فتح باغ

به چمنزار بیا به چمنزار بزرگ و صدایم کن از پشت نفسهای گل ابریشم ...

فتح باغ

به چمنزار بیا به چمنزار بزرگ و صدایم کن از پشت نفسهای گل ابریشم ...

من اما خنده ات را می خواهم که قشنگترین رنگ هستی ست!

دلم تنگ می شود گاهی  

برای حرف های معمولی  

برای حرفهای ساده  

برای  

«چه هوای خوبی» 

«دیشب شام خوردی»؟ 

برای ... 

و چقدر خسته ام از «چرا؟» 

از «چه گونه !» 

خسته ام از سوالهای سخت  

پاسخ های پیچیده  

از کلمات سنگین  

فکرهای عمیق  

پیچ های تند  

نشانه های با معنا، بی معنا  

دلم تنگ می شود ، گاهی  

برای  

پنج «انگشت» دوست داشتنی!  

 

دوست عزیزم که این اس ام اس را برام فرستاد شاید متوجه نشد که به چه حالی رسیدم  بعد از خوندنش!  تازه یادم اومد این خستگی ها مال اینه که روزها یه کمی جدی شدن و فهمیدم خستگی ها مال دلتنگیه ، دلتنگ حرفهای معمولی و هر چیز ساده و هر کلام ساده اما گرم!  

زندگی چقدر گاهی به طرز مضحکی جدی می شه و تو را باخودش مثل یک سیل ویرانگر می بره یک جائی به اسم ناکجا آباد!  و من همیشه از جدی بودن زندگی وحشت دارم!  نمی خواهمش این طور جدی و نمی خواهم این غرق شدنها را ... زندگی باید اونقدر ساده باشه که بتونی توش پرواز کنی ، بتونی توی امواجش با آرامش آب تنی کنی!  


و حالا من کامل ترش را تقدیم می کنم به خودش و بقیه ی دوستان خوبم :

 


دلم تنگ می شود گاهی برای حرفهای معمولی 

برای حرفهای ساده !

برای «چه هوای خوبی !»

«دیشب شام چی خوردی ؟»

برای «راستی ماندانا عروسی کرد !»

«شادی پسر زائید»

و چقدر خسته ام از «چرا؟» 

از «چه گونه؟» 

خسته ام از سوالهای سخت 

از پاسخ های پیچیده 

از کلمات سنگین 

از فکرهای عمیق 

پیچ های تند 

نشانه های با معنا ... بی معنا 

دلم تنگ می شود گاهی

 برای ...

یک «دوستت دارم » ساده 

دو فنجان قهوه ی داغ 

سه روز تعطیلی در زمستان 

چهار «خنده ی بلند» 

و «پنج انگشت دوست داشتنی» ...

«مصطفی مستور» 


یادم می آید یک روزی  در لحظه های دلتنگی دوست عزیزی بهم گفت به جای اینکه اخمهات رو توی هم کنی و غمبرک بزنی  ای میلت رو چک کن همین الان برات یه ای میل فرستادم .  بعد از آن هر وقت تلخ می شوم این شعر را مرور میکنم و لبخند می زنم و آرام زیر لب می گویم مرسی...  


مونالیزا را به یک کپی بی بها بدل می کند 

و لبخندت 

شفا می دهد تمام کودکان ایدز گرفته ی دنیا را 

اما چرا این همه تلخ باید باشد 

شراب چشمانی که برقشان 

تاکستانهای سرتاسر سویل را خاکستر می کند 

شاید تو یکی از پریای شاملو باشی 

که از برگهای هوای تازه گریخته 

و تقدیرش گریستن بوده از آغاز جهان 

من اما خنده ات را می خواهم 

حتی اگر بهایش راه رفتنم بر کف دستها باشد

در خیابانی شلوغ 

چون دلقکی که خوش دارد شنیدن صدای خنده ی تو را 

در جرینگ جرینگ سکه هائی که از جیب هایش 

بر سنگ فرش پیاده رو می ریزند


فکر می کنم این شعر باید سروده یغما گلروئی باشه . گاهی وقتها یه چیزهائی برای همیشه توی خاطرات ما باقی می مونند شاید به خاطر به جا بودنشون، یا شاید به خاطر یه دنیا مهری که توش حس کردی!  ... و من چقدر دلم تنگ شده برای دو لیوان چای در لیوانهائی با دهانه ی بیضی شکل در یک کافی شاپ که هیچوقت نفهمیدیم از کدام طرف لیوان چای را بنوشیم تا راحت تر باشه نوشیدنش و هر دو رفتیم از اون لیوانها چند تا خریدیم فقط به این دلیل  که خاطرات خنده های از ته دل  و یاد سردرگمی در نحوه نوشیدن چای را همیشه با خود در طعم  چای هایمان داشته باشیم!  

...

وقتی زندگی ساده می شه چقدر رنگهاش قشنگه ... چقدر پروازهاش بی نظیره و چقدر آب تنی در دریای اون آرامش بخش! مهم نیست که بعضی ها خیلی تلخ می شن ، خیلی سخت می شن، می رنجانند ، می شکنند ، خسته ات می کنند!  تو گه گاه پروازهات رو سعی کن فراموش نکنی!  و یادت باشه همیشه آدمهائی  هستند که قشنگترین خاطرات رو برات بسازن. و این یعنی یکی از رنگهای زیبای زندگی!  درست مثل لبخند های تو ... همین لحظه ... همین آن! 


نظرات 47 + ارسال نظر
یکتا دوشنبه 28 شهریور 1390 ساعت 20:38

اول ، سلام مهربون

سلام یکتا جونم
خوشحالم که هستی دوباره !

یکتا دوشنبه 28 شهریور 1390 ساعت 20:55

پرنیان جون نمیدونم چرا بعد از خوندن این دلنوشته دلم گفت که بنویسم :

رنگین کمون قشنگه
اما آدمای رنگین کمونی نه !
کاش آدما ی رنگین کمونی یاد میگرفتن
مثه رنگین کمون
ساده باشن خوش رنگ ، با هم و همدل
نه اینکه هر روز به یک رنگ باشن
پیچیده و بدون هم !

حق با شماست
زندگی وقتی ساده میشه قشنگ میشه
ما آدما هم جزئی از همین زندگی هستیم اما
چه حیف که زندگی رو نه ساده می بینیم نه ساده اش می کنیم و نه ساده میشیم و نه ساده می خوایمش

اس ام اس های ساده ای بودند اما صادق ، یک رنگ و قشنگ مثل رنگین کمون
درست مثل لبخند ساده اما مهربان و دوست داشتنی شما


دوستتون دارم بانو

تو باید همیشه به حرفای دلت گوش کنی!

چون حرفاش قشنگن!
آدمهائی که هر لحظه رنگ عوض می کنند خیلی خسته کننده ترند. بی ثباتی ضعف بزرگ آدمهاست. تکلیفت رو باهاشون نمی دونی .
نمی ذارن یکتا جون ... گاهی وقتها خیلی دلت می خواد زندگی ساده باشه ، ساده ببینیش ، ساده بخوایش ... اما نمی ذارن . سختش می کنند برات و سنگین!

مرسی عزیزم من هم خیلی دوستت دارم یکتا جان .

ویس دوشنبه 28 شهریور 1390 ساعت 23:57 http://lahzehayenab.blogsky.com

فروغ گفت برای زندگی فلسفه نبافید.و باز گفت :زندگی شاید خیابان درازی است که هر روز زنی با زنبیل از آن می گذرد.به همین سادگی.دیدگاه های مختلف در تعریف فلسفه زیستن را دوست دارم اما در حوزه زندگی ،بی تعریفی خودش سخت ترین توجیه و تعریف است.به قول تو سادگی در روابط خودش خاطره ساز و زیباست.مثل دوستی تو و من

عزیز من
خوشبختی نامه ای نیست
که یک روز نامه رسانی
زنگ در خانه ات را بزند
و آنرا به دستان منتظر تو برساند
...
خوش بختی
عروسک کوچکی است
از یک تکه خمیر نرم رنگین شکل پذیر
به همین سادگی
به خدا به همین سادگی
اما یادت باشه
که جنس آن خمیر
باید از عشق و ایمان باشه

...

یهو یاد این آهنگ حبیب افتادم ... به همین سادگی !
مرسی عزیزم ...

آیلین سه‌شنبه 29 شهریور 1390 ساعت 01:36 http://kovlieavazekhan.persianblog.ir

پرنیان یعنی حریر..یعنی ابریشم..لطیف مث خیال .......

سلام دوست عزیز
خوش آمدین و ممنونم

آذرخش سه‌شنبه 29 شهریور 1390 ساعت 07:52 http://azymusic.persianblog.ir/

سلام پرنیان عزیز
حال شما؟
خوبید؟
دنیا بکام هست؟امیدوارم اینطور باشه و همیشه لبت پر از خنده
منم هیچ حوصله جدی بودن توی زندگی رو ندارم.

شاد و پیروز و سربلند باشی

سلام آذرخش عزیز
ممنونم . به کام ؟ والا چی بگم؟ سعی می کنیم بکام بکنیمش ... سعی می کنیم!

از همین روحیه سرزندگیت خیلی خوشم می یاد . همیشه پرانرژی باشی و سلامت .

و ممنونم

قندک سه‌شنبه 29 شهریور 1390 ساعت 11:20

سلام و درود و عرض ارادت
متن و اشعار به اتفاق تصویر هگی زیبا و تفکر بر انگیز بودند. ممنون. برداشت من این است.زندگی مساوی است با سهل و ممتنع.گاهی زندگی اچنان در نظرمان ساده و سهل به نظرمی رسد که با خود فکر می کنیم : خب که چی؟!وگاه چنان سخت و طاقت فرسا می شود که باز با خود می گوییم آخه برای چی؟!زندگی ملقمه ای است از ضد و نقیض ها بایدها و نبایدها تاریکی و روشنایی خشکی و سرسبزی دادن و سلب کردن و بالاخره ودر نهایت بودن یا نبودن مساله این است.

سلام قربان
با سهل انگاری و بی خیالی توی زندگی موافق نیستم . بعضی وقتها لازمه جدی گرفتن خیلی چیزها ولی یه وقتهائی هم الکی الکی همه چیز رو جدی می گیریم و به قول شما آخرش به خودمون میگیم خوب که چی؟
با نظرتون موافقم . ممنون

فرید سه‌شنبه 29 شهریور 1390 ساعت 11:51 http://fsemsarha.blogfa.com

سلام
دل نوشته زیبایتان اینگونه بر من جاری شد...
*****
امروز...
آسمان داشت همان رنگ قدیم.... ساده چون رود روان
و زمین ... مثل هماره... گهواره بی تاب وجود...راهوار و پویان
نغمه مهر کلاغان، در هیاهوی درختان ... مثل هر روز پر از جوش و خروش، ساده اما نالان....
امروز...
مثل دیروز پر از بود عیان... همه چیز همان بود که باید...
فرق امروز درین بود که من، من بودم....همانگونه که باید .. در حضور مدام... ساده اما خواهان...

سلام
خوب... این خیلی خوبه! شما تمام پرحرفی های منو خلاصه کردین توی چند خط شعر زیبا ... مختصر و مفید .
خیلی قشنگ بود ... ممنونم .

ارکید سه‌شنبه 29 شهریور 1390 ساعت 11:52

سلام پرنیان جونم
خوبی؟
آخ که چقدر قشنگ گفتی
منم عاشق حرفهای معمولی و ساده ولی گرم هستم!
هیچ از خوش و بشهای الکی و سرد پر پیچ و خم و بدون رنگ خوشم نمیاد. همون پرواز تو دنیای سادگی از همه چی لذتبخش تره. با هیچ چیز عوضش نمیکنم

سلام ارکید جون
مرسی عزیزم . امیدوارم تو هم خوب باشی .
پروازت هم بامزه است (اینو می گم) !

مرسی

کوروش سه‌شنبه 29 شهریور 1390 ساعت 13:56 http://www.korosh7042.com

درود بر بانوی پرنیان خیال

آخرین باری که این شعر را می شنیدم در کاستی بود که اگر اشتباه نکنم صدای شهران ناظزی بود

ممنون احساس قشنگی بهم داد این شعر خاطره انگیز

سپاس گزار

سلام کوروش عزیز
راستش من با صدای آقای شهرام ناظری نشنیدم تا حالا . ولی خوب حتما باید چیز قشنگی باشه.
خوشحالم که دوست داشتید و ممنونم از شما.

یکتا سه‌شنبه 29 شهریور 1390 ساعت 15:01

سلام بانووو
روز قشنگتون بخیر
ممنون که حرف های دلمو خوندید و با مهر پاسخ دادین

بله حق باشماست... قبول دارم اما معتقدم قدرت خواستن و نخواستن هر انسانی در زندگیه شخصی اش بیش از خواستن و نخواستن دیگران تاثیر داره و به عبارت دیگه دو قدرته که روی زندگی و سرنوشت هر کسی نقش داره قدرت دومی رو اول میگم اون نفس آدمیه و قدرت اول که از هر قدرتی بالاتره قدرت خداست و خواست او در جهت دهی ما و زندگیمون و تا اونجایی که میدونم این قدرت برتر به قدرت دوم حق انتخاب داده و اجازه میده تصمیم بگیره ... بانوو کاش نفسمون اجازه میداد نبینیم - نپذیریم و نخواهیم که دیگران اجازه ندن زندگی رو اونجور که دوست داریم داشته باشیم و سپریش کنیم
انکار نمیکنم که دیگران هم در زندگی ما نقش بسزایی دارند اما نه بیشتر از خودمون و نگاهمون

یادمه خاله رها اون روز عصر توی حافظیه حرف قشنگی بهم زدند و به من یاد دادند زندگی کنم اونطور که دوست دارم تا شب با آرامش بخوابم و پیش خودم و خدای خودم شرمنده نباشم ...
فکر میکنم تا الان زندگی نکردم و نکردیم اونطور که دلمون میخواد ساده و رنگی مثه رنگین کمون

پست اینبار شما حس خواستن من برای داشتن یه زندگیه خوب اما ساده - رنگی و صمیمی مثه رنگین کمون رو بیشتر کرد بانو .

ممنون بانووو
ممنون برای بودن همیشگی و حرفای قشنگتون

از کامنت قشنگت ممنونم یکتا جون
درسته ... گاهی می شه خلاف میل دیگران هم زندگی کرد اما عواقبی داره که باید اون عواقب رو پذیرفت . کلا درست زندگی کردن یه هنره و کسی که هم بتونه خودش را راضی نگهداره و هم دیگران رو باید هم خیلی قوی باشه و هم خیلی هنرمند.
گاهی وقتها هم لازمه کاری که ما رو خوشحال می کنه و می تونه زندگی ما رو متحول کنه انجام داد و ریسکهاش رو پذیرفت.

ممنونم ازت یکتای مهربون
می بوسمت .

آفتاب سه‌شنبه 29 شهریور 1390 ساعت 17:05 http://aftab54.blogfa.com/

زندگی یعنی جاری شدن .. حرکت .. رها شدن ..گذاشتن خوبیها در عمق ذهن .. فراموش کردن گذشته های تلخ .. امید .. صبوری و در آخر دست تکان دادن برای بهترین های خاطرات زندگی ..حسابی دست تکون بده عزیزم برای خودت با این نوشته های نابت

سلام آفتاب عزیزم
ممنوم برای کامنت قشنگت . خیلی لطف داری.
دست تکون می دم برای تمام دوستای خوب و دوستی های خوب و دست همه ی دوستهای خوب و مهربونم رو به گرمی فشار می دم.

باران سه‌شنبه 29 شهریور 1390 ساعت 20:04

..

"زندگی باید اونقدر ساده باشه که بتونی توش پرواز کنی ، بتونی توی امواجش با آرامش آب تنی کنی! "

" و یادت باشه همیشه آدمهائی هستند که قشنگترین خاطرات رو برات بسازن. و این یعنی یکی از رنگهای زیبای زندگی! درست مثل لبخند های تو ... همین لحظه ... همین آن! "

...
سلام!
عالی بود
مثل همیشه پر از شهامت و صداقت..

سلام باران عزیز
ممنونم . امیدوارم زندگیت سرشار از رنگهای قشنگ دوستی باشه همیشه.

الهام تفرشی سه‌شنبه 29 شهریور 1390 ساعت 22:00

حرفای قشنگی زدی پرنیانیم ..
و انتخاب خوشگلی از مصطفی مستور بود ..
مستور هم (اگه فامیلیشو درست نوشته باشم) شده از پیشرو های دهه ی ما .. و انصافا هم قلمش شیرینه و دوست داشتنی ..
ممنون
و قندک راست میگفت
سلیقه ی خاصی در به کار بردن عکسها به خرج میدی .. یه هنره خودش ..

مثه باران نیستی مثلا ! با اون عکسای پر پروئیش که

راستی گنجشکماهی دیر کردن این دفه ... ! نه ؟!

یه جورایی به روز که میکنی ، عین این فوضولا سریع حضور غیابم میگیره !

مرسی الهام جون
راستش از آقای مستور من فقط روی ماه خدا را ببوس رو فقط خوندم.
خوشحالم که دوست داشتی .
آقای گنجشکماهی فکر کنم پست قبلی هم غیبت داشتند.
ممنونم از توجهت عزیزم .

باران چهارشنبه 30 شهریور 1390 ساعت 00:05

آقا اصلن ببینم کی گفته این الهام قارقارک اینجا حضور و غیاب کنه؟! هاااااااااااا؟!!!!!
بعدشم
مگه عکسام چشه؟!
خیلی هم خوشگلده!

بعدترش راستی
اون استکانه
اون کافی شاپه!!!!
چشممان روشن!!!!!!!!!!!!

و آخرش هم اینکه
سلاملیکم
خوب هستین شما؟!

e! دوستمه خوب

عالی ان عکسها ... مخصوصا اونائی که تکنولوژی و هتر فتوشوپ توشون بکار رفته !!!

بعدترش هم ... استکان هم نبود لیوان بود

و ... سلام عرض شد قربان ! شما پس کی می خوابین ؟!
آهان از شش صبح تا ۱۲ ظهر ! مدیریتی دیگه

به خوبی شما من خیلی خوبم

رها چهارشنبه 30 شهریور 1390 ساعت 10:06

سلام عزیزم خیلی قشنگ این متن
ایران که بودم این اس ام اس برای من امد و کلی روحم را جلی داد حس و حال قشنگی داره یک جورهایی ادم را پرواز میده به اسمان ....نوشته های زیبای تو هم که بی نظیر ......
امروز برای ازی از شما ها میگفتم و ان روز به یاد ماندنی..دیدم چقدر دلم برایتان تنگ شده

سلام رهاجان
رسیدن به خیر. ممنونم از لطفت . اینجا جات خیلی خالیه .

آفتاب چهارشنبه 30 شهریور 1390 ساعت 10:18

سلامممممممممممم صبح بخیر ..

منم از این اسمس خوشگلا می خوام !

سلااااااااام آفتاب جون
از این خوشگلا ندارم الان

آذرخش چهارشنبه 30 شهریور 1390 ساعت 11:23 http://azymusic.persianblog.ir/

سلام پرنیان گرامی
حال و احوال؟
خوبید؟
بازم به بهونه پنجشنبه عزیز خدمت رسیدم
آخر هفته خوب و خوشی واستون آرزو می کنم
خوش باشید و خوش بگذره

سلام آذرخش عزیز
چقدر این چهارشنبه ها خوبن که دوست وفاداری مثل شما همیشه و همیشه منو مورد لطف قرار می ده و به زیبائی یادم می کنه .
من هم متقابلا آرزو می کنم این تعطیلات سه روزه حسابی خوش بگذره و در کنارش آرامش و استراحت خوبی داشته باشی.

باز هم ممنونم .

قندک چهارشنبه 30 شهریور 1390 ساعت 11:24

سلام و عرض ارادت
سعدی فرمود:نه همین لباس زیبااست نشان آدمیت. ولی لباس این خانومه انقدر عالی و شیکه که باید اینطور اصلاحش کرد که: نه. همین لباس زیباست نشان آدمیت! جنس خوب از روی عکس هم خودشو نشون میده خدا وکیلی.

سلام قرباااااان
از توجهتون به عکسها خوشم می یاد. چون من خودم هم خیلی اهل عکس هستم. بله ! بارانی زرد قشنگیه ! البته برآزنده ی صاحبش هم هست خوب !

ممنون .

مریم چهارشنبه 30 شهریور 1390 ساعت 12:06 http://najvaye-tanhai.blogfa.com

زندگی چیست ساده تر از لبخند یک کودک!
یا شاید هم گریه ی یک مادر دور از فرزند
رندگی نگاه یک معشوق به عاشق است
و یا دستان چروکیده و خسته یک پدر کارگر است
زندگی هر چه هست خیلی ساده تر از آنست که ما در ژرفای پیچیدگیهای روزمره خودمان گمش می کنیم
زنگی زیباست ای زیبا پسند بخند همیشه همین است ساده تر از هر ساده ای!
سلام پرنیان عزیز همینجور تصادفی اومدم تو وبلاگت خواستم چیزی ننویسم و برم با سکوت اما دلم نیومد با حرفای قشنگ و پرامیدت سهیم نشم به خدا اینروزا روزای دلتنگی و سختی منه اما حرفای قشنگت کمی آرومم کرد خانومی مهربونم مرسی

سلام مریم عزیز
ممنونم که اومدی . لطف کردی که نوشتی از کامنت خوبت ممنونم . آره زندگی گاهی خیلی سخت گاهی خیلی نرم گاهی مثل یک دریای طوفانی پراز تلاطم گاهی هم مثل یک برکه کوچک آرام و ساکت ...
این ما هستیم که باید با شرایط اون کنار بیایم .

ایمان چهارشنبه 30 شهریور 1390 ساعت 15:11 http://mocha-paris.blogfa.com/

نوشته ات کامله...هیچ حرفی نیست که بخوام بهش اضافه کنم...
دلتنگی برای چیزهای ساده...چه قدر خوبه...

پیروز باشی

سلام ایمان عزیز
ممنونم . خیلی لطف کردی . شاد باشی و پر امید.

الهام تفرشی چهارشنبه 30 شهریور 1390 ساعت 15:21

یه خودکار ساده ی بیک دویست تومن قیمتشه

یه لاک ساد ی غلط گیر هشتصد تومن

تو زندگی که هیچ

این روزا تو یه کاغذ سفید خشک و خالی هم اشتباه کنی

برات گرون تموم میشه .....

"حامد عسکری"

درسته ... آقای عسکری درست می گه. مرسی الهام جون برای این کامنت خوبت !

فرزان چهارشنبه 30 شهریور 1390 ساعت 17:19 http://filmvama.blogfa.com/

درود
زیر باران باید رفت...

زندگی ضرب زمین در ضربان دل ما

...
هر کجا هستم باشم
آسمان مال من است . پنجره ، فکر ، هوا ، عشق ، زمین مال من است...

سلام
مرسی فرزان عزیز

مریم چهارشنبه 30 شهریور 1390 ساعت 18:34 http://www.2377.blogfa.com

خیلی شاعرانه و خوب می نویسی !
یه عالمه لبخند !

سلام مریم جون
ممنونم ازت . اول مهر شد و کار تو هم دوباره شروع شد با این کوچولوهای دوست داشتنی . باز هم عکسهاشون رو بذار

یه عالمه گل ...
@};-

یکتا چهارشنبه 30 شهریور 1390 ساعت 21:11

سلام سلام

خوب هستین بانووووو پرنیان عزیز و دوست داشتنی ؟
ببخشید تو رو خدا که وقت و بی وقت به خلوتتون پا میذارم و مزاحمتون میشم مقصر این دله ، زود به زود دلتنگتون میشه


شب خوبی داشته باشین بانووووو

سلام یکتا جونم
این لطف و محبت تو هست که می یای اینجا و من خیلی هم خوشحال می شم هر بار ...

امیدوارم خوب و خوش و سلامت باشی عزیزم و می بوسمت .

صریخ چهارشنبه 30 شهریور 1390 ساعت 22:48 http://www.razesarikh.blogfa.com

موافقم ...... زندگی رو هر چه قدر محکمتر بگیری سختیت رو هم بیشتر می کنه ........ماها عادت کردیم قسمت عمده ذهنمون رو مشغول چیزهای خیلی کوچیک کنیم .......

سلام
گاهی وقتها بدجور توی چیزهای پیش پا افتاده غرق می شیم و روحمون رو به کسالت می کشونیم . ممنونم دوست عزیز

آفتاب چهارشنبه 30 شهریور 1390 ساعت 23:12 http://aftab54.blogfa.com/

@};-


شکل بالا مفهوم نیست !!

چشم و دو ابرو را متوجه شدیم .. بقیه را خیـــــــــــــــــــــر !!!!

از چپ به راست که نگاه کنی یک شاخه گله دیگه !!!
اینجا با کمبود گل مواجهیم آخه !

ایلیا پنج‌شنبه 31 شهریور 1390 ساعت 01:39 http://papilloncafe.blogfa.com

سلام پرنیان!
کلبه ی جدیدی درست کرده ام که خصوصی تر از قبل است و خاطر جمع تر!
پس با کمال احترام دعوتید!

سلام ایلیا جان
وبلاگ تازه مبارک . امیدوارم در اینجا آرامش داشته باشی. لطف کردی . حتما می یام .

کوروش پنج‌شنبه 31 شهریور 1390 ساعت 01:55 http://www.korosh7042.com

دلم ی صندلی چوبی می خواد
بی پوشش خز
در تراسی مشرف به
دریا
مهم نیست
اگر شامم
نان بود وقطعه ای پنیر

قشنگ بود و عین سادگی . یاد آهنگ دو تا صندلی چوبی معین افتادم .
ممنونم کوروش عزیز

افتاب پنج‌شنبه 31 شهریور 1390 ساعت 10:06 http://aftab54.blogfa.com/

سلام صبح بخیر پرنیان جون

این @ که در فرهنگستان زبان بهش میگن (( ای دورت بگردم ))!!!!!


سلام آفتاب جونم
چه جالب ! نشنیده بودم .

نازنین پنج‌شنبه 31 شهریور 1390 ساعت 12:59

پرنیان جون سلام
چند روزی مهمان دارم الانم وسط غذا درست کردن یکهو خیلی دلم هوای اینجا رو کرد اومدم ولی وقت نکردم کامل بخوانم برمی گردم مهربونم.

سلام نازنین عزیزم
خسته نباشی و امیدوارم در کنار مهمونا بهت خوش بگذره. مرسی که اومدی خوشحالم کردی .

یکتا پنج‌شنبه 31 شهریور 1390 ساعت 15:13

@ ای دورت بگردم
چه با مزه بود و جالب !!!
ممنون آفتاب عزیز و گرامی
و راستی درووود


بانو پرنیان عزیز سلام
روزتون بخیر ..
خوب هستین ؟
دلتون ارومه ؟
راستی
از خنده های شیرین تان چه خبر ؟؟؟

سلام یکتا جون
ممنونم عزیزم . خدا رو شکر ...
امیدوارم تو هم خوب باشی و لبهات پر از خنده های شادی باشه .

ماه پنج‌شنبه 31 شهریور 1390 ساعت 16:09 http://www.mahshadsadrameli.blogfa.com

پرنیان وبلاگ زیبایی داری

ممنونم
خیلی خوش امدی دوست عزیز .

باران پنج‌شنبه 31 شهریور 1390 ساعت 20:07

..

عجب عکسییییییییییییییییییییییی!!!!!

سلاممممممممممم!


سلام عرض شد

شقایق جمعه 1 مهر 1390 ساعت 06:51

همین الان سطور آخر نوشته ت رو می خوندم لبخند می زدم - نه زورکی. :)

خیلی زیبا و با احساس بود ..

پنج انگشت دوست داشتنی ..

اما من خنده ت را می خواهم ...

خیلی زیبا پرنیان. ای بابا. شما چرا با ما این کارارو می کنی؟ !!نمی گییییییییییید ما تا اخر روز باید زمزمه می کنیم !: و لبخندت شفا می دهد مرا ...

سلام شقایق جون
خوشحالم دوست داشتی . امیدوارم همیشه بخندی ... خنده های شادی و رضایتمندی .

لبخندت هم زیبا بود .

باران شنبه 2 مهر 1390 ساعت 02:47

بنده هم به نمایندگی از طرف دوستان از آفتاب بانو و آقازاده ی گرامی بابت این روشنگری تشکر مینمایم!

قابل توجه آفتاب عزیز !

مریم شنبه 2 مهر 1390 ساعت 13:20 http://ut0pia.blogfa.com/

بیمار خنده های توام بیشتر بخند...


شعرش عالی بود
ممنون

سلام

باران شنبه 2 مهر 1390 ساعت 14:32

سلام!
خوش میگذره تعطیلات؟!!
ساعت خواب

سلام
به خوشی شما.
ساعت خواب ؟!
واقعا کـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

سلام.حالتون چطوره؟ خوبید شما ؟
یه چند روزی نبودم و حقیقتش خیلی دلم برا نوشته هاتون تنگ شده بود
مثل همیشه با خوندن این پستتون هم خیلی آروم شدم . یه جورایی موقع خوندن پست هاتون دگرگون میشم و یه جورایی غرق در افکارم میشم. بعضی وقت ها دلم برا کسانی تنگ میشه که . . .اونقدر تنگ میشه که دوست دارم فقط برا لحظاتی ببینمشون یا صداشون رو بشنوم ولی افسوس که . . افسوس که اونها به خاطرات پیوسته اند و دیگه تقدیر اینه که از اونا بی خبر بمونی چون اینطوری برا سلامتیت بهتره . با عنوان چادر۴ آپم یا علی

سلام
ممنونم دوست عزیز . امیدوارم شما هم خوب باشید.
خیلی لطف داری .
بعضی وقتها دلم برای اونائی که پیوستند به خاطرات اونقدر تنگ می شه که دوست دارم از خاطراتم بکشم شون بیرون و محکم بقلشون کنم و بهشون بگم بمونید ...

می یام حتما .

آفتاب شنبه 2 مهر 1390 ساعت 22:34 http://aftab54.blogfa.com/

سلام پرنیان من

و سپاس از جناب باران بزرگوار .

سلام آفتاب جونم
قابل توجه باران عزیز

یکتا یکشنبه 3 مهر 1390 ساعت 10:44 http://www.sokote-sangin.blogfa.com

گاهی دلم می گیرد از واژه ها
واژه هایی که تا دیروز
می آمدند با عشق
و امروز برای آمدن
ناز می کنند

هیچ چیز مثل سابق نیست !!!!

" یکتا "


سلام بانو
روزتون بخیر

سلام یکتا جان
برایت یک دنیا شادی آرزو می کنم . امیدوارم روزهای پائیزیت سرشار از عشق باشن .

مرسی ...

پرنیان دل آرام یکشنبه 3 مهر 1390 ساعت 16:44

سلام

بگو من چی کار می تونم بکنم؟ برای دختری که همسن منه و یکی از عزیزاش پر کشید و رفت مادرشم نمیتونه حرف بزنه حتی دخترشو یادش نمیاد پدرش بین مرگ و زندگی حتی یه بار نشده تو دو هفته چشماشو باز کنه
بگو من چی بهش بگم؟
بگم امیدوار باشه
می ترسم می ترسم از روزی که رو گوشیم اسم شازده کوچولو بیاد که برام نوشته باشه
پرنیان پدر آیه ...
من هیچ جوابی اونوقت ندارم به آیه بدم وقتی قرار باشه تو چشمای معصومش نگاه کنم همونطور که هیچ جوابی نداشتم به عسل کوچولوی داییم بدم وقتی می پرسه مامانم کی میاد؟
پرنیان انگاری داره خیلی دیر میشه
همش میخوام امیدوار باشم به خیلی خبرای خوب
انگاری نمیشه
یه حس بدی ته دلمه
یه حسی که باید مخفیش کنم و به آیه و شازده کوچولو بگم قوی باشن امید وار باشن توکل کنن
روزای تلخیه
کاش خدا دلش به رحم بیاد برای دختری که مثل فرشته های آسمون می خنده خیلی وقته دلم برای لبخندش تنگ شده
دلم نمیخواد دیگه نبینم خنده هاشو

سلام پرنیان عزیزم
هیچی بهش نگو . بهش نگو می فهمی چی می کشه ! چون اون اونقدر دردش بزرگه که باور نمیکنه . بهش نگو امیدوار باشه . به چی امیدوار باشه ؟ به چیزی که هر آن ممکنه خلافش اتفاق بیوفته ؟ قبلا" هم بهت گفتم زمانی که تقدیر چیزی رو رقم زده هیچ نیروئی نمی تونه مقابلش بایسته . بزرگترین عشقها و عمیق ترین عشقها و خالص ترین التماس ها به درگاه خدا هیچکدومش کارساز نخواهد بود. چون خداوند صلاح دونسته اینجوری تموم بشه و وقتی داره به بنده هاش می گه مصلحتتون در این اتفاقه ، بنده هاش اصلا نمی شنون چون نمی خوان این مصلحت رو ولی شاید بیست سال بعد بفهمن که واقعا مصلحت در این بوده حتی اگر بی اندازه تلخ و ناگوار!
فقط بهش بگو در کنارش هستی ! مدام بهش بگو هر موقع صدات کنه تو هستی. بهش بگو تنها نیست و تنهاش نذار . در این روزهای سخت تنها چیزی که توی خاطر آدمها می مونه همدلی دوستای خوبه . شانه هائی که آدم سرش رو می ذاره روشون و زار می زنه بدون اینکه بدونه چه باری داره می ذاره روی اون شونه ها !

از صمیم دلم دعا می کنم خدا پدر و مادرش رو سالم به آغوشش برگردونه . خواستن ماندن عزیزانمان بدون سلامتی خودخواهی محض ماست. اگر قرار باشه بمونن و یک عمر روی تخت باشن و حتی نتونن کارهای ساده ی شخصی خودشون رو انجام بدن غیر از درد و رنج هیچی براشون نداره . ما اصرار کنیم که عزیزانمان جلوی چشممان باشن ولی زجر بکشن ؟ آیا این خودخواهی نیست؟

روزهای بسیار سختیه ... می دونم برای آیه ی عزیز و برای تمام کسانی که دوستش دارن ... ولی میگذره و خداوند برای هر ازدست دادنی یه جایگزین قرار می ده ... شاید کمی دیر ولی این اتفاق خواهد افتاد.

باران یکشنبه 3 مهر 1390 ساعت 23:56

سلاملیکم!
بدینوسیله از تشکر بانو آفتاب
کمال تشکر را دارم!
همچنین
از کم پیدا بودن الهام!

علیک سلاملیکم

قابل توجه آفتاب جان و البته الهام جان

آفتاب دوشنبه 4 مهر 1390 ساعت 08:07 http://aftab54.blogfa.com/

..........@

به به ... سلااااام
و از همینا @

آفتاب دوشنبه 4 مهر 1390 ساعت 08:16 http://aftab54.blogfa.com/

ای @

خدا نکنه !

مهستی سه‌شنبه 5 مهر 1390 ساعت 22:27 http://mz991.blogsky.com

خدمت دوست خوبم پرنیان بانوی عزیز
آخرین مطلب منتشر شده تان را خواندم . از طریق آقای کوروش(7042) با شما آشنا شدم . بنده تمایل دارم ارتباطمان گسترده تر شود . چنانچه شما هم به تبادل افکار و اندیشه ا تمایل دارید لطفا اطلاع دهید .
البته بنده این راه را تازه شروع کرده ام و نیاز به همکاری شما عزیزان دارم . سپاس بی نهایت بر شما دوست خوب

سلام مهستی عزیز
مبارک باشه وبلاگ جدید . حتما می یام سر می زنم. ممنونم از لطفت.

فرزان سه‌شنبه 20 دی 1390 ساعت 18:04 http://filmvama.blogfa.com/

سلام ...خوبی؟؟؟
چه هوای خوبو دودو دم گرفته ایه ...به به!!!
یه نفس عمیق بکشیمو ریه ها رو پراز سربِ تازه کنیم!!
بیا باهم دوتا چایی دودی بخوریمو به گلهای مسمومو جنگلهای ازبین رفته فکر کنیمو حالشو ببریمـــــــ
درود. پرنیان جان .......
امیدوارم در همه حال حسهای قشنگ فراموش نشه..اینه که به آدم حرکت میده وپویاییــــــ

سلام
مرسی .
می دونم همه چیز اون جوری که باید باشه نیست . می دونم رنگها همش خاکستری شدند و هوای ما دودآلود.
اما من وقتی می خوام تسلیم نشم به در و دیوار می زنم . اصلا من چیکار می تونم بکنم برای این فجایع ؟ ما چیکار می تونیم بکنیم برای این فجایع ؟
فقط امید ... امید به فرداهای بهتر ... شاید ... حتما" .

برات شادی های بی پایان آرزو می کنم . به هر بهانه ای و به هر دلیلی که باشه ... فقط باشه و حقیقی باشه .

ممنونم .

خط خطی های من یکشنبه 16 بهمن 1390 ساعت 13:00 http://www.lovestory2011.blogfa.com

سلام میشه کد بی کلامتون رو به من بدید. خیلی قشنگه!!
موفق و عاشق باشید.

سلام

<P align=center>
<OBJECT
style="BORDER-RIGHT: 3px solid; BORDER-TOP: 3px solid; BORDER-LEFT: 3px solid; BORDER-BOTTOM: 3px solid"
height=46 width=147 classid=clsid:6BF52A52-394A-11D3-B153-00C04F79FAA6><PARAM NAME="URL" VALUE=" http://paieze89.persiangig.com/audio/memories.wma "><PARAM NAME="rate" VALUE="1"><PARAM NAME="balance" VALUE="0"><PARAM NAME="currentPosition" VALUE="0"><PARAM NAME="defaultFrame" VALUE=""><PARAM NAME="playCount" VALUE="5"><PARAM NAME="autoStart" VALUE="-1"><PARAM NAME="currentMarker" VALUE="0"><PARAM NAME="invokeURLs" VALUE="-1"><PARAM NAME="baseURL" VALUE=""><PARAM NAME="volume" VALUE="100"><PARAM NAME="mute" VALUE="0"><PARAM NAME="uiMode" VALUE="full"><PARAM NAME="stretchToFit" VALUE="0"><PARAM NAME="windowlessVideo" VALUE="0"><PARAM NAME="enabled" VALUE="-1"><PARAM NAME="enableContextMenu" VALUE="-1"><PARAM NAME="fullScreen" VALUE="0"><PARAM NAME="SAMIStyle" VALUE=""><PARAM NAME="SAMILang" VALUE=""><PARAM NAME="SAMIFilename" VALUE=""><PARAM NAME="captioningID" VALUE="">
<embed src="http://kodahang17.persiangig.com/song3/Ehsan.Khaje.Amiri_Khalasam.Kon.wma"
stretchtofit="true" loop="true" enablecontextmenu="false" showcontrols="true"
height="165" width="135" name="WMP1"></embed></OBJECT
<P align=center><A href="http://kodeahang.mihanblog.com/" target=_blank></A></P>
<!------ http://kodeahang.mihanblog.com------->

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد