فتح باغ

به چمنزار بیا به چمنزار بزرگ و صدایم کن از پشت نفسهای گل ابریشم ...

فتح باغ

به چمنزار بیا به چمنزار بزرگ و صدایم کن از پشت نفسهای گل ابریشم ...

عطر تو

 

تار و پودم تنیده شده با نغمه ی شیرین آوایت، با گرمای نگاهت  و  عطر بودنهایت.  نمی توانم از تو جدا شوم زیرا که نمی توانم از خود جدا گردم.  فقط کافیست چشمانم را ببندم تا حضور مطلقت در کنارم باشد و هنگامی که چشمانم را باز میکنم دیگر خود را نمی یابم... گم شده ام در تو اما هرچه می گردم تو را نمی یابم... 

قبل از تو هیچ بودم، تهی از هر چیز ... هیچ در هیچ. گمگشتگی ها، شوریدگی ها،  پریشانی هایم و معلق بودنم میان زمین و آسمان را هزاران بار ترجیح می دهم به هیچ بودن!  مرورت همچون فانوسی است در کوچه های بی فانوس و بی چلچله ام و با این فانوس دیگر حتی به ستاره ها هم نگاه نخواهم کرد... یواشکی به آسمان نگاهی می اندازم ماه هم به من می خندد...! 


اینجا را کلیک کنید. 

نظرات 37 + ارسال نظر
باران یکشنبه 26 تیر 1390 ساعت 18:05

...

تا عطر ِ یاد ِ تو هست

ماه ، هر شب به من می خندد..

همیشه لبهای ماه خندان است و دارد از آن بالا نگاه می کند. گاهی از چشمانش می خوانم که دلش چقدر برای دلتنگی زمینی ها می سوزد و می گوید اینها که از من تنهاترند ... گویا!

مهرباران یکشنبه 26 تیر 1390 ساعت 18:23

ای در میان جان و جان از تو بی خبر...
...
سلام...
به به ... لذت بردم... نوشته ای عمیق... چقدر حرف در این چند جمله هست... مرورت همچون فانوسی است در کوچه های بی فانوس... ماه خیلی وقت است که به ما میخندد...
شادی و سلامتی شما آرزوی ماست...
عید میلاد بر شما نیز مبارک

سلام
خیلی لطف کردید . همواره کوچه پس کوچه های دلتان سرشار از عطر محبت و دوستی و نور عشق باد.

و ممنون .

پرنیان - دل آرام یکشنبه 26 تیر 1390 ساعت 18:49

تو مهربان تر از آنی که فکر می کردم
درست مثل همانی که فکر می کردم
شبیه ... بگویم کسی شبیهت نیست
هنوز هم تو چنانی که فکر می کردم
تو جان شعر منی و جهان چشمانم
مبادا بی تو جهانی که فکر می کردم
تمام دلخوشی لحظه های من از توست
تو آن آن زمانی که فکر می کردم
درست مثل همانی که در پی ات بودم
درست مثل همانی که فکر می کردم

این شعر مال خودته ؟ خیلی قشنگه .
مرسی پرنیان جونم.

پرنیان - دل آرام یکشنبه 26 تیر 1390 ساعت 19:05

همین امشب فقط امشب فقط هم بغض من باش
همین امشب فقط مثل خود عاشق شدن باش

در آوار همه آینه ها تکرار من باش
همین امشب کلید قفل این زندون تن باش

رو گلدون رفاقت
بریز عطر سخاوت
بپاش رنگ طراوت

ای جان جانان
ای درد و درمان
ای سخت و آسان
آغاز و پایان

ببار ای ابرکم
بر من ببار و تازه تر شو
ببار و قطره قطره نم نمک آزاده تر شو
.
.
.

ای جان
چه انتخاب شیرینی بود
نه نازنین شعرش از من نبود
اما حس کردم تقدیمش برای شما بود

مرسی پرنیان جونم!
حست رو دوست داشتم و ممنونم برای هدیه ی خیلی قشنگت.

سهبا یکشنبه 26 تیر 1390 ساعت 21:00 http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

بی تو هیچم , با تو هیچم , قبل از تو هیچ بودم , بعد از تو هیچم , من هیچ نیستم الا تو ...

سلام عزیز . زیباست به زیبایی دل و روح مهربانتان . مانا باشید و شادمان .

سلام سهبا جان
ممنونم . متقابلا" من هم آرزوی شادی و سلامتی دارم برایت .

ویس یکشنبه 26 تیر 1390 ساعت 22:23

عشق می گوید به گوشم،پست پست

صید بودن خوشتر از صیادی است.

شکار به دنبال شکارچی است.می خواهد که در کمندش باشد،که درد بکشد،که حتی کشته اش شود،چرا که بی عشق ،هستی اش بهایی ندارد.در می آمیزد با او چنان که تمام توانش را بگیرد چون عشقه که بر درختی پیچد.

دلم رمیده شد و غافلم من درویش
که آن شکاری سرگشته را چه آمد پیش

پژمان یکشنبه 26 تیر 1390 ساعت 23:02 http://silentcompanion.blogfa.com

سلام
حالتون چطوره؟
امیدوارم همیشه سرشار باشید از کلی احساس قشنگ، امیدوارم چشم هاتون همیشه رو به زیباییها گشوده بشه...

سلام
مرسی پژمان عزیز
من هم برات دنیائی از شادی و امید آرزو می کنم.

باران یکشنبه 26 تیر 1390 ساعت 23:32

...

امشب ای ماه ، به درد دل من تسکینی
آخر ای ماه،تو همدرد من مسکینی...

استاد شهریار

در تمام طول تاریکی

ماه در مهتابی شعله کشید

ماه

دل تنهای شب خود بود

داشت در بغض طلائی رنگش می ترکید

این شعر فروغ را خیلی دوست دارم .

فرخ دوشنبه 27 تیر 1390 ساعت 00:44 http://chakhan-2.blogsky.com

همین امشب را اگر بگذارند به دیدار مهتاب و عطر شب بوها
دلی خوش گردانیم همین امشب را اگر به ما بدهند ، دنیایم شیرین خواهد شد . اما افسوس که سهم ما از هرشب ، تنها ظلمت است و غیبت مهتاب و بوی رودهایی که جولانگاه فاضلابها شده اند .

سلام فرخ عزیز ....
نمی دونم چی بگم ! گاهی همه چیز یه جور عجیبی دلگیره .

اقای هیچ کس نبود دوشنبه 27 تیر 1390 ساعت 08:24

اگر تو نبودی
زمین یک زیر سیگاری گلی بود
جایی
برای خاموش کردن بی حوصلگی ها

باز هم مثل همیشه زیبا...

این کامنت شما هم بسیار زیبا بود.
تفسیربه جائی بود از نبودن ها...

آذرخش دوشنبه 27 تیر 1390 ساعت 11:58 http://azymusic.persianblog.ir/

سلام پرنیان عزیز
خوبید؟
عیدتون هم مبارک باشه
ایشالا که خوش گذشته
نوشته که مثل همیشه بیسته بیسته
آهنگ ابی رو هنوز دانلود نکردم
اونم که بی نظیره
عطر تو یاس نوازش....
یادش بخیر

خوش باشی و خوش بگذره

سلام آذرخش عزیز
ممنونم . اگر چه با تاخیر اما عید شما هم مبارک.
مرسی از نظر پر از لطفت در مورد آهنگ ابی باید بگم که خودت استادی در این زمینه .
من هم آرزو می کنم همیشه لحظه هات سرشار از شادی باشن.

باران دوشنبه 27 تیر 1390 ساعت 12:55

البته ناگفته نماند حالا که صحبت ماه و ... شد!
جناب ما هم یک شعری سروده بود شیش و هشت در روزگاران جوانی با این مطلع که:
...
ماه شب چارده ی ما،وقتی میاد توو آسمون
ستاره ها فراری ان،از بس قشنگه ماهمون ...

و الی آخر...

اصرار نکنید که نمیخوانیم الباقی اش را!
حوصله ی مصاحبه و امضا دادن و اینا رو نداریم به جان ِ خودمان!
.
.
سلاملیکم!
ببخشین وقت ناهار مزاحم شدیم راستی!

بابا ای ول ! عجب شعری

الباقیش لطفا"

اون جمله ی آخری هم ... باشه بعدا" ... سر فرصت جواب می دم. الان سرم شلوغه !

آفتاب دوشنبه 27 تیر 1390 ساعت 19:46 http://aftab54.blogfa.com/

عطر تو توی چشامه !!
.
.
.
.
.
سلام عرض کردیم بانو

سلام آفتاب عزیزم
خووووووبی ؟ رسیدنت به خیر عزیزم

باران سه‌شنبه 28 تیر 1390 ساعت 01:26

ن م ی گ م !!!
همینه که هست ...

محمد سه‌شنبه 28 تیر 1390 ساعت 08:23 http://www.faryadebiseda71.blogsky.com

سلام.دانلودش کردم
من بروز هستم
منتظر حضورتون هستم

سلام محمد عزیز
می یام حتما .

باران سه‌شنبه 28 تیر 1390 ساعت 15:01

سلامممم!

سلام .

ویس سه‌شنبه 28 تیر 1390 ساعت 15:45

دلم خواست بیام.این کامنت نیست.یک نوشته در یک غروب .که تا اومد بنویسه حرفاش تموم شد.دیدی بلند میشی بری زیارت که یه عالمه حرف بزنی درد دل کنی می رسی اونجا دیگه حرفی نداری چون اون امام از همه ی حرفا خبر داره.حالا اینجا برای من هم یه دفه حرفام تموم شد تو همه ی منو می شناسی.می ریزم رو زمین اما دو باره خودمو جمع می کنم.خلاصه و خلاصه

....
....

این همه قصه ی فردوس و تمنای بهشت
گفت وگوئی و خیالی ز جهان من و تست
...
...
عزیزم

پرنیان - دل آرام سه‌شنبه 28 تیر 1390 ساعت 17:17

کاش مهر نمازم به پاکی دست های تو بود, آن هنگام که بی پروا و نوازش گر به آرامش من می کوشی و قبله ام می کنی و قبله می کنی دلت را برای بند بند وجودم.
به صداقت نگاه تو محتاجم ....
محتاج نمی بینی آیا؟

خیلی قشنگ بود پرنیان عزیزم .

پری چهره سه‌شنبه 28 تیر 1390 ساعت 18:43 http://www.babaee1.persianblog.ir

احمد شاملو:
جستن
یافتن
و آنگاه
به اختیار برگزیدن
و از خویشتن خویش
با روئی پی افکندن ...

سلام پری جان
امیدوارم خوب باشی ...

کوروش چهارشنبه 29 تیر 1390 ساعت 01:22 http://korosh7042.blogsky.com/

شب سردی است، و من افسرده.
راه دوری است، و پایی خسته.
تیرگی هست و چراغی مرده.
***
می کنم، تنها، از جاده عبور:
دور ماندند ز من آدم ها.
سایه ای از سر دیوار گذشت،
غمی افروز مرا بر غم ها.
***
فکر تاریکی و این ویرانی
بی خبر آمد تا با دل من
قصه ها ساز کند پنهانی.
***
نیست رنگی که بگوید با من
اندکی صبر، سحر نزدیک است.
هر دم این بانگ بر آرم از دل:
وای، این شب چقدر تاریک است!
***
خنده ای کو که به دل انگیزم؟
قطره ای کو که به دریا ریزم؟
صخره ای کو که بدان آویزم؟
***
مثل این است که شب نمناک است.
دیگران را هم غم هست به دل،
غم من، لیک، غمی غمناک است

اوست که می شود همه چیز و تو می شوی او
دم به دم لحظه به لحظه یادش می شود فریاد

درود بر پرنیان خیال انگیز

سلام کوروش عزیز
همیشه همه فکر میکنند غم های خودشون بزرگترین غم دنیاست ولی وقتی پای دل آدمهای دیگه می شینند می بینند از غمهای خودشون غمهای بزرگتری هم خیلی هست .


ممنونم برای این شعر زیبا سهراب که نوشتید

میله بدون پرچم چهارشنبه 29 تیر 1390 ساعت 06:42

سلام

سلام

باران چهارشنبه 29 تیر 1390 ساعت 08:55

صبح است ساقیا
قدحی پرشراب کن...

سلام
بقیه اش رو هم خودتون میدونین!

روزی که چرخ از گل ما کوزه‌ها کند
زنهار کاسه سر ما پرشراب کن

سلام

قندک چهارشنبه 29 تیر 1390 ساعت 09:58

سلام و درود فراوان بر نازنین پرنیان.پیام های قبل من اینجا نیستند؟ هی وای من. من خودم پیام گذاشتم؟
متاسفانه این عکس برای من قابل رویت نیست ولذا افسوس می خورم . دیگر اینکه متوجه موضوع فایل رایگان نشدم. میشه بیشتر توضیح بدین لطفا. روزهاتان همه پرتقالی باد

سلام جناب قندک عزیز
ااااااای وای!!! کامنتهای قشنگ دوستای عزیز من رو کی دستبرد زده بهش؟!

متاسفم ... خیلی!
در مورد عکسها باید بگم اون سایتی که قبلا عکسهام رو آپلود میکردم بسته شده و جدیدا از سایت دیگه ای استفاده میکنم که عکسها رو ظاهرا؛ باز نمیکنه . دنبال یک سایت خوب هستم برای آپلود عکسها . حتما درستش می کنم
در مورد لینک هم براتون توضیح میدم حتما.
مرسی قندک عزیز .خیلی لطف کردید.

الهام تفرشی چهارشنبه 29 تیر 1390 ساعت 11:27 http://elitata86.blogfa.com

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ

سلام پرنیان ِ فتح ِ باغِ ِ خودم

چه جالب .. دیشب دلم یهویی هوای ابی (آهنگهای ابی) کرد .. زودی دویدم اومدم سه چارتا ازون قشنگاشو دانلود کردم .. مثه قبله و مدادرنگی و جعبه ی جواهر و ازیناش .. بعد یه جور گوش دادم که انگار صد ساله موسیقی گوش ندادم .. انقده بهم چسبید ..
اومدم روی اینجا هم کلیک کردم دیدم یه ابیه دیگه ست ... آآآآآآآآآآآآآآآآآآ
من برم یه کم تعجب کنم بیام

قربونت برم عزیزم
دلم برات تنگ شده بود خیلی الهام قشنگم.
آهنگهای ابی رو می شد گفت سه سالی بود اصلا گوش نکرده بودم رفته بودم تو فازهای موسیقی های دیگه بعد یه دوست خیلی خوب برام یه روز یه آلبوم ازش ای میل کرد و من دوباره با اشتیاق شروع کردم به گوش کردن .
تعجبت تموم نشد ؟؟؟؟!!!

پرنیان - دل آرام چهارشنبه 29 تیر 1390 ساعت 12:49

چنان زلال و لطیفی که مطمئن هستم
دو بال بوده به جای دو دست بر دوشت

ولی به خاطر من بال را کنار زدی
که با دو دست بگیری مرا در آغوشت

چقدر زلال و لطیف !‌ مرسی پرنیان جون

الهام تفرشی چهارشنبه 29 تیر 1390 ساعت 13:18 http://elitata86.blogfa.com

سلی ی ی ی ی ی ی ی ی

قربون دلت برم ..
دل به دل راه داره برعکس ِ گفته ی خالی آزی توی (خیال ِ روی تو )
من کماکان دارم ابی میگوشم ... بنده خدا گلوش گرفت انقد خوند !
پرنیان ، من با ابیم یاد ِ دوران ِ دبستان و راهنماییم می افتم .. شبا میرفتم طبقه ی سوم ِ خونه مامانبزرگم که هیشکی از ترسش اونجا نمیرفت .. واسه خودم تنهایی میخوابیدم .. البته مامانم اگه الان میخوند اینو بازم بهم میگفت دیوونه !

علی الحساب بیا اینو بخونیم همصدا ...

پشت دیوار شب یه راهی داره ...
که میره یه راست در ِ خونه ی ستاره ...
چارقدم از ور دل ما که ردشی
میبینی که ماه شب چارده داره
خورشید خانم هم نعوذن باالله کارای غیر اخلاقی میکنه ...

بیا بریم اونجا که شباش ..
بوی تو باشه تو هواش ...
باد که میاد رد شه بره ...
بریزه سرت ستاره ها ..
کسی رو هم خواستی بگو بیاد
فقط این باران نیاد ... زیاد صحبت میکنه ! شبمون خراب میشه ..

خل شدم امروز .. شرمنده

چه کامنتی بود! باحااااااااال !

عاشق سل ی ی ی ی ی ی ی تم!‌
طبقه ی سوم خونه ی مامانبزرگت ترس نداشته که! الان بعضی از آدم زنده ها از هر چی روح و شبح و این چیزاست ترسناک تر شدن!

خوندمش توی دلم باهات هم صدا! بعد فکر کردم صدام بد نیستا؟!!

فکر کن!‌ بریم همون جا که گفتی و ستاره ها هم بریزن رو سرمون! چی میشه.
شیطونی هات به من هم سرایت کرد.
راستی باران عزیز ما کجا تشریف دارن ؟!‌ پیداشون نیست. نگین نگفتی!!!

آذرخش چهارشنبه 29 تیر 1390 ساعت 13:35 http://azymusic.persianblog.ir/

سلام
خوبی؟
خسته نباشی
راستی شنیدی میگن فردا پنجشنبه اس؟
اینطور میگن
بهت خوش بگذره و خوش باشی
منم فردا تعطیلم
اما کلی کارهای دقیقه نودی اداره دارم
ببینم فردا پس فردا میرسم انجام بدم یا نه
عکسی که گذاشتی فکر کنم سرورش فیلتره.چون الان با فیلتر شکن باز شد
اگه سرور خوب می خوای این آدرس رو امتحان کن
www.persiangig.com
هم امکاناتش خوبه و هم پهنای باندش
گاهی اذیت میکنه و بچه بازی در میاره اما در کل خوبه
اگه نتونستی عضو بشی و دعوت نامه خواست خبرم کن
دیگه ریفیق واسه اینجور جاها خوبه
یه دعوت نامه که قابل شما رو نداره
تازه به خرج من هم نیست
به خرج سایت پرشین گیگ هست
خوب و خوش باشی

سلام آذرخش عزیز
هیچ می دونی چهارشنبه ها منتظر کامنتهات هستم که پنج شنبه ها رو بهم اعلام کنی ؟! عادت کردم به محبتهات!!!

مرسی برای معرفی این سایتی که بهم دادی . می رم خونه امتحانش می کنم.
ولی فردا یک پنج شنبه ای دارما! هزار تا کار ... از این جا به اون جا توی این خیابانهای گرم و پر ترافیک !‌ دارم برنامه ریزی میکنم طوری برم که همه رو توی یک مسیر مستقیم انجام بدم و یکی دو ساعته تمومش کنم. در واقع یه جورائی مدیریت زمان !!!

مرسی برای همه چیز برات یه دنیا آرامش آرزو می کنم در روزهای آخر هفته ات .

مهرباران چهارشنبه 29 تیر 1390 ساعت 14:12

... لطفا فقط باران بیاددددددددددددد

قابل توجه الهام جان!!!!

الهام تفرشی چهارشنبه 29 تیر 1390 ساعت 14:30 http://elitata86.blogfa.com

طبق آخرین اخباری که هم اکنون به دستم رسید ، باران حالش خوبه و حال ِ مامانیش هم خوبه ..
نه ، جواب اس ام اسشو بنویسم اینجا ؟؟ خب آبروش میره که !!
آقای امیری آخه چله تابستون بارون از کجا براتون بیارم ؟؟ ها ؟؟

اصن اینارو ول کن .. پرنیان یه دهن بخون دلمون وا شه ! ناز ِ تنفست

بخونم ؟! می خونما!!!


خدا رو شکر که باران ما هم حالشون خوبه. خوب باشن کم هم که باشن ما ندید می گیریم.

باران چهارشنبه 29 تیر 1390 ساعت 17:43

فقط به خاطر آقای دکتر!
.
عکساتون هم نمیاد!
ابی هم گوش ندین جریمه نقدیتون میکنن!
دلمون تنگ شده واسه نوشته هاتون!لطفن پست جدید!

بله دیگه اینجوریاس !!!

سایتم رو عوض می کنم .
می شه لیست چیزهائی که جریمه نداره برای من ارسال کنین ببینم چی کار کنیم جریمه نمی شیم!!!
و ممنون

نازنین چهارشنبه 29 تیر 1390 ساعت 18:18

سلام پرنیان من، خیلی زیاد دلتنگت بودم این روزا ،ولی خیلی کم میام نت.
این پست زیبا من رو به یاد این شعر آقای معروفی انداخت تقدیم به تو با تمام احساسم. می بوسمت عزیزم

هیچ وقت تو را ترک نمی کنم
حتا اگر
توی این دنیا نباشم.
بانوی من!
هر وقت
به دوست داشتن فکر می کنم
ابدیت
و تمامی شب ها
با نام تو
بر سینه ام
سنجاق می شود.
می دانی؟
می دانی از وقتی دلبسته ات شده ام
همه جا
بوی پرتقال و بهشت می دهد؟
هرچه م یکنم
چهار خط برای تو بنویسم
می بینم واژه ها
خاک بر سر شده اند
هرچه می کنم
چهار قدم بیایم
تا به دست هات برسم
زانوهام می خمد.
نه این که فکر کنی خسته ام،
نه این که تاب راه رفتن نداشته باشم
نه.
تا آخرش همین است
نگاهت
به لرزه ام می اندازد.

خیلی دلم برات تنگ شده بود . کجائی تو معلوم هست ؟!!
مرسی برای شعر قشنگت . چه خوب کردی اومدی دوباره .

پری چهارشنبه 29 تیر 1390 ساعت 21:06 http://www.babaee1.persianblog.ir

me 2 darling

مرسی عزیزم

باران چهارشنبه 29 تیر 1390 ساعت 21:39

جواب این الهام رو ندادن
جریمه نداره!

الان خونسردین اونوقت ؟؟؟

الهام تفرشی چهارشنبه 29 تیر 1390 ساعت 22:12

به حرفای باران گوش نده پرنیان ..
اصن این باران توی بنگاه شادمانی کار میکنه .. توی دارو دسته ی امنیت اجتماعی نیست که هی جریمه هارو گوشزده میکنه !
والا ..
با اون نوناشون
بااون شلواراشون !


خطرناک شد که الهااااام! فکر نکنما! روح باران ما خیلی لطیفه . فکرش رو هم نکن !
شلوارهاشون مگه چشه ؟

الهام تفرشی چهارشنبه 29 تیر 1390 ساعت 22:24

گول نخور پرنیان

روحشو با هاله لطیف میکنه

شلواراشونم چش نیس ، سرتاپا گوشه !! از خودش بپرس برات میگه

با هاله !!!
چیزی در مورد شلوارهاشون هیچوقت نشنیدم .
جالب شد که !

فرینــــاز پنج‌شنبه 30 تیر 1390 ساعت 01:35 http://delhayebarany.blogsky.com

سلام پرنیان جون
خوبین؟
شما هم خنده ی ماهو دیدین پس...

سلام عزیزم ..
مرسی . آره خیلی وقتها دیدمش.

ز- حسین زاده پنج‌شنبه 30 تیر 1390 ساعت 08:30 http://autism-ac.blogfa.com/

سلام پرنیان عزیز
فقط خدا می داند که بهترین چیست، من آن بهترین ها را برایت آرزومندم.

سلام جناب آقای حسین زاده
این بهترین آرزوئیست که در این لحظه می تونستم از یک دوست خوب بگیرم.
ممنونم .
توکل کرده ام فقط به او ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد