فتح باغ

به چمنزار بیا به چمنزار بزرگ و صدایم کن از پشت نفسهای گل ابریشم ...

فتح باغ

به چمنزار بیا به چمنزار بزرگ و صدایم کن از پشت نفسهای گل ابریشم ...

پناه بر دیوانگی / پناه بر عشق ... / پناه بر زندگی سرشار از شوق


پناه بر عشق!
دو رکعت گریستن در آستین آسمان
برای دوری از یادهای تو واجب است
واجب است تا از قنوت جهان
راهی به آتنا فی مشعر الجنون بیابم! 
سید علی صالحی

آغاز شد .چند روزیه که آغاز شده !  صدای بوق ماشینها ، ترافیک بی دلیل و مسخره ی چمران و صدر و مدرس و همت و ... . نبودن جای پارک و چرخیدن و چرخیدن و چرخیدن صد دور توی کوچه پس کوچه و به جای جوش آوردن ، موزیک گذاشتن و بی خیال شدن . اون هم چه موزیکی ، مثلا" ملودی آرش !!!    خیلــــــــــــی خوب دعوام نکنید و نگید اینا چیه گوش میدی؟!  گاهی وقتها خوبه. وقتهائی که نیاز مبرم به شادی داریم . یا مثلا دریا کنار حمیرا که بعضی ها اونقدر مهربونند که تا می فهمند تعطیلات نوروز رو می خوای بری سرزمینهای شمالی  ای میل می کنند واست  و من هم که وقتی گیر بدم به یه آهنگ هی گوش می دم هی گوش می دم! جای پارک هم بالاخره پیدا میشه . شانس من یکی معمولا خوبه توی شکار پارک!  فقط باید کمی صبور بود! 
و تجربه ی سوار شدن بر مترو اون هم تنهائی!  معمولا مترو رو با یه نفر دیگه رفتم تنها خیلی نرفتم ولی به دلیلی مجبورم یکی دو روز در هفته رو با مترو برم . یادم باشه قسمت خانم ها اون جلوی جلوی قطار هست ... اوه یا عقب عقب ؟؟ نمی دونم!  
یه هیجان خاصی داره . هر چیز تازه ای هیجان انگیزه . زندگی سکونش آدم رو دیوونه می کنه . یه جائی خوندم که «زندگی بودن نیست. شدن است ، شدن چیزی است که قبلا نبوده ای»  ماندن در یک حال که همیشه بوده ای، یعنی تجزیه شدن و تحلیل رفتن. من که دوست ندارم توی روزمرگی ها و یکنواختی ها تجزیه بشم!  قدم زدن توی پیاده روها و مردم رو تماشا کردن از اون سرگرمی های دوست داشتنی منه. چون مردم اکثر وقتها دوست داشتنی هستند. هر کدومشون رو که نگاه می کنی یه دنیان و بعضی وقتها از کنار کسی رد میشی که دلت میخواسته بیشتر نگاهش می کردی. همیشه توی چهره های آدمها یه چیز جالبی پیدا میشه. باید خونده بشه . مثل کتاب هستند حتی اگه مثل کتاب نباشن مثل یک کلمه که هستند و بعضی کلمات اگر چه یک کلمه اند ولی یه دنیا حرف توشون هست . حتی آدمهای بداخلاق هم گاهی وقتها می تونند ما رو به خنده بندازند. اما ... اما فراموش نشه که این روزها فاصله ها باید رعایت بشه چون توی سرزمین ما ، مردم خیلی خسته اند!   
امروز شروع شد ... پیاده روی توی کوچه پس کوچه های شهر . از این کوچه به اون کوچه . داشتم یکی از شعرهای محبوبم رو زمزمه می کردم که یک دفعه به خودم اومدم دیدم اشکهام جاری شدند. نباید فراموش کنم قوانین پیاده روی و استفاده از وسایل نقلیه عمومی خیلی فرق می کنه با قوانین استفاده از خودرو شخصی.

پ ن : عکس و شعر بالا هیچ ربطی به متن نداره . خیلی قشنگه این شعر . فکر کنید مرز بین عاقلی و دیوانگی ... واز عاقلی خود را پرت کردن به دیوانگی ... همین میشه که یهو تصنیف زیبای استاد شجریان رو نصفه نیمه قطعش می کنی و ناگهان ملودی آرش رو می ذاری . یا مثلا می ری توی باران و خیس خیس می شی و از عشق به دیوانگی می رسی و از دیوانگی به  لذت و توی دیوانگی هات ... لبریز می شی  از عشق ... عشق ... عشق و مست می شی و زندگی می شه برات یه تابلو نقاشی ، یه تصویر ، یه تصویری که انگار برای اولین باره که داری می بینیش. 
تا حالا از عاقلی خودت رو پرت کردی به دیوانگی ؟ باید تمرین عاشقی کنی تا بتونی پرتاب شی! چشمک
نظرات 37 + ارسال نظر
پرنیان دل آرام سه‌شنبه 22 فروردین 1391 ساعت 09:22

برای ستایش تو
همین کلمات روزمره کافی است!
همین که کجا می رویِ - دلتنگم ...

برای ستایش تو
همین گل و سنگریزه کافی است
تا از تو بتی بسازم ...


شمس لنگرودی


حس خوبیه صبح بیای با این فکر که انگار امروز یه روز متفاو ته و بعد رو قول دیشب پرنیان حساب باز کرده باشی و صفحه ی فتح باغ و باز کنی
با عشق بخونیش
کلمه به کلمه شو نفس بکشی
و لبخند ململیش بیاد تو نظرت
تو دلت قند آب شه براش
هباشکی که کسی نشنوه بگی

جان دلم ...

و از اون خوبتر می دونی چیه ؟

اینه که وقتی یه چیزهائی می نویسی از حال و هوات و ...
و بعدش یهو می ری سراغ دغدغه هات و گیج می شی وسط یه عالمه دغدغه ... خوب ؟ بعدش می یای می بینی یه دوست داشتنیه مهربون اومده برات شعری از شمس لنگرودی که خیلی دوستش داری رو نوشته و تازه ! ... بعدش هم توی گوش هات داره یواشکی می گه :
جان دلم
فکر کن!

بعد دلت می خواد الان اینجا بودش بغلش می کردی و می ذاشتی زمان توی یک دقیقه ی کامل متوقف بشه .

دیوانه ی عاشق ِ پُر شوق سه‌شنبه 22 فروردین 1391 ساعت 15:00

ســــــ اده مثل ِ سادگی
لــــــ طیف مثل ِ لاله
آ رام مثل ِ آسمان
مـــ هربانانه مثل ِ ما!

دوستتان داریم

اینها
یعنی سلام


انسان معجونی از این سه است
بدون حتی یکی از این سه
می میرد!
خیلی ساده
آرام
گنگ و بی نشان

من این نوع مردنو دوست ندارم
"
چقدر دلم هوای دو رکعت گریستن در آستین آسمان کرده
پناه بر تو

"

سلامی ساده و گلگون و آسمانی و مهربان به دیوانه ی عاشق پرشور

انشاالله که خیلی زیاد زنده باشی دیوانه و عاشق و پرشور ...

و ممنون .

آفتاب سه‌شنبه 22 فروردین 1391 ساعت 17:54 http://aftab54.blogfa.com/

به به ! باز هم از این عکس کمر باریکا گذاشتی که !

این کمره یا فنره پرنیان جون ؟!

سلام پرنیان جونم .. من می ترسم از عاقلی به دیوانگی برم دیگه خدا منو برنگردونه به حالت قبل اونوقت چه کنم آخه ؟

سلام آفتاب جون
والا در مورد فنر بودنش اطلاعی در دست ندارم !

بر میگردی نترس .

آفتاب سه‌شنبه 22 فروردین 1391 ساعت 18:00 http://aftab54.blogfa.com/

راستی منم می گم پناه برخدا

با عشقولانه و زندگی سرشار از شوق موافقم ..اما پناه بر دیوانگی نـــــــــــــــــــــــــــه ! من می ترسم

همیشه اول پناه بر خدا .

دیوانگی هم قسمتی از اون دوتاست . نترس

سایه سه‌شنبه 22 فروردین 1391 ساعت 18:22 http://shadowplay.blogsky.com/

چقدر مثل من هستی چقدر هر روزت مثل منه چقدر ترافیک بده چقدر امروز چمران و کردستان شلوغ بود .. چقدر بارون خوبه
چقدر رفتنت به دیوانگی مثل منه ...
تمرین عاشقی ... چه مشق خوبی ...

امروز تو همون اوج شلوغی برا ی خودم گل خریدم

سلام

وقتی توی ترافیک گرفتار می شم یاد فیلم دورافتاده با بازی تام هنکس می افتم که توی یه جزیزه تنهای تنها گیر کرده بود و میگم : خدا رو شکر


چقدر کار قشنگی کردی . بهترین هدیه از خودمون به خودمون گله .
من هم زیاد از این ولخرجی ها می کنم.

سایه سه‌شنبه 22 فروردین 1391 ساعت 21:56

اتفاقا تازگی این فیلم و برای ابر چندم دیدم ولی کامل نه !! می دونی اون پلان طولانی رو که رو دریا پارو می زنه و دوربین همراهیش می کنه رو خیلی دوست دارم و توپی رو که عروسکش کرده و اون نگاه آخرش به بیننده و امتداد راهی که مقابلش ایستاده ... یه شاهکاره..

وی پس از گذراندن چند سال تصمیم میگرد با قایقی که میسازد خود را از آنجا برهاند و به آن وضعیت پایان دهد.
همان طور که تولستوی میگوید :
«زندگی تغییر است نه تقدیر پس باید از ساحل آرام تقدیرها گذشت و به اقیانوس متلاطم و نا آرام پیش رو شتافت»

چطوری دلت اومد نیمه کاره ولش کنی و تا آخر نبینی این فیلم رو ؟
فیلمهای تام هنکس معمولا همشون قشنگن . فارست گامپ -بیگ - ای میل - بی خوابی در سیاتل - مسیر سبز - ترمینال .... تام هنکس هنرپیشه مورد علاقه ی منه
توصیه میکنم هر کدوم رو ندیدی ببین.

باران سه‌شنبه 22 فروردین 1391 ساعت 23:39

..

دیوانه شو
دیوانه شو ..

.
.

یوووووووووووووهووووووووووو هوووووووووووووووو!!!
بزن بریم که عشقه!!!
م ل و د ی !!!

e !



شما هم که مثل من خلاف تون بالاست !

م ل و د ی ی ی ی !

فرزان چهارشنبه 23 فروردین 1391 ساعت 00:59 http://bimarz000.blogfa.com/

زندگی یعنی همینــ..
حضور داشتن..

سلام

زندگی یعنی شور یعنی تازگی یعنی شدن .

آفتاب چهارشنبه 23 فروردین 1391 ساعت 10:02 http://aftab54.blogfa.com/

اینجوری پرنیان جون ؟

منم اومدم ..


ناری ناری ناری یه گوله اناری ناری

با ما نامهربونی ما رو کشتی عیونی...



هان ؟؟؟؟

این چیه ؟؟؟!!!

نشنیدمش تا حالا!

و
مرسی برای دریا کنار آفتاب جون . خیلی به جا بود . توی جاده ی قشنگ چالوس ... یادت کردم لحظه به لحظه .

آفتاب چهارشنبه 23 فروردین 1391 ساعت 10:15 http://aftab54.blogfa.com/

آهنگ علیرضا روزگاره !
جدیده !

از این سایت دانلودش کن عزیزم .

http://www.tooptarinha.com/index.php?newsid=1470

اوه اوه !



مرسی . خوشگل بود.
اما ملودی قشنگتر نیست یه جورائی ؟!

گیر دادم به ملودی .

چند خط توضیحات رو پاک کردم.

آذرخش چهارشنبه 23 فروردین 1391 ساعت 12:44 http://azymusic.persianblog.ir/

سلام حال شما؟
خوبید؟
چه خبر مبرا؟
آره دوباره شروع شد. به قول معروف روز از نو روزی از نو. دوباره باید کلی صبر کنیم تا عید بشه. جالبه که هیچ اتفاق خاصی هم توی عید نمی افته
حالا چرا آهنگ آرش؟عباس قادری بیشتر میچسبید(گیر دادم به عباس خان، نه؟)
اصلا سنگ محک برای با کلاسی و بیکلاسی آهنگ چی هست؟!؟! از کجا میشه فهمید آهنگ شجریان خوبه و آهنگ آرش و عباس قادری بی کلاس و نباید گوش داد؟!؟! مهم اینه که آدم از شنیدن آهنگ لذت ببره.
فردا هم پنجشمبه اس و از حالا مژده رسیدنشو می دم. چه زود گذشت
خوش و شاد و سرحال باشید

آره به خدا! گیر دادی به عباس خان قادری

سلام

اصلا موضوع با کلاسی و بی کلاسی نیست . قدیمی ها مثل مامان باباها دیدم بیشتر این آهنگ ها رو دوست دارن چون خاطراتشون رو زنده می کنه و من نمی تونم باهاش ارتباط برقرار کنم شاید چون هیچ خاطره ای رو برام زنده نمی کنه . موزیک سلیقه ایه . توی یه خونه هم حتی اعضای یک خانواده سلیقه مشترک ندارن . خیلی ها عاشق شجریان و شهرام ناظری و سنتی هستند خیلی های دیگه هم متنفرن از آهنگهای سنتی . من خودم دوتا آهنگ سنتی بیشتر نمی تونم پشت سر هم گوش کنم چون غمگینم می کنه . خودم اکثرا موزیکهای غربی گوش می کنم .یا اهنگهای دهه ی هفتاد میلادی رو خیلی دوست دارم مثل abba . برای همین عاشق فیلم مامامیا هستم.
توی خونه هم کلی مورد تمسخر قرار میگیرم برای علاقه به فیلم مامامیا با بازی هنرپیشه ی دوست داشتنی من مریل استریپ!

ضمنا ملودی آرش رو می پسندی که ؟

مرسی آذرخش عزیز . پنج شنبه ی تو هم خوووووووش .

آیه ی باران چهارشنبه 23 فروردین 1391 ساعت 19:11 http://az-pile-ta-parvanegi.blogfa.com/

سلام دوست عزیز!
.
.
به روزم و چشم به راه!
مرا به نقدی میهمان کن..

[گل]

سلام آیه عزیز

می یام پیشت حتما" .

خلیل پنج‌شنبه 24 فروردین 1391 ساعت 00:53 http://tarikhroze.blogsky.com

سلام،

دلا دیوانه شو، دیوانگی هم عالمی دارد!

ز هوشیاران عالم هر کدام دیدم غمی دارد...

سلام .

ز- حسین زاده پنج‌شنبه 24 فروردین 1391 ساعت 08:22 http://autism-ac.blogfa.com/

سلام. خدا مشتی خاک را بر گرفت. می خواست لیلی را بسازد، ازروح خود در او دمید .
و لیلی پیش از آنکه با خبر شود ، عاشق شد .
خدا گفت : زمین سردش است . چه کسی می تواند زمین را گرم کند؟
لیلی گفت: من !
خدا شعله ای به او داد. لیلی شعله را توی سینه اش گذاشت. سینه اش آتش گرفت. خدا لبخند زد. لیلی هم...
خدا گفت: شعله را خرج کن. زمینم را به آتش بکش .
لیلی خودش را به آتش کشید. خدا سوختن اش را تماشا می کرد ؛
لیلی گُر می گرفت. خدا حظ می کرد. لیلی می ترسید آتشش تمام شود ...
لیلی چیزی از خدا خواست. خدا اجابت کرد .
مجنون سر رسید. مجنون هیزم آتش لیلی شد .
آتش زبانه کشید. آتش ماند. زمین خدا گرم شد .
خدا گفت: اگر لیلی نبود، زمین من همیشه سردش بود .
سالیانی است که لیلی عشق می ورزد. لیلی باید عاشق باشد !
زیرا خدا از روح خود در او دمیده است و هر که خدا در او بدمد، عاشق می شود ....

سلام
امان از لیلی !
انگار خدا اینجا را اشتباه کرد . دنیا و مجنون را خلق می کرد . همه چیز آرام بود و هیچ سوختنی هم در کار نبود . مجنون بود و دنیا ...

دنیا بود و مجنون ...

کوروش پنج‌شنبه 24 فروردین 1391 ساعت 16:11 http://www.korosh7042.com/

درود بر پرنیان عزیز
عنوانت من رو یاد ترانه ای قدیمی و بقولی کوچه بازاری انداخت
سلام بر عشق سلام بر عشق
گاهی آدمی باید به دل مراجعه کنه و هرچه اون طالب ِ گوش کنه
و زندگیش رو با دل هماهنگ کنه
هیچکس هم حق دارد به تو اعتراض کنه
من بجز ترانه ها ی گاهی عرفانی حمیرا ، بارها با حمیرا و سعدی و...بقول جوانها حال کرده ام
و عکس های زیبایی رو انتخاب می کنی دست مریزاد
در ضمن من مطلبی گذاشتم در باره ی جشن های ایرانی
ولی ه ک شدم و مطلب پرید
امید که وقتی باشه دوباره برای آشنایی همه مان بتوانم قرار دهم.
ضمنا به دوست مشترکمان که به صلاحدید در غبار رفته هم سلام مارا برسانید
شاد باشی و سلامت

سلام کوروش عزیز
این آهنگی که شما می فرمائید رو من یادم نیست شاید هم اصلا نشنیدم.

در مورد حک شدن مطلبتون متاسفم. من هم امیدوارم فرصتی داشته باشین دوباره بذارینش و من حتما می یام می خونمش .

دوست مشترکمان هم که اومده . ولی چشم حتما بزرگی شما رو بهش خواهم رسوند.

خیلی لطف کردید و ممنونم برای محبت هاتون.

فرزان پنج‌شنبه 24 فروردین 1391 ساعت 18:39 http://bimarz000.blogfa.com/

دو رکعت گریستن در آستین آسمانــ..
تعبیر قشنگیه..
درود

سلام فرزان عزیز

ممنونم . لطف کردی.

آفتاب پنج‌شنبه 24 فروردین 1391 ساعت 22:08 http://aftab54.blogfa.com/

سلام پرنیان جونم .. برای دیوانگی دیگه نیازی نیست تلاش کرد.. سرعت پایین نت آدم رو دیوانه می کنه

سلام آفتاب جون
آره واقعا !

اما خوب این دیوانگی خیلی فرق می کنه با اون دیوانگی

مجید محمد پور جمعه 25 فروردین 1391 ساعت 09:12 http://www.safare-kalamat.blogfa.com

سلام دوست عزیز!

مطالب وبلاگتون رو تا حد ممکن خوندم زیبا و دلنشین بودند.

خوشحال میشم به وبلاگ منم هم سری بزنید[گل]

من از این لحظه های بی تو بودن سخت بیزارم



تورا درهر نفس پیش دو چشم سبز می خواهم



کجایی تا ببینی در شبان سرد وافسرده



میان بستر غمگین عذاب آلود وبی تابم



به یاد چشم پر مهرت شبان خویش افروزم



سحر دل بانگ می گوید:که وایم باز بیدارم



قلم بر حرمت پاکت غزلها می سراید لیک



دلم با سرزنش گوید که از حرم تو می کاهم



نجابت در نگاه تو کدامین واژه را شاید



کلام عشق را خوان زخط ناب چشمانم



تورا آنسان که من بینم کدام اغیار بیند



تو یوسف را عزیزی چون من ارزشمند می دارم



نه مجنونم که لیلی را به چشم بسته عاشق شد



تورا من خوب می فهمم تو را من خوب می دانم

سلام
ممنونم که خوندید. حتما می یام و باز هم ممنون برای این شعر زیبا.

مجید محمد پور جمعه 25 فروردین 1391 ساعت 17:48 http://www.safare-kalamat.blogfa.com

سلام دوست عزیز !

خیلی خیلی بزرگواری کردید که برای وبلاگم وقت گذاشتید.

در مورد اون جمله اول باید بگم واقعا یک هفته بود بعد از

خوندنش بهم ریخته بودم .

میشه بگم که بهش ایمان دارم

سلام
خواهش می کنم . خوشحال شدم خوندمتون .

اون جمله رو اولین بار بود می خوندم و من هم راستش توقف کردم روش کمی .

به هر حال ممنونم.

باران جمعه 25 فروردین 1391 ساعت 21:24

سلاملیکم!!!
و با تشکر از آفتاب بانو بابت لینک آموزنده!

سلام

واقعا !

احسان شنبه 26 فروردین 1391 ساعت 01:58 http://www.bojnourdan.blogfa.com

خانم پرنیان سلام

سلام احسان عزیز
خیلی محبت کردید . ممنونم

قندک شنبه 26 فروردین 1391 ساعت 09:22 http://ghandakmirza.blogfa.com

سلام و درود فراوان بر پرنیان بانو ی عزیز که به حق نامش را پرنیان نهاده اند.وصف بسیار زیبایی کرده اید. دلم می خواست مثل شما می بودم و حس حال شما را داشتم.هراز گاهی لازم است به میان همنوعانمان برویم و از نزدیک با خصوصیات اخلاقی ورفتاری آنها آشنا و دمخور شویم.

سلام قندک عزیز
شما خیلی لطف دارین . من همیشه در مقابل محبت های شما کم می یارم.

قندک شنبه 26 فروردین 1391 ساعت 09:27 http://ghandakmirza.blogfa.com

میگم حالا این بنده خدا که اینطور با دیدن باران پرده بر انداخته و زده بیرون سرما نخوره خدای نخواسته؟

نه بابا! نگران نباشین .
زودی میره لباسهاشو عوض می کنه

قندک شنبه 26 فروردین 1391 ساعت 10:17 http://ghandakmirza.blogfa.com

خواهش می کنم. نفرمایید.بنده فقط یکم آینه ام نسبت به دیگران شفاف تره و افراد را به خودشون بهتر نشون میده. همین.کار خاصی نمی کنم.
ضمنا عمرا اون خانوم اجازه بده کسی لباسهاشو عوض کنه اون الان داره در این هوا مثل گنجشک اشی مشی صفا می کنه. بعدش هم حتما حتما دلش می خواهد لباس همانطور به تنش خشک شود تا حظی وافر ببرد.او برای دستیابی به چنین توفیقی لحظه شماری می کرده.حالا برود لباس عوض کند؟ عمرا!

به هر حال من از شما خیلی ممنونم همیشه.

این خانوم از اینکه شما درکش کردین حتما خیلی خوشحال می شه.

آفتاب شنبه 26 فروردین 1391 ساعت 16:58 http://aftab54.blogfa.com/

س ل ا م م م !
پ ر ن ی ا ن ب ا ر و ن ی خ و د م !

و س ل ا م ب ه ب ا ر ا ن ب ز ر گ و ا ر
.
.
.
.

اوووه ! متشکرم

و سلام به روی ماهت .

آفتاب شنبه 26 فروردین 1391 ساعت 21:08 http://aftab54.blogfa.com/

پرنیان جون یه آهنگ از معین فرستادم برات .. از ملودی جون خودم قشنگتره

مرررررسی

نکنه آهنگ مجنون رو می گی؟ خوب کوش ؟ کجاست ؟

بلکه یه کاری کنی دست از سر این آرش من بردارم بالاخره

آفتاب شنبه 26 فروردین 1391 ساعت 21:15 http://aftab54.blogfa.com/

ایمیلتون رو چک بفرمایــــــــــــــــــــــــــید سرکار علیه !

مررررسی . آره حدسم درست بود .



مرسی ... مرسی آفتاب جونم ...

کلیپش رو دیده بودم . خیلی لطف کردی عزیزم
آیکون بوسه ندارم مجبورم از این قلب قلبی ها بفرستم همش

پرنیان - دل آرام شنبه 26 فروردین 1391 ساعت 21:19 http://www.with-parnian.blogfa.com

این ببلاگ داره مشکلات دخلاخی پهدا می کنه ها

عن قریب است که در فتح باغتونو پلمپش کنن



نگین نگفتیم


وای ... نــــــــــــــــــــــــه !

تازه می خواستم ازت اون آهنگه که شعرش رو نوشته بودی بپرسم اسمش چیه ؟ تعریفش رو شنیده بودم خیلی . یعنی میگی نپرسم اصلا ؟

پرنیان - دل آرام شنبه 26 فروردین 1391 ساعت 21:40 http://www.with-parnian.blogfa.com

هباشکی بگین تدوم شهل؟

همون که تو بیای عید می شه

آفتاب شنبه 26 فروردین 1391 ساعت 21:52 http://aftab54.blogfa.com/

منم آهنگ می خوام .. به منم بگین .

چشم آفتاب جون . خودم هم نمی دونم چیه اصلا . فقط شعرش رو دوست داشتم .

پرنیان - دل آرام شنبه 26 فروردین 1391 ساعت 22:39 http://www.with-parnian.blogfa.com

آهان آهنگ لباس نو از محسن چاوشی رو بگین



نه هوای تازه و / نه لباس نو می خوام

هفت سین من تویی / من فقط تو رو می خوام

دلم امشب از خدا / جز تو هیچی نمی خواد

کاش یکی ما دو تا رو / با هم آشتی می داد


شب عیدی آسمون / وقتی که می باره

بیشتر از شبای پیش / عطر قرآن داره

ببین امشب قلبم / مثله آینه روشنه

آینه ی زلال من / دیدن عید منه

سال نو یعنی تو / وقتی از در تو میای

نذر کردم امشب / سفره چیدم که بیای



شادی از تقویمم / بی تو رفت و برنگشت

انتظارت منو کشت / توی سالی که گذشت


البته کمی دلگیره

قابل توجه پرنیان خانوم و آفتاب خانومه

من آهنگ های محمدرضا هدایتی رو خیلی دوست دارم همون بازیگر نقش طغرل

خصوصا آهنگ با تو آرومم و آهنگ وابسته تم

من مطمئنم از شنیدن آهنگ آلبوم کارهاش پشیمون نمیشید



این هم لینک یکی از آهنگاشه


http://www.4shared.com/mp3/7cvNzNJJ/mohammd_reza_hedayati-Ba_To_Ar.html

مرسی پرنیان جون . این شعر رو شنیده بودم یکی از دوستان گفته بود چاووشی خونده ولی من از چاووشی راستش زیاد خوشم نمی یاد. خیلی ممنونم ازت که نوشتی کاملش رو و لینکش رو هم فرستادی .
مدتی هست که نمی تونم فورشیر رو باز کنم . پیغام میده باید لاگ این بشم و خلاصه عجیب و غریب شده .

شعر رو خوندم ولی لینک رو متاسفانه نتونستم باز کنم.

شاید آفتاب جون موفق بشه .

ازت خیلی خیلی ممنونم .

پرنیان - دل آرام شنبه 26 فروردین 1391 ساعت 23:23 http://www.with-parnian.blogfa.com

http://www.asremusic.com/432/آهنگ-جدید-محمدرضا-هدایتی-با-تو-آرومم.html


یا این هم هست

http://dl.vivamusic.ir/musics/Mohammadreza%20Hedayati/Mohammad%20Reza%20Hedayati%20-%20Ba%20To%20Arumam(128).mp3

مررررسی پرنیان جونم
خیلی قشنگ بود. باورم نمی شه کسی که به جای عروسکهای کلاه قرمزی اونقدر نخراشیده حرف می زنه بتونه صدای به این خوبی داشته باشه.
مخصوصا آهنگش هم که بارونی بود...

قابل توجه آقتاب عزیزم

و دوستان عزیزی که دوست دارن این موزیک بارونی رو گوش کنند.

ممنونم پرنیان جونم . ریختم روی فلش و باران قشنگ امروز صبح هم همراهی کرد ...

خیلی یادت کردم . مخصوصا یاد چشمهای قشنگت.

آفتاب یکشنبه 27 فروردین 1391 ساعت 08:03 http://aftab54.blogfa.com/

تو واسم مثل بارونی ...☂☂☂ تو واسم مثل رویایی ...تو با این همه زیبایی .. منو این همه تنهایی ...

♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫

مررررررررررسی از هر دو پرنیان .

وااای چه کامنت قشنگی

این باید می رفت واسه ی پست بعدی . حیف شد !‌

آفتاب یکشنبه 27 فروردین 1391 ساعت 08:29 http://aftab54.blogfa.com/

ببخشین مجددا به ایمیلتون سر بزنید .

اوه ! با تشکرات فراوان

آفتاب یکشنبه 27 فروردین 1391 ساعت 08:39 http://aftab54.blogfa.com/

در ضمن چشمای منم نگاه کن قشنگه ؟.....>

قربونت برم عزیزم .
تو هم چشمهات قشنگه هم شیطونی هات ...

نازنین یکشنبه 27 فروردین 1391 ساعت 09:06

سلااااااام عزیزم
هی میام وبت رو باز می کنم و دوکلمه می نویسم این مدیرمون میاد و کلی کار می اندازه گردنم و از بالای سرم تکون نمی خوره الانم یک دقیقه رفت بیرون از اداره گفتم فعلا یه سلامی کنم . دوباره برمی گردم عسیسسسسسم.

سلااااام .
چطوری ؟ خوبی ؟
ممنونم که با این همه شلوغی باز هم اومدی . خوشحال شدم .

باران یکشنبه 27 فروردین 1391 ساعت 11:23

واااااااااااااااااااااااااای!
چه میوزیک بارونیه اینجا!!!

گوش کردین ؟؟؟ چقدر خوشگله و بارونیه ؟!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد