هرچند این لینک در لینک ها هم برای خیلی ها شنیدنش خالی از لطف نیست.

با آرزوی خوشحالی مداوم

سلام نوامبر عزیز
ولی دیشب ماه توی آسمون من زیر مه پنهان شده بود . یک آسمان بی نهایت قرمز از قاب پنجره داشتم.

شاید چون مدتیه یه کمی خسته ام . می شه گاهی هم ما خودمون رو وا بدیم به خستگی ها. مگه نه؟

مرسی از توجهت مهربون

باران یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 13:27

سلاملیکم!
نیستین قربان
نگین نگفت ها!!!

سلام
هستیم زیر سایه ی شما قربان

ویس دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 00:19

سلام .ای بابا کامنت بلند بالای من پرید و رفت. چیکار کنم؟
کیمیای هستی دوست داشتنه . قلبی که مهر بورزه ، از جنس کاینات شده است.

سلام
حیف شد ...

آدمهائی که قادر به دوست داشتن دیگران نیستند جنسشون از چی و کجاست؟ من هیچوقت نفهمیدم این رو

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد