فتح باغ

به چمنزار بیا به چمنزار بزرگ و صدایم کن از پشت نفسهای گل ابریشم ...

فتح باغ

به چمنزار بیا به چمنزار بزرگ و صدایم کن از پشت نفسهای گل ابریشم ...

با تو می میرم


آسان است برای من 

که خیابانها را تا کنم و در چمدانی بگذارم 

که صدای باران را ، به جز تو کسی نشنود 

به درخت انار بگویم انارش را خود به خانه من آورد

آسان است آفتاب را سه شبانه روز بی آب و دانه رها کنم 

و روز ضعیف شده را ببینم که عصا زنان از آسمان خزر بالا می رود 

آسان است که چهچه گنجشک را ببافم و پیراهن خوابت کنم 

آسان است برای من به شهاب نومید فرمان دهم که به نقطه اولش برگردد

برای من آسان است به نرمی آبها سخن بگویم

و دل صخره را بشکافم

آسان است ناممکن ها را ممکن شوم 

و زمین در گوشم بگوید بس کن رفیق

اما آسان نیست که معنی مرگ را بدانم 

وقتی تو به زندگی آری گفته ای 

شمس لنگرودی


هیچ چیز به اندازه دوست داشتن ها انگیزه نخواهد بود برای زیستن ها . 

این پست و  شعر و  موزیک و  تصویرش تقدیم به همه کسانی که دوست داشتن را با تمام هستی خود تجربه کرده اند . 


اینجا را کلیک راست کنید و موزیک را گوش کنید . لیریک آهنگ را در زیر نوشتم. 


وقت خداحافظیه (آندره بوچلی & سارا برایتون) 


سارا: 

وقتی که تنهام 

رویای افق را می بینم 

ومیتونم چیزی بگم 

آره میدونم که توی اتاق نوری نیست 

وقتی که خورشید نیست  

نور نیست اگه که تو اونجا با من نباشی

از پنجره ها 

قلب من به همه نشون میده 

قلبی که تو روشنش کردی 

نوری که میان راه پیدا کردی 

درونم خاموش می کنی

وقت خداحافظیه 

سرزمینهائی که هرگز 

باتو ندیدم و با تو اونجاها زندگی نکردم 

حالا زندگی میکنم 

با تو میرم 

سوار بر کشتی ها روی دریاهائی 

که من میدونم دیگه وجود ندارن 

وقت خداحافظیه 


آندرا :

وقتی که ازم دوری 

رویای افق را می بینم 

و نمیتونم چیزی بگم

آره من میدونم 

که با منی ، با من 

تو ماه من تو اینجائی با من 

خورشید من تو اینجائی با من 

با من ... با من ... با من 

وقت خداحافظیه 

سرزمینهائی که هرگز 

با تو ندیدم و با تو اونجا زندگی نکردم 

حالا زندگی می کنم

با تو می میرم 

سوار بر کشتی ها روی دریاهائی 

که من میدونم دیگه وجود ندارن 


آندره بوچلی & سارا برایتون :

با تو من اونا رو زنده میکنم

با تو میمیرم

سوار بر کشتی ها روی دریاهائی 

که من میدانم 

نه ... نه دیگه وجود ندارن 

با تو من اونا رو زنده می کنم

با تو می میرم 



نظرات 34 + ارسال نظر
پرنیان دل آرام چهارشنبه 9 شهریور 1390 ساعت 21:42

به خدا حافظی تلخ تو سوگند نشد
که تو رفتی ودلم ثانیه ای بند نشد
لب تو میوه ممنوع ولی لبهایم
هر چه از طعم لب سرخ تو دل کند نشد
با چراغی همه جا گشتم وگشتم در شهر
هیچ کس هیچ کس اینجا به تو مانند نشد
هر کسی در دل من جای خودش را دارد
جانشین تو در این سینه خداوند نشد
خواستند از تو بگویند شبی شاعرها
عاقبت با قلم شرم نوشتند:نشد!


ای جان دلم
چقدر حس خوبیه که یه جای دنیای تو یه پرنیانی هست که وجودش لبریزه از عشق و خوبی
خدای مهربون این دوستای عزیزم رو برام نگهشون دار تا هستم و دلم رو از عشق خودت لبریز کن تا بتونم به اونایی که با تمام وجود دوسشون دارم هدیه ش بدم
آمین

پرنیان عزیزم تو قلب بزرگت همیشه لبریز از عشق و محبته .

الهام تفرشی چهارشنبه 9 شهریور 1390 ساعت 23:53 http://elitata86.blogfa.com

سلام عزیز ِ دوست داشتنیم

میگم چقدر خوبه ها ... اینکه لحظات خوب زندگیت رو با ما تقسیم میکنی ..
همین که لحظات دلانه ت رو اینجا برای ما هم مینوسی و میذاری که ما هم باهاشون دل دل کنیم ...
ممنون

شعر قشنگی بود .. دوستش داشتم ...
مرسی از این انتخاب

خوبه که هستی ..
به قول یه شاعری که یادم نیس الان کی بود :

"خیلی خوبی
مثل
آن روی ِ خنک ِ بالشت! "


سلام الهام جونم
مرسی عزیزم و ممنونم برای این همه محبتت .
چقدر قشنگ بود :
خیلی خوبی ... مثل آن روی خنک بالشت.

کوروش پنج‌شنبه 10 شهریور 1390 ساعت 03:10 http://korosh7042.blogsky.com/

عیدانه

یارم آمد، موی افشان و گره بر ابرویش
کو؟کجا شد کادوی عیدت فلان و بهمان؟

گفتمش تعجیل دیدارت در این افطار لب
بسته شد کادوسرا ها،حجره ها و هر دکان

امشبی را در گذر ، فردا و پس فردا که نه
می خرم کادوبرایت چینی ِ ژاپن نشان

فی البداهه

درود بر پرنیان عزیز
و اگر نبود این انگیزه ی زندگی
چه بی معنا بود زیستن

روزگارت بهکام
و شادیت مدام

سلام کوروش عزیز
فی البداهه بامزه ای بود. امیدوارم گره از ابروهاش باز کرده باشه با این وعده ی شیرین.

ممنونم . من هم آرزوی شادی میکنم برای شما
عیدتون هم مبارک

آفتاب پنج‌شنبه 10 شهریور 1390 ساعت 09:32 http://aftab54.blogfa.com/

آسان است آفتاب را سه شبانه روز بی آب و دانه رها کنم !!!!




این آفتاب رو که نمی گه ! اون آفتاب رو میگه
شده سه شبانه روز رهات کنم ؟ هان ؟ شده ؟
موزیکش رو دوست داشتی ؟

آفتاب پنج‌شنبه 10 شهریور 1390 ساعت 09:47 http://aftab54.blogfa.com/

سلام پرنیان خودم .. داشتم سکته می کردم ..

متاسفانه نمی دونم مشکل از کامپیوترمه یا از فایل نشد دانلودش کنم .

نــــــــــــــــــــــــــــــــــه ! نتونستی دانلودش کنی ؟؟؟؟


الان برات ای میلش می کنم . حیفه گوش نکنی ...

شقایق پنج‌شنبه 10 شهریور 1390 ساعت 10:31 http://daraus.persianblog.ir

مرسی. اینجا شاد تره از قبل :) خیلی عالیه ..

این اهنگ پر عشقه و همینطور شعر شمس لنگرودی .. اصلا عشق قدرت زیادی داره. و من جدیدا ها وقتی حسش می کنم (نسبت به هر چیزی) سعی می کنم خیلی خودمو کنترل کنم چون می دونم مثل موج اقیانوسه که می ره بالا و می خوره به صخره ها و در و دیوار و ... :))) ولی بهرحال گوییا قوی ترین حس همین دوست داشتن هست. نمی دونم چرا.

عکس پست قبلی رو دوست دارم. اون کسی که اذیتت می کنه اصلا ارزش فکر کردن نداره عزیزم. سخته اجراش اما باید از چشم ماهایی که عاطفی هستیم بیفتند تا بغض نکنیم :)

راستی آدرس من راحته. اینطوری نگاش کنیم هیچ وقت یادت نمی ره چون معنی ش یعتی : شقایق : در آس

سلام شقایق جان
وقتی دوست داشتن بدون قید و شرط عادت می شه ، کم کم دوست داشتنها تبدیل می شه به عشق و مثلا وقتی که به یک گل زیبا نگاه می کنی سرشار می شه از عشق ، عشق به تمام مخلوقات خدا و خدا.
نمی دونم ... این حس منه ! شاید هر کسی قبول نداشته باشه.

بعضی آدمها نمیشه بهشون فکر نکرد، مثل در مسجد هستند برات نه میتونه بندازیشون دور نه می تونی نگهشون داری تا هستی باید باهاشون راه بیای . برای همین باید سعی کرد تا اونجائی که ممکنه از چشم نیوفتند که دیگه غیر قابل تحمل نشه همه چیز.

راه کار خوبی بهم گفتی برای به خاطر سپردن آدرست

مرسی برای نظراتت خوبت .

ایمان (کافه موکا در پاریس) پنج‌شنبه 10 شهریور 1390 ساعت 13:27 http://mocha-paris.blogfa.com/

بند اول شعر رو که خوندم تمام شعر شمس دوباره یادم اومد ولی باز هم تا آخر خوندمش.
احساس دوست داشتن رو دوست دارم. به شرطی که به عشق ختم نشه...لذت دوست داشتن چیز دیگه ایه.

پیروز باشی

سلام ایمان عزیز
نفر دومی هستی که توی این پست میگه دوست داشتن از عشق برتر است !

این شعر شمس لنگرودی رو من خیلی دوست دارم . که شما هم حفظ بودی.

پرنیان - دل آرام پنج‌شنبه 10 شهریور 1390 ساعت 14:51

Time to say goodbye

زبان این آهنگ رو می دونید
ا سلام راستی

تعطیلات بهتون خوش بگذره تازشم

سلام پرنیان جونم
ایتالیائی.

مرسی عزیزم ... به تو هم .

باران پنج‌شنبه 10 شهریور 1390 ساعت 16:52

سلام
خیلی زیبا بود
هم متن
هم آهنگ!
عید همگی مبارک
اینم عیدی من به پرنیان خوب
و همه ی دوست داراش..
:
شمس لنگرودی و محمد فرمانیان - ۵۳ ترانه عاشقانه
http://delzendeha.blogfa.com/post-578.aspx

سلام قرررربان
مرسی
عید شما هم مبارک
ممنون برای این عیدی عالی امیدوارم بتونم بازش کنم . من با این سایتها مشکل دارم همیشه

گنجشکماهی پنج‌شنبه 10 شهریور 1390 ساعت 22:11

سلام بر باغبان ِ گل و ریحان، پرنیان

زیباست این گزینش ِ مکمّل
امید که دستاتون مریض نشه
(یعنی دست مریزاد)


----------
شکی نیست
که بی تو
.
.
.
می میرم
اما
دوست دارم
.
.
.
با تو بمیرم
------------

احساس نوشت:

"دوستت دارم" زیباترین شعریست که می تواند سروده شود
می تواند زندگی شود
شعری سهل ممتنع !
و من ازین خوشحالم که شما و دوستان ِ این جمع
شاعران ِ شعر ِ "دوستت دارم" اید

--------------------------------------

روی دیوار نوشت های خواجوی کرمانی روزی این شعر رو دیدم:
عشق ِ مجاز در ره ِ معنی حقیقت است
عشق ار چه پیش ِ اهل ِ حقیقت مجاز نیست

به شعر حافظ که می رسم می بینم گفته:
در ره ِ عشق نشد کس به یقین محرم ِ راز
هر کسی بر حسب ِ فکر گمانی دارد

بعد یادم می افته به سهراب که می گفت:
کار ِ ما نیست شناسایی راز ِ گل ِ سرخ
کار ِ ما این است که در افسون ِ گل ِ سرخ، شناور باشیم

بعد سعدی رو باز می کنم:
به جهان خرم از آنم که جهان خرّم از اوست
عاشقم بر همه عالم که همه عالم از اوست

در نهایت می بینم که واقعن
یک قصه بیش نیست این ها همه
لیکن
از هر زبان که می شنویم نا مکرر است
---
بحث ِ خداوند به کنار،
به یقین برای آدم ها معلول ِ بی علت وجود ندارد
آرزو می کنم همیشه برای همه، خوبی هایی اصیل وجود داشته باشه یا بوجود بیاد یا بوجود آورده بشه
که به واسطه ی اونا یا به خاطر ِ اونا، بتونن دوست داشته باشن / عشق بورزن.






سلام گنجشکماهی عزیز
انتخابهایتان خیلی زیبا بود.
من هم این شعر رو دوست دارم . یادم می یاد یه زمانی این آهنگ یک سریال بود.

وقتی گریبان عدم با دست خلقت می درید
وقتی ابد چشم تو را پیش از ازل می آفرید
وقی زمین ناز تو را در آسمانها می کشید
وقتی عطش طعم تو را با اشکهایم می کشید
من عاشق چشمت شدم نه عقل بود و نه دلی
چیزی نمی دانم از این دیوانگی و عاقلی
یک آن شد این عاشق شدن ، دنیا همان یک لحظه بود
آن دم که چشمانت مرا از عمق چشمانم ربود
وقتی که من عاشق شدم ، شیطان به نامم سجده کرد
آدم زمینی تر شد و عالم به آدم سجده کرد
من بودم و چشمان تو ، نه آتشی و نه گلی
چیزی نمی دانم از این دیوانگی و عاقلی

فرزان جمعه 11 شهریور 1390 ساعت 02:08

درود به پرنیان عزیز
معنی ترانه رو خوندم ..بسیار با احساس ولطیف بود...
موسیقیش روهم بعدن گوش میدم فعلن برام باز نشد.مرسی..

سلام فرزان عزیز
مرسی
خوشحالم دوست داشتی . اگه نتونستی باز کنی موزیک رو می تونم ای میلش کنم.

پرنیان - دل آرام جمعه 11 شهریور 1390 ساعت 03:01

روزی مردی ثروتمنددراتومبیل جدیدوگران قیمت خود باسرعت فراوان ازخیابان کم رفت وآمدی می

گذشت.ناگهان ازبین دواتومبیل پارک شده درکنارخیابان یک پسربچه پاره آجری به سمت اوپرتاب کرد.پاره

آجربه اتومبیل اوبرخوردکرد.مردپایش راروی ترمزگذاشت وسریع پیاده شدودیدکه اتومبیلش صدمه ی زیادی

دیده است.به طرف پسرک رفت واوراسرزنش کرد.پسرک گریان باتلاش فراوان بلاخره توانست توجه مردرابه

سمت پیاده رو،جایی که برادرفلجش ازروی صندلی چرخداربه زمین افتاده بودجلب کند.پسرک

گفت:اینجاخیابان خلوتی است.به ندرت کسی ازآن عبور می کند.برادربزرگم ازروی صندلی چرخدارش به

زمین افتاده ومن زورکافی برای بلند کردنش ندارم.برای اینکه شمارامتوقف کنم ناچارشدم ازاین پاره آجر

استفاده کنم.مردبسیارمتاثرشدوازپسرعذرخواهی کرد.برادرپسرک رابلند کردوروی صندلی

نشاندوسواراتومبیل گران قیمتش شدوبه آرامی به راهش ادامه داد.

درزندگی چنان باسرعت حرکت نکنیدکه دیگران مجبورشوند برای جلب توجه شما پاره آجربه طرفتان پرتاب

کنند!

خدادرروح مازمزمه می کندوباقلب ماحرف می زند.امابعضی اوقات زمانی که ماوقت نداریم گوش کنیم

اومجبور می شودکه پاره آجری به سمت ما پرتاب کند این انتخاب خودمان است که گوش کنیم یانه!

گاهی وقتها حتی فقط یک زمزمه ، یک ندای کوچک و آرام ، یک نگاه ... فقط کافیه که توجه کنیم به اطرافمون ... خیلی کارها میشه برای خیلی از آدمها کرد و اینجوری به خدا نزدیک شد .

احسان جمعه 11 شهریور 1390 ساعت 18:19 http://www.bojnourdan.blogfa.com

خانم پرنیان سلام

سلام احسان عزیز
امیدوارم خوب باشید .

ویس جمعه 11 شهریور 1390 ساعت 23:22

می دونی ارزش آدما به مهر و نشانه ایست که خدا روز الست روی دل ما زد.شدیم مال خودش.

بعدش ،فطرتا عاشق ،به دنیا اومدیم.فطرتا ،به دنبال گمشده مان گشتیم.

بعدش،گشتیم روی زمین تا عشق را در مجازش امتحان کنیم،که حقیقت ،او بود او در پنهانی ترین نقطه دلمان بود.دوست داشتن نشان برتری ما به مخلوقات خداست.

ای گل،تو دوش داغ صبوحی کشیده ای

ما آن شقایقیم که با داغ زاده ایم.

و این داغ درست روی دلمان است همانجایی که شیطان راه ندارد.

دوست داشته باشیم تا همجنس او شویم.آمین.

این دوست داشتن رو حتی توی حیوانات هم میشه دید . وقتی به یک پرنده ی خانگی محبت می کنی دیگه تو رو می شناسه وقتی به یک سگ محبت می کنی بهت وفادار می مونه وقتی به یک گل عشق می ورزی و بهش آب می دی و توجه می کنی زنده تر و زیباتر می شه دیگه یک انسان با این همه توانائیش اگه بخواد بی توجه باشه به محبت اطرافیانش و بی مهر باشه خیلی جای تعجبه ! ولی هستند آدمهائی که فقط خودشون رو می بینند و محبت دیگران را فقط وظیفه می دونند .
دیدیم از این آدمها دور و برمون ، کسانی که هر کاری براشون بکنی فقط وظیفه می دونند ... متاسفانه!

مرسی عزیزم

مریم جمعه 11 شهریور 1390 ساعت 23:38 http://www.2377.blogfa.com

واسه من فیلتره که !
سلام.

ای بابا!
دیگه همه این روزها فی لتر شکن دارن تو چرا نداری ؟! البته عجیبه چون بدون فی لتر شکن هم باز می شه . البته فی لتر شدن سایتها هیچ قانون و مقررات خاصی نداره ممکنه یه نفر از اسم یه سایت اصلا خوشش نیاد و فی لترش بشه!!!
چند وقت پیش توی گوگل زدم حمید مصدق ، ولی هیچ سایتی رو با این اسم باز نکرد ! کلا حمید مصدق فی لتر شده بود!!!

الهام تفرشی شنبه 12 شهریور 1390 ساعت 00:09

سلام پرنیانی

داشتم کامنت گنجشکماهی رو میخوندم ...
و جواب خودت رو ...

شعری که نوشتی و گفتی مال ِ تیترا ژ ِ یه سریال بود .. دلم نیومد که نگم چون احساس می کنم خیلیامون بهش مدیونیم .. واسه یه عالمه حس خوب .. که از شعراش بهمون داده ..

افشین یداللهی ..

وقتی گریبان عدم با دست خلقت می درید ...

سلام الهام جونم
آهان آره الان یادم اومد افشین یداللهی . و چقدر من این ترانه و این شعر رو دوست دارم .
ممنونم که شاعرش رو گفتی .

آذرخش شنبه 12 شهریور 1390 ساعت 08:49 http://azymusic.persianblog.ir/

سلام پرنیان خانم
خوبی؟
خوش گذشته تعطیلات؟
همیشه به خوشی و شادی
قسمت شد امروزم مطلبتون رو بخونم
این هفته نیستم و فکر نمی کنم بتونم بیام سراغ اینترنت
آهنگتون رو هنوز دانلود نکردم
حتما قشنگه
شاد و سلامت باشید

سلام آذرخش عزیز
ممنونم
یادمه که قرار بود این هفته تهران باشی. به هرحال خوشحال شدم که توی یک فرصت بهم سر زدی.
امیدوارم از آهنگ خوشت بیاد اگر چه جنابعالی استادید در این زمینه !

قندک شنبه 12 شهریور 1390 ساعت 09:58

سلام و درود وعرض تبریک. انتخاب تصویر مثل همیشه زیباست. وهمچنین شعر شمس لنگرودی.
آسان است ناممکن ها را ممکن شوم

و زمین در گوشم بگوید بس کن رفیق

ممنون

سلام جناب قندک عزیز
ممنونم از محبتتون .
امیدوارم هفته ی خوبی رو آغاز کنید.

باران شنبه 12 شهریور 1390 ساعت 10:35

عکس ها هم قشنگ میباشند!

همین ؟!

مررررسی

باران شنبه 12 شهریور 1390 ساعت 10:36

سلاممون رو هم خوردیم!!!
..
.
حواس نمیذارن این عکس و نوشته و آهنگ وب شما واسه آدم که! واااااااااااااااالا!

سلام
قربااااااااااان!
ما رفتیم اتوباااااااااااان!!!

اتفاقا!!!!!!!
غیبتتان را نمودیم در جواب کامنت قبلی (یه جورائی)!

سلام قرباااااااااان !
خوش بگذره اتوبان گردی.

آفتاب شنبه 12 شهریور 1390 ساعت 15:50 http://aftab54.blogfa.com/

سلاممممممم
صبح و ظهر و عصر بخیر و خوشی ان شاالله .

سلام آفتاب عزیزم
مرررررررسی صبح و ظهر و عصر تو هم به خیر

پرنیان - دل آرام شنبه 12 شهریور 1390 ساعت 23:12

یرای تو خوب مهربان



تو را به جای همه کسانی که نشناخته ام دوست می دارم

تو را به خاطر عطر نان گرم

برای برفی که آب می شود دوست می دارم

تو را برای دوست داشتن دوست می دارم

تو را به جای همه کسانی که دوست نداشته ام دوست می دارم

برای اشکی که خشک شد و هیچ وقت نریخت

لبخندی که محو شد و هیچ گاه نشکفت، دوست می دارم

تو را به خاطر خاطره ها دوست می دارم

برای پشت کردن به آرزوهای محال

به خاطر نابودی توهم و خیال، دوست می دارم

تو را به خاطر زیبایی لاله های وحشی

به خاطر گونه ی زرین آفتاب گردان

برای بنفشی بنفشه ها دوست می دارم

تو را به جای همه کسانی که ندیده ام دوست می دارم

تو را برای لبخند تلخ لحظه ها

پرواز شیرین خاطره ها دوست می دارم

تو را به اندازه ی همه ی کسانی که نخواهم دید دوست می دارم

اندازه قطرات باران ، اندازه ی ستاره های آسمان دوست می دارم

تو را به اندازه خودت ، اندازه آن قلب پاکت دوست می دارم

تو را به جای همه ی کسانی که نمی شناخته ام ... دوست می دارم

تو را به جای همه ی روزگارانی که نمی زیسته ام ... دوست می دارم

برای خاطر عطر نان گرم و برفی که آب می شود و برای نخستین گناه

تو را به خاطر دوست داشتن... دوست می دارم

تو را به جای تمام کسانی که دوست نمی دارم... دوست می دارم

پل الوار

تو را به خاطر «خودت» دوست می دارم ! به خاطر روح مهربانت ... به خاطر قلب بزرگت ... به خاطر تمام خوبی هایت ...

ز- حسین زاده یکشنبه 13 شهریور 1390 ساعت 07:39 http://autism-ac.blogfa.com/

سلام دوست عزیز و ارجمند.
امیدوارم همیشه در پناه حق شاد و خرم باشید. مدتی است که گرفتاری های مربوط به کارهای اداری و آموزشی مجال ارتباط برقرار کردن با دوستانم را کم کرده است . این قصور و عدم برنامه ریزی برای عرض ادب و احترام را به بزرگواری خود ببخشید. نوشته های زیبای شما را سیو می کنم که باز هم در فرصتهای دیگر بخوانم. خوشا به حال شما عزیزی که قلب رئوف و مهربان و قلم شیوا و زبان فصیحی دارید.
... تا فرصتی دیگر خدا نگهدارتان باشد.

سلام جناب آقای حسین زاده
خیلی لطف کردید که با این همه مشغله باز هم یادی از من کردید.
امیدوارم گرفتاری ها همه خیر باشند و پرانگیزه و پرامید در تلاش باشید.
از تمام محبتهای شما بسیار ممنونم .

سهبا یکشنبه 13 شهریور 1390 ساعت 10:43 http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

سلام مهربانم . شرمنده ام اما با اینهمه تاخیر ، تبریک عیدم را می پذیری ؟!

سلام سهبا عزیز
خواهش می کنم ... خیلی لطف کردی . پیغامهای مهربانی برای گیرنده اش همیشه تازه اند.

نادی یکشنبه 13 شهریور 1390 ساعت 11:58 http://ashkemah.blogsky.com

فوق العاده زیبا

مرسی نادی عزیز

شقایق یکشنبه 13 شهریور 1390 ساعت 12:15

علیک سلام خانممممم :)





قندک یکشنبه 13 شهریور 1390 ساعت 13:34

سلام. ببخشید .ناگهانی شد. فعلا اوضاعم روبراه نیست.اما به قول سنجد بر می گردم .حتما

سلام
ای کاش یه خبری از خودتون می دادید نگران شدم .

الهام تفرشی یکشنبه 13 شهریور 1390 ساعت 14:06 http://elitata86.blogfa.com

سلام پرنیانیم
میدونستی خیلی ماهی ؟؟ تا حالا کسی بهت گفته بود اینو ؟؟
بعد میدونستی خیلی دوستت دارم ؟

از پیشاپیش هات ممنونم ! ینی اینکه دستت درد نکنه که آهنگ سیاوش رو برامون میل میکنی . فقط تیغاش به گلوت نره .. سیاوشم که استخونیه !!!!!

سلام الهام جونم
واااااای دچار شدم باز ! دچار خوشیفتگی

باشه عزیزم برات ای میل می کنم حتما حتما !
مرسی برای مهربونی هات ... میبوسمت .

کوروش یکشنبه 13 شهریور 1390 ساعت 15:32 http://korosh7042.blogsky.com/

می بازمت به هیچ
آری به هیچ و هیچ
آنگه که قلب من
سرشار عاشقی ست

میگریمت به درد
آری به اشک ِ سوز
آنگه که روح من آبی تر از تو بود

در قطره ها ببین
این قطره های اشک
صادقترین سکوت
در حرف قطره بود !

میخواندمت به عشق
آنگه که راه تو ,
همراه من نبود !

فرزانه شیدایی

خیلی قشنگ بود ... مرررررسی

شقایق سه‌شنبه 15 شهریور 1390 ساعت 02:19

سلام دوباره. آره گفته بودی دوست داری. حتما پس مسافرت بیا. بخصوص بهار بیا. اا. کتاب تورن برد تو استرالیا بود؟؟ من نمی دونستم. یادش بخیر تو کلاس زبان می خوندیم.

خوب و خوش باشی! و پر انرژی و شاد

سلام شقایق جون
امیدوارم بتونم یه روزی بیام . ممنونم ازت

پرنیان دل آرام سه‌شنبه 15 شهریور 1390 ساعت 09:18

سلام مهلبونیم
دیروز کلی نگران تون شدم که حس کردم نیستید
به اهلام گفتم وقتایی که پرنیان نیست دو حالت داره یا داره یه پست جدید می نویسه یا سرش شلوغه اما نمی دونم چرا دیروز الکی حس کردم سر شلوغیتون جنسش یه جوری بوده

و
اینکه دعوتید به دل آرامم
و خوشحالم که امروز دارمتون

سلام پرنیان مهربونم
مرسی که به فکرم بودی عزیزم. این مهربونیت یه دنیا برام ارزش داره.
خوشحالم که دارمت

قندک سه‌شنبه 15 شهریور 1390 ساعت 10:26

سلام و درود و تجدید ارادت

سلاااااام

برگشتنتون عااااااالی بود. معلومه که گذشت و بخششتون عالیه .

آفتاب سه‌شنبه 15 شهریور 1390 ساعت 12:08 http://aftab54.blogfa.com/

سلام خانم گل

سلام آفتاب عزیزم
همیشه گرم باشی همیشه پر نور

فرید یکشنبه 20 شهریور 1390 ساعت 11:09 http://fsemsarha.blogfa.com

سلام
تجربه دست داشتن و دوست داشته شدن، از بزرگترین نمودهای رحمت الهی ست... تجربه ای که اگر نبود در مرداب خودشیفتگی مان، همیشه دست و پا می زدیم....
امیدوارم همیشه دوست بدارید همینگونه که همیشه دوست داشته می شوید....
یاحق

سلام
مخصوصا وقتی که دوست داشته باشیم! وقتی که دوست داشته باشیم دوست داشتنی هم هستیم. وقتی که دوست داشته باشیم رنگ زندگی هم یه رنگ دیگه ست ... یه رنگ زنده ست . ولی وای به وقتی که به لحظه ای برسیم که احساس کنیم قلبمون تهی شده از همه کس و از همه چیز ... تیرگی مطلقه !
ممنونم ... خیلی لطف دارید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد