فتح باغ

به چمنزار بیا به چمنزار بزرگ و صدایم کن از پشت نفسهای گل ابریشم ...

فتح باغ

به چمنزار بیا به چمنزار بزرگ و صدایم کن از پشت نفسهای گل ابریشم ...

دیار من آن سوی بیابان هاست ...


طبیعت حالش خوب است. بعد از آن یخ و یخبندان و سرمای استخوان سوز کوتاه مدت، در این روزها بید حیاط ما برگهایش جوانه زده ... حالش خوب است.  پرنده ها صبح زود چه شوری دارند، معلوم است آنها هم حالشان خوب است.  شمعدانی من گل داده و خودش از همه بیشتر می داند که چقدر خوشحالم کرده با این دلبری سخاوتمندانه اش.  آخ ... آخ که چه چیزهای ساده ای، گاهی می شود بهانه های خوشبختی من ...

یک نفر هر شب می آید توی کوچه و  با آکوردئون یک آهنگ گیلکی را می نوازد و من پرواز کنان خود را می رسانم پشت پنجره و یک اسکناس گلوله شده پرت می کنم پائین. 

طبیعت دارد پوست می اندازد. من هم ...



به رابطه ها که فکز می کنم ، می بینم باید عادت کنیم که با وجود سردی ها و بی تفاوتی ها، باز دوست داشته باشیم . ما همیشه باید متفاوت باشیم. سردی ها کمتر آدم را می کشد، کافیست کمی حواسمان را پرت کنیم تا نمیریم،  دورنگی هاست که ذره ذره آدم را و ایمانش را نابود می کند.   در مقابل دوروئی و دروغ باید رد شد  و مهر پایانی بر یک رابطه زد حتی اگر بهایش سنگین باشد...  چاره ای نیست ...  



از اینکه از طرق مختلف حالم را می پرسید و یادم میکنید صمیمانه ممنونم. من همیشه قدر محبت ها را خیلی می دانم.  

تا مدتی نخواهم نوشت.   



...



یاد تو عطریست متراکم

پنهان میان شیشه ی دلم 

دستش که می زنم 

وای 

به گمانم دنیا گلستان می شود ...

بتول مبشری

نظرات 20 + ارسال نظر
ساجده جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 13:05

سلام پرنیان عزیز..

من هیچ وقت تو فتح باغ سردی زمستون رو احساس نکردم حتی روزایی که شما یه کوچولو حالتون خوب نبوده..اینجا همیشه بوی بهار میاد...
شما وفتح باغ یکی از چیزهای خیلی خوبی بودید که من از طریق استادعزیزم پیداش کردم...
هرچقدر بیشتر میخونمتون بیشتر شیفته شخصیت متفاوتون با خیلی از آدم ها میشم...
کلام ناب شما وفضای فتح باغ همیشه به من آرامش میده...
اگه یه روز بهم بگن یهت میگیم خانم پرنیان چی به ذهنت میرسه من میگم محبت کردن..
مهربون بودن یکی از بزرگترین نعمتایی که خدا به آدم میده...

قلبا ناراحت شدم از اینکه گفتیدشایدمدتی ننویسید...
امیدوارم هوای دل خواننده های روشن وخاموشتون رو داشته باشید واین مدت خیلی کوتاه باشه...

عازم یه سفر نورانی هستم..سفری که هیچ برنامه ریزی براش نشده بود..همه چیز رو خودش جفت وجور کرد..
خیلی به یادتون خواهم بود...


دوستون دارم

ویس جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 16:55

از آخر شروع کنم ، چی شد ؟ چرا نمی نویسی ؟ به قول خودت تمام وب نویس ها به این حال دچار می شوند ، امیدوارم زود بیایی و بنویسی.
واقعاً حال و هوای گیاهان خوبه خدا را شکر. رستاخیز گیاهان شروع شده ، می گما خانوم ما بیاییم زیر پنجره تون بزنیم پول بفرستی پایین
سردی بعضی آدما برای اینه که دل خودشونم شکسته ، میشه از کنارشون گذشت و حتی با مهری و محبتی گرمشان کرد ولی دسیسه کاران ، فقط خدا از پس آن ها بر می آید و بس.

آفتاب جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 19:30

پرنیان عزیز من

یه استراحت کوچولو کن و زود بر گرد .. منتظرتیم

ترانه بهاری جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 23:06 http://taraneh-bahar.mihanblog.com/

سلام
زیبا نوشتید ولی همونطور که گفتید خیلی سخته !
منظورم تموم کردن همون رابطه است . کاش احساس کمی عاقلانه مهر می ورزید !

از اینکه تا مدتی نمی نویسید ناراحت شدم . امیدوارم زیاد طول نکشه

موفق و سلامت باشید

. شنبه 10 اسفند 1392 ساعت 08:21

چرا ؟

پژمان شنبه 10 اسفند 1392 ساعت 08:42 http://www.silentcompanion.blogfa.com

سلام
امیدوارم حالتون خوب باشه

alireza شنبه 10 اسفند 1392 ساعت 19:22 http://asmani1111.blogsky.com

سلام
نمی دونم شما هم این حالت رو درون خودتون احساس میکنید یا نه که وقتی نوشته ی رو میخونید حتی اگر سطر سطر اون رو با جملات زیبا ترکیب بندی کنن اگر نویسنده اون غمگین باشه باز هم این غم از پشت این کلمات زیبا خود نمایی میکنه خوش به حال بید و شعمدانی شما که حالشون خوبه به بهار بگو سهم شما را از سرسبزی فراموش نکنه موفق باشی

باران یکشنبه 11 اسفند 1392 ساعت 11:56

رها یکشنبه 11 اسفند 1392 ساعت 12:11 http://galaxystar1.blogfa.com

شرطی هم اگر شده باشیم،
تکرارمان از شوق دم می زند.
...
طلوع خورشید بر غروب شب،
دلتنگی و بی تابی شمس را به ماه پاک نمی کند.
...

ایرج میرزا یکشنبه 11 اسفند 1392 ساعت 17:06

کجااااااااا؟؟؟؟؟
همه دارن از خواب زمستونی بیدار میشن اونوقت تو.....
اگه دلمون تنگ شد چیکار کنیم ؟ این باغ بی صاب میشه که
حالا برو از این فرصت باقیمونده استفاده کن پوسستتم عوض کن عیب نداره . صبر میکنیم . ولی خداییش بهار برگرد . برگرد که بهار بدون یه گل بهار نمیشه .

ونوس دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 13:52

سلام پرنیان عزیز
امیدوارم بهار امسال کاملا متفاوت وخوب باشه برات

خلیل چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 19:10 http://tarikhroze3.blogsky.com

سلام،

خبر خوبی نبود/

حیف از این زیبا نوشتن نیست که از دیگران دریغ شود؟

مجذوب چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 21:29 http://www.tabandeh121.blogfa.com

این روزها تصمیم گرفتم از آدمها فاصله بگیرم از دور دوست داشتنی ترند و تحمل این مهمان خانه مهمان کش هم را بیشتر میتوان ب دوش کشید

ایرج میرزا یکشنبه 18 اسفند 1392 ساعت 22:54

خب خدا رو شکر
پس اوضاع خوبه
آبله ... آمارتو داریم کنسرت منسرت میری و ....
تو خوش باش گور بابای فتح باغ . پس اینجوریااااس

نوشته های پراکنده چهارشنبه 21 اسفند 1392 ساعت 08:41 http://thunderb.blogfa.com/

سلام
حال شما؟
خوبید؟
امیدوارم حالت مث حال طبیعت خوب و خوش باشه و از زندگی لذت ببری
رسیدن آخر هفته هم مبارک

باران چهارشنبه 21 اسفند 1392 ساعت 09:48

تو را
ما
چشم در راهیم ..

.
..

سلام دوست ..

ونوس جمعه 23 اسفند 1392 ساعت 13:42

سلام خانم خانم احوالشون خوبه امیدوارم که خوب باشی

پرنیان دل آرام جمعه 23 اسفند 1392 ساعت 22:17

با احترام

http://dll.avazha.ir/avazha/pop/01/02/up05/Dang-Show-Akhare-Ghesse-128.mp3

باران سه‌شنبه 27 اسفند 1392 ساعت 10:42

ما کماکان منتظر هستیم ها!!!

الهام تفرشی چهارشنبه 28 اسفند 1392 ساعت 11:17

سلام پرنیان


مثل همیشه خوندنت حال آدمو خوب میکنه. فقط چرا دیگه موزیک فتح باغ پخش نمیشه؟!



به طرز عجیبی پستی که دارم براش کامنت مینویسم حرفای من بود.



اینجا که میام، تقریبن مطمئنم که راضی بیرون میرم. یه چیز خوب می خونم و میرم..


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد