فتح باغ

به چمنزار بیا به چمنزار بزرگ و صدایم کن از پشت نفسهای گل ابریشم ...

فتح باغ

به چمنزار بیا به چمنزار بزرگ و صدایم کن از پشت نفسهای گل ابریشم ...

فردا باز هم به تو فکر خواهم کرد، مثل دریا به ادامه ی خویش

 

 

 

اول ... یک جمله بگویم!
راستش
گاهی از شدت علاقه به زندگی
حتی سنگها را هم می‌بوسم،
کلمه‌ها را
کتاب‌ها را
آدم‌ها را ...!

دارم دیوانه می‌شوم از حلول،
از میل حلول در هر چه هست
در هر چه نیست
در هر چه که هر چه
چه...!
و هی فکر می‌کنم،
مخصوصا به تو فکر می‌کنم،
آنقدر فکر می‌کنم
که یادم می‌رود به چه فکر می‌کنم!

به تو فکر می‌کنم
مثل مومنی که به ایمانِ باد وُ به تکلیف بید،
به تو فکر می‌کنم
مثل مسافر به راه
مثل علف به ابر
مثل شکوفه به صبح وُ مثل واژه به شعر

به تو فکر می‌کنم
مثل خسته به خواب وُ نرگس به اردیبهشت،
به تو فکر می‌کنم
مثل کوچه به روز
مثل نوشتن به نی
مثل خدا به کافر خویش وُ مثل زندان به زندگی

به تو فکر می‌کنم
مثل برهنگی به لمس وُ تن به شست و شو
به تو فکر می‌کنم
مثل کلید به قفل
مثل قصه به کودک
مثل پری به چشمه وُ پسین به پروانه
به تو فکر می‌کنم
مثل آسمان به ستاره وُ ستاره به شب

به تو فکر می‌کنم
مثل اَبونواس به می
مثل نقطه به خط
مثل حروف الفباء به عین
مثل حروف الفباء به شین
مثل حروف الفباء به قاف
همین!
هر چه گفتم
انگار انتظارِ آسان رسیدن به همین سه حرف ِ آخر بود

حالا باید بخوابم
فردا باز هم به تو فکر خواهم کرد
مثل دریا به ادامه ی خویش. 
  
 
گاهی فاصله ها چیز خنده داری می شوند. آن موقع که نزدیکیم و در دل فاصله ها را به ریشخند می گیریم . می ماند دلتنگی ها ... که انگار همیشه باید باشد تا زندگی ، زندگی باشد.    
 
پ ن : پرنیان دل آرام عزیزم لینک آهنگی رو لطف کرد و فرستاد پیشنهاد می کنم گوش کنید.  
 
http://www.asremusic.com/432/آهنگ-جدید-محمدرضا-هدایتی-با-تو-آرومم.html
 
نظرات 38 + ارسال نظر
آفتاب یکشنبه 27 فروردین 1391 ساعت 08:42 http://aftab54.blogfa.com/

قبول نیست !
کامنت من باید بیاد بالا .

چشم .

آفتاب یکشنبه 27 فروردین 1391 ساعت 08:48

تو واسم مثل بارونی ...☂☂☂ تو واسم مثل رویایی ...تو با این همه زیبایی .. منو این همه تنهایی ...

♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫

مررررررررررسی از هر دو پرنیان .

خیلی قشنگه ... کامنتت خیلی قشنگه.

اما چرا رویا رو نکشیدی؟ کشیدن رویا سخته ؟

آفتاب یکشنبه 27 فروردین 1391 ساعت 08:55 http://aftab54.blogfa.com/

اینم رویا

http://cityofember.persiangig.com/image/Dream-MoonHill.JPG


در ضمن من اولـــــــــــــــــــــــــممممم !

چه رویاااائی !

مرسی آفتاب جون . یادم باشه دفعه ی بعد یه چیز سخت تر بخوام ازت. یه چیزی سخت تر از تصویر یه رویا !

اول شدی

پرنیان دل آرام یکشنبه 27 فروردین 1391 ساعت 10:18

به به چه خبرا باشه اینجا املوز

دنس کلاب شده اینجاها می گم یه شب اجاره ش می دین به ما با دهلام اینا بیایم خاله آفتاب و یکتام بیان به هر حال بساط فسق و فجور مهیاس




سلام پرنیان جون
باز هم تشکر می کنم برای موزیک قشنگت.

باید از خودش بپرسی . آفتاب جون مخاطب شمائید .

dance نداریم ولی آ !

همین یه قلم جنس رو نداریم
دیگه فکر کنم این بار حتما این جا فی.لتر می شه. مورد دار شده دیگه

پرنیان دل آرام یکشنبه 27 فروردین 1391 ساعت 10:19

تازشم یه شعر قشنگ که با خوندن پستتون از مهرداد نصرتی یادم اومد


تا فکر می کنم به چه ها فکر میکنم

دارم به چشمهای شما فکر میکنم


با من به جاده های رهایی نمی رسی

گفتی که فکر کن به خدا فکر میکنم


گم می شوم میان شب چشمهای تو

حتی به چشمهای تو تا فکر میکنم


دنیای من خلاصه شده در دو چیز خوب

یا فکر مِی کنم به تو یا فکر میکنم


ماندم کجا،چگونه،چرا عاشقت شدم

ماندم به تو هنوز چرافکر میکنم

چه جالب

یه جورائی نزدیک هستند به هم. سلام من رو به آقای نصرتی برسون پرنیان جون و بهشون بگو شعرشون خیلی قشنگه.

پرنیان دل آرام یکشنبه 27 فروردین 1391 ساعت 10:21

و همینطور این غزل زیبای دوست داشتنی

تقدیم به اهالی فتح باغ:


دلخوشم با غزلی تازه همینم کافی ست

تو مرا باز رساندی به یقینم، کافی ست


قانعم، بیشتر از این چه بخواهم از تو؟

گاه گاهی که کنارت بنشینم، کافی ست


گله ای نیست، من و فاصله ها همزادیم

گاهی از دور تو را خوب ببینم کافی ست


آسمانی! تو در آن گستره خورشیدی کن

من همین قدر که گرم است زمینم کافی ست


من همین قدر که با حال وهوایت –گهگاه

برگی از باغچه ی شعر بچینم کافی ست


فکر کردن به تو یعنی غزلی شور انگیز

که همین شوق مرا، خوب ترینم! کافی ست


محمد علی بهمنی

دوستان عزیز
این بار مخاطب شمائید .

البته من هم چون جزو اهالی هستم خوندم و لذت بردم ...

آسمانی! تو درآن گستره خورشیدی کن
من همین قدر که گرم است زمینم کافی ست ...


چقدر خوبه بودن آدمهای خوب! مثل تو ... مثل بقیه . چقدر خوبه که فارغ بشیم لحظاتی رو از خستگی ها ... چقدر خوندن این کامنتها خوبه . یه دنیا کار ریخته سرم ... اما رهاشون کردم روی میز و چسبیدم به اینجا. اینجا پر از هوای خوش دوستی های نابه.

احساس واقعی این لحظه ام رو خوب گفتم ؟

باران یکشنبه 27 فروردین 1391 ساعت 11:21

به به!!!
بَ بَ به به!
چه شعری!
چه اهنگی!
چه عسکی!!! البته منظورمون اون گله بود فقط!
.
.
مرسی
مرسی
ذوقمون ترکید توی این بارون بهاری خوب!
میریم یه شعری بسراییم وفق قول قبلی!

عجب دمی عجب سری عجب پائی !

بله خوب ! منظورتون رو گرفتم اصلا نیازی به توضیح آخرش نبود!

ب ب به به ! شعر حاصل از انفجار ذوق
سرقت ادبی کردم ازتون ( ب ب به به)‌

و البته سلاملیکم و همچنین رسیدن به خیر

باران یکشنبه 27 فروردین 1391 ساعت 11:56

هر روز و هرلحظه
به تو فکر خواهم کرد
مثل دریا به ادامه ی خویش...

.
.
سلاملیکم از ماست البته!
ممنون
عاقبت شما به خیر

هنرها رو آشکار نمی کنین چرا یکدفعه ؟!
یکی یکی رو می کنید

عجب انفجاری بود . انفجار نور بود که

البته ما می دانیم که این قطعات ادبی مخاطب خاص دارند و مخاطب خاص باعث شکوفائی آنها گردیده است !

و البته نادید می گیریم حد کپی برداری رو

آفتاب یکشنبه 27 فروردین 1391 ساعت 18:15 http://aftab54.blogfa.com/

بلیا !! اجازه هست .. در حد شرعی اشکال ندارد .. بفرمایید بترکونید دوستان پرنیان دل آرام و البته پرنیان خودم .
.
.
.
.

هر کاری دوست دارید بکنید . اینجا مال خودتونه

اما حد شرعی ؟

در این جا یک نقطه ی ابهامی وجود داره!

آفتاب یکشنبه 27 فروردین 1391 ساعت 18:28 http://aftab54.blogfa.com/

بفرمایید بپرسید ؟

ترکوندن با این شرایط و ......... کلا مورد داره که !

من نمی دونما ! اما فکر کنم داره

البته اگه در حد چند تا علامت کلید سول باشه و قلب و گل و تصویر رویا و موزیکهای خوشگل خوشگل به نظر مشکلی نداشته باشه . اما خوب بیش از این رو باید از اهل فن پرسید.

باران یکشنبه 27 فروردین 1391 ساعت 20:53

کپی؟!!!!!!!
من؟!!!!!!

نه ! من .

[ بدون نام ] یکشنبه 27 فروردین 1391 ساعت 21:26


سؤال بی‌جواب
بی‌من چه می‌کند؟
نمی‌دانم!
بی‌او چه می‌کنم؟
نمی‌داند


هوای تو کرده بود دلم
با ما راه نیامدی ،
بارانی شد !



هی فلانی می دانی ؟ می گویند رسم زندگی چنین است... می آیند.... می مانند.... عادت می دهند... و می روند.و تو در خود می مانی و تو تنها می مانی. راستی نگفتی رسم تو نیز چنین است؟... مثل همه ی فلانی ها...



وقتی که تو نیستی
دنیا چیزی کم دارد،‏
مثل کم داشتنِ یک وزیدن،
یک واژه،
یک ماه.‏

من فکر می‌کنم در غیابِ تو...‏
همۀ خانه‌های جهان خالی ست،‏
همۀ پنجره‌ها بسته است،‏

اصلاً کسی حوصلۀ آمدن به ایوانِ عصرِ جمعه را ندارد.‏
پرده‌هایی که پیدایند
یک جوری شبیه دیوار دیده می‌شوند.‏
...



ما را کبوترانه وفادار کرده است
آزاد کرده است و گرفتار کرده است
بامت بلند باد که دلتنگیت مرا
از هر چه هست غیر تو بیزار کرده است



همه ی راز علاقه ی آدمی به آدمی
همین رویای ساده ی رفتن
و بعد بی خبر آمدن های همیشه ی اوست ...

فرید یکشنبه 27 فروردین 1391 ساعت 23:04 http://fsemsarha.blogfa.com

سلام و درود بر شما
گاهی آدم کوچک ها وقتی در جمع آدم بزرگ ها قرار می گیرند.... فقط به دهان شان نگاه می کنند و گاه حتا نمی توانند از خود حضوری نشان بدهند... و فقط به نگاه کردن بسنده می کنند...
راستش سال 91 خیلی به وب تون سر زدم.... متن هاتون رو خوندم و مثل همیشه دیدم خداروشکر سرشار هستید...
راستش را بخواهید چند وقتی ست که در قبضم... می گذارم به حساب خرابات دلم... عفو بفرمایین... ممنونم که باز باعث شدید به دوستی با شما به خودم ببالم...
امیدوارم در ایام وصل بار دیگر نظر ناقابلم را بر تک تک نوشته های جدیدتان تقدیم کنم.... برام دعا کنین...حق یارتان

سلام
می فهمم! امیدوارم هر چه زودتر ایام وصل میسر گردد.

شما خیلی بزرگید و بزرگوار . از وفاداریتون هم ممنونم. اگرچه هر کسی خاموش می آید و خاموش می رود از نگاهم دور می ماند، ولی از دلم نه

محتاجم به دعا ... اما اگر قابل باشم چشم.


لطف کردید با وجود تمام این خلوت نشینی ها یادی از دوست کوچک خود کردید.

فرزان دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 01:23 http://bimarz000.blogfa.com/

درود بتو پرنیان عزیز...
آدمِ عاشق در نزدیکترین لحظات زندگی به معشوقش،نگرانِ ایامِ دلتنگی ودوریه__

سلام فرزان عزیز
این هم خاصیت عشقه که وقتی معشوق در کنار باشد و در حضور عاشق در آن لحظه هم نگران لحظه های نبودن است.


ممنونم

ز- حسین زاده دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 09:41 http://autism-ac.blogfa.com/

سلام.
خیلی زیباست. مخصوصا جایی که به خاطر بیاوری خدا به کافر اش چگونه رحم و شفقت دارد... به قول سعدی :
دوستان را کجا کنی کنی محروم ، تو که با دشمنان این نظر داری...

سلام جناب آقای حسین زاده

گاهی از معبود باید خجالت کشید برای گذشتن ها و برای بخشیدن ها

لطف کردید و سپاسگزارم.

آذرخش دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 10:17 http://azymusic.persianblog.ir/

سلام
حال و احوال؟
خوبی؟
متن قشنگی بود
دستت بی بلا
ممنون بخاطر جواب کامنت. باهات موافقم. خصوصا با خواننده های دهه 70 میلادی. abba که جای خود داره. من عاشق dancing queen هستم. واقعا ازش انرژی می گیرم
روز و روزگار خوشی داشته باشی

سلام آذرخش عزیز
ممنونم . لطف داری


موزیکهای غربی هم مثل موزیکهای ایرانی شده دیگه مثل قدیم نیستند انگار. من توی جدیدها سلن دیون و ویدنی هوستون و انریکه ایگلاسیس و بعضی از آهنگهای کریس د برگ و شاید خنده ات بگیره بعضی از آهنگهای ای کان رو دوست دارم و یه کم قدیمی تر خولیو ایگلاسیس رو عاشقشم . بقیه به نظرم چنگی به دل نمی زنند.

مرسی آذرخش . با متخصص موزیک باید در مورد موزیک صحبت کرد

قندک دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 13:49 http://ghandakmirza.blogfa.com

سلام و درودی بس فراوان بر پرنیان عزیز. میگم خانم جان ؟ بااین همه فکر مگر می شود خوابید؟اووووووووووه تا به بخواهی همه شان یکی یکی فکر کنی که صبح شده؟تازه خیلی هاشون جا می مونن!از قلم می افتن!یک زمانی می رسد که یا جای خواب است یا فکر.هردووانه نمی شود.



وااای از دست شما!

سلام
مرسی . واقعا جالب بود.

ضمنا من دو روزی هست که نمی تونم توی وبلاگهای بلاگفا وارد بشم و قسمت نظرات رو باز کنم. دلیلش هم می دوم سرعت پائین نت هست.

قندک دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 14:02 http://ghandakmirza.blogfa.com

از معتادی علت اعتیادش را پرسیدند گفت: داداش؟ دوشت ناباب! البته ژوگال خوب هم بی تعشیر نیشت! حالا حکایت شماست البته خدای نکرده حمل بر بی ادبی نشه در مثل مناقشه نیست. انقدر شما اینجا از تصاویر قشنگ و دل انگیز استفاده کردید که این جانب بشدت اعتیاد پیدا کرده ودر این آخر عمری عاشق طراحی از چهره شده و دارم در به در به دنبال یک موسسه خوب طراحی می گردم. چندین مداد و پاک کن و تراش و غیره و غیره خریده و گند می زنم بر دل سپید و پاک کاغذ زبان بسته.تصویر گذار خوب هم بی تعشیر نیشت!

واقعا ؟؟؟
جدی می گین ؟؟؟؟ این که خیلی عالیه . آخری عمری چیه قربان؟
بفرما! این هم یک نگاه مثبت به یک موضوع . حالا هی همه چی رو بیان سانسور کنند تا ذوق همه توی تمام هنرها اصلا کور بشه

باید حتما حتما کارهاتون رو یه روزی که به یه جائی رسید بذارین توی وبلاگ و من بیام هر روز ببینمشون و معتادشون بشم

شبنم دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 14:32 http://oteloo.blogfa.com/

پری نازم عالی چون همیشه....از پرنیان دل ارام عزیزم هم ممنون

سلام شبنم جون
مرسی عزیزم

و قابل توجه پرنیان عزیزم

پرنیان - دل آرام دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 23:52 http://www.with-parnian.blogfa.com

به دلیل استقبال دوستان از مراسم فسق و فجور یکی دیگه از آهنگای همین خواننده رو براتون می زارم


http://tabasomekhoda.persiangig.com/audio/09%20Mah%20Mikhandeh.mp3


اوووه مرسی

عجب امروز سورپرایز بازیه . این سورپرایز دومم بود آخه !

رفتم که مستفیض بشم

مجید محمد پور سه‌شنبه 29 فروردین 1391 ساعت 09:35 http://www.safare-kalamat.blogfa.com

سلام دوست عزیز ![گل]

ممنون از حضور مدام و همیشگیتون .[گل]

شرم تان باد ای خداوندان قدرت

بس کنید !!!

بس کنید از این همه ظلم و قساوت

بس کنید !!!

ای نگهبانان آزادی !

نگهداران صلح

ای جهان را لطفتان تا قعر دوزخ رهنمون

سرب داغ است این که می بارید بر دلهای مردم

سرب داغ

موج خون است این که می رانید بر آن کشتی

خودکامگی را

موج خون

گر نه کورید و نه کر

گر مسلسل هایتان یک لحظه ساکت می شوند

بشنوید و بنگرید

بشنوید این وایِ مادرهای جان آزرده است !

کاندرین شبهای وحشت سوگواری می کنند

بشنوید این بانگ فرزندهای مادر مرده است

کز ستمهای شما هر گوشه زاری می کنند

بنگرید این کشتزاران را که مزدورانتان

روز و شب با خونِ مردم، آبیاری می کنند

بنگرید این خلق عالم را که دندان بر جگر

بیدادتان را، بردباری می کنند

دست ها از دستِ تان، ای سنگ، چشمان! بر خداست

گر چه می دانم

آنچه بیداری ندارد

خواب مرگ بیگناهان است و وجدان شماست

با تمام اشکهایم، باز- نومیدانه - خواهش می کنم

بس کنید !!!

بس کنید !!!

فکر مادرهای دلواپس کنید

رحم بر این غنچه های نازکِ نورس کنید



بس کنید !!!

سلام آقای محمد پور

ممنونم از لطفتون .
اما سی. یا. ست چیزیه که من سعی می کنم ازش دوری کنم .
خشونت هاش با روحیاتم سازگاری نداره .

پرنیان دل آرام سه‌شنبه 29 فروردین 1391 ساعت 09:56

شوما هنوس سر کارین؟ بیرونتون نکردن؟



بزارید رئیس گوش بده یه تکونی به بدن بده براش خوبه

به غرعان الهام اینا قسم ما خودمون می خواستیم بریم نذاشتند.
هر چی خواهش و تمنا و لبخند و اخم و قهر و آشتی بلد بودیم بکار بردیم بی تاثیر بود!

نذاشت برم !

رئیس نیستش ! هنوز نیومده

بهار ِآرزو سه‌شنبه 29 فروردین 1391 ساعت 14:10

سلام بانو .../

هر روز به تو فکر خواهم کرد
به تو ای عشق که خیالت هم مرا به اوج می برد
به اوج با هم بودنهایمان .../
-----------------------------

سلام

چطوری ؟

خوشگل بود . می بوسمت

pary سه‌شنبه 29 فروردین 1391 ساعت 14:54 http://www.babaee1.persianblog.ir

سلام عزیزدل ... خوبی؟

سلام پری جون . مرسی عزیزم

فرخ چهارشنبه 30 فروردین 1391 ساعت 01:15 http://chakhan-2.blogsky.com

سلام ما با آفریدن و خلق کردن ، زنده می مانیم ... ماموریت ما این نیست که از ابتدا تا انتها در راه دانستن قدم بگذاریم .
وقتی فکر می کنیم و اجزای زندگی را می کاویم ، راههایی در برابر ما پیدا خواهد شد . آنگاه میشود آفرید .... زیبایی را ...
احساس و همبستگی را ... و پیدا کرد عشق را !!
در این راه به تدریج خواهیم دانست و خواهیم یافت ... اما باید به خلق کردن همت گماشت . ملائک نیز خداوند را از آفرینش انسان باز داشتند . اما "او" آفرید تا نشاط خداوندی خود را زنده بدارد ....
و سپس پیام آورانی برانگیخت تا دانایی انسان را افزون کنند و بدو رسم و راه زندگی نیک را بنمایانند .
اشاره ای بجا و کارساز بود که فرمودی و امیدوارم که این کامنت نیز موثر افتد . من هر گاه پیرزنی را میبینم که با تکه ای چوب و با زحمت قاشق کوچکی را می سازد ، لذت می برم . ... وقتی در چهره اش دقیق میشوم ، همان شوری را که زندگان بدان نیاز دارند ، می بینم و همین سبب میشود تا به آفرینش و ساختن اطمینان و یقین یابم

دست عاشق در دست ترد ثانیه هاست
و او و ثانیه ها می روند آن طرف روز
و او و ثانیه ها روی نور می خوابند
و او و ثانیه ها بهترین کتاب جهان را به آب می بخشند
و خوب می دانند
که هیچ ماهی هرگز
هزار و یک گره رودخانه را نگشود
و نیمه شب ها با
زورق قدیمی اشراق
در آبهای هدایت روانه میگردند
و تا تجلی اعجاب پیش می رانند
هوای حرف تو آدم را
عبور می دهد از کوچه باغهای حکایات ...

سلام فرخ عزیز
امروزم را با سهراب شروع کردم چون باید می کردم.
و بعد هم کامنت زیبای شما را خواندم که انگار باید می خواندم.

و ممنون .

قندک چهارشنبه 30 فروردین 1391 ساعت 08:46 http://ghandakmirza.blogfa.com

با سلام و درود فراوان بر پرنیان بانوی مهربان. از مراحمتون بسار ممنونم .به روی چشم. ولی الان که دارم چیزهای اج وجی می کشم. نقاشی حوصله زیادی می طلبد و من بی حوصله می خواهم یک شبه بشوم لئوناردو داوینچی. دلیلم هم اینه که او و بزرگان دیگر بدون استاد چطور به آن مقام والا دست یافتند و صاحب سبک شدند؟

سلام و درود متقابل
خیلی کار قشنگی کردین . مهم نیست که چی از کار دربیاد. مهم حس شماست توی اون لحظات .
و من با عکاسی خیلی خوشحال میشم . عکاسی رو خیلی دوست دارم . شکار لحظات و شکار زیبائی ها

هنر توی ذات آدمهاست منتها هر کسی باید پیدا کنه اون چیزی رو که توی ذاتش هست. شاید یکی خطاطی باشه یک نفر شعر باشه یک نفر نقاشی یا عکاسی یا صنایع دستی و .... هر چیزی .
دیروز یه دختر خیلی جوانی بهم گفت خوشم می یاد شما با این سنتون اینقدر ذوق زندگی دارین !
توی دلم گفتم آهااااای مگه من چند سالمه ؟؟!!

شوخی کردم . باید واقعیت شناسنامه رو پذیرفت و البته من خیلی هم خوشحالم از این قدمت !

من خودم وقتی کم سن و سال بودم اگه یک نفر مثلا ۴۰ سالش بود فکر می کردم اووووه چقد پیره دیگه باید بره یواش یواش بمیره !
یه روزی رفته بودم داروخانه یک کرم مخصوص بگیرم خانوم فروشنده بهم گفت چند سالتون گفتم ۳۴ سال بعد خودم یهو با چشمهای زده بیرون تقریبا فریاد زدم چی ؟؟؟‌من ۳۴ سالمه ؟؟؟؟ باورم نمی شه . هر دومون کلی خندیدیم و این خاطره هیچوقت فراموش نمی شه ... خاطره ی ۳۴ سالگی

قندک چهارشنبه 30 فروردین 1391 ساعت 08:48 http://ghandakmirza.blogfa.com

پس بقول شما پناه بر دیوانگی!!

پناه بر دیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوانگی !

دلا دیوانه شو دیوانگی هم عالمی دارد
زهوشیاران عالم هر کدام دیدم غمی دارد ........

قندک چهارشنبه 30 فروردین 1391 ساعت 08:55 http://ghandakmirza.blogfa.com

به نظر من هرکاری به خوش سلیقگی خیلی نیاز دارد.مثلا میز نهاررا هرجور بچینیم بالاخره غذا خورده می شود. اما بعضی ها با خوش سلیقگی تحسن همگان را بر می انگیزند. شما ببینید عکاس خوش سلیقه در این عکس چه ظرافت قشنگ و خاصی را به کار برده.تصویر خودش زیباست.اما قرار گرفتن در کادر جذابیت تصویر را چند چندان کرده. کافیست شما عکس را به عکس گردش عقربه های ساعت ۴۵ درجه بچرخانید.تنها فردی زیبا در عکس دیده می شود. همین!البته نباید فراموش کرد که خوش سلیقگی شما هم در گزینش و بکار بردن تصاویر خوب در وب قابل ستایش است.درود

چقدر خوبه که اینقدر توجه دارین به عکسها . من هم همیشه عکسها رو مطالعه می کنم . نه فقط تصاویری که مثلا یک خانم توش باشه . همه ی عکسها رو زمان میذارم روش و از زاویه های مختلف نگاهشون می کنم.
و ممنونم برای این تعریف ها ... از توجهتون به عکسها خوشحالم

کوروش چهارشنبه 30 فروردین 1391 ساعت 15:32 http://www.korosh7042.com/

درود بر بانو پرنیان عزیز
سپاس از لطفت و خوشحالم کردید با خبر خوش
متن نامه یا زمزمه ای تلفنی و درو گوشی شبانه ات (به تعبیر من )زیبا بود و دلنشین

سلام کوروش عزیز
ممنونم از نظر لطف شما و شاد باشید و سلامت .

آفتاب چهارشنبه 30 فروردین 1391 ساعت 18:18 http://aftab54.blogfa.com/

@

سلام آفتاب جون

عزیزی

باران چهارشنبه 30 فروردین 1391 ساعت 23:11

وااااااااااااااااااااای!
چقدر اینجا فسق و فجور هست!
آخ جوووون!

ای بابا! کدوم فسق و فجور ؟

معاونت محترم .....................

ونوس پنج‌شنبه 31 فروردین 1391 ساعت 11:00 http://WWW.BLOGPARIS-TEHRAN.BLOGFA.COM

سلام پرنیان عزیز
عقب موندم از نوشته های زیبات
راست میگی بعضی وقتها باید به یه موسیقیها یی گوش بدی که تورو ببره مثل همین ملودی آرش خیلی قشنگه من که عاشق کلیپشم

عزیزم درباره اون فیلم هم که گفتی من فعلا خونه نیستم به خاطر حالم منزل پدرم هستم الانم همین طوری یه سر اومدم ببینم چه خبره
بهت خبر میدم
شاد باشی و بهاری

ممنونم از لطفت

سلام ونوس عزیزم
امیدوارم همه چیز روبراه باشه و مشکلی نداشته باشی.
کلیپ ملودی رو من هم خیلی دوست دارم . کار جالبی کردند .
به هر حال ممنونم ازت و برات آرزوی سلامتی دارم.

آذرخش پنج‌شنبه 31 فروردین 1391 ساعت 11:26 http://azymusic.persianblog.ir/

سلام
حال شما؟
خوبید
بازم رسید این پنجشنبه عزیز
امیدوارم بهتون خوش بگذره
اختیار دارید. متخصص کجا بود. ما کارگری بیش نیستیم
و با همه ارادتی که خدممتون دارم این خواننده هایی که گفتین رو دوست ندارم شرمنده
روز و روزگار خوش

سلام آذرخش عزیز
ممنونم. خیلی لطف می کنی که در روزهای پنج شنبه ی «عزیز» بهم سر می زنی.
راستش خوشحال می شم . یه محبت خاص خودشه .

شما استادین ! بله

هی وااای من ! ... سلین دیون رو دوست نداری ؟؟؟ ویتنی هوستون رو هم ؟؟؟؟ خولیوووووو رو هممممم ؟؟؟

اشکال نداره . شوخی کردم . موزیک خیلی سلیقه ایه .
و هر کسی با یه سبک و با یک صدا خوشحال می شه.

مــــعجزه خامــــوش پنج‌شنبه 31 فروردین 1391 ساعت 21:24 http://mmahmoodichemazcoty.persianblog.ir/

سلام
حالتون چطوره؟ خوبید ما؟
ترجیحا در مورد این پستتون چیزی نمی نویسم
موزیک رو هم دانلود کرده و گوش کردم
تشکر

سلام آقای محمودی عزیز
ممنونم . امیدوارم شما هم خوب باشید .

کجائید ؟ چقدر کم پیدا ؟
هر جا هستید خوب خوب باشید .
و ممنونم .

پرنیان - دل آرام جمعه 1 اردیبهشت 1391 ساعت 00:24 http://www.with-parnian.blogfa.com

جغــرافیــای کــوچــک مــن،


بــازوان تــوســت!



ای کــاش تنــگ‌تــر شــود،

ایــن ســرزمیــن مــن . . .



علیرضا بدیع




می بوسمت عزیز مهربون من

واااای مرسی ... مرسی

پرنیان جون امشب یه جائی مهمون بودم . خانواده ای که اونقدر خوب بودند که من عاشق تک تکشون شدم و با یه حال خوبی از اونجا اومدم خونه و وقتی رسیدم و یه ای میل از یه دوست مهربون با یه دنیا لطف خوندم و اینجا اومدم و کامنتها رو خوندم و همچنین کامنت تو رو خوندم ، فکر کردم دنیا هنوز پر از خوب هاست ...
لبریزم از رضایت . رضایت از داشتن ها
داشتن دوست داشتنی ها

و ... می بوسمت مهربون من

پرنیان - دل آرام جمعه 1 اردیبهشت 1391 ساعت 01:22 http://www.with-parnian.blogfa.com

هنوز می شه لبخند خدا رو تو صورت آدم هایی دید که حتی بغضی وقتها به کوتاهی یه لحظه از کنارت می گذرن یا در حد یه همنشینی چند ساعته

لذتش همون حس رضایت بعدشه یه حس آرامش یه حس دوست داشتن آدما

این یعنی خدا هنوز حواسش بهت هست برات بسته های مهربونی می فرسته

بسته های مهربونی خدا همیشه هست گاهی ساده از کنارشون رد می شیم
گاهی سر حوصله براشون وقت می زاریم و به حس رضایت می رسیم

به قول آقای مهدیزاده سردبیر مجله روزهای زندگی

آدم هایی که تو مسیر زندگی ما قرار می گیرند به خواست و مشیت خدا بوده که اومدن

اما اینکه از کنار اون آدمها ساده بگذری یا براشون وقت بزاری و ازشون یاد بگیری و نگهشون داری همش و همش به خودت مربوطه و به خواست و اراده ی توئه

پس گله ای نیست وقتی ازشون مهر می بینی یا ازشون ناراحت می شی

بعضی آدمها مثله کتابای نخونده ن یه بار که می خونیشون تازه دستت میاد که باید این کتابو تو کتابخونه ت نگهش داری گاهی برگردی بعضی صفحاتشو مرور کنی و حتی گاهی از اول شروع کنی به خوندنشون

برات آرزو می کنم از این جنس آدمهایی که بخوای تو کتابخونه ت مدام بهشون سر بزنی و از خوندنشون لبریز حس خواستن بشی

من چند تاشو دارم دم دستم فکر کنم بشناسیشون

دوستایی که دلم بخواد هر چند روز یه بار حالشونو بپرسم و دلم هواییشون بشه

اینا رو لطف خدای مهربون می دونم که تنهام نمیزاره

به قول خاله رها می گفت بعضی وقتها فکرت هنوز توی سرته توی دلته یه هو خدا برات مستجابش می کنه می مونی تو کار خدا نمی دونی اون لحظه باید چی بگی

فقط می گی الهی شکرت



خوب بخوابی پرنیان خوب و دوست داشتنی


آره پرنیان عزیزم . آدمهای خوب که انعکاس روشنی دلشون رو توی چشمهاشون می شه دید یه هدیه ی بی نظیرند از طرف خدا.
گاهی وقتها ، بعضی آدمها اونقدر به دلت می شینند که دلت می خواد درآغوششون بگیری و یه جوری بهشون بگی دوستتون دارم که اون کلمات حقیر گویای احساس بزرگت باشن.
و همین ها باعث می شن تمام دلخوری هات از اونائی که حتما خوبن اما زبان مشترکی پیدا نمی کنی باهاشون فراموشت بشه.

مرسی عزیزم ... شب به خیر همراه با آرزوی آرامش بی پایان

باران جمعه 1 اردیبهشت 1391 ساعت 23:18

تا زندگی ، زندگی باشد...
.
.

انگار جدیدن بولدش کردین!
من تازه دیدمش..

خوبید شما ؟؟؟!!!

اکشال نداره ! فعلا عذرتون موجه

البته ما نمی گیم پیری و هزار درد
یه کوچولو زوده

باران یکشنبه 3 اردیبهشت 1391 ساعت 11:11

هان ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد