فتح باغ

به چمنزار بیا به چمنزار بزرگ و صدایم کن از پشت نفسهای گل ابریشم ...

فتح باغ

به چمنزار بیا به چمنزار بزرگ و صدایم کن از پشت نفسهای گل ابریشم ...

دنگ شو ... دیوانه شو!

 

 

صدای پای تو آمد ،  

خیال کردم باد  

عبور می کند از روی پرده های قدیمی 

صدای پای تو را در حوالی اشیا شنیده بودم  

کجاست جشن خطوط ؟ 

نگاه کن به تموج، به انتشار تن من  

من از کدام طرف می رسم به سطح بزرگ ؟  

و امتداد مرا تا مساحت تر لیوان پر از سطوح عطش است ...  

سهراب سپهری

 

خستگی بی معناست وقتی گوشهایم سرشار می شود از صدای گامهایت ای دوست...  و صدای گامهایت یاد آوریست برای نماندن ،  رها کردن ، نهادن کوله بارها بر گوشه ای .  عبور باید کرد ، صدای باد می آید ، عبور باید کرد و من مسافرم ، ای بادهای همواره !  مرا به وسعت تشکیل برگها ببرید .. مرا به کودکی شور آبها برسانید...  و تو خودت هم حتی نمی دانی با صدای گامهایت چگونه مرا به وسعت تشکیل برگها می رسانی... 

  


پ ن : چند روز پیش به صورت کاملا اتفاقی توی یک کتابفروشی یه سی دی خریدم به نام «شیراز چل ساله» از گروه «دنگ شو» . توصیه می کنم بخریدش . اسم عجیب این گروه باعث شد به دنبال معنای آن بگردم :   

 

 «دنگ شو "عبارتی است که از دو کلمهٔ " دنگ " و " شو " تشکیل شده و از نظر دستور زبان فارسی یک جملهٔ امری است :
شو " فعل امر از مصدر شدن است و دستور می دهد که از حالی‌ به حال دیگر و از گونه‌ای به گونهٔ دیگر, تغییر کنید "
دستور به تغییر یا تکمیل گونهٔ باشندگی . تحول در شکل بودن . ...با استفاده از دستور " شو " می‌توان هر بودنی را دگرگون  ساخت.

 دنگ شو می‌خواهد که هرچه هستی‌ را رها کنی‌ و دنگ بشوی ، اما...دنگ " را شاید نتوان به سادگی‌ معنی‌ کرد "...دنگ را باید بشوی تا بفهمی ...دنگ را باید بود و شد ...دنگ" گاهی مست است گاه دیوانه" ...گاهی رند است گاه پاک باخته ...گاهی بالاست گاه خسته ...گاهی‌ خاموش است گاه صدا ...گاهی‌ عاشق است گاهی‌ بیمار ...گاهی‌ بوسه است گاهی‌ آغوش ...گاهی‌ آرام است گاه آتش ...دنگ" همان خوشحالی‌ است که می گرید" ....همان عاشقی است که می رود ...همان مرده‌ای است که زنده می‌کند ...همان آرامی است که پاره می‌کند ...همان آبی‌ است که به آتش می‌کشد دنگ "همان آوازی است که زن می‌خواند ، به یاد شب‌های داغ عاشقی"...مرد می شنود و عاشق می شود ، کودک می شنود و به خواب می رود...دنگ شو " در دستور زبان فارسی, یک جملهٔ امری است که "معنی‌ کردن" اش, کار بیهوده‌ای است "...هیچ است. »    

 

نظرات 61 + ارسال نظر
پرنیان دل آرام یکشنبه 10 مهر 1390 ساعت 09:38

مجنون و و گریون دل نگرون
اومدم در خونه تون
یک شاخه گل در دستم @:--
سر راهت بنشستم
از پنجره من و دیدی
مثل گل ها خندیدی
آه به خدا تا نگهت از خاطرم نرود
آه به خدا تا نگهت از خاطرم نرود

آسته آسته
یواش یواش
اومدم در خونه تون


منم این آهنگشونو خیلی دوست دارم

یاد خاطرات خوبی می افتم هرچند شاید هیچ وقت گوشش نداده بودم تو گذشته هام اما نمیدونم چرا برام تداعی کننده ی گذشته های شیرین و پاکه

سلام عزیز مهربونم
سلام همیشه تازگی
سلام باغ قشنگ احساس

امروز کلی گرفته بودم از صبح
دلم می خواست یکی دو روزی برم تو پیله ی خودم و پروانه گی کنم
اما صبح دو تا دوست عزیز بهم زنگ زدن که دلم نیومد روزم رو با صدای مهربونشون تلخش کنم این شد که الان خوبم و دارم با شوق می خونمت

برات آرزوهای قشنگی دارم
آخر هفته داریم به الهام میریم مشهد
سوای تمام ذوقی که من و الهام هر روز براش داریم و بیشترم میشه
صبح داشتم به این فکر می کردم شاید اگر این مسافرت نبود خیلی اتفاقا می افتاد خیلی اتفاقای بد
اما اینکه قراره برم یه جایی خودم و تخلیه عاطفی کنم دلم گرمه می خوام تا اون روز خوب باشم

@

سلام پرنیان عزیزم
آره ... فکر کنم اولین آهنگش همین بود .
خاصیت دوستی های قشنگ همینه که تو رو از پیله ات در می یارن. حتی با یک تلفن ... با یک پیغام ... با یک دیدار . و تو رو عبور می دن از دلخستگی هات و تو رو می برند به مسیر سپیدارهای روشن ...
خیلی خوشحالم که با الهام دارین می رین مسافرت . مطمئنم که یک مسافرت خاطره انگیز براتون خواهد شد . قدر لحظه لحظه هاش رو بدونین. سعی کنید حسابی خوش بگذرونید و دقیقه دقیقه اش رو بقاپین از زندگی ...

مرسی پرنیان جونم . بودن دوستای خوبی مثل تو و بقیه انگیزه ای می شه برای نوشتن احساساتم ... و دلم می خواد اون لحظات خاصم رو با شماها به اشتراک بذارمشون .
خوب باش ! تا اون روز ... تا هر روز ... و دنگ شو!

آفتاب یکشنبه 10 مهر 1390 ساعت 10:10 http://http://aftab54.blogfa.com/

سلاممممممممممم

صبح بخیر


من میام اینجا دنگ دنگ می شم

سلام آفتاب عزیزم


قربون تو ...

باران یکشنبه 10 مهر 1390 ساعت 10:14

سلاملیکم!
ببین ۲ روز نبودیما
چه جور آتیش میزنین به مال!
خب من داشتمش
تازه ۲ تا آلبومشون رو دارم
میگفتین خب..

گرچه معلوم نبود بدیم مفتکی!
.
.
بازم سلام و درود
با غیبتای ما..؟

علیک سلاملیکم .
رسیدن به خیر قربان .
تقصیر شماست دیگه ! خوب زودتر می گفتین !
ای بابا !

تازه ... آلبوم جدید آقای شجریان رو هم خریدم «مرغ خوشخوان» نگین که اون رو هم داشتین !!!

غیبتهاتون رو هم ... ... هیچی فعلا موجه ه !

آفتاب یکشنبه 10 مهر 1390 ساعت 10:19 http://http://aftab54.blogfa.com/

#


@


مرسی آفتاب جون
اون پائینی رو برام ترجمه کردی قبلا ولی اون بالائی رو نمی دونم معنیش چیه !‌

آفتاب یکشنبه 10 مهر 1390 ساعت 10:56 http://http://aftab54.blogfa.com/

یعنی اسیرتم #

آهاااااان ! علامت سیم خار داره !

ای ول !

باران یکشنبه 10 مهر 1390 ساعت 11:04

اونم داریم!
.
.
بعدشم سلام بر همه ی دوستان ِ جان!
ضمن سپاس از همگی
دارین لیست دوستان ِ پرنیان مهربان رو؟!!!!!
فتح کردیم این باغ رو هم
تبریکــــــــــــــــــــــــــ ...

دوستان ببینین کی اومده !!!

بارونیه وبلاگستانها ...

ای بابا! از این به بعد اصلا دیگه نمی رم سی دی بخرم
بی خیال هر چی قانون کپی رایت و این این چیزا!

چند روز پیش نشستم لینک همه ی دوستان رو گذاشتم . که هی نگردم دنبال بعضی از آدرسها

آذرخش یکشنبه 10 مهر 1390 ساعت 11:11 http://azymusic.persianblog.ir/

ظاهرا من به این دنگ شده احتیاج دارم اما کاش دنگ شدن به این راحتی بود
هرکی یه نسخه ساده واسش پیدا کرد به منم خبر بده لطفا

سلام پرنیان عزیز
خوبی؟
اوضاع احوال خوبه؟
همیشه خوب و خوش باشی
شما که توصیه می کنین حتما شنیدنیه این آهنگ
روزتون خوش

سلام آذرخش عزیز
ممنونم . البته موزیک و فیلم و رنگ و عطر و اینجور چیزها کاملا سلیقه ای هستند. ممکنه من خوشم بیاد ولی شما نه . یکی از آهنگهای آلبومش هست که من رو یه جورائی از خود بیخود می کنه ... بگذریم.

در ضمن گاهی وقتها خیلی ساده می شه دنگ شد . کافیه رها بشیم ... از خیلی چیزها و خیلی آدمها و با خودمون یه کم آشتی کنیم. یه دوست خوب ... خاطرات خوب ... درسهای خوب هم بی تاثیر نیستند.

مرسی آذرخش عزیز شاد باشی .

باران یکشنبه 10 مهر 1390 ساعت 12:36


این بابت تحویل گرفتن شما!
ممنونیم هزارتا!
.
.
و اما بعد!
من البته منظورم نفرات صدر لیست بود!
رفقای ما قرق کردن اینجا رو
فتح کردن باغ پرنیان رو
هووووووووووورااااا..

ای بابا! شما که خجالتی نبودین که ...

خواهش می کنم قرررررررربان
می گما! قرق رو اینجوری نمی نویسن: غرغ ؟ یا اینجوری : قرغ ؟!

ایمان یکشنبه 10 مهر 1390 ساعت 12:44 http://mocha-paris.blogfa.com/

اسم این گروه رو زیاد شنیده بودم...
می رم دنبالش...
مرسی از معرفی...

پیروز باشی

امیدوارم خوشت بیاد همونطور که به آذرخش عزیز هم گفتم ، موزیک کاملا سلیقه ای هست . من برام تازگی داشت این موزیک و یکی از آهنگهاش رو خیلی زیاد دوست داشتم.

موفق باشی ایمان عزیز

قندک یکشنبه 10 مهر 1390 ساعت 13:31

سلام و درود فراوان بر پرنیان بانوی عزیز و خوش ذوق و سلیقه با این انتخاب های خانمان بر اندازش. حافظا کجایی که وسط رکن آباد همراهبا جناب شیخ سعدی هردو از فرط دلفریبی نقش زمین شوید و مدهوش گردید بامشاهده این تصویر روح بر باد ده
آخه زلف برباد مده تا ندهی بر بادم را که الکی نفرموده بودند که....آقا بخدا به کی بگیم که این دل ما با نیم ریشترهم کن فیکون می شود و خانه خرابمان می کند این که دیگر ۹۹ ریشتر است خداوکیلی.بابا دستخوش!قدری هم به فکر این عمارت پفکی ما باشید.الامان



از دست شیطنت های شما !

قندک یکشنبه 10 مهر 1390 ساعت 13:35

می گویند (ما خودمان نمی دانیم خداگواهه) کسی که بست تریاک را زده و حسابی نشئه شده اگر آبلیمو بخورد .فرتی نشئه گی از سرش می پرد و پول و ذغال و حال را برباد فنا می دهد.ما اومدیم ناسلامتی دنگ شو کنیم اما دست بر قضا این تصویر مکش مرگ مای شما نقش آبلیمو را برای ما بازی کرد. دبنگ شو شدیم .هی واای من!!!

پس چرا اینا که گفتین همشون نبات می خورن همش ؟! ما یه همکاری داشتیم غافل می شدیم هر چی شیرینی و شکلات داشتیم غیب می شد . یه روز من داشتم می گفتم ای بابا هر کی می ره مشهد نبات سوغات می یاره من نمی دونم این همه نبات رو چیکارش کنم؟ ایشون گفت بیارش برای من ! خلاصه بازنشست شد و رفت ولی ماجراها داشتیم باهاش ... این جریان آبلیمو شما ، من رو یاد اون همکار انداخت ناخودآگاه !

قربان این بار چشمهاتون رو بندازین فقط به پائین صفحه و مطالعه بفرمائید اونوقت نتیجه اش رو به من هم بگید!!

مهستی یکشنبه 10 مهر 1390 ساعت 14:14 http://www.mz991.blogsky.com

سلام عزیزم
نمی دانم متن بالایی از خودتون بود یا نه . ولی در هر صورت زیبا بود . و اما در مورد دنگ :
آدم اگه دنگ بشه خیلی خوبه . شاید به درجات متعالی برسه . به خواسته ی دلش و به آرزوهای ناگفته ی درونش .
اما چقدر تاسف انگیزه که امروزه بسیاری از انسان ها انگ می شوند و بهتر است بگویم انگ می خورند .
ممنون از شما .

سلام مهستی عزیز
اون شعر مال سهرابه و من متاسفانه یادم رفته زیرش بنویسم که الان اضافه می کنم.

مرسی برای کامنتت . امیدوارم کمتر این اتفاقی که گفتی بیوفته ....

کوروش یکشنبه 10 مهر 1390 ساعت 14:40 http://www.korosh7042.com

سلام بر بانو پرنیان عزیز
راستی که نامی زیبا برگزیده وچون شراب شیراز خواهد بود وقتی که اینطور ستوده ی تو بانوست
از زحمتی که بابت دنگ شو کشیده ای سپاس

سلام کوروش عزیز
ممنونم ازمحبت و لطف شما .

یکتا یکشنبه 10 مهر 1390 ساعت 16:11 http://www.sokote-sangin.blogfa.com

وقتی که قرار ست بیایی
من سه کار می کنم

چشم می بندم
دل دل می کنم
و زبانم را به سکوت وا میدارم

اما سه نه !!! چهار
گوش را گوشه ای جا گذاشته ام انگار

وقتی که قرارست بیایی
چشم می بندم
دل دل می کنم
سکوت میکنم
و گوش تیز

تو که می ایی
با چشم بسته ، دلی بی قرار و زبانی که سکوت کرده
قدم هایت را می شمرم با گوش هایی که تیز شده اند برای دیدن شنیدن و حرف زدن

و آن لحظه دنگ میشود چشم ام دلم زبانم و همه ی لحظاتم

تو که بیایی ، دنگ هم دنگ میشود
پس بیا تا دنگ شدن را برای همه ی صیغه ها صرف کنم


" یکتا "

سلام بانووو
باز هم دل نوشت ... ببخشید

سلام یکتا جونم
باز هم یک دلنوشت زیبا . خیلی قشنگ بود . ممنونم

الهام تفرشی یکشنبه 10 مهر 1390 ساعت 22:01 http://elitata86.blogfa.com

سلی ی ی ی ی ی ی ی ی دَنگ

چه مزه ای داد این تجزیه ی دنگ شو پرنیانیم

این باران خان خیلی قبلترا ازین دنگ شوئیا بهمون دادن و باعث شدن ما با این گروه آشنا شیم .. از همین جا به ایشون سلام میکنم و خسته نباشید میگم و از مادر پدرم هم که در پیشرفت من موثر بودن تشکر میکنم و .....

اتفاقا آهنگ ِ ای درد ، ای یار ، رو دیروزی به یکی از دوستام بلوتوث کرده بودم ، دیشبی اس ام اس داده که هاااااای هاااااااای گریه و دلشکونکی و ازین حرفا که چقده این قشنگه !

ولی انصافا خیلی قشنگه

سرِ ِ رای برگشتنت آینه میکااااااااااااااارم
گلدونای دلتنگوووووو رو پله میذارم

خیلی خیلی دله این اهنگش ..
و کلن مرسی ازین یاداوری..


و کماکان سال نود سال ِ نشونه هاست .. انقدری که ما کم کم داره شاخمون در میاد !!
پره امسال از اتفاقایه یهویی که در کمال ناباوری دارن اتفاق میافتن . پره از تصادفات و مصادفات ِ یهویی که خیلی خیلی جالبن ..
یکی همین دنگ شو که من دیشب تو راه خونه یه کله داشتم گوش میدادم و مطلب الان ِ وبلاگ تو ..
مثه اینکه درست روزی که خودکار سبز دوستم تموم شده بود منم فرداش برم بعد از نودو بوقی یه خودکار سبز بگیرم که فرداش بفهممو بدم به اون !
یا مثلا با همگروهی ِ آزمایشگاهم خیلی بی ربط و در حالی که اصن دوست نیستیم یهویی بفهمیم که همسفر هم هستیم چند روز دیگه !
یا مثلا چه بدونم ! این روزا خیلی زیاد شدن .. خیلی ...

واقعا کائنات چند چنده ؟؟ چقده مرموزه همه چی

سلی ی ی ی ی ی ی به روی ماهت

چه جالب بود کامنتت. نمی دونم چی بگم ! یه چیزهائی توی زندگی پیش می یاد که هیچوقت نمی شه یه نظر قطعی درموردش داد.

توی این کائنات یه سری اتفاقات می افته که من گیچ و ماتش می شم ... و بعد همیشه فکر می کنم که خوب شاید خیریتی بوده ... نمی دونم !

مرسی الهام جونم . و سفر هم بهت خیلی خوش بگذره ضمنا"

سهبا یکشنبه 10 مهر 1390 ساعت 22:23 http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

دلم دنگ شدن خواست پرنیان عزیزم ...
سلام .

سلام سهبا جان
امیدوارم خیلی خیلی زود برات پیش بیاد . به شرط اینکه به من هم بگی

سلام. در مورد این گروه چیزی نشنیده بودم و هیچ اطلاعی در موردشون ندارم .
بیشتر از همه عکس این پستتون توجه ام رو به خودش جلب کرده . شاید با توجه به این شکلک فکر کنید منظور و نیت ام حالت انتقادی داره . درسته؟ ولی نه . . اصلا اینطوری نیست و اتفاقا خیلی از این عکس خوشم اومده
یه جورایی . . . یه جورایی با آدم حرف میزنه . . یه جورایی داره با خیلی ها حرف میزنه . کلا عکس هایی که برا پست هاتون انتخاب میکنین خیلی جالبن. به عبارتی یا همون به قول بوی شرجی عزیز
شما محشرید.

سلام دوست خوبم
ممنونم برای این همه لطف و محبتت . خوشحالم که دوست داشتی .
امیدوارم موزیکهای دنگ شو رو هم اگه گوش کردی خوشت بیاد.

سایه دوشنبه 11 مهر 1390 ساعت 00:02 http://shadowplay.blogsky.com/

اسم این گروه و نشنیدم ... می رم دنبالش...

سلام !

سلام
امیدوارم خوشت بیاد . بعضی از آهنگهاش واقعا قشنگن هم ترانه و هم ترکیب سازها.

باران دوشنبه 11 مهر 1390 ساعت 01:42

ای بابا!
چرا همش اینجا از ما تشکر میکنن همش!
لپامون آتیش گرفت آخه باباجون!

چرا ؟؟!! خجالت کشیدن نداره که


خجالتی نبودینا! بودین ؟

نازنین دوشنبه 11 مهر 1390 ساعت 07:39

سلام عزیزم صبحت بخیر
داداشم این سی دی رو چند ماه پیش بهم هدیه داد خیلی آهنگاش رو دوست داشتم. ولی می دونی که هرچیزی رو تو پیشنهاد بدی بیشتر دوست دارم وبا حوصله تر گوش میدم.
مدتهاست دارم تمرین ترک ، دنگ شدن می کنم. نمی دونم موفق بودم یا نه ولی گاهی دلم برای اون روزا ودنگ شدنها خیلی تنگ میشه. بی خیال خودت خوبی مهربونم؟

سلام نازنین عزیزم
ممنونم از لطفت . تو خیلی مهربونی . ولی چرا ترک دنگ شدن ؟!
هر چیزی توی زندگی کمی آدم رو دیوانه کنه خیلی خوبه . هر چیزی ...
روزمرگی هاست که آدمها رو به ویرانی می کشونه .

نازنین دوشنبه 11 مهر 1390 ساعت 07:48

راستی پرنیان جون دیروز بعدازمدتها به وبلاگ جناب باران سر زدم انگار خبرای خوبی بود. خیلی عقب افتادم.
مبارکشون باشه امیدوارم همیشه خوشحال وخوشبخت و عاشق باشند.

بله ... بله ! یه عالمه خبر خوب هست اونجا.
و با یک خانوم دوست داشتنی و نازنین که من عاشق قلمش بودم همیشه.

قندک دوشنبه 11 مهر 1390 ساعت 08:33

هی وااای من.شما گلهای رنگارنگ و دلفریب را نشان می دهی بعد میگی نگاه نکن؟خدا شدی؟
بعدشم بنده عرض کردم آبلیمو ضد اون قضیه می باشد چای ونبات خوراکشه.یهنی بعد از دود و دم حتما چای نبات و آب نبات قیچی میل می فرمایند که فشارشان نیفتد .اصلا مارا چه به این کارها؟ یک فنجان قهوه ترک مارا بس!

واقعانا!!! قهوی ترک رو منظورمه . که همیشه مشتریش هستم.

ولی من به شما می گم نگاه کنید قربان ! حیف نیست عکس به این قشنگی با رنگهای شاد و رز به این زیبائی رو نگاه نکرد؟

رها دوشنبه 11 مهر 1390 ساعت 08:40

سلام عزیزم و ممنون ازبودن و دلگرمیت ...

سلام رها جان

باران دوشنبه 11 مهر 1390 ساعت 10:31

خجالتی؟!!!!!!!!!!!!
جناب ِ مااااا؟!!!
ما؟!!!

نه والا! گمان نمی کنم

lilita دوشنبه 11 مهر 1390 ساعت 16:33 http://lilitaa.blogsky.com/

سلام عزیزم.
من دارم میرم دنگ بشم. آخه با خوندن اون سهراب یاد نوجوونی ها زد به سرم. دلم برات تنگ شده بود. روبراهی؟؟؟

سلام لیلیتا جان
کار خوبی می کنی . مرسی عزیزم . خوبم ... می گذره . امیدوارم تو هم خوب باشی .

یکتا دوشنبه 11 مهر 1390 ساعت 19:57 http://www.sokote-sangin.blogfa.com

دل که بشکند
شکسته می نویسد

دلنوشته ی شکسته ی دل را نوشتیم شکسته و
زیر باران عشق ثبت کردیم

قدم به چشم بانووو

سلام یکتا جان
امیدوارم هیچوقت شکسته ننویسد.
حتما می یام پیشت الان .

فریناز دوشنبه 11 مهر 1390 ساعت 21:52 http://delhayebarany.blogsky.com

دله دیگه

می کشونه تو رو تا فتح باغ...

دلم برای ابریشم خنده هات تنگ شده بود پرنیانم




سلام بانوی باغستان

سلام فریناز جون
مرسی عزیزم . خیلی لطف کردی .

ویس سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 01:28 http://lahzehayenab.blogsky.com

سلام عزیزم .خوبی؟

پیش از اینت،بیش ازین اندیشه ی عشاق بود

مهر ورزی تو با ما شهره ی آفاق بود

یاد باد آن صحبت شب ها که با نوشین لبان

بحث سر عشق و ذکر حلقه ی عشاق بود

این دوبیت عزیز را برای ندیدنت نوشتم.بابا جان چرا ما همو نمی بینیم؟

اما در باره ی دنگ:ما یک مبحثی دارین در باره ی مراحل شناخت،عین الیقین،علم الیقین،حق الیقین.دنگ در واقع مرحله ی سوم است که در حال های مختلف ،شکل های مختلف دارد.

انتخاب هایت مثل همیشه عالی بود.شاد و سلامت تا همیشه،باشی.آمین

سلااااااام عزیز دلم
خوووووووووووب ! حرف ندارم !

با خوندن این شعر یه جورائی یه حس عجیبی پیدا کردم ... ولش کن!
دلم برات تنگ شده و باید بگم لعنت به هر چه روزمرگیه ...
این سه مرحله ی شناخت ، یکی از مباحث شیرین عرفانه. و اونی که می رسه به مرحله ی سوم دیگه چطور می تونه این زمین رو با محدودیتهای وحشتناکش تحمل کنه ؟؟؟!!!‌

ممنونم تو هم شاد و پرامید باشی همیشه .

آفتاب سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 09:14 http://http://aftab54.blogfa.com/

سلاااااااااااااااااااااااااااام

از صبح تا شب حسابی خوش باشی

سلااااااام به روی ماهت

مرسی آفتاب جونم .

هوار سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 09:16 http://havar58.blogfa.com/

کار جدیدی نیست ولی این که زیباست رو موافقم. بهترین کارشون هم همون شیراز چل ساله ست

ممنون

ارکید سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 09:38

سلام پرنیان عزیز
عجب چیزیه این "دنگ"
هر چی که هست قشنگه
و قشنگتر از اون علتیه که باعث "دنگ" شدن میشه.
روز خوبی داشته باشی

سلام ارکید جان
آره بالاخره باید یه دلیلی داشته باشه دیگه !

مرسی ارکید عزیزم تو هم همینطور

پرنیان دل آرام سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 10:06

دوباره پرده را یکسو کشیدم
نفس ها را تمامن تو کشیدم
پس شیشه صدای برگ پاییز
تو را با خاطراتت بو کشیدم


شهراد میدری


سلام باغ بنفشه

سلام انار دونه

سلام تمام خوبی

روزتون مهربون و آروممممممممم

سلام پرنیان جوووووونم

چقدر شعرهائی که می نویسی برام قشنگن . مررررررررسی عزیزم

قندک سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 11:37 http://ghandakmirza.blogfa.com

سلام و درود فراوان بر پرنیان بانوی عزیز. ایامتان بکام.ما به فرمایش شما سعی می کنیم بااحتیاط وارد شویم.



سلام عرض شد
قربان شما مختارید هر جوری که دوست دارید وارد شوید.

الهام تفرشی سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 11:48 http://elitata86.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام پرنیانیم

ظهرت بخیر گلبانو

خیلی امروز از صب در فکرت بودم .. کامنت که گذاشتی باز برای چندمین بار ایمان اوردم به دلایی که به هم راه دارن .

دوستت دارم
ضمن اینکه دلمم برات تنگ شده

سلام الهام جونم
دل به دل راه داره دیگه ... من هم دوستت دارم . می بوسمت عزیزم

مریم سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 14:29 http://www.2377.blogfa.com

این سیدی چی هست ؟ آهنگه یعنی ؟
اسم بامزه ای داره !
دنگ باشی !

آره دیگه . موزیکه .
مرسی مریم جون . شاد باشی همیشه

فرزان سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 15:42 http://filmvama.blogfa.com/

درود بشما پرنیان جان
بنظر جالب می آد ؛با این حساب فکر میکنم این دنگ شو بر وزن ومفهومٍ همون منگ شو ؛ خودمونه...نه؟...
حالا ماکه بدون این سی دی هم منگٍ منگیم ..
ممنون از معرفیت.. وشعر سهراب ..

سلام فرزان عزیز
یه چیزی توی همین مایه ها !!!
من هم ممنونم .

احسان سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 22:39 http://WWW.BOJNOURDAN blogfa.com

سلامِِ ؛ سهراب خوانی برایم همیشه همراه با شوق و لذت بوده .سفر با سهراب، حسی دلنشین را هدیه می آورد وانگاه که پی نوشتی از پرنیان را با خود داشته باشد. عبارت دنگ شو را از شما می شنوم و چه احساس لطیفی را درخود دارد. " دنگ را باید بشوی تا بفهمی "

سلام احسان عزیز
خوشحالم دوست داشتید و ممنونم برای محبت شما . خیلی لطف کردید.

باران چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 00:51

آخ جون!
این اهلام و مورچه دارن میرن سفر
اینجا در قرق ما و آفتاب بانو خواهد بود!
میگیم فروغ هم بیاد البته!
چطوره!؟
.
.
سلام راستی!

سلام
جاشون خالیه ولی !

قربان اینجا کلا متعلق به شماست .

خلیل چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 04:54 http://tarikhigam.blogsky.com

سلام

با سپاس.

سلام
ممنونم . لطف کردید .

باران چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 11:31

سلاااااااااااااااااااام!
خداقوت!
اینجا چرا آپ نمیشه آخه؟!!

سلام عرض شد قرباااااان
شاید که هنوز توی حال و هوای دنگ شو مونده ام ...

پرنیان دل آرام چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 13:32

کامنتم!!!!

یادمه گذاشته بودمش

کلی دیکته قرق باران و مسخره کرده بودم شاید قسمت نبوده دل یه جوون قدیمی شیکسته شده
چه بدونم

راستی سلام ابلش اول
دنگ دنگ

کدوم کامنت ؟!!!!

سلام پرنیان جون .
خوبی ؟

پرنیان دل آرام چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 14:24

بله بله
مهلومه که خوب باشم زیااااااااااات

ندونین که چه عشخی داره با ماه کوچولو دو تایی داشته باشیم بریم گطار سوالی



تازه شبش ئخ بزنیم
بهدنی از اینکه پیش همیم و داشته باشیم مشهد گرممون بشه
کلی برای با هم بودنمون نخشه بکشیم
کلی حرفای جا مونده رو بزنیم
کلی دلامون آروم شه وقتی رسیدیم اونجا
کلی یادتون کنیم
به یادتون پیش کفترا دون بپاشیم

اینا خوشحالی نداره؟؟؟



دعا می کنم همونجوری که دلتون می خواد باشه .
خوشحالی داره خوب !

پاپیون چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 15:30 http://papilloncafe.blogfa.com

آلبوم تک خوانی هایشان بیشتر به دلم چسبید.سرشار بود از اشعار دوست داشتنی مورد علاقه ام.

من تک خوانی هاشون رو گوش نکردم . ولی حتما گوش می کنم. من هم از شعرها و ترانه های این سی دی خوشم اومد و همینطور موزیکهاش.

باران چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 16:34

چی چی میگه این مورچه با این لهجه اش؟!
چرا نمیرن این دو تا!!!؟
شما چرا آپ نمیکنی؟!

e___________! چیکارش دارین ؟؟!!!

چرا آپ نمی کنم ؟!!!
صبر کنین !

مهستی چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 18:39 http://www.mz991.blogsky.com

سلام بر پرنیان خیال ها
با مطلب کوتاه خبری !!!!!!!!!!! به روزم . منتظرت هستم .

سلام مهستی عزیز
می یام حتما می خونمت .

آفتاب چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 19:09 http://aftab54.blogfa.com/

سلاممممممممممممممم خانوممممممممممممم

اینجا چه خبره ؟!!

اومدم یه خبر بدم

به ! سلام آفتاب عزیزم ...

اقدس خانوم چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 19:44 http://aghdaskhanoom.blogsky.com/

تا حالا اسمشون رو نشنیده بودم ... اما از این اسم و توضیحاتی که دادی خوشم اومد ...باید تو لیست خریدام بنویسمش

امیدوارم خوشت بیاد.

یکتا چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 20:45 http://www.sokote-sangin.blogfa.com

جای ما رو هم که خالی نمیکنه این داداش بـــــــــــــارانی و با معرفتمون ... بابا دست مریزاد

ســـــــــــــــــلام بانوووو
می بینید تو رو خدا ؟؟؟
طفلی دلم ، واقعا غریبه



دلم تنگ شده بود براتون .. تندی اومدم دنبال دنیای مهربونیتون

امیدوارم خوب باشید

و راستی وظیفه داشتم خدمت برسم و تشکر کنم بابت حضور سبز و طلاییتون
کامنت ارزشمندتون سیو شد توی ذهن و قلبم

تکمه ی دلیت هم ندارم خیالتون و خیالم راحت

دوستتون دارم خیلی





در ضمن جاتون هم سبز میمونه اهلام و نفسیم
خوش بگذره بهتون الـــــــــــــــهی

سلام یکتا جونم
مرسی عزیز دلم . خوشجالم کردی که اومدی . می بخشی که دیر جواب دادم به کامنتت . اینترنتم قطع شده بود و الان وصل شد.
مراقب خودت باش عزیزم .

مهتاب چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 23:46 http://shabhayenoghreyi.blogfa.com

سلام پرنیان جان. ببخش که دیر بهتون سر می زنم.
دنگ شو رو خیلی دوست دارم بخصوص آهنگ spirit lullaby و اون یکی آهنگِ کمی آهسته تر زیبا؛ عاشقشم.
موفق باشید دوست گلم.

گر چهره بنماید صنم پر شو از او چون آینه
ور زلف بگشاید صنم رو شانه شو رو شانه کن
رو سینه را چون سینه ها هفت آب شوی از کینه ها
وانگه شراب عشق را پیمانه شو پیمانه شو

دیده می‌بندم که شاید
حجاب تاریکی گشاید
به خاطرم نقش تو آید
بگریزد اما چون نقش رویا
ز چشم من گذشته ها

سلام مهتاب عزیزم
خیلی لطف کردی . ممنونم برای کامنت زیبات . من هم این آهنگش رو از همه بیشتر دوست دارم.

رها پنج‌شنبه 14 مهر 1390 ساعت 07:45

سلام پرنیان جان اخر هفته بخیر و شادی ...جایت خالی یک باران دل چسبی داشتیم که نگو....

سلام رها جان
واااای چه عالی . جای من خالی بوده پس . اینجا از پائیز فقط غروبهای دلگیرش رو فعلا داریم ... تا بعد ببینیم بالاخره پائیز کی می خواد روی زیباش رو نشون بده .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد