فتح باغ

به چمنزار بیا به چمنزار بزرگ و صدایم کن از پشت نفسهای گل ابریشم ...

فتح باغ

به چمنزار بیا به چمنزار بزرگ و صدایم کن از پشت نفسهای گل ابریشم ...

یلدا




من انار می کنم دانه،

به دل می گویم،

خوب بود این مردم

دانه های دلشان پیدا بود


می پرد در چشمم آب انار ... اشک می ریزم 


یلدا مبارک 

 

آهنگ :Le Moulin


نظرات 28 + ارسال نظر
مونا پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 01:20

سلاممممممممممممممممم خانممممممممممممم دلم واسه تون یه عالمه تنگ شده بود خوبین خانمی تازه مشکله سیستمم حل شده دلم یه عالمه واستون تنگ شده بود هنوزپست ا رونخوندم ایشالاسره فرصت میام میخونم راستی چقدعکسه این خانمه خوشتله یلداتونم مبارک خانمیامیدوارم خیلی خیلی بهتون خوش بگذرههمیشه شادوبرقرارباشی خانمم

سلام مونا جون
من هم دلم برای مهربونی های ساده و قشنگت تنگ شده بود.

یلدا در کنار کسانی که دوستشون داری بهت خیلی خوش بگذره

فرخ (صادق) پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 01:36 http://dariyeh.blogsky.com

روزی که دورویی و ریا از بین برود .... روزی که مزوران به پاس دسیسه بازی مزد نگیرند و احترام نیابند ، دانه های دل همه پیدا خواهد بود . باید آن روز را انتظار کشید .
حتی اگر در ان روز ما دیگر نباشیم .

گاهی وقتها حس می کنم تمام این چیزها یک خوابه و منتظرم بیدار بشم از خواب ، خوابی که گاهی مثل یک رویا شیرین و گذرا و گاهی نیز شبیه یک کابوس ، لحظه های باور نکردنی ، آدمهای باور نکردنی و اتفاقات باور نکردنی ! اما خیلی خوبه که توی این کابوس هنوز همدیگه رو دوست داریم ، عاشق می شیم ، دلتنگ میشیم ، قلبمون برای هم می تپه و دلخوشیم به بودن هم . همه اینا نشون میده که ما زنده ایم و به فرداهای خوب ایمان داریم .

به امید روزهای گرم و روشن .
به امید روزهائی که همه انسانها عین آینه شفاف اند و عین آب زلال .

ممنون

Pouya پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 08:04 http://www.facebook.com/Pouya.Pourmoridi

یلداهاتون با همه خوشیهاش برای همیشه مبارکتون

سلام !

خیلی لطف کردین . خوشحال شدم

برای شما هم همینطور . خوش بگذره .

نوشته های پراکنده پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 08:17 http://thunderb.blogfa.com/

سلام
خوبید؟
حال و احوال؟
هم رسیدن پنجشنبه عزیز
و هم یلدا مبارک
بهم سر بزن آپم
شاد و پیروز باشی

سلام
ممنون . یلدای تو هم مبارک . حسابی خوش بگذره بهت امشب

می یام حتما می خونمت .

رها پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 10:30

سلام عزیزم ..یلدا مبارک ....

سلام رها جون

یلدا مبارک

پرنیان دل آرام پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 10:59

سری به پنجره بزن!


باد را بوسیده ام ...


سلام - زمستونتون سپید - دلتون آروم

بوس بوس

رسید ...


سلام
حیف که پائیز رفت .

طولانی ترین شب سال شادترین شب باشه برات . میبوسمت

مجذوب پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 16:08

هر لحظه بی تو یلداست
یلدای بی تو به چه کار آیدم
کاش یلدای امسال کوتاه ترین شب سال شود

این نیز بگذرد ...

صحبت از ثانیه هاست . اما ثانیه هائی که به اندازه ی قرنی سنگین می شوند گاهی ...

آسمان یلدایتان سرشار از ستاره های امید و عشق

مجذوب پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 16:39

قرعه را چرا زدی بنام من؟
خب چرا شدی شبی به کام من؟
مثل ایدز آمدی و لا علاج...
ذره ذره درد میکند تمام من
در شبی پر ستاره دختری در عذاب میمیرد... دختری در عذاب تنهایی،غرق در التهاب میمیرد...

خیلی قشنگ بود . ولی تلخ !

مرسی

پرنیان دل آرام پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 20:14

او ل ل

آهنگ و

آدم اولش فک کنه با آکاردئون بزننش

خیلی حس خوبی بود گوش دادنش

گوشم به آهنگ قبلیتون عادت کرده بود

وبلاگتونو که باز کردم برگشتم دور و برم و نگاه کردم ببینم صدا از گوشیه!




زندگیتون سرخ به رنگ عشق ...

این آهنگ مال فیلم امیلی هست. اگه ندیدی ای فیلم رو حتما" ببین.

حالا کدوم بهتره ؟ قبلی ؟

مرسی پرنیان جون

mana پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 22:10

سلام ،چرا اشک می ریزی؟
ایشالا که همیشه شاد باشی.
آهنگ وبلاگت خیلی دلنشینه

مرسی مانا عزیز .
من اسم مانا رودوست دارم. همیشه مانا باشی .

mana جمعه 1 دی 1391 ساعت 18:28

مرسی :)
منم نوشته های قشنگ و پر احساست رو دوست دارم

ممنونم
خوشحالم .

پرنیان دل آرام جمعه 1 دی 1391 ساعت 19:04

املی!!

آشنائه برام نیدونم دیدمش یا نه اگر یادم نیست پس حتما خوب ندیدمش باید مجدد دقیق ببینمش

آهنگ هم همیشه انتخاب هاتونو دوست داشتم

هم قبلی عالی بود هم این آهنگ

می بوسمتون با عشق

خیلی معروفه شاید هم اسمش رو شنیدی .

مرسی پرنیان جونم . من هم روی ماهت رو می بوسم .

خلیل جمعه 1 دی 1391 ساعت 20:53 http://tarikhroze.blogsky.com

سلام،

آن روز بیاید.

سلام

اگر خدا بخواهد ...

از آهنگ قبلیتون کلی سوء استفاده کردم و صدای گوش خراشی رو روش میکس کردم در متون پاییزانه

ما که هر شبمون شب یلداست...

جدا" ؟ عجب کار هنرمندانه ای !


زندگی کوتاه تر از اونیه که هر شب با اندوه سپری بشه . زندگی خیلی ناجوانمردانه ناگهان تمام می شه . خیلی ناجوانمردانه ...
....


امیدوارم شب های یلداتون با بودن کسانی که دوستشون دارین همیشه شیرین و لذت بخش باشن و اینجوری هر شب شما ، یلدا باشه .

قندک شنبه 2 دی 1391 ساعت 10:10

سلام و درود فراوان. شعر تصویر مثل همیشه بسیار زیبا و بجا بودند. تصویر شب یلدای واقعی را تداعی می کند گویا.برقرار باشید

سلام

ممنون . امیدوارم زمستان امسال همراه باشه با یک عالمه دل خوش برای شما.

پرنیان دل آرام شنبه 2 دی 1391 ساعت 10:14

لطفا اسپیکرهاتونو رو هم روشن کنید

http://media.msgplus.net/flashAnim/anim/b013.swf

همین الان پیش تو بودم .

........
WooooooooooooW



چی بوووووووود

پرنیان دل آرام شنبه 2 دی 1391 ساعت 10:29

هدیه ی الهامی بود خواستم برای تو مهربان هم بگذارم



خودمم بار اول اندازه شما ذوق کردم

مرسی که واسم فرستادی

یه چیزهایی یه وقتهایی خیلی خوبن .


میله بدون پرچم شنبه 2 دی 1391 ساعت 13:16

سلام
زیبا بود
مرسی

این بعد از پریدن آب انار هستش!



کور شدم که !



سلام

قندک شنبه 2 دی 1391 ساعت 14:33

ممنونم عزیز. ولی نمیدونم چرا حس خوبی لااقل همین دوسه ماهه آینده تا آخر سال ندارم. نمیدونم چرا.خداکنه که چیز خاصی نباشه.دعا کنید

انشاالله هیچ چیزی نیست. هیچ اتفاق خاصی هم نخواهد افتاد . این افکار رو این روزها تقریبا" همه کم و بیش داریم اون هم به خاطر آینده ی مبهم همه ی ماست . بی ثباتی در همه ی جوانب زندگی و ... . ولی به این افکار اهمیت ندین . دیگه بدتر از روزهای وحشتناک جنگ و بمباران ها و موشک بارانها که نیست . ما اون روزهای پراسترس و تلخ رو تجربه کردیم درست مثل یک کابوس . اگه امیدمون رو هم از دست بدیم دیگه هیچ چیزی نمی مونه برای از دست دادن و تمام.......

فرینوش یکشنبه 3 دی 1391 ساعت 14:27

.
.
.

صد دانه یاقوت

دسته به دسته

با نظم و ترتیب

یک جا نشسته

...

واااااااااااااااای!
چه شکوهی دارد این زمستان
چقدر جذابند این بلورها

من عاشق این سپیدی هستم!

:)

احتمالا" اونجا داره برف می باره .

برف دوست ندارم زیاد ولی اسکی دوست دارم

ویس یکشنبه 3 دی 1391 ساعت 17:36 http://lahzehayenab.blogsky.com

کاش اون روز برسه . بدون هیچ حرفی بدونه که دوستش داریم.توضیحی لازم نباشه . فقط بدونه. نشئه ی عاشقی را دریافت کنه.
موسیقی ات را دوست دارم. اما خودت را بیشتر

کاش ...
اما دوست داشتن راهمیشه باید گفت . حتی اگر بداند

مرررررررسی . من هم

باران دوشنبه 4 دی 1391 ساعت 14:52

منم سلام
و تبریک ..
هرچند دیر
هرچند دور ..

گاهی دوستی ها فاصله ها را بی معنا میکنند .

سلام

پرنیان دل آرام چهارشنبه 6 دی 1391 ساعت 12:32

من الان به یک کشف تازه ای در مورد فتح باغتون رسیدم

به غیر از پست عشق به دست آوردنی ست که یه عکس دو نفره داره و پست مربوط به سهراب

مابقی پست ها قریب به اتفاق عکس خانوم دارن تک و توکم عکس بچه مچه هست

اما جالب بود برام اینکه اینقد تو انتخاب عکساتون دقت کردید و اینکه حتی اگر کسی مطالب وبلاگتونو نخونه با یه نگاه اجمالی به عکس هاش متوجه می شه اینجا پشت این نوشته های یه بانوی عاشق نشسته و این خطوط رو نگاشته

که من خیلی هم دوسش دارم اون خانومه رو بگما اون که الان از پشت مانیتور داره به نوشته های من نگاه می کنه

سلام
من برای این دقت و توجه تو تشکر می کنم عزیزم .

اریک هم دو نفره ست !

پرنیان جون گاهی وقتها که ناخودآگاه چشمم می افته به اون عدد آمار بازدید کنندگان سمت راست اون وسط مسطهای صفحه ی فتح باغ و بعد متوجه می شم مثلا توی سه چهار روز اخیر چقدر این عدد تغییر کرده فکر میکنم شاید اکثرا برای دیدن تصاویر فقط میان اینجا.
به هر حال اگر اینطور هم باشه خوشحالم که بعضی ها ازدیدن این تصاویر لذت می برن . اگر چه گاهی هم نگرانم نکنه به خاطر این تصاویر ف.ی.ل.ت.ر بشه اینجا که من هیچ بک آپی ازشون هیچ جا نذاشتم برای خودم.

من هم دوستت دارم عزیزم و خدا می دونه که همین دوست داشتنهاست که من رو به زندگی آویزون کرده .
دوست داشتنها و عاشق بودن ها

پرنیان دل آرام چهارشنبه 6 دی 1391 ساعت 14:55

اینجا رو امروز پیدا کردم خیالی می نویسه فک کنم

قلمشو دوست دارم براتون می گذارمش

http://another-woman.blogsky.com

جالب بود .

رفتم تا رج اول !

مرسی پرنیان جون چه کار خوبی کردی .

پرنیان دل آرام پنج‌شنبه 7 دی 1391 ساعت 02:09

دیگه همش بیان بگن چلا عسکتو بلداشتی دوفاله دزاشتمش با یه آهنگ گشنگ که لینکش و گذاشتم و خیلی هم دوسش دارم تازشم

سلام پرنیان جون
خیلی کار خوبی کردی . الان می یام . می بخشی دیر دیدم کامنتت رو .

نوشته های پراکنده پنج‌شنبه 7 دی 1391 ساعت 11:51 http://thunderb.blogfa.com/

سلام
حال و احوال؟
رسیدن پنجشنبه عزیز مبارک باشه
خوش و شاد باشید
آپم

سلام
مرسی . خیلی لطف کردی . امیدوارم تعطیلات خوبی داشته باشی .

می یام می خونمت حتما

شبنم بهار پنج‌شنبه 7 دی 1391 ساعت 22:47 http://shabnambahar.blogfa.com/

پرنیان ِ جان
عزیزم از جانم درود..
زمستونت خجسته دوست خوبم...

سلام شبنم عزیزم
مرسی برای این کامنت پر از مهربانی و محبتت

خوشحال شدم

ژولیت جمعه 8 دی 1391 ساعت 14:04

این آهنگی که نوشتی Le moulin آهنگ روزهای خود ساختگی منه. خیلی دوسش دارم

همین امروز برداشتمش . من هم دوستش دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد