فتح باغ

به چمنزار بیا به چمنزار بزرگ و صدایم کن از پشت نفسهای گل ابریشم ...

فتح باغ

به چمنزار بیا به چمنزار بزرگ و صدایم کن از پشت نفسهای گل ابریشم ...

به قول دوست عزیزی ، عید یعنی زندگی! پس زندگی مبارکتان باد.

 

 

حالیا معجزه ی باران را باور کن 

و سخاوت را در چشم چمن زار ببین  

و محبت را در روح نسیم   

باز کن پنجره ها را  

که نسیم  

روز میلاد اقاقی ها را  

جشن می گیرد ... 

 

 

 قصدم از آنچه که در این یکسال نوشتم اول از همه  این بود که  خودم فراموش نکنم چه کسی هستم و چه کسی باید باشم  و دراین راه همراهی و همدلی و محبتهای  دوستان عزیزم قشنگ ترین دلگرمی های زندگی بود برایم.  از زندگی آنچه در مقابل دیدگان من هست همواره عشق است و دوست داشتن. انسانها برایم مقدسند، بزرگ و کوچک ... زیرا که از روح ملکوتی و الهی هستند.  از کسانی که رنجیدم فاصله گرفتم و دور شدم. زیرا کدورت روانم را به سیاهی می کشانید.  همیشه برای اشتباهات دیگران دلیلی هست. ناآگاهی و عدم شناخت بر یکدیگر و بر محیط پیرامون موجه ترین دلیل برای عدم درک متقابل است. پس شاید همیشه همه حق داشته باشند.  امیدوارم دوستان عزیز وبلاگی که مدتها به آنها سر نزدم مرا ببخشند.  همه برای من عزیزند زیرا همه از روح ملکوتی میباشند و من دست تک تک دوستانم را به گرمی فشار خواهم داد. دوستان خوبی که در این مدت لحظات خالی مرا با مهربانی و لطف بی پایانشان پر کردند،‌ با کامنتهای خوب، با اس ام اس های سرشار از مهربانی، در سفر بوده اند و به یادم بودند در زیارت بودند و یادم کردند، همین نزدیکی ها بودند و سرشارم کردند، دوستانی که از راه های خیلی دور  مهربانی شان را جرعه جرعه مزه  کردم و نوشیدم، برایم بی نهایت عزیزند و من تا آخرین نفس قدردان خواهم بود.   شاید هرگز ندانستند که هر پیام مهربانی چگونه مرا به وجد آورده است و سرشارم کرده است از ذات مقدس زندگی.  

 

زندگی یک سفر کوتاه است به فاصله ی یک چشم برهم زدن از آمدن تا رفتن.  در این سفر کوتاه باید دوست داشت، باید عاشق بود. اگر چه دردهایش گاهی طاقت فرساست و کمر شکن اگرچه در پس هر سلامی سایه ی سیاه بدرودی پنهان است. اما زلال می کند، نگاه ما ، قلب ما و روح و روان ما را. از عشق زمینی ست به عشق الهی خواهیم رسید. عشق به تمام مخلوقات و آفریده ها و گیاهان و جانواران و انسانها.  هر انسانی یک معمائیست که نیاز به حل شدن دارد. زندگی نیازمند حل شدن این معماهاست. هر انسانی دنیائی در درون خود دارد حیف است که این دنیا کشف نشده برای ابد خاموش بماند. هر انسانی سرشار از عشقهای آسمانیست حیف است خاموش مانده و  راهی دنیای باقی شود. هر انسانی مانند یک درخت ساقه دارد و برگ و ریشه و نیمی از وجودش ریشه هایش هستند در دل زمین، گاهی باید این ریشه ها کشف شوند زیرا سرشار از زندگی اند ... که دیده نمی شوند.  و تمام کسانی که به مانزدیک هستند اما دور شاید نیاز به درک شدن بیشتر دارند دنیای کودکی شان ، گذشته شان و پستی و بلندی های زندگی نقش و نگارهای خوش و ناخوش آیندی در روانشان حک کرده است.  گاهی هم  آدمها از جنس هم نیستند، در کنارهم بودن چیزی جز فرسایش روحی در پی نخواهد داشت.  باید کمی دور شد، باید فاصله ها را رعایت کرد، اما باید بخشید و دوست داشت. آخر سهراب هم می گوید که عشق صدای فاصله هاست»!   این جمله ها را بارها برای خودم تکرار می کنم تا فراموش نکنم اینها اصول من هستند.  و این جمله را بارها در نوشته هایم تکرار کرده ام که: ممنونم از تمام کسانی که مرا شکستند و یا مرا رنجاندند، زیرا درسهائی به من دادند که در نیکی ها هرگز نمی آموختم. و من قوی شدم ... از یک موجود نازک شکننده تبدیل شدم به کسی که گاهی مثل کوه ایستادم در مقابل ناملایمات. و نیز یاد گرفتم از کنار کسی که دنیایش متفاوت است باید آرام و بی سرو صدا گذشت. بگذار در دنیای خودش شادمان باشد.   اما این دور شدن دلیل بر این نبوده است که اشک نریخته ام و صدای شکستن قلبم را نشنیده باشم.

یکی از بستگانم روزی به من گفت انگار که تو لابه لای پنبه و پر بزرگ شدی!  زود می رنجی، زود می شکنی و زود دور می شوی. شاید هیچوقت نمی دانست  قلبی که سرشار است از دوست داشتن مثل شیشه ی نازکی شکننده است.  ... و من تا امروز نتوانستم خشونت زندگی را باور کنم . همیشه این خشونت ها مرا بهت زده کرده است... متاسفانه !  

 

فارغ از دنیای کلمات به هر کسی که گفتم دوستش دارم ، دلتنگش می شوم ، برایم مهم است ، شادمانیش ، رنجهایش ، سلامتیش ....... تماما حرف دلم بود که برای گفتنش قلبم در سینه لرزیده است.


 

این جملات زیبا از گابریل گارسیا مارکز در این روزهای تازگی تقدیم به شما:  

 

« اگر می دانستم این آخرین دقایقی است که تو را می بینم ، به تو می گفتم«دوستت دارم» و نمی پنداشتم تو خود این را می دانی. همیشه فردائی نیست تا زندگی فرصت دیگری برای جبران این غفلت ها به ما بدهد. کسانی را که دوست داری همیشه کنار خود داشته باش و بگو چقدر به آنها علاقه و نیاز داری. مراقبشان باش. به خودت این فرصت را بده تا بگوئی: «مرا ببخش»، «متاسفم»،  «خواهش می کنم»،  «ممنونم» و از تمام عبارات زیبا و مهربانی که بلدی استفاده کن. هیچکس تو را به خاطر نخواهد آورد اگر افکارت را چون رازی در سینه محفوظ داری. خودت را مجبور به بیان آنها کن. به دوستان و همه ی آنهائی که دوستشان داری بگو چقدر برایت ارزش دارند. اگر نگوئی فردایت مثل امروز خواهد بود و روزی بااهمیت نخواهی داشت. 

... همراه با عشق » 

 

و  

 

از طولانی بودن مطلب عذر می خوام  و ...


چند روزی نیستم.

نظرات 31 + ارسال نظر
باران پوش یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 13:12

زندگی چیزی جز دوست داشتن و دوست داشته شدن نیست...
درود بر قلبهایی که می شکنند اما از تپش نمی ایستند... درود بر مهربانی... همچون درختی که شاخه هایش را می شکنند اما همیشه بر پاست...
...
و درود بر قلم زیبای پرنیان...
....
نوروز و سال نو مبارک..
اون چند روزی هم که نیستند خوش بگذره...
بدرود تا سالی دیگر

ممنونم برای این کامنت خوب .
و برای لطف شما.

امیدوارم شما هم خوش باشید هر کجا که هستید.

بدرود تا سال آینده.

آفتاب یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 13:20 http://aftab54.blogfa.com/

... یک گل سرخ درشت از دل دریا برخاست !
چون گل افشانی لبخند تو،
در لحظه شیرین شکفتن !
....

آفتاب یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 13:24 http://aftab54.blogfa.com/

گشت گرداگرد مهرتابناک،ایران زمین

روز نو آمد و شد شادی برون زندرکمین

ای تو یزدان ،ای تو گرداننده ی مهر و سپهر

برترینش کن برایم این زمان و این زمین

الهی آمین .

سایه یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 15:08 http://shadowplay.blogsky.com/

نوروزت مبارک پرنیان عزیز

عید خوبی داشته باشی پر از عطر عشق ...

ممنونم .
متقابلا و سال پربار و خوب نیز. لطف کردی سایه عزیز

باران دوشنبه 29 اسفند 1390 ساعت 00:46

..

یاور همیشه مومن
تو برو
سفر سلامت ..

.
.

سلام بر پرنیان
که بود
که هست
که خواهد بود
همیشه
در دل دوستانی که هستند
تا همیشه ..

.
.

سال نود + یک مبارک
خانوم بزرگ خوب و مهربون
خوش بگذره سفر
دلمون تنگ میشه براتون
زودی برگرد ..

... در آبهای جهان قایقی است
و من ، مسافر قایق ،
هزارها سال است
سرود
زنده دریانوردهای کهن را
به گوش روزنه های فصول می خوانم و
و پیش می رانم
مرا سفر به کجا می برد ؟

ممنونم باران عزیز که درست مثل یک تکیه گاه دوستی همیشه هستی ...
مهربان و بزرگ .

پژمان دوشنبه 29 اسفند 1390 ساعت 14:27

سلام
پرنیان عزیز
ممنون از شما
ممنون از محبت شما
ممنون از خوبی بیکران شما
ممنون از حضورتون و همه احساسات قشنگی که در وجودتان لبریز است
میخوام خواهش کنم از شما که برادر کوچکتون رو بخاطر تاخیر در سر زدن به شما، بخاطر دلتنگیاش، بخاطر همه کوتاهیهاش ببخشید.
براتون مثل همیشه دعا میکنم، مثل همیشه بهترینها رو آرزو میکنم، مثل همیشه از دیدن دلتنگیتون دلتنگ می شم و با دیدن خوشحالیتون شاد میشم.
پرنیان عزیز، ایمان دارم به سرچشمه هایی که روحتون ازش سیراب می شود
ایمان دارم به عطیه هایی که در وجودتون نهفته است
راستی
من خوبم
آرومم
و سعی میکنم بزرگتر باشم.
عیدت مبارک بهترین دوست من.

سلام پژمان عزیز
خواهش می کنم . امیدوارم سال جدید هر روزش برات یک هدیه باشه لبریز از شادی و امید. امیدوارم سال جدید جبران سالهای اخیر گذشته باشه. برای دعاهای قشنگت ممنونم و از خوندن این کامنت پر از لطفت سرشار از انرژی شدم ... مخصوصا بعد از چند روز که دور بودم از دنیای مجازی .
پژمان جان خیلی لطف داری به من و من بی نهایت ازت سپاسگزارم. خوشحالم که نوشتی خوبی . امیدوارم دقیقا همینطور باشه که میگی. خوشبختانه زمان رنج ها رو رقیق تر می کنه. زمان گاهی معجزه گره . رنگهای بزرگ هیچوقت از وجود آدمها محو نمی شن و از بین نمی رن ولی زمان باعث می شه حقیقت را راحت تر بپذیریم.
در ضمن یه آدرسی ازت یه روزی پرسیدم تا شماره ۴ رو یادمه بقیه اش رو اگه ممکنه دوباره بهم بگو شاید این روزها سری به اونجا زدم .
امیدوارم هر روز اخبار خوب ازت بشنوم. مراقب خودت باش

سال نو هم مبارک .

papillon دوشنبه 29 اسفند 1390 ساعت 21:10

تبریک پرنیان عزیز،تبریک و تبریک و تبریک!

چقدر چیزهای خوب بود توی این جمله .

فرید دوشنبه 29 اسفند 1390 ساعت 23:37 http://fsemsarha.blogfa.com

درود بر شما
آغاز دوباره فصل آغاز برایتان سراسر آغاز و دوباره های آسمانی....

سلام
آغاز دوباره تازگی ها هم بر شما مبارک .
و برای دعای قشنگتون هم ممنون.

سال خوبی باشه این سال برای شما ... الهی آمین.

آفتاب سه‌شنبه 1 فروردین 1391 ساعت 00:56 http://aftab54.blogfa.com/

بخند برایم

صورت زیبایت را با لبخند دوست دارم

نفس هایم تقدیم تو

اگر برای لبخندت قیمتی باشد

آفتابیست در آن نگاهت

به لبخند گرمایم بخش

سلام پرنیان عزیز دلم .. امیدوارم سالی سرشار از آرامش و سعادت و مهمتر از همه سلامتی در پیش رو داشته باشی عزیزم.. می بوسمت مخصوص عید .

سلام آفتاب جونم
نفست همواره گرم و قلبت همیشه و سالهای سال ... سالهای بسیار زیاد با عشق تپنده ... انشاالله.

از بوسه ی مخصوص ممنون مثل باقلوای آناناس لذیذ بود و شیرین

احسان سه‌شنبه 1 فروردین 1391 ساعت 01:05 http://www.bojnourdan.blogfa.com

پرنیان عزیز سلام
سال نو مبارک . امید آن که همچون سال های پیش، یا شوق و قلبی پراز احساس دوست داشتن دیگران، باغبان باغ تنهایی خود باشی که بسیاری برای آرمیدن دراین سیزه ی سبز، سر به سوی تو دارند و به فتح باغ می اندیشند. شادمان وسلامت باشید.

سلام احسان عزیز
ممنونم . خیلی لطف کردید . در کنار شما دوستان عزیز و خوبم انشاالله .

سال نو مبارک

یکتا سه‌شنبه 1 فروردین 1391 ساعت 02:05

پرنیان جونم سلام
فدای شما بشم بلاخره روز موعود فرا رسید و اما خبر خوووبی که قول گفتنشو داده بودم
امروز عازم کربلا هستم برای اولین بار بانوی خوب و مهربون
اینم آخرین آرزوی نود من که قربون خدا برم با اینکه لایقش نبودم اما براوردش کرد

الهی شکرت شکرت شکر
بانوووو سال نو بر شما مبارک
الهی به حق لطف لطیف خدا سال پر از خیر و برکتی پیش رو داشته باشین


برای دوستی رقیق تون مهربونی هاتون و کلی خاطره های خوب ممنوونتونم بانو
دوستتون دارم
حلالم کنید


سلام یکتا جونم
خدا نکنه عزیزم . به به ... امیدوارم همیجوری به همه ی آرزوهای قشنگت برسی. انشاالله که سفر خوبی باشه برات و با یه عالمه خاطره های خوب برگردی و من بیام بخونمت .
انشالله سفر بی خطر باشه . منتظرم تا برگردی .
سال نو هم برای تو مبارک . طبق معمول اس ام اس من نرسید به دستت و متاسفانه fail شد.
برای دعای خوبت ممنوم و متقابلا همین آرزوی قشنگ رو دارم برات

من هم دوستت دارم عزیزم و غیر از خوبی و مهربونی و بزرگی هیچ چیزی ازت ندیدم تا امروز.

فریناز سه‌شنبه 1 فروردین 1391 ساعت 03:01 http://delhayebarany.blogsky.com

سلام پرنیان جون

عیدتوووووووووون مبارک بانوی مهربون و پاک و زلال و آسمونی

دوستتون دارم.خیلییییی


و هر چی مطالبتون طولانی تر می شه من بیشتر عاشقش می شم.چرا که تا عمقش شیرجه میزنم

سلام فریناز عزیزم

عیدت تو هم مبارک . سال جدیدت هم مبارک . تمام نو شدنها و تازگی ها همه بر تو مبارک .
من هم دوستت دارم و خوشحالم که اینجا هستی و من رو سرشار از خوبی هات می کنی.
امیدوارم دونه دونه آرزوهات به حقیقت بپیوندند و در شادی هاش اشک شوق بریزی.

می بوسم روی ماهت رو .

ایرج میرزا سه‌شنبه 1 فروردین 1391 ساعت 14:53

باد بهار میوزد گوش کن ای عزیز دل
تا نشوی درین چمن باد بدست و پا بگل
فصل گل و ترانه و باغ و بهار میرود
داغ نصیب لاله و زاغ همی ز خود خجل

نوروز مبارک

سلام
نمی دونم چی باید بگم . راستش کم آوردم . خیلی بزرگی .
همین .

سال نو مبارک به همراه بهترین آرزوها

ضمنا ممنونم برای این شعر قشنگ.

باران و بانو .. سه‌شنبه 1 فروردین 1391 ساعت 16:09

...

نوروز شعر بی غلطی است که پایان رویاهای ناتمام را تفسیر می کند . . .


صبا به تهنیت پیر می فروش آمد
که موسم طرب و عیش و ناز و نوش آمد
به گوش هوش نیوش از من و به عشرت کوش
که این سخن از هاتفم بگوش آمد ..

سال نو، حال نو، مبارک دل قشنگ ِ شما ..

مبارک باشه این نوروز متفاوت برای شما .
این سال نو و این حال نو ...

انشاالله که این حال نو همیشه تازگی خودش رو حفظ کنه . سالهای سال ...
الهی آمین .

رها چهارشنبه 2 فروردین 1391 ساعت 08:27

سلام عزیزم سال نو مبارک ...

سلام رها جون
جات رو خالی کردم ... یه عالمه .
می بوسمت عزیزم از راه خیلی دور ولی نزدیک.

سال نو مبارک.

مهتاب چهارشنبه 2 فروردین 1391 ساعت 12:39 http://shabhayenoghreyi.blogfa.com

سلاااااااام

سال و فال و مال و حال و اصل و نسل و تخت و بخت
بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام
سال خرّم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش
اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بختِ رام

پرنیان عزیزم سال نو رو به شما تبریک میگم و امیدوارم سال بهتری در پیش رو داشته باشید. شاد و سلامت باشید

سلامی چو بوی خوش آشنائی

خیلی خوشحالم کردی مهتاب جون. امیدوارم سال جدید برای تو هم سرشار از خوبی ها باشه .

به امید دیدار مجدد.

pary چهارشنبه 2 فروردین 1391 ساعت 14:19 http://www.babaee1.persianblog.ir

چقدر با خوندن این نوشته آروم گررفتم دخترکم...

سلام پری عزیزم

ممنونم و خوشحالم .

سال نو هم مبارک .

ایمان پنج‌شنبه 3 فروردین 1391 ساعت 00:40

با آرزوی بهترین ها در سال جدید برای شما...
سال نو مبارک...

پیروز باشی

سلام ایمان عزیز
ممنونم . و متقابلا ...

شاد باشی همیشه .

فرینوش جمعه 4 فروردین 1391 ساعت 23:50

.
.
.

باز کنیم پنجره ها را

و بهاران را

باور کنیم

...

نوروز فرخنده بانوی سرشار از زندگی!

سلام فرینوش عزیزم

امیدوارم روزهای زندگیت مثل روزهای بهاری سرشار از عطر شکوفه های زندگی باشن .

ممنونم و متقابلا .

۲۶۲ شنبه 5 فروردین 1391 ساعت 16:40 http://mandnh.blogfa.com

س....ل....ا...م



این بار بهار سلام می کند

سلامی از وجودش که پر از وجود است

و وجودش را نثار دنیا

و آن وچود از

سر سبزی .. زیبای .. قشنگی .. محبت و ... جمع شد

که بهار با تمام وجودش نثار کند
یک چیز را

و آن عشق است

و من



سر سبزترین

زیباترین

قشنگ ترین

محبت آمیزترین

و عاشقانه ترین

روز ها را نثار شما می کنم
و امید به آن که

همه

همه

همه



معنی واقعی عشق را لمس کنند

و باور .. ...... ..

مطلب جدید گذاشتم

سلام
ممنونم برای این جملات زیبا
من هم امیدوارم .
می یام می خونمتون حتما.
لطف کردید. سال نو مبارک

نرگس شنبه 5 فروردین 1391 ساعت 18:33 http://w-infinite

زندگی مبارک

ایام از شما مبارک باد.
ایام می آیند تا از شما مبارک شوند
مبارک شمائید

ممنونم نرگس جون .

پرنیان - دل آرام یکشنبه 6 فروردین 1391 ساعت 01:39 http://www.with-parnian.blogfa.com

ازدلاویزترین روز جهان،

خاطره ها با من هست،

به شما ارزانی:

سحری بود و هنوز،

گوهر ماه به گیسوی شب آویخته بود.

گل یاس،

عشق در جان هوا ریخته بود.

من به دیدار سحر میرفتم

میگشودم پر و میرفتم و میگفتم : (های!

بسرای ای دل شیدا،بسرای.

این دلافروزترین روز جهان را بنگر!

تو دلاویزترین شعر جهان را بسرای!

آسمان،یاس،سحر،ماه،نسیم،

روح در جسم جهان ریخته اند،

شور و شوق تو برانگیخته اند،

تو هم ای مرغک تنها،بسرای!

همه درهای رهائی بسته ست،

تا گشائی به نسیم سخنی،پنجره ای را،بسرای!

بسرای...)

من به دنبال دلاویزترین شعر جهان میرفتم!

در افق،پشت سرا پرده نور

باغ های گل سرخ،

شاخه گسترده به مهر،

غنچه آورده به ناز،

دم به دم از نفس باد سحر،

غنچه ها می شد باز.

غنچه ها می شد باز،

باغ های گل سرخ،

باغ های گل سرخ،

یک گل سرخ درشت از دل دریا برخاست!

چون گل افشانی لبخند تو،

در لحظه شیرین شکفتن!

خورشید!

چه فروغی به جهان می بخشید!

چه شکوهی...!

همه عالم به تماشا برخاست!

من به دنبال دلاویزترین شعر جهان می گشتم!

دو کبوتر در اوج

بال در بال گذر می کردند

دو صنوبر در باغ،

سر فرا گوش هم آورده به نجوا غزلی می خواندند.

مرغ دریائی،با جفت خود،از ساحل دور

رو نهادند به دروازه نور...

چمن خاطر من نیز ز جان مایه عشق،

در سرا پرده دل

غنچه ای میپرورد،

هدیه ای می آورد

برگ هایش کم کم باز شدند!

برگ ها باز شدند:

((....یافتم !یافتم ! آن نکته که می خواستمش!

با شکوفائی خورشید و،

گل افشانی لبخند تو،

آراستمش!

تار و پودش را از خوبی و مهر،

خوشتر از تافته یاس و سحر بافته ام:

(دوستت دارم) را

من دلاویزترین شعر جهان یافته ام!

این گل سرخ من است!

دامنی پر کن ازین گل که دهی هدیه به خلق،

که بری خانه دشمن!

که فشانی بر دوست!

راز خوشبختی هر کس به پراکندن اوست!

در دل مردم عالم ،به خدا،

نور خواهد پاشید،

روح خواهد بخشید.))

تو هم ،ای خوب من!این نکته به تکرار بگو!

این دلاویزترین شعر جهان را،همه وقت،

نه به یک بار و به ده بار،که صد بار بگو!

(دوستم داری؟)را از من بسیار بپرس!

(دوستت دارم)را با من بسیار بگو


فریدون مشیری


چقدر دلم هوای این شعر و کرد

هوای روزهایی که با این شعر دلم خواست بنویسم و کاغذامو با احساسام خط خطی کنم

این شعر و خیلی دوسش دارم چون برام تکرار خاطره های شیرین و تلخی بود که یادآوریش منو به یک کلمه ی آشنا می رسونه

دوست داشتن

پرنیان خوب و مهربون عزیز دوست داشتنی چقدر از یادآوری لحظه ها و دقایقی که کنارم داشتمتون و خوندمتون و براتون حرف زدم و ازتون خیلی خوب ترین ها رو شنیدم خوشحال و راضیم
سالی که دوستی های ارزشمندی مثله شما رو برام به جا گذاشت با همه ی تلخیا و نبودناش برام ارزشمنده و جای شکر داره

عزیز نازنینم ممنون برای تمام این حس خوب

می بوسمتون

سلام پرنیان عزیزم

من هم از داشتن تو خوشحالم. از حس داشتن دوست لطیف و مهربان و با احساس و وفاداری مثل تو .
کسی که توی قشنگترین لحظاتش یادم می کنه و بهم میگه که به یادم بوده و هست و من رو سرشار می کنه از خوبی ها ...

مرسی ... مرسی برای همه ی خوبی هات.
برای شعر قشنگ مشیری هم ممنونم احساس خوبی دارم الان بعد از خوندنش .
امیدوارم امسال سال پرباری باشه برات . همونجوری باشه که تو می خوای ... انشاالله.
مراقب قلب مهربونت باش . می بوسمت

ونوس یکشنبه 6 فروردین 1391 ساعت 11:29 http://www.blogparis-tehran.blogfa.com

سلام


عید شما هم مبارک

عزیزم امیدوارم سال خیلی خوبی باشه برات

وپراز موفقیت وسلامتی
چه عکس نازی پر انرژی بهاری
مرسی

سلام ونوس عزیزم

ممنونم
امیدوارم برای تو هم همینطور باشه . و البته امسال یه سال متفاوتی خواهد بود برات ... خیلی متفاوت .

بقیه ی تعطیلات هم خوش بگذره بهت .
مراقب خودت باش .

باران یکشنبه 6 فروردین 1391 ساعت 16:30

سلللللللللللللللللللللللللللللللل ی ی یی ییی!!!
اومدین بالاخره؟!!
خوش اومدین خانوم بزرگ ..
بهار مبارک!

سلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی ی ی
بله ... بله

مرسی ... شما خوبین که ؟
بهار بر شما هم مبارک .

دلمان تنگیده بود برای همه

مریم دوشنبه 7 فروردین 1391 ساعت 09:08 http://www.2377.blogfa.com

اِ !
من تبریک نگفتم ؟
معذرت .
سال نوت مبارک پرنیان جان.
سال خیلی خیلی خیلی خوبی داشته باشی .

سلام مریم جون
ممنونم ازت و خواهش می کنم. از دعای خوبت هم ممنونم
تو هم سال خوبی داشته باشی انشاالله

بهارآرزو دوشنبه 7 فروردین 1391 ساعت 09:28

سلام بانو.../

بهارتان سرشار از سبزی و زیبایی باشد

روزهای پر از شادمانی را برایتان آرزو دارم

سفر خوش بگذره ...

سلام
ممنونم . من هم برای تو آرزو می کنم در روزهائی که پیش رو داری زندگی شیرین و سرشار از آرامش باشه .
به امید دیدار

بهشته _ س دوشنبه 7 فروردین 1391 ساعت 18:56 http://www.beheshte.blogfa.com

سلام پرنیان مهربان

سالی سرشار از عشق و امید و ایمان برایت آرزومندم ...

سلام بهشته جان
ممنونم ازت و متقابلا ...

باران دوشنبه 7 فروردین 1391 ساعت 20:52

با عرض سلاملیکم مجدد!
سوغاتی که نمیدین
اقلن یه پست جدیدی
عکسی
سفرنامه ای
شکلاتی
چیزی..

سلاملیکم باران خان جان


بالاخره
عکس ؟ سفرنامه ؟ یا شکلات ؟ یا ...
شکلات رو بهتره منصرف بشید من نگرانم عاقبت مبتلا به دیابت از نوع XXXL
بشید

فرخ سه‌شنبه 8 فروردین 1391 ساعت 01:23 http://chakhan-2.blogsky.com

سلام سال نو مبارک
مرا روزی مباد آن دم که بی یاد تو بنشینم .
فراموش کردن دوستان صاحبدل در مرام و مسلک ما نیست .
به یادت هستم و خواهم بود

سلام
خیلی خوش آمدین . خیلی لطف کردین فرخ عزیز
سال نو مبارک باشه . بهترین های زندگی رو در این سال جدید برای شما آرزومندم و خیلی ممنونم .

کوروش پنج‌شنبه 10 فروردین 1391 ساعت 14:40 http://www.korosh7042.com/

بهشت بی تو
جهنمی که نمی خواهم
مرا ای رسول عشق
به جهنمی نوید بده
در بر دوست

(کوروش)
چقدر این دل نوشته ات دلنشین دیدم. چرا که آنچه خود نمی توانستم بگویم را اینجا یافتم .
دل رنجه هایی را گاه باعث آزار می شود و لکه های آن بر اینه می ماند. بله دیگر اثر آن را کم رنگ می بینند. اما برای منی که هر روز برای دیدن خود به ان نگاه می کنم بسیار است
اما بقول بانوی پرنیال خیال ممنون هم می شوم.شاید باید که بماند این لکه ها تا فراموشم نشود که هستم
تا خطاهایم را فراموش نکنم و در رفع آن بکوشم
آینه ی دلت بانو همیشه بی غبار
و زندگی ات پر از عطر بهار

ممنونم کوروش عزیز
امیدوارم شما هم آینه ی دلتان بی غبار باشد.

لطف کردید و بسیار سپاسگزارم.

قندک دوشنبه 14 فروردین 1391 ساعت 08:37 http://ghandakmirza.blogfa.com

شاعر گرانقدر می فرماید هرچه خوبان همه دارند تو یکجا داری.آفرین بر شما و خصوصیات خوبتان

ممنونم قندک عزیز . شما خیلی لطف دارید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد