فتح باغ

به چمنزار بیا به چمنزار بزرگ و صدایم کن از پشت نفسهای گل ابریشم ...

فتح باغ

به چمنزار بیا به چمنزار بزرگ و صدایم کن از پشت نفسهای گل ابریشم ...

می خواهم تو را به حافظه ی دستانم بسپارم .



می‌آیی خورشید را پس بفرستم برای خدا

و تو ببینی که حضورت کافی‌ست؟


...


داشتم یه متن  مخصوص یک  جمعه شب پاییزی  می نوشتم که یک تلفن کلا" سرنوشت این پست را عوض کرد . از پیتزا فروشی سر کوچه تماس گرفتند که شما برنده ی یک عدد ساندویچ هات داگ شدید!    

واقعا" که ، شانس یهو می یاد و در خونه ی آدم رو می زنه . منتها احتمالا" شانس هم آدمهاش رو طبقه بندی کرده و ما مثلا" توی طبقه ی هفدهم شانس ساکن هستیم !    

اونی که از یک تصادف منجر به قطع نخاع یا منجر به نابینائی و یا هر نقص عضو ،‌جان سالم به در می بره صد درصد در طبقه ی اول شانسه و اونی که عزیزش از یک خطر در امان می مونه هم حتما حتما در طبقه ی اوله 

پس با این حساب ما  هر لحظه  در طبقه ی اول شانس قرار گرفتیم ، گاهی وقتها در کنارش به طبقه هفدهم هم دعوت می شیم . 



و 


شازده کوچولو گفت : 

گل من گاهی بداخلاق ، کم حوصله و مغرور بود

اما ماندنی بود

این بودنش بود که او را تبدیل به گل من کرد ...


...


پراکنده گوئی شد دوباره !    از عنوان پست بگیر تا ...

نظرات 18 + ارسال نظر
هدی جمعه 19 آبان 1391 ساعت 19:37 http://aftabgardantarin.blogsky.com

سلام همبلاگی
کمتر وبی رو دیدم که مثل وب شما اینقدر زیبا و بی ادعا حرفهای نگفته دل خودم رو تکرار کرده باشه ...
صمیمانه برای این روح شفاف بهتون تبریک میگم ....
خیلی خوشحال شدم از پا گذاشتن به وب شما ...
و خیلی خوشحال تر میشم اگه یه روز بیام و ببینم از سمت شما برام کامنتی رسیده و به وب من هم سر زدین ...
اگه از نظر شما اشکالی نداره من لینکتون می کنم ...
خوشحال میشم اگه شما هم این افتخار رو به من بدین و لینکم کنین.

سلام دوست عزیز
راستش رو بخوای داشتم این پست رو حذف میکردم . نمی دونم چرا !
ولی احساس کردم دلم می خواد حذفش کنم و آمدن تو و کامنت تو مانع این تصمیم شد .
و ممنونم برای لطف و محبتت . خوشحالم که اینجا را دوست داشتی
و حتما می یام می خونمت .

مهشید سادات جمعه 19 آبان 1391 ساعت 20:46 http://mahokhorshid73.blogfa.com

سلام!
خوبی؟
ای بابا!
بوی هات داگ میاد!!!!
انقدر گشنمه که نگو!
هعی...ما که از این شانس ها نداریم...


پراکنده گویی چیز بدی نیست
البته
بعضی وقت ها

سلام
آخی ! ولی اون هات داگی که تصورش رو کردی نبود اصلا
هات داگ از اون غذاهائیه که من گاهی به شدت هوس می کنم و بعد که می خورم حسابی پشیمان می شم

یک غذای سنگین و پر کالری و الکی .

و ممنون

مهشید سادات جمعه 19 آبان 1391 ساعت 20:48 http://mahokhorshid73.blogfa.com

راستی من بی اجازه لینکت کردم

لطف کردی عزیزم .

ایرج میرزا جمعه 19 آبان 1391 ساعت 21:37

سلام
اینم جایزه یک هفته ات بود . عاقبت بخیر شدی
بازم خوبه تو طبقه هفدهم هستی . برو خداتو شکر کن . ما که توی تمام طبقات بدشانسی یه واحد داریم چی بگیم ؟
لو رفتی . همه فهمیدن از بس غذا از بیرون میخری تمام فست فودهای محل سرتو با هم رقابت دارند . یادم باشه تولدت یه مجله آشپزی برات هدیه بفرستم

سلام

اون هم چه عاقبت به خیری !
ایفتیضاح بود




واقعا" خیلی خندیدم .

خودم دارم انواع واقسامش رو . از رزا منتظمی گرفته تا ساناز و سانیا .
سالی یک بار هم باز نمی شه
فقط وقتی می خوام شله زرد درست کنم یه سری به رزا منتظمی می زنم که پیمانه ها دقیق باشن . بعدش هم هر چقدر خودم صلاح بدونم از هر کدوم می ریزم . بله

نمی شه که آدم بشینه هم وبلاگ بنویسه هم آشپزی کنه . والا !

فعلا که بلیطمون برده . توی قرعه کشی فست فود برنده می شیم . تازه یک بار هم یک رستوران ایتالیائی نزدیک خونمون باز شده بود همینجوری رفتیم تو .چون شب اول بود کافی شاپ ش یک برش کیک شکلاتی به اضافه ی یک قهوه اسپرسو مهمون کردند بعدش هم شماره تلفن و آدرس گرفت اولین سرویسی که برام آورد یک پنه آلفردو به عنوان شیرینی اولین سرویس مجانی آورد برام
بله ... اینجوریاست

top885 جمعه 19 آبان 1391 ساعت 21:44 http://www.top885.ccz.ir

0320236165178بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.top885.ccz.ir

مونا جمعه 19 آبان 1391 ساعت 22:32

اول که سلام خانمی جونم ووووووووووووویچه خانمه خوشتلی خوش به سعادت اقایونی که میان اینجا خانمی عجب شانسی داری ا ساندویچه هات داگملت عجب خوش شانسن ولی خوب همه که مث 18 ساله هافکره خوش اندامیشون نیستن که هی هات داگ میخورن همیشه شادوبرقرارباشید (قابل توجه افتاب خانممنظورم پسته ا کی بسلامتی)

سلام مونا جان
به عذاب وجدان بعدش نمی ارزید . البته من یک تکه بیشتر نخوردم ولی همون هم اضافه بود.

فرخ (صادق) شنبه 20 آبان 1391 ساعت 01:20 http://dariyeh.blogsky.com

سلام خدا امواتتون رو بیامرزه که بنده رو به خنده واداشتید.
پریروز هم یکی از وزارت نفت زنگ زد و گفت : توی قرعه کشی و از بین هفتاد میلیون ایرانی شما اسم تون دراومده که بیایید و یه کشتی پر از بشکه های نفت رو تحویل بگیرید و چون در تحریم هستیم ، ببرید توی یکی از بنادر دنیا و به هر قیمتی که خواستید بفروشید و پولش رو خرج کنید و حالشو ببرید .....
گفتم : ممنون نمیخوام من حوصله ندارم و آخرش دزدهای دریایی و دلالهای زرنگتر از ابلیس کشتی و نفت و دلار و همه چیزمو برمیدارن و در میرن .
من میگم شما خوش شانس تری همون هات داگ دست به نقده و میشه با خیال راحت اونو به دندون کشید . فقط چون مجانیه یادشون باشه که سس و مخلفات و نوشابه هم بدن
خیلی خیلی خوب خواهد بود .

سلام
اشتباه کردین دیگه ! یک کشتی پر از بشکه های نفت رو قبول نکردید ؟!
همینجوری هی پا به بخت خودتون می زنید دیگه !

البته شاید هم کار خوبی کردین . چون با این وضع تحریم دورافتاده ترین و گم نام ترین کشورهای دنیا هم ازتون نمی خرید و یک کشتی پر از بشکه های نفت می موند روی دستتون .معلوم هم نبود اصلا که بشکه ها حامل نفت خالصه یا اینکه وزارت نفت آب آلوده ی دریای خزر را بسته توشون .
بله شما درست تصمیم گرفتین

نوشته های پراکنده شنبه 20 آبان 1391 ساعت 08:36 http://thunderb.blogfa.com/

سلام
خوبی؟
حال و احوال؟
شانس که باشه همینه. طبقه نداره. اونی که شانس داره کلا توی همه طبقات یه خونه بزرگ و با فرنیچر کامل داره.
اون تیکه از شازده کوچولو جالب بود. واقعا تلنگری بود واسم
شاد و سربلند باشی

سلام
کلا" ما خوش شانسیم

از طوطی گرفته تا هات داگ !
من توی خوش شانسی یک طبقه دارم که استخر داره ، سونا و جکوزی داره ، پانصد متر فقط زیربنا داره ، سرویس های بهداشتیش رو از ایتالیا آوردند ، دکور داخلی ش هم از فرانسه است ، توی خیابان فرشته است و پنت هاوس هم هست .


کی به کیه ؟ بذار یه کم پز بدیم !

..........

اولین نفری هستی که در مورد شازده کوچولو نظر دادی .
ممنونم . امیدوارم تو هم خوب باشی .

قندک شنبه 20 آبان 1391 ساعت 11:51

سلام و درود فراوان.حالا من که حتی یک عدد ساندویچ هم برنده نمی شوم جزو دسته چندمی ها محسوب میشم؟ نه جدی؟ ولی کافیه 6تا شاخه تیر آهن از آسمون به سمت زمین سقوط کنه اون وقت یکیش حتما صاف میاد و یکراست میره توی حلق بنده خداگواهه.تازه اگه دوتاش باه نره جای شکرش باقیه.

سلام


خدا نکنه

با حساب اینکه شما الحمد الله سالم هستین و شکر خدا روی پا ، با وجود تمام این اتفاقات ، شما هم در طبقه ی اول شانس قرار دارین .
بهتون تبریک می گم

نازنین شنبه 20 آبان 1391 ساعت 12:49


سلام عزیزم پراکنده نویسی هاتم زیبا هستند و خواندنی ومثل خودت دوست داشتنی. دقیقا باحرفات موافقم ما معمولا به نعمتهایی فکر می کنیم که از خدا خواستیم و به ما داده یا نداده و به نعمتهای بیشماری که خدا بدون درخواست ونیایش به ما بخشیده فکر نمی کنیم.
عزیزدلم چه خوب که برنده ی یک ساندویچ خوشمزه شدی، هرچند من چند ماهی میشه گوشت و انواع ساندویچ رو
نمی خورم.

سلام
مرسی نازنین عزیزم . رژیم گیاه خواری داری ... آهان!

مواظب باش طولانی مدتش برای سلامتی زیاد خوب نیست .
هات داگش خیلی بد بود

باران شنبه 20 آبان 1391 ساعت 13:22

برنده؟!!
جایزه؟!!
پیتزا؟!!
هات داگگگگگگگگگگگگگگگگ!!!!
الان قیافه ی ما این شکلی هست!!
یعنی که خیلی خوش شانسین شما!
از همه لحاظ!!
.
.
راجع به عکس هم ما نظری نداریم!
اصلن به ما چه!
والااااا!

پیتزا نه . هات داگ!

از همه لحاظ اونوقت ؟؟ چرا ؟

آخ آخ معلومه اون شب خیلی سخت گذشته .

پرنیان دل آرام شنبه 20 آبان 1391 ساعت 13:58

oh la la

خداها چرا همه ساندبیج فلوشیای خوفت باهت دم خونه هه پلنیان اینا باشه آخه

مگه چرا آیا؟؟؟

یکی کیک تبلد بخوره تهنایی یکی که ممکنه شما هم بشناسیدش

یکی براش سانبیج بیالن

یکی بلاش سربیس بیارن

یکی بهش کیک و گهوه بدن هویجوری

خدایا مصبتو شکر

به خدا همین یه بار بود . یه بار هم پنه بود . یه بار هم خوب کیک شکلاتی و قهوه بود .
همین ! دیگه من یادم نمی یاد از کسی چیزی شانسی شانسی گرفته باشم .


کیک تولد رو ولی باهات صد در صد موافقم !

واقعا که !

باران شنبه 20 آبان 1391 ساعت 15:24

واقعا که!

بله ... واقعا که !

مهرداد نصرتی شنبه 20 آبان 1391 ساعت 19:29

سلام بر خانم پرنیان فتح باغ عزیز
انشالله همزمان با شانس برسید طبقه اول.
دلتنگ جمع اونروزم.دلتنگ شما و رهای عزیز که تقریبا هرروز باهاش ایمیلی حرف می زنیم و همینم بیشتر دلتنگم می کنه.یاحق!

سلام آقای نصرتی عزیز
ممنونم برای این دعای خوب

امیدوارم دوباره بهانه ای پیش بیاد که شما و بقیه ی دوستان عزیز را زیارت کنم .

فکر می کنم باز هم باید منتظر رها جون باشیم .
خیلی لطف کردید و ممنونم برای تمام محبت های شما
روز و روزگارانتان خوش

شب از شبهای پاییزی است
از آن همدرد و با من مهربان ، شبهای اشک آور
ملول و خسته دل
گریان و طولانی
شبی که در گمانم من
که آیا برشبم گرید چنین همدرد
و یا بر بامدادم گرید از من نیز پنهانی ...

شب از شبهای پاییزی است
و اینک خیره در من مهربان
که دست سرد و خیسش را چو بالشتی نهد
و من این گونه می گویم و دنباله دارد شب .........

شب از شبهای پاییزی است
خموش و مهربان با من
به کردار پرستاری سیه پوشیده گرداگرد
نشسته در کنارم
اشک بارد شب
من این می گویم و دنباله دارد شب ...
اخوان عزیز و صد البته با صدای شهرام ناظری گوش کنید و در این شب ها لذت ببرید...

سلام
امروز آرزو کردم ای کاش پائیز هیچوقت تمام نمی شد .
لحظه ها انگار که با آدم حرف می زنند. می خندند ، گریه می کنند، ناله می کنند، نوازش میکنند ... جور خاصیه این پائیز .

ممنون برای پیشنهاد خوبتون .

قندک سه‌شنبه 23 آبان 1391 ساعت 09:43

ممنونم. مگر این که نظر لطف پرنیان عزیزم بر این باشد که بنده جزو برندگان خوش شانس قرار گرفته باشم. درود فراوان بر شما بانوی بسی مهربان.گل فرستادیم.کلهم غنچه های ریز و قرمز رز

مرسی برای این گل های قشنگ و بی نظیر

انشاالله همیشه سلامت باشید

قندک سه‌شنبه 23 آبان 1391 ساعت 09:47

خیلی انتخاب تصاویرتون زیباست.دست مریزاد.زیبه اندیشان به زیبایی رسند.سپاس

خواهش می کنم . خیلی خیلی ممنونم

فرزان سه‌شنبه 23 آبان 1391 ساعت 15:27 http://bimarz000.blogfa.com/

عجب سورپرایزی __

اولش آره ولی کلا" زیاد تعریفی نداشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد