فتح باغ

به چمنزار بیا به چمنزار بزرگ و صدایم کن از پشت نفسهای گل ابریشم ...

فتح باغ

به چمنزار بیا به چمنزار بزرگ و صدایم کن از پشت نفسهای گل ابریشم ...

باز آمد بهار و گلٍ سرخ بشکفت ...

 

 

 

سال نو مبارک  دوستان عزیزم ، اونایی که  می یاین و توی خصوصی برام پیام های مهربانی می ذارین و من می خونم و خوشحال می شم ... خوشحال می شم ... خوشحال می شم و باور می کنم زندگی هنوز هم خیلی وقت ها پر از مهربانی های  بی توقع و  بی انتظاره ،  رندگی پر از انسانهای خوب و دوست داشتنیه ،  اونایی که می یاین و یه نگاه می ندازین و می روید، اونایی که  هی بهم می گین : آهای چرا برای سال نو هیچ چی ننوشتی  هنوز؟  اونایی که  هستین  ولی دیگه نمی یاین به فتح باغ ، سال نو همه تون مبارک  

 

 هر جای دنیا که هستین ، مدام خوشی بیاد و تلنگر بزنه به احساستون.    

 می دونید ؟  ما با همدیگه زندگی رو زیبا می کنیم. من هرچی هم برای دل خودم لباسهای گل گلی بپوشم و هر چقدر هم برای دل خودم رژ قرمز  و عطر بزنم  و لاک گلبهی بزنم و هر چی هم برای دل خودم موزیک های خوشگل بذارم و گوش کنم و گاهی توی خلوت خودم والس بیام و هر چقدر  برای خوش آمدن خودم کفش تق تقی بپوشم و موهامو بالا ببندم و پائین باز کنم ... و توی فنجون خوشگل قهوه بخورم  وقتی هیچ کسی رو نداشته باشم ، دیگه دلی ندارم که این همه کار رو براش بکنم.  

زندگیٍ ما با هم قشنگه ...  زندگی خیلی قشنگ تره که  دوست داشته باشی و زندگی معرکه می شه وقتی که عاشق باشی  

 

عاشق باش  و  طبیعت را  دوست داشته باش و  زندگی را با مهربانیت نوازش کن ، بذار زندگی پر بشه از گلهای سرخ بهاری  با عطر مهربانی و رنگ خدایی

نظرات 15 + ارسال نظر
ساسان اس ام اس شنبه 8 فروردین 1394 ساعت 14:59 http://www.SasanSMS.ir

سلام وب خوب و به روزی داری. امیدوارم همیشه اینجور باشه. آدم یه همچین وبایی رو می بینه از وب خودش ناامید میشه! می تونی وبت رو تو انجمن ما معرفی کنی تا بقیه هم استفاده کنن.
من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن.
ممنون

www.SasanSMS.ir
کامل ترین آرشیو اس ام اس

www.SasanSMS.ir/Forum
متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان

آفتاب شنبه 8 فروردین 1394 ساعت 20:10 http://aftab54.blogfa.com/

سلام پرنیان نازنینم.. سال نو مبارک ..

یکی از قشنگی های زندگی من به بودن دوست خوبی چون توست.. مرسی از مطلب زیبات و ممنون که دوباره اینجا رو در سال جدید روشن کردی عزیزم.

سلام
یکی از قشنگی های زندگی من هم تو و بقیه ی دوستهای عزیزم هستید و این را از صمیم دل می گم.
خدا رو شکر می کنم برای داشتنتونش

علی شنبه 8 فروردین 1394 ساعت 22:54

سلام خانم پرنیان سال نو مبارک
من وب ندارم اما نمیدونم اگر یک روز به اینجا سر نزنم چرا کلافه ام
از بس شما دلی و با احساس مینویسی و خودت هستی ....
آرزو میکنم در زندگی همیشه خوشبخت و عاشق بمونی چون لیاقت بهترینها رو داری و خدا اگر با عدالت بخواد رفتار بکنه حق شما به مراتب از زندگی بیشتر و بهترینهاست چون زیبا میبینی و زیبا حس میکنی تمام هستی را ...
بهترینها رو برای تو دوست مجازی آرزو میکنم
من خودم از روزگار داغونم و دلم با هیچی شاد نمیشه اما از خدا و ته قلب برای شما خوب خواستم در این سال و همه سال

سلام علی آقای عزیز
مرسی برای این همه لطف و برای این آرزوی زیبا

روزگار رسمشه که گاهی ماها رو مچاله کنه ولی ما هم رسممون اینه که دوباره بلند بشیم و قامت راست کنیم .
من هم خیلی از این مچاله شدنها داشتم ولی ایستادم و ادامه دادم

تمامش هم به خاطر قلب سرشار از عشق بوده ، چه افتادنها و چه ایستادنها، مهم اینه که عاشق بمونیم

شما خیلی خوبید ، و می توانید هزار بار بایستید ، از کلمات سرشار از مهربانی تان فهمیدم

شاری یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 13:12 http:// shadi1919.blogfa.com

سلام پرنبان جآن
سال نو مبارک

سلام به روی ماهت

سال نو مبارک و همراه با شادی های بی پایان

باران دوشنبه 10 فروردین 1394 ساعت 16:05

بایرامیز مبارک اولسون!
پیر بشی ننه جون!!!

هنونا که گفتین

من پیر نمی شم

رهگذر دوشنبه 10 فروردین 1394 ساعت 20:42

سلام به پرنیان عزیز
هیییییییییییچی مثل با هم بودن و همدل بودن و عشق بی دلیل نیست که نیست که نیست...چققققققد نوشتت رو دوست داشتم و چققد پاراگراف دومت فوق العاده بود...
صمیمانه ترین تبریکهای من رو هم پذیرا باش دوست خوب و با احساس من.
محمد

سلام
مرسی دوست خوبم .

اگه آدمها بدونند دوست داشتن چقدر قشنگه همه شروع می کنند همدیگر را یه عالم دوست داشتن

سال بسیار خوبی برات آرزو می کنم

ریحانه چهارشنبه 12 فروردین 1394 ساعت 15:45

حال و لحظه ی نو مبارک:)
خوشحالم ک هستی و جایی هست برای خلوت هام...سپاس از بودنت:)

سلام

من هم ممنونم

پرنیان چهارشنبه 12 فروردین 1394 ساعت 16:43

از دوست عزیزی که پیام گذاشتید و خواستید تایید نشود ممنونم.

من از خواندن پیامهای شما دوستان عزیزم همیشه خوشحال می شوم و همیشه با دقت مطالعه می کنم و به آنها فکر می کنم . اگر از طریق ای میل قادر به پاسخگویی نیستم عذر خواهی می کنم . اگر تمایل به شناخته شدن ندارید و علاقه مند به خواندن پاسخهای من هستید با اسم مستعار لطفا پیام بگذارید ، فقط قبلش به من اطلاع دهید بدانم این کامنت متعلق به کدام دوست عزیز است.

باز هم بابت آن همه لطف و محبت تشکر می کنم.

ایرج میرزا پنج‌شنبه 13 فروردین 1394 ساعت 00:39

سلام
سال نو مبارک
شنیدید میگن با یه گل بهار نمیاد ؟ درووووووغه
برید کنااااااااااااارررررررر من اومدمممم

اولین ساعت سیزده بدره . کجا بهتر از فتح باغ؟؟؟
حالا ما بخواییم سبزه گره بزنیم تو باغ شماااااا ... راش چیه اونوخت ؟

به به - ... رسیدن به خیر

گل که نیازی نداره سبزه گره بزنه

راستیا اینجا نمی شه سبزه گره زد آیا ؟

و سلام عرض شد قربان

سولماز شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 11:04

سلام پرنیان مهربان ، همیشه مهربان و عاشق بمونی و زندگیت سرشار از عشق و دوستی باد گل نازنین

سلام

ممنونم دوست عزیزم . همین آرزو رو من هم متقابلا" برایت دارم.

برنا شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 13:08 http://Www.newday2014.blogfa.com

سلام
بهار، نو روز و نو سال شما هم مبارک

سلام عرض شد قربان

برایتان یک سال خیلی خیلی خوب آرزو میکنم. از صمیم دلم ....

میثم ش یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 13:53

آبیدن برف ها و روییدن جوانه ها مبارک باشه
.
.
.
با آرزوی سالی پر از شادی و زندگی برای شما

این دو تا زیبا بر شما هم مبارک .

ممنونم

لیلا سه‌شنبه 18 فروردین 1394 ساعت 10:21

سلام فراوان نثار تو باد
خداوند بخشنده یارِ توباد
تو بانوی مهر و سخن، آفرین
کلامت، به وجه حسن، آفرین

بسیار زیبا و دلنواز قلم زدید
آموختم و لذت بردم دست مریزاد
نابترین دعاهایم را بر اشعه های زرین خورشید به ودیعه می گذارم تا همای سعادت بر زندیگتان آشیانه کند...
از خداوند چیزی برایتان می خواهم که جز در خاطر خدا ،در باور هیچ کس نمی گنجد
همه خوبیها نثارتان ..

سلام
ممنونم برای این همه محبت . شرمنده می شم هر بار

لیلا سه‌شنبه 18 فروردین 1394 ساعت 10:23

بهاری دیگر آمد شد زمستان ناپدید
حلول آرزوهایت شود سال جدید
غمت از دل برود سودای شادی بکنی
بماند شادمانی در سرایت بس مدید

سال نو بر شما هم مبارک و بهترین ها را آرزو میکنم

گیلداد شنبه 22 فروردین 1394 ساعت 21:05

اگر چه همچو غنچه فرو بستگی ست کار جهان / تو همچون ابری بهاری گره گشا می باش...با بهترین نغمه سرودهای بهاری پرنیان بانوی گل و بهاری بیان. تمام سال من و دوستان و یاران و خانواده خود را از گلهای سرخ بهاری با عطر مهربانی و رنگ خدایی خود اذین بند جانها ی عاشق و دوستدار طبیعت و حفظ و بقا و تداوم این خرد بین پندار انهمه قول و غزل هستید.. ارزومندم سالی پر بار و پر حاصلی از به بار نشستن شکوفه نهال ارزوهای بشر دوستانه و مفهوم کلام عشق در راهبرد سیر ادراک قدرت متعالی مقام زندگی بخش و افرینندگی ذات ملوکانه سیر در خانقاه معنوی سماع عرفانی تان باشد.. بهمراه خیرو برکت دستان سخاوتمند و هنر اعجاز ساختمان کلماتی که اتش زند بر اهن سرد... با مهر فراوان. دوست و دوستدارتان. گیلداد ارسلان

سلام

ممنونم از این همه محبت . من شما رو خیلی دوست دارم دوست ندیده ام .

سال نو بر شما هم مبارک . هر جای دنیا که هستی بهترین ها را برایت آرزو می کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد