فتح باغ

به چمنزار بیا به چمنزار بزرگ و صدایم کن از پشت نفسهای گل ابریشم ...

فتح باغ

به چمنزار بیا به چمنزار بزرگ و صدایم کن از پشت نفسهای گل ابریشم ...

...



دلم تنگ می شود ، گاهی

برای حرف های معمولی

برای حرف های ساده

برای «چه هوای خوبی» / «دیشب چه خوردی؟»

برای «راستی! ماندانا عروسی کرد / «شادی پسر زائید»

و چقدر خسته ام از «چرا؟»

از «چگونه؟»

خسته ام از سوال های سخت ، پاسخ های پیچیده

از کلمات سنگین

فکرهای عمیق

پیچ های تند

نشانه های با معنا، بی معنا

دلم تنگ می شود ، گاهی

برای

یک «دوستت دارم» ساده

دو  فنجان قهوی داغ

سه روز تعطیلی زمستان

چهار خنده ی بلند

و

پنج انگشت دوست داشتنی

مصطفی مستور



نظرات 17 + ارسال نظر
ویس سه‌شنبه 30 آبان 1391 ساعت 11:31 http://lahzehayenab.blogsky.com

سلام بعد از مدت ها دوباره اومدم سری بزنم. می دونی این شعر را خیلی دوست دارم . واقعاً گاهی به همین سادگی می شود خوشحال بود.

سلام
خوش اومدی عزیز دلم .

به همین سادگی ...

ali سه‌شنبه 30 آبان 1391 ساعت 11:54 http://www.roozebaad.blogsky.com

سلام
خیلی شعر زیبایی انتخاب کردی
موفق باشی

ممنون

باید از آقای مستور تشکر کنیم .

ققنوس سه‌شنبه 30 آبان 1391 ساعت 14:34

دل تنگ هستیم ودلتنگ تر
وقتی کنار هم
دو فنجان چای بی طعم و
دو فنجان قهوه ی بی بو
کجای این هوا خوب است
چه کس می داند امشب دامن (اذر)
دراونان است ویانه سفرهاش خالیست
کجای این لبان
جای کمی خنده است.

سلام
فکر کنم این شعر را خود شما سرودید
قشنگه و ممنونم
من هم دلم خواست در جواب این را بنویسم:

گر درختی از خزان بی برگ شد
یا کرخت از سورت سرمای سخت
هست امیدی که ابر فرودین
برگها رویاندش از فر بخت
بر درخت زنده بی برگی چه غم
وای بر احوال برگ بی درخت

شفیعی کدکنی

باران پوش سه‌شنبه 30 آبان 1391 ساعت 16:43

دلتنگی های ساده...

دلتنگی های ساده ...

فرزان سه‌شنبه 30 آبان 1391 ساعت 17:20 http://bimarz000.blogfa.com/

درست که نگاه کنیم و با عشق ..می بینیم _
که هرچیزِ زیبا و عزیز قبل از این ظاهرزیباش ساده وبی تکلف بوده مثه طبیعت__
درود به پرنیان عزیز...

سلام
به جمله ات فکر کردم و به تک تک چیزهای قشنگی که اطرافم هست

درست می گی فرزان عزیز . بیشتر چیزهای قشنگ خیلی ساده بودند .

فقط یه چیزی متفاوته الان با بقیه . تمام گلدانهای من آفت گرفتند ، گلدانهای قشگ و دوست داشتنی من دارن ساده ساده از بین می رن
و این با اون جمله های بالا یه کم تناقض داره

آفتاب سه‌شنبه 30 آبان 1391 ساعت 21:47 http://aftab54.blogfa.com/

سلام

چه هوای خوبی !

امشب شام چی خوردی ؟

می یای بریم یه هوایی بخوریم اون بالا بالاها ؟

با یه فنجون قهوه ترک چطوری ؟

یه فیلم رمانتیک ببینیم و کلی کیف کنیم ...

خوبه ؟

سلام
سرده لیلا جون ، خیلی سرده

استیک بدون سس قارچ! سسش خامه داشت آخه !

می یــــــــــــــــــــــــــــــــــــام . می یام . می یام

عاشقشم ! قهوه ی ترک اون هم توی این هوای سرد

فیلم رومانتیکت هم هستم

حرفهای ساده چی می شن اونوقت ؟
دوستت دارم ساده چی ؟
چهار تا خنده ی بلند ؟؟
و پنج انگشت دوست داشتنی ؟؟؟

آفتاب سه‌شنبه 30 آبان 1391 ساعت 22:03 http://aftab54.blogfa.com/

دوستــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت دارممممم هوار تا

این هم چهار خنده بلند

1 1 1 1 1 1 اینا هم انگشت های دوست داشتنی

دیگه چی عزیزم ؟

نبینم دلتنگی ات رو !

اوووووه !

مررررررسی

عاشق اون انگشتهام

6 تان ولی

آفتاب سه‌شنبه 30 آبان 1391 ساعت 22:30 http://aftab54.blogfa.com/

یکیش انگشت شصت پا هست


گفتم یه وقت لازم میشه

اوه ... واقعا ممنونم

ولی بعید به نظرم می رسه لازم بشه

رها سه‌شنبه 30 آبان 1391 ساعت 23:06

سلام پرنیان جان واقعا دلم تنگ شده برای تمام این چیزها ....

دلم میخواست میتونستم یک روز پاییزی زنگ بزنم ...بچه ها کی میاد با هم بریم یک چای داغ بخوریم ...؟؟؟؟
روزگار دیگه ..هر کسی یک گوشه دنیاست ....

همیشه فاصله ای هست
دچار باید بود
وگرنه زمزمه حیات
میان دو حرف
حرام خواهد شد

سلام رها جون
گاهی گرمای قلبها ، سردی فاصله ها را بی معنا می کنه . شاید ... شاید یک روزی همه باز هم در کنار هم باشیم ... روزی که وطن ، وطن شود.

پرنیان دل آرام چهارشنبه 1 آذر 1391 ساعت 11:13

سلام


وای چقد عقب افتادم از این پست دلپذیر پاییزی دوست داشتنی


این متن رو جایی خوندم دوستش داشتم

تقدیم برای مهربان ترین و عاشق ترین پرنیان دنیا



این درد مشترک من و توست که گاهی نمی توانیم در چشمان یکدیگر اتراق کنیم و فنجانی چای بنوشیم و ردّ خوشبختی را به یکدیگر نشان بدهیم !
گاهی آنقدر دیر می آیی که حتی آخرین ستاره هم رفته است و صبح همه خیابانها را بیدار کرده است . با لباسها و کفشهای خواب آلود که نمی شود از غزلهای خورشید گفت !ا
این آه مشترک من و توست که حسرت قدم زدن در باغ بلورین عشق ، از سینه هامان بر می خیزد !
با این واژه های خسته که نمی شود ترانه پرشور زندگی را سرود. باچشمهایی که سروها و قوها را ندیده اند که نمی توان اشک شوق ریخت !
من جهان را روی نفس یک پرستو نقاشی می کنم.
من همه دریاها را پشت پلکهایم گرد می آورم و همه جنگلها را روی پیراهنم جای می دهم.
آیا تو میتوانی برایم آواز بخوانی که به یاد بیدهای مجنون بیفتم؟

سلام پرنیان عزیزم

گاهی وقتها مهم نیست که یک چائی یا یک قهوه مرغوب باشه یا نه . توی لیوانهای کریستال چک باشه یا یک فنجان سرامیک اسپانیائی یا توی یک لیوان مقوائی یک بار مصرف
کنار یک شومینه گرم باشه یا توی هوای 15 درجه زیر صفر زمستان

مهم اینه که لحظه هات طعم و عطر یک قهوه ی اصل برزیلی داشته باشند.

متنت خیلی قشنگ بود .
مرسی

هدی چهارشنبه 1 آذر 1391 ساعت 21:57 http://aftabgardantarin.blogfa.com

از این که میبینی آدرس وبم تغییر کرده تعجب نکن ...
من از بلاگ اسکای کوچ کردم (البته سعی می کنم بتونم این وب رو هم فعال نگه دارم) و با همین نام در بلاگفا مقیم شدم ...
البته دوستان قدیم همیشه در یاد من هستند و دوباره لینکشون کردم ... تو رو هم همینطور ... به خونه جدیدم سر بزن ... منتظرتم دوست من!

سلام
باشه و ممنونم .

هدی چهارشنبه 1 آذر 1391 ساعت 22:24 http://aftabgardantarin.blogfa.com

اگه زحمتی نیست لطفا این وبم رو با نام آفتابگردان ترین (2) لینک کنید ... با سپاس

حتما" این کار رو می کنم .

باران چهارشنبه 1 آذر 1391 ساعت 22:51

..

و

پنج انگشت دوست داشتنی

:)

سلام

کسالت که برطرف شده انشاالله ؟

نوشته های پراکنده پنج‌شنبه 2 آذر 1391 ساعت 08:52 http://thunderb.blogfa.com/

سلام
خوبی؟
خوشی؟
شعر قشنگی بود
سه روز تعطیلی زمستون هم که جور شد
سر بزن آپ کردم
پنجشنبه عزیز هم رسیدنش مبارک باشه
خوش و شاد باشی

سلام
مرسی . چهار روز البته !

دیگه چی از خدا می خوایم ؟
امیدوارم تعطیلات خوبی داشته باشی

آفتاب پنج‌شنبه 2 آذر 1391 ساعت 16:47 http://aftab54.blogfa.com/


.
.
.
.
سلام

سلام لیلا جون

عصرت به خیر

مونا پنج‌شنبه 2 آذر 1391 ساعت 21:10

واهومشادوبرقرارباشی خانمی جان

قربون تو . مرسی

سید نظام مجتهدی پنج‌شنبه 2 آذر 1391 ساعت 21:48

خیلی خوب بود...
دلم گرفت!
چقدر من هم دلتنگم برای چُنین لحظه هایی...

قلمت مستدام هموطن.من هم به جمع"پیگیران آپدیت"ـت پیوستم.

برقرار باشی و شاد

نظام

سلام دوست عزیز

خوش آمدید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد