فتح باغ

به چمنزار بیا به چمنزار بزرگ و صدایم کن از پشت نفسهای گل ابریشم ...

فتح باغ

به چمنزار بیا به چمنزار بزرگ و صدایم کن از پشت نفسهای گل ابریشم ...

بخوان به نام گل سرخ وعاشقانه بخوان ...


ایام می آیند که بر شما مبارک شوند. مبارک شمائید.  


نظرات 19 + ارسال نظر
ویس چهارشنبه 30 اسفند 1391 ساعت 01:20 http://lahzehayenab.blogsky.com

شمس را دوست می دارم. مبارک شمایید.
ایام به کام
نورو پیروز
بخت یارت

ممنونم . به امید روزهای بهتر ...

نوروز پیروز

صادق (فرخ) چهارشنبه 30 اسفند 1391 ساعت 01:35 http://www.dariyeh.blogsky.com

سلام ... نوروز پیروز مبارک باد
سال 91 که خیری ندیدیم و جز خبرهای بد از خاور میانه و مرگ آدمهای بیگناه و ترس از تحریمهای بین المللی و غیره حال ما را اساسی گرفت و رفت . آرزومندم سال بعد سال صداقت و راستی باشد ... آه که چقدر صداقت سبب آرامش و امنیت خاطر خواهد شد . دعا کنیم در سال نو دروغ نگوییم و انشاالله دروغ نشنویم . مطمئن هستم اگر دروغ نباشد ، حتی با شکم گرسنه هم خواب می چسبد . خوابی که سرشار از رویاهای زیبا و آسمانی خواهد بود . آن وقت کسی نمیآید دست به کاری پست بزند ... زیرا چنانچه بازخواست شد ، نمیتواند دروغ بگوید .

و من آن وز را انتظار می کشم
حتی روزی که دیگر نباشم

به احتمال قوی عازم مسافرت خواهید شد (طبق معمول)
سفر بی خطر و عمرت به بلندای آفتاب

سلام
سال نو بر شما هم مبارک. سال 91 سالی پر از تنش و اضطراب بود. ولی عجیب زود گذشت.

می دونید چیه ؟ گاهی وقتها فکر میکردم این زندگی واقعی نیست! تمام این جریانات و اتفاقاتی که داره رخ می ده یک خوابه. فکر می کردم تمام اینها یک خواب هستند و من بالاخره یک روزی از این خواب طولانی بیدار می شم. سالی که گذشت بعضی قسمت هاش زیاد جالب نبود. انگار یه وقتهائی هیچ چیزی سر جای خودش نیست.
به قول دکتر شفیعی کد کنی
هیچ می دانی چرا چون موج
در گریز از خویشتن پیوسته می کاهم؟
زان که بر این پرده تاریک
این خاموشی نزدیک
آنچه می خواهم نمی بینم
آنچه می بینم نمی خواهم...


به امید روزهای خوب ...

احتمال زیاد بله . دو سه روزی مهمان یکی از دوستان هستم در استان مازندران شاید برم. تهران رو در ایام عید خیلی دوست دارم خلوت و هوای تمیز و بدون ترافیک . ولی شاید دو روز مسافرت توی شمال با همسفرهای خیلی خوب و گرم و صمیمی ،بد نباشه .
شما هم اگر به تهران آمدید امیدوارم بهتون خوش بگذره . پارک قیطریه که خیلی دوستش دارین توی ایام عید دوست داشتنی تر از قبل هم هست. مخصوصا" صبح های زود خیلی خوبه اگر نم بارانی هم زده باشه که دیگه معرکه ست .
بستنی ایتالیائی روبروی پارک قیطریه رو حتما امتحان کنید .

. چهارشنبه 30 اسفند 1391 ساعت 09:22

نوروز و سال جدید مبارک پرنیان خوب

مرسی نقطه جان . سال نو شما هم مبارک

میله بدون پرچم چهارشنبه 30 اسفند 1391 ساعت 11:41

سالام
اکسکیوز که هنوز فارسی م خوب نیست!
سال نو مبارک

سلام

یور ولکام .
نگران نباش میله جان . چون اجداد شما ایرانی هستند خیلی زود فارسی رو یاد خواهی گرفت .

سال نو مبارک .

جولیت چهارشنبه 30 اسفند 1391 ساعت 13:02

سال نو مبارک پرنیان عزیزم. امیدوارم سال جدیدت همراه با تندرستی و عشق و موفقیت باشه. و ممنونم به خاطر اینکه یک سال دیگه هم با من و در کنارم بودی و اجازه دادی که کلی چیزهای خوب ازت یاد بگیرم. می بوسمت دوست خوب من

سلام جولیت عزیزم

از صمیم دلم برات آرزو می کنم این سالی که در پیش رو داریم، برات یک سالی سرشار از غیرمنتظره های شیرین باشه.

و خیلی خوشحالم که در این سالی که گذشت همراهم بودی .
خیلی دوستت دارم و روی ماهت رو می بوسم

هدی چهارشنبه 30 اسفند 1391 ساعت 15:39 http://aftabgardantarin.blogfa.com

سلام پرنیان عزیز
سال نو خیلی ی ی ی ی مبارک. بووووس
با آرزوی سالی لبریز از آرزوهای برآورده شده ...

سلام هدی جون

مررررسی ... یک عالمه تشکر ...

من هم متقابلا" همین آرزو رو برات دارم . امیدوارم همیشه همینجوری بااحساس و عاشق باشی و هیچ چیزی نتونه کوچکترین خدشه ای به این احساسات لطیف و قشنگت وارد کنه .

میبوسمت عزیزم

نرگس چهارشنبه 30 اسفند 1391 ساعت 19:26

سلام و عید مبارک

سلام نرگس جون

عید تو هم مبارک

محمدی چهارشنبه 30 اسفند 1391 ساعت 20:56 http://ham-bahar.blogfa.com

سال نو مبارک باشه
امیدوارم سال جدید پایانی بر همه مشکلات ریز و درشت این مردم باشه . موفق باشی

سلام آقای محمدی عزیز

سال نو شما هم مبارک . من هم امیدوارم . یعنی ممکنه ؟!

خیلی لطف کردید . سال جدید سال خوبی باشه برای شما و خانواده .

رها چهارشنبه 30 اسفند 1391 ساعت 22:08

سلام پرنیان جان سال نو مبارک امیدوارم سالی پر از شادی و شور داشته باشی ..پر ارزوهای قشنگ و رسیدن به هر چه که دلت میخواهد ..امیدوارم همیشه سلامت باشید و تندرست ....ایام عید خوش بگذره ....

سلام رها جون

برای این همه آرزوهای قشنگت خیلی خیلی ممنونم. من هم متقابلا" همین آرزوها رو برات دارم.

جای تو اینجا خیلی خالی .

آفتاب چهارشنبه 30 اسفند 1391 ساعت 22:57 http://aftab54.blogfa.com/

عیدت مبارک نازنین

سلام لیلا جونم

مرسی عزیزم . عید تو هم مبارک

انشاالله سال جدید برات همراه با یک دنیا آرامش و سلامتی باشه

هاتف پنج‌شنبه 1 فروردین 1392 ساعت 09:54

سلام
سال نو حسابی مبارک باشه
انشالا حال هممون خوب بشه

سلام

ممنونم . برای شما هم همینطور

و انشاالله ... انشاالله

بهشته _ س جمعه 2 فروردین 1392 ساعت 13:11 http://beheshte.blogfa.com

سلام ...

روزهایتان شاد

شادیهایتان پایدار

و آرامش مهمان همیشگی دلهایتان

نوروز مبارک [گل]

سلام

ممنونم بهشته عزیز . سال نو شما هم مبارک .

پژمان یکشنبه 4 فروردین 1392 ساعت 16:13 http://www.silentcompanion.blogfa.com

سلام
عیدتون مبارک بانوی گرانقدر.
روز و روزگارتون خوش

سلام پژمان عزیز

عید شما هم مبارک . برایت بهترین ها رو در سال جدید آرزو می کنم.

ممنونم

هدی یکشنبه 4 فروردین 1392 ساعت 23:14 http://aftabgardantarin.blogfa.com

سلام پرنیان عزیز
خوبی بانو؟ امیدوارم سال خوبی رو شروع کرده باشی ... شروعش برای من که اصلا خوب نبود ... امیدوارم باقیش به این بدی اولش نباشه ... امیدوارم این بی یمنی دامنگیر باقی روزهای سال من نشه ...
برام دعا کن عزیزم
من آپم منتظرتم.

سلام هدی جون

چه اتفاقی افتاده ؟

امیدوارم هر چیزی که بوده مشکل حادی نبوده باشه و قابل حل باشه.
انشاالله که ادامه ی سال سرشار از اتفاقات خوب باشه برات .

ونوس دوشنبه 5 فروردین 1392 ساعت 18:53 http://www.blogparis-tehran.blogfa.com

سلام عزیزدل
سال نو مبارک
سال خوبی برات آرزو می کنم

سلام ونوس جان

سال تو و همسر عزیز و دختر کوچولوی نازنینت هم مبارک.

امیدوارم در کنار هم همیشه شاد و پرامید زندگی کنید.

مرسی

پرنیان دل آرام سه‌شنبه 6 فروردین 1392 ساعت 01:36

مــن،

بهــار مــی‌شــوم!


تــو،

تنــم را پــر از شکــوفــه کــن . . .




سالتون پر از بهارونگی - پر از عشق و شکوفه های مهربونی

عباس معروفی

سلام پرنیان جون

مرسی برای این شعر قشنگ آقای معروفی .

امیدوارم تعطیلات خیلی بهت خوش گذشته باشه . کار خوب کردی اومدی دلم برات تنگ شده بود.

هدی سه‌شنبه 6 فروردین 1392 ساعت 01:46 http://aftabgardantarin.blogfa.com

سلام عزیزم
ببخش که نگرانت کردم ... اصولا آدمی هستم که وقتی خلقم تنگ میشه به اولین نفری که دم دستم باشه گیر میدم و بهونه گیری می کنم دیروزم نوبت تو بود دیگهههههههههه که بی نصیب نموندی
خوبم ... دعا کن بهتر بشم ...
ممنون که به فکرمی عزیزم.

سلام هدی جون

اشکال نداره . خدا رو شکر که اتفاق مهمی نبوده و یک دلتنگی گذرا بوده. دعا می کنم همه چیز همیشه برات توام با آرامش و خوبی باشه .

ایرج میرزا چهارشنبه 7 فروردین 1392 ساعت 00:43

سلام

سال نو مبارک

[ آیکون یه عالمه گل رز زرد ]

سلام

سال نو شما هم مبارک

مرسی برای این دسته گل زیبا. خیلی قشنگن

سال خوبی داشته باشی.

ویس چهارشنبه 7 فروردین 1392 ساعت 02:23 http://lahzehayenab.blogsky.com

دوباره سلاملیکم . خوبی؟ عید که تموم شد چرا پست نگذاشتی؟
دیر بجنبی سال نود وسه میشه به همی سرعت.

به جانم ... علیک سلاملیکم

رسیدن به خیر


باشه . می ذارم حتما"

واقعا" که خیلی زود میگذره . 'گاهی باور کردنی نیست و شناسنامه داره تند تند کنتور می ندازه . عیبی نداره ما مسافر زمانیم بالاخره سفر یک روزی باید تموم بشه . جاده ی زیبا رو از دست ندیم فقط

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد