فتح باغ

به چمنزار بیا به چمنزار بزرگ و صدایم کن از پشت نفسهای گل ابریشم ...

فتح باغ

به چمنزار بیا به چمنزار بزرگ و صدایم کن از پشت نفسهای گل ابریشم ...

امروز یه روز دیگه ست ...

 

 

همه ی ما  

فقط حسرت بی پایان یک اتفاق ساده ایم 

که جهان را، بی جهت ، یک جور عجیبی  

جدی گرفته ایم. 

 

جدی گرفتم . دیروز زندگی را  خیلی جدی گرفتم ... پریروز هم یه کمی جدی گرفتم.  

اشکالی نداره دلتنگی ها هم حق دارن گاهی سرریز بشن.   گاهی وقتها هم حق داریم دلخور باشیم!    

اما امروز یک روز دیگه ست ...  صبح با صدای زیبای چند نوع پرنده در باغ روبروئی آپارتمانم و هوای بهاری و دلچسب حاصل از رعد و برق ها و رگبارهای دیشب و به دنبالش پیدا کردن چند تا انگیزه برای ادامه ، تصمیم گرفتم امروز کمی کوتاه بیام.   

امروز چونکه یک روز دیگه ست اهمیت نمی دم به کسانی که حرف زدن هاشون عصبی ام می کنه ، نگاه هاشون معذبم می کنه و افکارشون دیوونه ام می کنه. امروز به چیزهای خوب خواهم پرداخت .   

 

چند روز پیش جمله ای را از نهج البلاغه خواندم که خیلی دوستش داشتم : 

 

«آنگاه که بر دشمنت دست یافتی، بخشیدن او را سپاس دست یافتن بر او ساز»   

 

وقتی که می بخشیم انگار در مقابلش یک دنیا چیزهای خوب به دست می یاریم . چطوره  امروز به مهربونی های آدم خوبا فکر کنیم؟     امروز به دوست داشتن دوست خوبا فکر می کنیم ؟ امروز به صمیمت ها و یک رنگی اونائی که خودشون و یک رنگیش برامون یه دنیا عزیزه همش فکر کنیم؟ 

  

امروز اون اس ام اسی که یکی از اعضای خانواده ام برام دو ماه پیش فرستاده که : عاشقتتتتتتتم رو می خوام هی بخونمش!  یادم بمونه که یک روز گفته عاشقمه و یادم نره که امروز هم عاشقمه حتی اگه اس ام اس نزده !  

 

امروز به جای اینکه به نبودن کسائی که خیلی دوستشون داریم فکر کنیم به خاطرات قشنگ زمان بودنشون فکر کنیم . یا به اونائی که الان هستند ...

  

امروز  حواستون باشه که اگه خوشحال باشید ممکنه یه هو یه چیزی از راه برسه برای خراب کردنش ... 

 

حالا کمی آرام‌تر صحبت کنید،

بادهای بی‌راهِ سایه‌نشین حسودند! 

 

نظرات 48 + ارسال نظر
بهارِآرزو سه‌شنبه 10 خرداد 1390 ساعت 10:32 http://www.bahar-e-arezoo.blogfa.com

سلام بانو .../

وای تا کسی نیومده می خوام اول بشم ...

خیلی دوستون دارم و می دونم اینجا هم خیلی ها دوستون دارن ...

حالا برم بخونم

سلام بهار تمام آرزوهای قشنگ

من هم دوستت دارم . دلم نمی خواد از پیشم بری. ای کاش نری

فریناز سه‌شنبه 10 خرداد 1390 ساعت 10:44

یهوووووووووووووووووووووو
من وارد می شوم

سلام پرنیان جونم که امروزتو اینقدر قشنگ توصیف کردی

آره قربونت فقط یه کم آروم تر داد و بیداد کن که این دنیای حسود نشنوه صدامونو

می گم خانومی امروزمنم یه کمی داد بی داد راه انداختم و خندیدم!

حالا می گم دو تاییش باهم نشه یه صدای بزرگو...

اما عیب نداره مهم اینه که
امروز
یه روز
دیگه ست


و من واقعا امروزمو دوست دارم
این خنده ای که یکی دو روزه روی لبم موندگار شده رو دوست دارم
و این آرامشمو
فعلا که دوستش دارم
شاد باشی عزیزم


عاشق این وارد شدنتم!

این آرامش امروزت رو من هم دوست دارم و لبخند خوشگل روی لبهات رو خیلی دوستش دارم ... نگهش دار همینطوری .

بهارِآرزو سه‌شنبه 10 خرداد 1390 ساعت 10:56 http://www.bahar-e-arezoo.blogfa.com

من هیچ وقت از ژیشتون نمیرم تازه میخوام پارسا رو هم بیارم اینجا

وای خیلی احساس خوبی پیدا کردم ...

می دونی همه اینها اتفاقی نیستن ها من همین الان آهنگ منصور رو داشتم گوش می دادم ...زندگی چیست ...عشق و دلدادگی ....وقتی با یاری پس چی کم داری ...

کلی باهاش همیشه حال می کنم چون تو زندگیم یارای خیلی خوبی دارم

که شما از هون ها هستین

و حالا کمی آرامتر میگم که حسودها چشممون نزنن

مررررسی عزیزم .

چقدر خوبه که احساس خوبی داری . امروز صبح یکی از دوستان توی فیس بو ک یه آهنگ برام share کرده بود از قمیشی که می گفت روزهام رو خط می زنم ... حتما شنیدیش چون می دونم قمیشی رو خیلی دوست داری . و گوش کردن این آهنگ امروز صبح می دونم اتفاقی نبود .

دوستت دارم ... می دونم که می دونی.

مهرباران سه‌شنبه 10 خرداد 1390 ساعت 11:24 http://darya73.blogfa.com

امروز یک روز زیباست....
حتی اگر همه دنیا حسودی کنند...
امروز یک روز زیباست... چون می خواهیم زیبا باشد و دلنشین...

امروز یه روز قشنگ خواهیم ساخت .
حتی اگه بادهای بی راه سایه نشین حسودی کنند.

یک زن سه‌شنبه 10 خرداد 1390 ساعت 11:31

بگذار هرچه نمی خواهند بگوییم ،بگذار هرچه نمی خواهیم بگویند،وقتی باران ببارد،از دست چترها هم کاری ساخته نیست،ما اتفاقی هستیم که افتاده ایم
وقتی تو باشی و شاد باشی ما هم خوبیم.
گاهی وقتا فکر کردن به بعضیا ناخوداگاه آدم رو شاد می کنه. چقدر من دوست دارم این شادی و این بعضیا رو.
حالا این مدیر ما تا میایم یه کامنت بذاریم واسه ی تو. شونصد بار باید بیاد بالا سرم و بره.

من هم دوست دارم این شادی ها و این بعضی ها رو

می کشمش این رئیست رو !

اما امروز نه

آذرخش سه‌شنبه 10 خرداد 1390 ساعت 11:45 http://azymusic.persianblog.ir/

سلام پرنیان عزیز
حال شما؟
خوبی؟
امیدوارم این حال خوش رو همیشه داشته باشی و همه روزهات خوب و خوش و شاد باشه و حسودها روزت رو خراب نکنند
امروز عنوان نوشته ات رو چند بار خوندم تا مثل اوندفعه اشتباه برداشت نکنم
خوش باشی و خوش بگذره

سلام آذرخش عزیز

مرسی . شما چطورید؟ امیدوارم خوب خوب باشید.

والا این اشتباه شما رو دوستان دیگه هم کرده بودند.
اما کار خوبی کردی عنوان رو دقت کردی بیشتر ... گاهی عنوان یک مطلب ، می تونه تمام حرف یک مطلب طولانی باشه.

ممنونم . من هم امروز برات یه روز خیلی خوبی رو آرزو می کنم.

یک زن سه‌شنبه 10 خرداد 1390 ساعت 11:50

وای پرنیان جون من انقدر یواشکی نوشتم نمی دونم چی نوشتم واست. الانم منتظر بودم تایید کنی ببینم یه وقت چرت وپرت ننوشته باشم .
منم این بعضیا رو خیلی خیلی دوست دارم.آخی مدیرمون رفته راحت بنویسم.

آخی ! رفتش

چرت و پرت کدومه ؟!! به این قشنگی ...

فتح باب سه‌شنبه 10 خرداد 1390 ساعت 12:01

سلام و درود فراوان بر پرنیان عزیز. امروز خیلی به این مطلبت نیاز داشتم. کمی آرامم کرد .کلام مولا نیز حرف ندارد.سپاس.

سلام دوست عزیز

خوشحالم که آرومتر شدین ! یه سایتی هست توی فیس بوک من عضوش شدم عنوان بامزه ای داره و هر مطلبی که می نویسه آخر مطلبش همین عنوان رو می یاره .

اسم سایتش هست : گورباباش!
البته ببخشید حرف قشنگی نیست و عذر می خوام از بکار بردن این جمله. اما بامزه است که دلخوری هاش رو می نویسه و آخر دلخوری هاش همیشه این جمله ی کوتاه رو بکار می بره ... نمی دونم چرا یهو ناخوآگاه یاد اون سایته افتادم. شاید دلیلی داشت‌!!!

می شه شما هم امروز یه کم فراموش کنید بعضی چیزها رو ؟؟؟؟؟

سایه سه‌شنبه 10 خرداد 1390 ساعت 13:05 http://shadowplay.blogsky.com/

یه بار خوندم ! ولی از بس ذوق کردم اومدم بگم عاشقتتتتتتم ! بعد برم چند بار دیگه بخونم ...

مرسی مرسی مرسی

آخی عزیززززززم .... مرسی
نگفتم امروز روز خوبیه ؟! بفرما!

عزیززززززززززی

منا سه‌شنبه 10 خرداد 1390 ساعت 13:18 http://mosaferkocholo.niniweblog.com/

سلام پرنیان جان
اینروزا یه نگرانیهایی تو زندگیم هست یه اتفاقی که باید می افتاد و خوب می بود اما هنوز نافتاده یه اتفاقی که نباید می افتاد و بدبود اما افتاد بخاطر همین ذهنم خیلی آشفته است و نمیتونم روی چیزی تمرکز کنم حتی نی نی ! و حتی راجع بهش با کسی حرف بزنم
با خوندن نوشته هات و دیدن عکس آروم و قشنگی که بالا گذاشتی چند لحظه ای از نگرانیهام دور شدم و به داشته ای خوبم و لحظه های قشنگ زندگیم فکر کردم و یه نفس عمیییییق کشیدم
مرسی که احساسات خوبت را برای ما می نویسی و این حس خوب را از طریق نوشته هات به ما منتقل میکنی

سلام مامان خوشگل

همیشه زندگی مطابق با میل ما پیش نمی ره . همیشه باید منتظر غیر منتظره ها باشیم ... گاهی خوبن گاهی خوب نیستن. هر غیر منتظره ی بد که نباید باعث شکستن و داغونی ما بشه.
توی این روزهائی که ممکنه دیگه تجربه اش نکنی فقط به چیزهای خوب فکر کن. دیگه تو مسئولی... مسئول موجودی که خودت خواستی بیاد توی این دنیا پس شرایط آرام رو باید از همون لحظه ی اول براش مهیا کنی. اینها کمک می کنه موجود آرام و صبوری رو وارد این دنیای پرتنش و سخت کنی .

من دیروز یه کم به هم ریخته بودم . اما یاد گرفتم زود خودم رو جمع و جور کنم. موندن توی تلخی ها یعنی وارد دنیای افسردگی شدن.

منا سه‌شنبه 10 خرداد 1390 ساعت 13:20

راستی منم یه عکس اون مدلی میخوام !چیکار کنم!الان ویارانه گرفتم هی میام عکسه را میبینم هی هوس میکنم
ببین اگه بچم گل گلی بشه تقصیر این عکسس ها!

یادمه که یه روزی از خوزستان که بر میگشتیم از استان چهارمحال و بختیاری گذشتیم منظره هائی اونجا دیدم که بی نظیر بود. وقتی داشتی در مورد این عکس صحبت می کردی یاد اون مناظر افتادم .
امیدوارم یه عکس خوشگل بگیری و البته ........ برای من هم ای میلش کنی

پرنیان دل آرام سه‌شنبه 10 خرداد 1390 ساعت 14:24

حالا کمی آرام‌تر صحبت کنید،

بادهای بی‌راهِ سایه‌نشین حسودند!


دقیقا هر روزی که تصمیم می گیری یه روز دیگه رو شروع کنی و یا خوشحال باشی و به هیچ چی اعتنا نکنی
یه هو هرچی که دلت نمی خواد برات پیش میاد
خیلی وقتا هم بوده که از یه نفر یا یه موقعیتی ناراحتی و داری تو ذهنت فکر می کنی الان باید اینجوری بشه من اینجوری بگم ...
اما برخلاف تصورت اتفاقاتی می افته که اصلن انتظارشو نداشتی و می بینی هنوز دنیا داره بهت لبخند می زنه
واسه خاطر همینم باید نموند
باید تو لحظه های غصه و عصبانیت و دلتنگی نموند
نباید بهشون بچسبی
بزار ازت کنده بشن
اونوقت می بینی هنوز آدمایی اطرافت هستن که براشون مهمی و طاقت غصه و ناراحتی تو ندارن
هیچ امیدی شیرین تر از این نیست که به خاطر دل اونا هم که شده به روی زندگی لبخند بزنی

آفرین پرنیان جون خیلی عالی بود. به شرط اینکه در حد حرف نباشه عملش کنیم.

ستاره سه‌شنبه 10 خرداد 1390 ساعت 17:57 http://ghame-man.blogfa.com

بخشش خیلی قشنگه
نهجالبلغه فوق العاده اس
درس زندگیه
امروز میشه خوشحال بود حتی وقتی تنهایی هجوم میاره
میشه وقتی غم میاد یه الا بذکرالله تطمئنالقلوب بگی و بیخیال بازهم خوشحال باشی

مرسی ستاره جون . لطف کردی

آفتاب سه‌شنبه 10 خرداد 1390 ساعت 18:02 http://aftab54.blogfa.com/

سلام پرنیان من .
همین دوست داشتنهاست که زیباست .. عشق ورزیدن ها .. یکرنگی .. خوش قلبی ... خوش فکری .. خوش زبانی ها زیباست .
مهم اینه که در مسیر زندگی مون چقدر از این تابلوها نصب کنیم و بعد از ما کسانی که همین مسیر رو طی می کنند آثار خوبی و مهر رو ببینند .
گاهی وقتها که کسی رو می بخشیم روحمون صیقل پیدا می کنه و آرامش و حس خوبی داریم ...مهمتر از اون زمانی که در محضر پروردگارمون شرمنده رفتارهای ناپسند مون نشیم .

سلام آفتاب عزیزم
از کامنت خوبت ممنونم . درسته خیلی قشنگ گفتی.

مریم سه‌شنبه 10 خرداد 1390 ساعت 21:50 http://www.2377.blogfa.com

آری آغاز دوست داشتن است
گر چه پایان راه ناپیداست
من به پایان دگر نیندیشم
که همین دوست داشتن زیباست !
فروغ !

سلام !
پیشنهادت را قبول می کنم !

امشب از آسمان دیده ی تو
روی شعرم ستاره می بارد ...

سلام

مبارکه !

باران سه‌شنبه 10 خرداد 1390 ساعت 23:44

...

وقتی که می بخشیم ...

سلاملیکم !

رسیدن به خیر

یک زن چهارشنبه 11 خرداد 1390 ساعت 08:16

سلام مهربونم صبح بخیر. امیدوارم هرروزت مثل دیروز باشه. هنوز نرفته دلم برای تو و اینجا تنگ شده.

سلام عزیزم . مررررررسی
از رفتن نگو ... که نسبت به این کلمه آلرژی دارم کلا !

پرنیان دل آرام چهارشنبه 11 خرداد 1390 ساعت 08:59

سلام
اومدم یه روز خوب و قشنگ و با فتح باغ پرنیان شروع کنم
اگر اینا می دونستن فتح این همه خوبی و مهربونی چقدر شیرینه
هیچ وقت برای فتح یه تیکه زمین به جنگ نمی رفتن
همیشه هات عاشقونه پرنیان خوب من

سلام نازنینم
قربونت برم عزیزم ... خیلی دوستت دارم

فرید چهارشنبه 11 خرداد 1390 ساعت 09:32 http://fsemsarha.blogfa.com

سلام
این حس نو تان، همواره باقی....
شعری از قیصر بزرگوار به خاطرم رسید....
"پیشینیان با ما
در کار این دنیا چه گفتند؟
گفتند : باید سوخت
گفتند : باید ساخت
گفتیم : باید سوخت،
اما نه با دنیا
که دنیا را !
گفتیم : باید ساخت
اما نه با دنیا
که دنیا را !!"

من امیدی را در خود بارور ساخته ام
تار و پودش را با عشق پردخته ام
مثل تابیدن مهری در دل
مثل جوشیدن شعری از جان
مثل بالیدن عطری در گل ... جریان خواهم یافت .

سلام فرید عزیز
... وگرنه زندگی خود همچین چنگی به دل نمی زند. به قول قیصر عزیز : باید ساخت . باید سوخت ...

هر چه بیشتر می گذره من بیشتر دلبسته ی قیصر امین پور می شم . و هر بار بیشتر روح بزرگش رو کشف می کنم .

ممنونم برای این شعر بی نظیر .

رها چهارشنبه 11 خرداد 1390 ساعت 09:32

سلام عزیزم دوست داشتنها زیباست و دنیای ما قشنگ میکند امروز یک روز دیگریست پس غتیمت میشماریم و زندگی میکنیم و فریاد میزنیم که دوستتان داریم ...

سلام رها جان
هر روز که از راه می رسد انگار که یک ورق ناخوانده ی زندگی ماست که باز می شود و چه زیباست اگر اولین سطر آن با دوست داشتنها آغاز گردد.

ممنونم عزیزم

غریبه چهارشنبه 11 خرداد 1390 ساعت 10:17

مروز به جای اینکه به نبودن کسائی که خیلی دوستشون داریم فکر کنیم به خاطرات قشنگ زمان بودنشون فکر کنیم . یا به اونائی که الان هستند ... این که خیلی خوب بود . در مورد بقیه هم باید عرض کنم که یه کتاب دانلود کردم به اسم بی شعور نوشته خاویر کرمنت و ترجمه محمود فرجامی طنز اما عجیب به دل میشینه پیشنهاد می کنم دانلود نموده و مطالعه کنید .

سلام
ممنون از پیشنهاد خوبت . از کجا می تونم دانلودش کنم ؟

وانیا چهارشنبه 11 خرداد 1390 ساعت 11:21 http://BFHVANIYA.BLOGSKY.COM

سلام
عجب حسهای قشنگی
تابحال بهشون فکر نکردم
متنو میخوندم فکر میکردم میتونم جاییه اون عکس باشم جای اون زن...
ممنون از این همه انرژی مثبت

سلام
حتما می تونی باشی . امیدوارم فرصتهای زیادی برات پیش بیاد که بتونی این لحظات زیبا رو بارها تجربه کنی.

من هم ممنونم

فتح باب چهارشنبه 11 خرداد 1390 ساعت 11:43

سلام. خیلی خیلی ازت راهنمایی های بجاتون ممنونم.متاسفانه مدتیه نمیتونم برم توی فیس بوک.فیلترشده

سلام
فیس بوک که چند ساله ف ی ل ت ر شده. باید با ف ی ل ت ر شکن بازش کنید حتما.
باز می شه حتما .

و خواهش می کنم. برداشت خودم بود در کل . امیدوارم درست گفته باشم.

فرخ چهارشنبه 11 خرداد 1390 ساعت 14:30 http://chakhan-2.blogsky.com

.... و من همیشه از بادها متنفرم .
بادهای گرم یا سرد ... فرقی ندارد !
اغلب همه چیز را به هم میریزند

بادهای بی راه سایه نشین ...
می فهمم.

ویس چهارشنبه 11 خرداد 1390 ساعت 14:48

ای خدا این وصل را هجران مکن

سر خوشان عشق را نالان مکن

دوست دارم همیشه وصل باشی به ناب ترین لحظه های حیات.آنجا که جز خوشی و نشئه های وصال ،چیزی نیست،غم و فراق نیست،بیماری و دلتنگی نیست.دوست دارم وصل باشی به سرچشمه زندگی،که جز عشق نیست.بهترین روزها و حال ها از آن تو باد.

می شود آیا ؟
مرسی برای آرزوهای قشنگت عزیز دلم .

آفتاب چهارشنبه 11 خرداد 1390 ساعت 14:57 http://aftab54.blogfa.com/

به مهربونی های آدم خوبا فکر کنیم؟ امروز به دوست داشتن دوست خوبا فکر می کنیم ؟

دارم فکر می کنم ... دوست خوبا ... از اینجا شروع می کنم .

قربونت برم عزیزم .
به نظر من از خودت شروع کن

باران چهارشنبه 11 خرداد 1390 ساعت 18:48

سلامممم!
میگم من خیلی بی معرفتما!!!

سلامممم
جدی ؟؟؟؟ ولی من اصلا این تصور رو ندارم . شما خیلی هم بامعرفتید و هم با مرام و همیشه مهربون
احیانا سرتون شلوغه این روزها

کوروش چهارشنبه 11 خرداد 1390 ساعت 23:25 http://korosh7042.blogsky.com/

سلام پرنیان عزیز

ممنونم همه ی شما دوستانم هستم که
اینهمه به من لطف دارید و
اینگونه مهربانانه مرا به مهمانی اینهمه سخن زیبا و پر احساس
دعوت می کنید

سلام کوروش عزیز
من هم ممنونم برای مهربانی های شما . امیدوارم همیشه پرتوان و پرانگیزه نوشتن خود را ادامه دهید و دوستان خود را بهره مند کنید.

کوروش چهارشنبه 11 خرداد 1390 ساعت 23:39 http://korosh7042.blogsky.com/

پرنیان عزیز
دیشب این مطلب زیبایت را خواندم.
جائی بودم و نمی توانستم کامنت بگذارم
و امشب هم
شرمسارم که بگویم آرمشم را باز نگرداند.
بخصوص که امشب بد جوری تو حال و هوای فرخ عزیز هستم
از نهج البلاغه گفتی عزیز
کاش من هم چاهی میداشتم تا هر چه فریاد دارم
سر دهم
خیلی تلاش کردم نقاب خوشحالی بر صورت بزنم. واگر این دیو حاکم هر از گاهی خودی نشان داد .ولی مهار سکوت لجام گونه کشیدم.
گفتی گفته است بر دشمنت دست یافتی . ولی وقتی که دشمنی که در ون است همچون حفار معادن گرم کار است
ببخش عزیز
شادیت را ارزومندم


امیدوارم آرامش هر چه زودتر به خانه دلتان برگرده. می دونم! گاهی وقتها اینجوری می شه ...

به هرحال ممنونم و آرزوی شادی براتون می کنم

پرنیان - دل آرام پنج‌شنبه 12 خرداد 1390 ساعت 00:02

یک قصّه از حکایت عشقم بخوان ،قبول؟

اسمت اگر نبود کنارم نمان ، قبول؟

هر روز زیر گوش محل قصّه میشوی

من هم کلاغ کوچک* هر داستان ،قبول؟

باشد درست، من که حسودی نمیکنم

عاشق شوند کلٍّ زنان جهان قبول!!!

یک ذرّه عشق را به جهانی نمیدهم

امّا برای چشم شما، رایگان، قبول!

من هیچ حاجتی که بجز تو نداشتم

اینبار را ، بلند، بگو: نذرتان قبول!


ساجده جبارپور

هر چی شعر قشنگه توی دنیام
تقدیم به قلب مهربونتون
قبول!؟

قبول_ قبول !

عزیزم تو همیشه هم کامنتهات سورپرایز هستند برای من هم اس ام اس هات.
یه وقتهائی می رسن که با حال و هوای من حسابی جور در می یاد. و گاهی تعجب می کنم خودم. همشون خیلی قشنگن و این نشون می ده که روح تو چقدر لطیفه. خیلی دوستت دارم نازنین خوشگلم.

باران پنج‌شنبه 12 خرداد 1390 ساعت 00:21

حق با شماست البته!
موافقم!

اصولا همیشه حق با خانم هاست !

خلیل پنج‌شنبه 12 خرداد 1390 ساعت 07:31 http://tarikhigam.blogsky.com

سلام

چشم، اما نمی گذارند!

می دونم!

غرقه در شکر واشک پنج‌شنبه 12 خرداد 1390 ساعت 10:44 http://sokhan-sokoot.blogfa.com

راهش هم همینه...
ساده انگاشتن دنیا...
چرا که او هم مارا دست کم گرفته است...
شوخی های خداییم با زمین!

همین!

این همین خیلی عالی بود.
ساده انگاشتن دنیا !

ممنون

آذرخش پنج‌شنبه 12 خرداد 1390 ساعت 11:33 http://azymusic.persianblog.ir/

سلام دوست عزیز
حال شما؟
خوبید؟
از هفته آینده پنجشنبه ها تعطیل میشیم
و دیگه ممکنه نتونم رسیدن پنجشنبه دوست داشتنی رو تبریک بگم (البته در روز پنجشنبه)
این پنجشنبه و پنجشنبه های آینده و هر روز هفته ات خوش باد
تعطیلات هم خوش بگذره

سلام آذرخش عزیز
باور می کنی پنج شنبه ها به یادت هستم؟
به این دلیل که می دونستم می یای اینجا.
تعطیلی پنج شنبه هات مبارک. امیدوارم بهت خوش بگذره توی خونه ویا هرجا که هستی. و ممنون که در این روز به یادم هستی مطمئنم اگه تعطیل هم باشی یادم می کنی .

حریر پنج‌شنبه 12 خرداد 1390 ساعت 11:40 http://harirestan.blogfa.com

سلام پرنیان عزیز
من هر وقت میام اینجا اگر اسپیکر روشن باشه موزیک وبلاگت باعث میشه هر چی تو ذهنم هست فراموش کنم
خیلی موزیکش قشنگه
دخترمم کلی با این موزیک حال می کنه تا میاد اینجا اول از همه وبلاگتو باز می کنه فکر کنم یکی از آهنگ های رضا صادقی باشه. درسته؟

سلام حریر جان
خوشحالم که آرومت می کنه. من همین جا باز هم از کسی که بهم هدیه داد این موزیک رو تشکر می کنم . بعد از اون هم یک موزیک دیگه بهم هدیه کرد ولی بهش گفتم : مررررررسی اما اینو عوضش نمی کنم چون هم خودم دوستش دارم هم دوستای عزیزم .

نمی دونم موزیک کدوم ترانه ست . می پرسم از ایشون واگه می دونستند بهت می گم.

دختر گلت رو از طرف من ببوس.

------------------------------
پرسیدم از ایشون . فرمودند : موزیک بی کلامیست از آلبومی از هومن راد که اگه اشتباه نکنند از آلبوم تنها در باران!

آبین بانو پنج‌شنبه 12 خرداد 1390 ساعت 12:19 http://www.sokhan-sokoot.blogfa.com

سپاس...

پرنیان دل آرام جمعه 13 خرداد 1390 ساعت 02:06

پرنیان شیرین من
این ایمیل شاید تکراری هم باشه
اما واقعن از خوندنش با دقت خیلی خیلی چیزایی که یادمون رفته رو یادآوری کرد
تقدیم به قلب مهربون شما و هم ونداتون

من باور دارم ...
که دعوا و جرّ و بحث دو نفر با هم به معنى این که آن‌ها همدیگر را دوست ندارند نیست.
و دعوا نکردن دو نفر با هم نیز به معنى این که آن‌ها همدیگر را دوست دارند نمى‌باشد.

من باور دارم ...
که هر چقدر دوستمان خوب و صمیمى باشد هر از گاهى باعث ناراحتى ما خواهد شد و ما باید بدین خاطر او را ببخشیم.

من باور دارم ...
که دوستى واقعى به رشد خود ادامه خواهد داد حتى در دورترین فاصله‌ها. عشق واقعى نیز همین طور است.

من باور دارم ...
که ما مى‌توانیم در یک لحظه کارى کنیم که براى تمام عمر قلب ما را به درد آورد.

من باور دارم ...
که زمان زیادى طول مى‌کشد تا من همان آدم بشوم که مى‌خواهم.

من باور دارم ...
که همیشه باید کسانى که صمیمانه دوستشان دارم را با کلمات و عبارات زیبا و دوستانه ترک گویم زیرا ممکن است آخرین بارى باشد که آن‌ها را مى‌بینم.

من باور دارم ...
که ما مسئول کارهایى هستیم که انجام مى‌دهیم، صرفنظر از این که چه احساسى داشته باشیم.

من باور دارم ...
که اگر من نگرش و طرز فکرم را کنترل نکنم،او مرا تحت کنترل خود درخواهد آورد.

من باور دارم ...
که قهرمان کسى است که کارى که باید انجام گیرد را در زمانى که باید انجام گیرد، انجام مى‌دهد، صرفنظر از پیامدهاى آن.

من باور دارم ...
که گاهى کسانى که انتظار داریم در مواقع پریشانى و درماندگى به ما ضربه بزنند، به کمک ما مى‌آیند و ما را نجات مى‌دهند.

من باور دارم ...
که گاهى هنگامى که عصبانى هستم حق دارم که عصبانى باشم امّا این به من این حق را نمى‌دهد که ظالم و بیرحم باشم.

من باور دارم ...
که بلوغ بیشتر به انواع تجربیاتى که داشته‌ایم و آنچه از آن‌ها آموخته‌ایم بستگى دارد تا به این که چند بار جشن تولد گرفته‌ایم.

من باور دارم ...
که همیشه کافى نیست که توسط دیگران بخشیده شویم، گاهى باید یاد بگیریم که خودمان هم خودمان را ببخشیم.

من باور دارم ...
که صرفنظر از این که چقدر دلمان شکسته باشد دنیا به خاطر غم و غصه ما از حرکت باز نخواهد ایستاد.

من باور دارم ...
که زمینه‌ها و شرایط خانوادگى و اجتماعى برآنچه که هستم تاثیرگذار بوده‌اند امّا من خودم مسئول آنچه که خواهم شد هستم.

من باور دارم ...
که نباید خیلى براى کشف یک راز کند و کاو کنم، زیرا ممکن است براى همیشه زندگى مرا تغییر دهد.

من باور دارم ...
که دو نفر ممکن است دقیقاً به یک چیز نگاه کنند و دو چیز کاملاً متفاوت را ببینند.

من باور دارم ...
که زندگى ما ممکن است ظرف تنها چند ساعت توسط کسانى که حتى آن‌ها را نمى‌شناسیم تغییر یابد.

من باور دارم ...
که گواهى‌نامه‌ها و تقدیرنامه‌هایى که بر روى دیوار نصب شده‌اند براى ما احترام و منزلت به ارمغان نخواهند آورد.

من باور دارم ...
که کسانى که بیشتر از همه دوستشان دارم خیلى زود از دستم گرفته خواهند شد.

من باور دارم ...
«شادترین مردم لزوماً کسى که بهترین چیزها را داردنیست
بلکه کسى است که از چیزهایى که دارد بهترین استفاده را مى‌کند.»


سلام پرنیان عزیزم
از یادآوری باورهای خوبمان ممنونم ازت. تا الان دوبار مرورش کردم .

مرسی عزیزم . امیدوارم خوب باشی همیشه همیشه .

حریر جمعه 13 خرداد 1390 ساعت 05:55 http://harirestan.blogfa.com

اتفاق و حوادث قابل پیش بینی نیستند
و خوشبختی آدما با یه جرقه به خاکستر تبدیل میشه
واقعا باید به این دلخوشی ها دل خوش کرد؟

نه اینا دلخوشی نیستند. اما اجتناب ناپذیره . کاریش نمی شه کرد.
امیدوارم برای هیچ کس هیچ روزی چنین اتفاقاتی نیافته. امیدوارم زندگی اونقدر سخت نشه که کمر آدمی زیر بارش بشکنه و دوباره بلند شدنش بسیار بسیار سخت باشه.
برای همه وتو آرزو می کنم هر روزت مملو از یادگیریها باشه بدون دردهای سخت و با خاطرات و لحظات شیرین و ماندگار و همینطور برای خودم هم از خداوند می خواهم من رو در مقابل آزمایشهای سخت قرار نده.

دانیال جمعه 13 خرداد 1390 ساعت 13:20 http://www.danyal.ir

اینگونه که میخوانمت گویا دلگیر و خسته ای ؟!

گاهی وقتها ... بله . مثل همه ی آدمای دیگه !

غریبه جمعه 13 خرداد 1390 ساعت 15:14 http://feelingofburn.persianblog.ir

http://assholism.blogfa.com/post-1.aspx

می خونمش . ممنون

عرفان سکوت جمعه 13 خرداد 1390 ساعت 20:01 http://www.tarighat-oshagh.blogfa.com

زیبا بود

ممنون

باران جمعه 13 خرداد 1390 ساعت 22:52

سلاملیکم!!!
میبینم که نیستین!!!
خوش بگذره..

سلااااام

ممنون

باران شنبه 14 خرداد 1390 ساعت 01:35

حالا که نیستین
بازم سلام!

چقدر خالیه جاتون ولی..

سلام ...
ممنونم دلمان برایتان تنگیده بود.

حریر شنبه 14 خرداد 1390 ساعت 11:46 http://harirestan.blogfa.com

سلام پرنیان عزیز
من فکر کنم این موزیک متن وبلاگت مربوط به یکی از ترانه های بهنام صفاریان باشه
می بینی چه گیری هستم من؟
وقتی به یه چیزی گیر می دم دست بردار نیستم
تعطیلات خوش بگذره

سلام حریر جان
راستش من نمی دونم . این خواننده های جدید رو خیلی نمی شناسم. این اطلاعات رو هم از دوست عزیزم که بهم این موزیک رو داده بودند سوال کرده بودم.
به هرحال ار توجهت ممنون. امیدوارم تعطیلات به تو هم خوش گذشته باشه عزیزم.

کوروش شنبه 14 خرداد 1390 ساعت 14:22 http://korosh7042.blogsky.com/

سلام کوروش عزیز
حال شما ؟

امیدوارم تعطیلات خوش گذشته باشه .

رها یکشنبه 15 خرداد 1390 ساعت 08:47

سلام عزیزم ممنون از مهربانیت و ممنون که وقت گذاشتی و برایم نوشتی برایت روزگاری خوش و شیرین ارزو میکنم ...

سلام رها جان
من هم ممنونم و متقابلا آرزو می کنم هرجای دنیا که هستی همیشه سرشار از عشق باشی و امید.

فریناز یکشنبه 15 خرداد 1390 ساعت 17:51

کاش منم میشد جدی نگیرمش
اما این روزا عجیب جدیه
عجیب پرنیان جون
بخوای آروم بگذری نمی شه!

واقعا همه حسرت بی پایان یه اتفاق ساده ایم اما چرا اینجا که میرسیم اینقدر دنیا واسمون جدی میشه؟

شاد چون خیلی شدیم
خیلی آدم شدیم

کاش بشه انسان بشیم
کاش بشه یه روز بگن دیگه دست از تلاش بردار
تلاشی که منشا اون یه خوردن سیب و یه تنبیه بوده
چه دل پری داشتم...ببخشید ....حس کردم اینجا راحتم

دلم میخواد گاهی این روزای اجباری تموم بشه و برم دنبال علایقم
واقعا زندگی کنم
زندگی با اون سبکی که دوست دارم
پرنیان جون ....

سلام فریناز عزیزم
یه آینده ی زیبا هنوز در پیش روی توست. نباید ناامید باشی . تازه اول راهی خیلی اتفاقات تازه و امیدبخش توی زندگیت خواهد افتاد.

امیدوار باش به فرداها و خستگی هات رو تحمل کن.
من وقتی به چند سال اخیرم نگاه می کنم گاهی بعضی از اتفاقات برام غیر قابل باورند. چیزهائی که هرگز تصورش رو هم نمی کردم برام پیش اومدند و گاهی راهم روتغییر دادند .
آرزوهای فرداهای خیلی خوب برات دارم .

احمد طالبی یکشنبه 5 تیر 1390 ساعت 22:52 http://ahmadtalebi11persianblog.com

سلام وبلاگ قشنگی داری موفق باشی گلم

ممنونم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد