فتح باغ

به چمنزار بیا به چمنزار بزرگ و صدایم کن از پشت نفسهای گل ابریشم ...

فتح باغ

به چمنزار بیا به چمنزار بزرگ و صدایم کن از پشت نفسهای گل ابریشم ...

یا مقلب القلوب ...




تا تو در آغوشم گل نکنی
این بهار ، بهار نمی شود
نیکی فیروزکوهی



برای کم بودنم ، عذر مرا بپذیرید، برای محبت هایتان هم سپاسگزاریم را.  یک دنیا آرزوی خوب دارم برای هر کسی که این متن را بخواند، ای کاش هر زمان، هر کسی که از کنار من عبور کرد، دلش آرام گیرد و نه اینکه  سایه ای مکدر بر خاطرش باشم. 
 بهار دارد می آید ... هوا، بهاریست و جوانه ها سبز شده اند. هیچ چیزی دوباره زنده نشده است. برگها و گلها و پرنده ها همان های سالی که گذشت و سالهای گذشته نیستند، اینها تازه واردین هستند. هیچ چیز و هیچ کس تکرار نمی شود ،هر چیزی که رفت باید می رفت و چرایش بی معناست ، که معنای زندگی در رفتن و آمدنهاست . و اینک، حال و این لحظه اهمیت با بودن هاست و مبارک باشد قدم هر تازه رسیده ای ...



سالی گذشت بر دلهایمان
سوختند و شکستند و بازیچه شدند
شاید
کسی چه می داند
بر هر دلی ، در هر دلی چه گذشت
و باز هم طپیدند
این کوبش های درد و حسرت و عشق همه بر دل هایمان رفت کمابیش
این صندوقچه های پاندورای اسرار آمیز
به قول دوستی باید بگویی مشان
نه خسته دل ... نه خسته دل ...

بتول مبشری

و در آخر کلام :‌

کمترین آرزویم این است : هرگز با چشمان مهربانت ، نامهربانی روزگار را نبینی .
بالاترین خواسته ام برایت این است : حاجت دلت با حکمت خدا یکی باشد .
زندگی ساختنی است نه گذراندنی . بمان برای ساختن ، نساز برای ماندن
فاصله بین مشکل و حل آن یک زانو زدن است ، اما نه در برابر مشکل ، بلکه در برابر خدا.
هیچ چیز تو را ناراحت نکند . فقط شادی ها تو را احاطه کنند

 اینها آرزوهای من برای تو است ...

از اینکه به یادم بودید ممنونم . ساجده جان تو هم زیارتت قبول  
 
... 
 
این ترانه قشنگ هم هدیه ایست از طرف آفتاب عزیزم به فتح باغ
نظرات 22 + ارسال نظر
سال نو مبارک چهارشنبه 28 اسفند 1392 ساعت 15:10 http://x.co/434eP

بر آمـــد باد صبــــح و بــوی نـــــــــوروز
بـــه کـام دوســــــتان و بـخــت پـیــروز
مبـارک بادت این ســـال و همه ســـال
همــــایــون بادت ایــن روز و همــه روز
[قلب]
[قلب]
خیلی خوشحالم به وبلاگتون سر زدم و از مطالبتون حتما استفاده خواهم کرد.

ازتون دعوت میکنید به سایت مرجع طراحان کارت پستال و عکس نوشته تشریف بیاورید
با کارت پستال های تبریک عید نوروز و مدل های تزئین سفره هفت سین بروز هسـتیم
تشـریف بیــاورید و اگر پســند کردید ســـایت رو لینــک کنید و به خبر بدید و نظر بگذارید
.
.
لطـــــــــــــــــــــــــفا با نام کارت پستال و عکس مارو لینک کنید.

آفتاب چهارشنبه 28 اسفند 1392 ساعت 23:40

ای صمیمی، ای دوست

گاه و بیگاه لب پنجره خاطره ام می آیی



دیدنت... حتی از دور

آب بر آتش دل می پاشد

آنقدر تشنه دیدار تو ام

که به یک جرعه نگاه تو قناعت دارم



دل من لک زده است

گرمی دست تو را محتاجم

و دل من... به نگاهی از دور

طفلکی می سازد



ای قدیمی، ای خوب

تو مرا یاد کنی یا نکنی، من به یادت هستم

من، صمیمانه به یادت هستم



آرزویم همه سر سبزی توست

دایم از خنده لبانت لبریز

دامنت پرگل باد.

سال نو مبارک ، من به یادت هستم، اصلا می شود خوبان را از یاد برد؟

ممنونم دوست خوب و همراهم

شیما پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 13:10

سلام پرنیان مهربانم...
امیدوارم خوب و سلامت باشی.می دونم اونقدر لطیف و مهربون هستید که نبودنم رو به حساب بی تفاوتی و بی مهری نمی گذارید.
یه مدت نت نداشتم ، با گوشی می خوندم اما نمی تونستم چیزی بنویسم و چقدر سخت بود که امکانش نبود اون لحظه حرف دلمو بزنم...
به یادتون بودم مهربونم و هر بار کلامی از عشق و عاطفه می شنیدم در ذهن من روشن می شدین...
ببخشید که باعجله و نارسا می نویسم.فقط می خواستم بدونید دوستتون دارم و برام تکرار نشدنی و فراموش نشدنی هستید.
خیلی مراقب خودتون و قلب سرشار از مهرتون باشید. خوب استراحت کنید و سلامت و شادمان برگردید.
بهارتون خجسته، با آرزوی زیباترین لحظات برای پرنیان عزیزم. می بوسمتون با مهر و از عمق جان.دوست تر می دارمت

سلام شیما جون

مسلما از دوستان که بی خبر باشم کمی هم نگران خواهم شد که مبادا خدای نکرده، مشکلی برایشان پیش آمده باشه، از اینکه نبودنت به دلبل عدم دسترسی به نت بوده خوشحالم و در سال جدید برایت هر چه آرزو داری خیر می خواهم و می خواهم، خوشحال شدم اینجا کامنتی ازت دیدم، مرافب خودت باش دوست خوبم

معصومه پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 17:46

سلام پرنیان مهربانی ها...خوبی؟
عیدت مبارک عزیزدل

سلام معصومه جان

سال نو مبارک. امیدوارم هر روزش سرشار از آرامش باشد برایت

باران پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 23:19

یا مقلب القلوب ...

.
.

خوشحالم که این کلمه ها جوشان هست هنوز!

گریه کردم
زیاد ..

سلام
هنوز روی جمله ی گریه کردم ، موندم!
امیدوارم اشک شوق باشه ...
من هم خوشحالم که دوستای خوبی دارم . سال نو با تمام اتفاقات خوبش بر شما مبارک

هستی جمعه 1 فروردین 1393 ساعت 19:40 http://hastie.blogfa.com

سلام
صد سال بِه ازین سالا

عید مبارک نوروز مبارکااااااااااااان

انشالله
سلام و ممنون ... مبارک باشه سال جدید هستی جان، خیلی لطف کردی

IRAJ MIRZA جمعه 1 فروردین 1393 ساعت 21:39

salam. sale no mobarak. har roozetan norooz noroozetan pirooz . sad sal be in salha . tatilat khosh begzare

سلام
همه ی اینا متقابلا ...
ترکیده ؟ کامپیوتر جنابعالی رو می گم؟ بوی نو شنیده شاید

ممنونم ایرج میرزا عزیز، امروز یک شعر زیبا از ایرج میرزا خوندم ناخوداگاه یادت کردم.
ممنون

ترانه بهاری دوشنبه 4 فروردین 1393 ساعت 05:39 http://taraneh-bahar.mihanblog.com/

سلام بانو
عیدتون مبارک
امیدوارم سالی پر خیر و برکت در پیش رو داشته باشید

سلام بر ترانه بهاری عزیزراستیا ، ترانه بهاری چقدر قشنگه ....من هم متقابلا آرزوی سلامتی شادی و موفقیت برات دارم. خیلی محبت کردی

متاسفانه وبلاگت رو هر کاری میکنم نمی تونم بازش کنم.

alireza دوشنبه 4 فروردین 1393 ساعت 23:54 http://asmani1111.blogsky.com/

سلام
بهار رو بهتون تبریک میگم امیدوارم ایام به کامتون باشه ولی ...
بهار و این همه دلگیری ؟؟
کسی فصل ها را جا به جا نکرده ؟؟! امیدوارم این طور نباشه
موفق باشی

سلام علیرضا عزیز

دلتنگی ها رو گاهی باید بی خیال شد، چاره ای نیست، ارمغان هر دوست داشتنی فوج فوج دلتنگی ست ... می ارزه ولی به خالی بودن دلها.
سال نو بر تو هم مبارک و ممنونم ازت

مجذوب سه‌شنبه 5 فروردین 1393 ساعت 00:32 http://www.tabandeh121.blogfa.com

سلام عیدتون مبارک پرنیان عزیزم
واقعا..........کسی چه میداند

سلام مجذوب عزیز

خیلی خوشحالم کردی ، می یام حتما می خونمت، سال نو مبارک

شیما چهارشنبه 6 فروردین 1393 ساعت 00:36

وقتی که تو نیستی
من هم
تنها ترین اتفاقِ بی دلیلِ زمینم...

"سید علی سید صالحی"


این همه سکوت از پرنیانم سراغ نداشتم.خبر دادین که مدتی نیستید اما باز هم دلتنگ میشم.
امیدوارم هر جا که هستید به سلامت باشید و بهار براتون شاد و خرم و زیبا باشه.

شیما جان در تلاطمم ....
برای تو هم همینطور، مرسی که هستی ...

میله بدون پرچم چهارشنبه 6 فروردین 1393 ساعت 09:20

سلام بر پرنیان
همین آرزوهای زیبا را برایت آرزومندم.
امیدوارم سال جدید سرشار از شادی و سلامتی باشد...یا بهتر است بگویم سالی سرشار از شادی و سلامتی بسازی که مصداق از تو حرکت از خدا برکت باشد و ...
جورج هم سلام می رساند و عرض تبریک

سلام میله جان
مرسی که خیلی لطف کردی . دیشب جرج و برد رو دیدم .... یاد جرج خودمان افتادم ، سلام من رو برسونید . عید مبارک.

نوشته های پراکنده چهارشنبه 6 فروردین 1393 ساعت 18:49 http://thunderb.blogfa.com/

سلام
خوبی؟
حال و احوال؟
عیدت مبارک باشه و صد سال به از این سالها
امیدوارم سالهای سال با خوبی و خوشی و سلامتی زندگی کنی و از زندگی لذت ببری
شاد باشی

سلام بر دوست دانشمند عزیز

من هم یه عالم آرزوی خوب دارم برات. ممنونم از محبتت و سال نو مبارک

سپهر باران نژاد!!! شنبه 9 فروردین 1393 ساعت 11:03

سلام خاله!
سال نو شما مبارک
سوغاتی ما فراموش نشه!!!

وای ببین کی اومده !

سال نو و زندگی نو و لباسهای نو و همه چیزهای نو هم بر تو مبارک عزیز دلم . الان فتح باغ خیلی حالش خوبه . تو اومدی توش .

شیما شنبه 9 فروردین 1393 ساعت 18:22

چقدر خوشحالم که اومدین...

تلاطم...
کوچکتر از اونم که بگم درکتون می کنم اما می فهمم که این حالت مخصوص انسانهای با احساسه، کسانی که قدرت ادراک بالایی دارن به واسطه ی خاص بودنشون به ناچار باید این رنج رو تجربه کنن.
هر کسی باید قبل از رسیدن به صبحی روشن از شبی تاریک بگذره... اما عموم مردم در خوایند! و همین فرقِ بین انسانهای عادی و انسانهای وارسته ست.
قلبهای کوچک و قرمز در هر پاسخ توجهمو جلب کرد و ممنونم از مهر و سخاوتتون. ممنونم که هستید برای من... برای ما...
روزهایت آرام پرنیانم و صبح هایت سپید و روشن...

ممنونم از آفتاب عزیز بابت این آهنگ زیبا که دارم گوش میدم.

خیلی هم بزرگی شیما جان، آدمهای بزرگ می تونند اینقدر بامحبت باشند، این تلاطم هاست که باعث تغییر در ادمها می شه ، تغییر به سمت بهتر شدن ... البته امیدوارم. من هم ممنونم که هستی و اینقدر با محبت و مهربانیآفتاب جان توجه کنند،

h@m!d یکشنبه 10 فروردین 1393 ساعت 23:40 http://tahmande-man.blogfa.com/

سلام و درود فراوان

تا 15 اسفند درگیر امتحانات بودم شدیدا، و فرصت کامنت گذاشتن و صحبت نبود اصلا..ببخشید که حال و احوال نمیپرسیدم.. به سلامتی با اومدن بهار باز هم حسابی میرسید به این باغ؟؟ دلمون تنگ شده برا روزهای خیلی بهاریش..

راستی با تاخیر زیاد ،سال نوتون مبارک..

سلام حمید عزیز

امیدوارم در امتحانات موفق باشی و البته در تمام ابعاد زندگی ات .

بودن شما مهربونا خودش رسیدن به این باغه دیگه .

چشم ... و مرسی

آفتاب دوشنبه 11 فروردین 1393 ساعت 09:23

بهار را به خاطر نگاهت دوست دارم!

پشت نسیم بهار پنهان می‌شوی و آهسته و بی‌صدا از بالای درختان کاج و سپیدار و کنار پنجره اتاق من می‌گذری و فکر می‌کنی من نمی‌دانم که طراوت هر نسیم بهاری به خاطر لطافت حضور تو در ورای آن است!؟

کنار بنفشه و سنبل قایم می‌شوی و لابه‌ لای گل‌ها و شکوفه‌های بهاری خودت را مخفی می‌کنی و فکر می‌کنی من متوجه نمی‌شوم که زیبایی و جذابیت همه گل‌ها و شکوفه‌های عالم، فقط و فقط به دلیل حضور نگاه جذاب تو در دل گلبرگ‌ها و شکوفه‌هاست؟

فکر می‌کنی من ردپای تو را نمی‌شناسم و نمی‌دانم که این تویی که در آغاز همه بهارها در گوشم نجوا می‌کنی که صدایت بزنم و نو شدن و دگرگونی قلبم را از تو طلب کنم تا تو برای تازگی و بهاری شدن زندگی بهانه‌ام شوی؟

بهارت را دوست دارم، نه به خاطر نسیم‌های پرطراوتش و گلها و شکوفه‌های زیبا و دلربا و نه به خاطر همه تازگی که به همراه دارد. بهار را دوست دارم چون می‌دانم که این تویی که در پشت همه زیبایی هایش پنهان شده‌ای و بی‌آنکه بدانم با نگاه همیشه بهارت مواظب من هستی. بهار را به خاطر نگاهت دوست دارم.
:
فرامرز کوثری

واااای چقدر قشنگ بود . و چقدر با حال و هوای من و باران قشنگ امروز و صبح و چرخیدنم بین گلهای باغچه جور جور بود ...مرسی خوشگلم

نوشته های پراکنده دوشنبه 11 فروردین 1393 ساعت 18:58 http://thunderb.blogfa.com/

سلام
حال و احوال؟
زاینده رود هنوزم خشکه
اون عکسه مال چند روز پیشه. تازه تازه اس
از این جور شایعات زیاد در میارن
شاد باشی

سلام
آره متاسفانه ... و همه نگران تخریب پایه های پل هستند که در اثر خشکی ممکنه در آینده نزدیک فرو بریزه. درست مثل مرگ گروهی انسان تلخ و وحشتناکه، هر کسی اصفهان بوده از شب و روز این اثر باستانی بی نظیر خاطره ها داده.
ممنونم

شیما پنج‌شنبه 14 فروردین 1393 ساعت 14:36

بیا و تو بهار آفرین باش،
تا دشت دشت مهربانی بروید…
هزار هزار خنده بشکفد…
باران باران محبت ببارد…

تــــــو بـــــــهار آفریــــــن بــــــاش...


(✿◠‿◠)  



دوستت دارم پرنیانم و به یادت هستم.

مرسی شیما جون ، من هم دوستت دارم مهربون
ممنونم برای شعر قشنگت

ویس جمعه 15 فروردین 1393 ساعت 23:08

سلام مهربون . با اینکه دیره ولی سال نو مبارک باشه .آرزو می کنم دراین سال سلامتی و آرامش نصیب خودت و خانواده ات باشد.
سرحال فردا بری سرکار
ببین شعر موج نویی برات گفتم

سلام
مرسی . من هم همین دعای قشنگ رو برات دارم .
سرحالم ولی کاش هنوز تعطیل بود

خیلی هم خوشگل بود شعرت

رها شنبه 16 فروردین 1393 ساعت 09:25

سلام پرنیان جان روزگارت شیرین و بهارت سرشار از شادی و لبخند باشه ..امیدوارم فتح باغت همیشه پر از گل باشه و بوی عطر دل انگیز گلهای بهاری همه فضای دل هامون را عطر اگیم کنه ....برایت سالی لبریز از همه زیبایی ها ارزو میکنم....

سلام رها جون
مرسی من هم برات هر چیزی که از خداوند طالبش هستی آرزو می کنم . با بودن تو و دوستهای خوب دیگه اینجا می شه پر از عطر گلهای بهاری

فروش پنل اس ام اس یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 ساعت 20:32 http://www.zqz.ir/793287

بنام خدا با سلام خدمت شما مدیر گرامی شما می توانید فقط با پرداخت ده هزار تومان صاحب یک پنل پیامک همراه با خط اختصاصی ارسال و دریافت شوید. با این خط می توانید پل ارتباطی جدیدی برای کاربران خود فعال نمائید.لازم به ذکر است پیامک های نرفته به شما برگشت داده می شود.همچنین می توانید خط مورد علاقه خود را دریافت کنیدجهت دیدن دمو و ثبت نام به آدرس زیر مراجعه فرمائید http://www.zqz.ir/793287 با تشکر میدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد