فتح باغ

به چمنزار بیا به چمنزار بزرگ و صدایم کن از پشت نفسهای گل ابریشم ...

فتح باغ

به چمنزار بیا به چمنزار بزرگ و صدایم کن از پشت نفسهای گل ابریشم ...

دریا دریا مهربانیت را می خواهم ... برای درختان ، تا بهار بیاید!

 

 

دهانت را می بویند
مبادا گفته باشی دوستت دارم
دلت رو می پویند

مبادا شعله ای در آن نهان باشد
روزگار غریبی ست نازنین

روزگار غریبی ست ...

شاملو


اما من به تو می گویم به هر کسی که دوستش می داری بگو دوستت می دارم بگذار اگر دهانت را بوئیدند، بوی خوش دوستی مستشان کند.  و اگر دلت را پوئیدند، از گرمای عشق، انجماد وجودشان شاید کمی ذوب گردد.  

به هر که دوستش می داری بگو ... بگو بگذار آنانی که دوست داشتن برایشان عجیب است، و یا برزبان آوردن این جمله برایشان سنگین است کمی لطافتش را لمس کنند. بگذار دیگران هم یاد بگیرند که باید به تو بگویند: دوستت دارم 




«دریا دریا مهربانی ت را می خواهم، نه برای دست‌هام، نه برای موهام
نه برای تنم، برای درخت‌ها، 
تا بهار بیاید.

و تو فکر می‌کنی، زندگی چند بار اتفاق می‌افتد؟
و تو فکر می‌کنی، یک سیب چند بار می‌افتد، تا نیوتن به سیب گاز بزند
و بفهمد، چه شیرین می‌بود، اگر می‌توانستیم، به آسمان سقوط کنیم؟ چند بار؟ 

راستی! دریای دست‌هات ، آبی زمینی است؟
می‌دانی!  سیاه هم که باشد، روشنی زندگی من است.
و تو فکر می‌کنی، من چند بار، به دامن تو می‌افتم؟

من فکر می‌کنم، جاذبه‌ی تو از خاک نبوده، از آسمان بوده
از سیب نبوده، از دست‌‌هات بوده، از خنده‌هات، موهات، و نگاه برهنه‌ات
که بر تنم می‌ریخت...»
عباس معروفی
نظرات 51 + ارسال نظر
آفتاب پنج‌شنبه 8 اردیبهشت 1390 ساعت 08:29 http://aftab54.blogfa.com/

من اولم ؟!!..

سلام . بانوی نامبر وان

آفتاب پنج‌شنبه 8 اردیبهشت 1390 ساعت 08:36 http://aftab54.blogfa.com/

(((اما من به تو می گویم به هر کسی که دوستش می داری بگو دوستت می دارم )))


=

خودت گفتی به هر کس دوست داری بگو دوستش داری !


معلومه ...







پ


ر



ن







ی







ا
ن





وای مرسی !
انتظارش رو نداشتم الان. من هم دوستت دارم آفتاب عزیزم
اگرچه گاهی دوستان عزیز شیطنت می کنند و کامنت خصوصی می ذارن و می گن ...!

آفتاب پنج‌شنبه 8 اردیبهشت 1390 ساعت 08:53 http://aftab54.blogfa.com/

ٍٍٍٍٍeeeeeeee
اگه راست میگن بیان تو کامنت عمومی بذارن !!

قابل توجه بعضی ها!!!

آذرخش پنج‌شنبه 8 اردیبهشت 1390 ساعت 09:00 http://azymusic.persianblog.ir/

سلام پرنیان خانم
حال شما؟خوبید؟پنجشنبه عزیزتون بخیر
اولا من چون با Feed Reader کار می کنم هر کدوم از پست های شما رو بصورت لینک های مجزا می بینم.واسه همین کامنتم رو اشتباهی واسه نوشته قبلی گذاشتم. بعد دیدم که یه آپ جدید داشتین.البته خوب شد. چون هم اولین کامنت مال منه هم آخریش. اینم یه جور رکورده
دوما در مورد"دهانت را می بویند مبادا....":چند سال پیش فیلم FARGO رو میدیدم با دوبله فارسی. چون احتمال می دادم که داستان رو دستکاری کرده باشن زیرنویس انگلیسی اونو فعال کردم تا از روی زیر نویس اگه جایی رو تغییر دادن مشخص بشه. یه صحنه ای بود که زن و شوهر نشسته بودن صبحونه می خوردن. بعد که صبحونه تموم شد خانمه خواست بره سرکار. دیالوگ فارسی اون اینجوری بود:
شوهر: دسته کلیدت رو برداشتی؟
زن:آره برداشتم
حالا فکر می کنین دیالوگ اصلی چی بود؟؟
شوهر:I love you
زن: I love you
اونوقت بود که به معنی واقعی این جمله پی بردم

سوما که پنجشنبه و تعطیلات خوبی داشته باشید
چهارما خدا نگهدارتون
پنجما موفق و شاد و سلامت باشی

سلامی مجدد
آذرخش عزیز یعنی منفجر شدم از خنده از این خاطره ای که تعریف کردی.
من خودم زیر نویس توی فیلمی آمریکائی خوندم که نوشته بود «یا ابوالفضل! »
اولا که مرسی دوما که خیلی لطف کردی سوما و چهارما و .... همیشه همیشه شاد باشی و سلامت و لبریز از امید.

یک زن پنج‌شنبه 8 اردیبهشت 1390 ساعت 09:08

پرنیان عزیزم سلام و صبح پنجشنبه ی خوبی داشته باشی.
دوستت دارم خیلی زیاد.[:S004:]

سلام عزیز دلم
من هم دوستت دارم ... الانه که کامنت خصوصی ها سرازیر بشن!

یک زن پنج‌شنبه 8 اردیبهشت 1390 ساعت 09:19

خوب پرنیان جون خودتون گفتید به هرکی که دوست دارید بگیددوستش دارید. خوب این بنده خداها هم حق دارند مگه میشه وارد این باغ شدو پرنیان مهربون رو دوست نداشت.
همین یکبار رو بهشون حق بدید که ابراز احساسات کنند.البته با کامنت عمومی.

به همه این حق رو میدم که به هر کسی که دوستش دارن هزاران بار بگن که دوستش دارند. و این حق رو همیشه به خودم هم میدم.

خیلی نازنینی تو ...

آذرخش پنج‌شنبه 8 اردیبهشت 1390 ساعت 10:10 http://azymusic.persianblog.ir/

بازم سلام
خوبی؟
اشتباه شد و توی پست قبلی نفر اول نشدم.در عوض نفر آخر شدم. اول از آخر. اینم خوبه
زیرنویس ها با اصطلاحات فارسی زیاد دیدم. حتی توی دوبله های قبل از انقلاب واسه فیلم های وسترن(خصوصا جان وین) و کمدی زیاد از اینجور اصطلاحات استفاده می کنن. ولی یه همچین جمله ای رو سانسور کنن و بجاش اون جمله مسخره رو بزارن دیگه شاهکاره
کارتونی هست به اسم Wall-E دیدین؟یکی از شخصیت هاش یه روباته که شخصیتی پسرونه داره. این روباته عاشق یه روباته دیگه که شخصیت و صداش دخترونه هست میشه.حالا چیزی که توی تلویزیون نشون داد این بود که صدای هر دو روبات پسرونه بود. واسه اینکه ماجرای عشقی این دو روبات رو ماس مالی کنه. عشق واسه روبات ها هم حرامه
چون زیاد فیلم میبینم به این موارد زیاد برخورد کردم. واسه همین فیلم های دوبله رو دیگه واسه خودم تحریم کردم
خوش باشید

سلام
مطمئنم که آخر نشدی . جزو نفرات اولی ...
نمی تونم بفهمم چه تفکری پشت این قضیه هست که این اتفاق می افته؟! یعنی که آدمها اصلا نباید همدیگه رو دوست داشته باشن یا اینکه اگه دوست دارن باید دهنشون رو مهر و موم کنند و قباحت داره اگه بهم بگن . نمی فهمم! حتی بچه ها یاد نمی گیرن که به بزرگترهاشون و یا خواهر و برادرهاشون ابراز علاقه کنند و همیشه انگار باید احساساتشون توی پوشش قرار بگیره و دائما سانسورش کنند. کارتن پت و مت یادته ؟ تهیه کننده و چند نفر دیگه رو به خاطر این کارتن و موضوع داستان که خیلی خیلی مضحک بود کله پا کردند! سه سال پیش بود فکر میکنم.
متاسفم که از دید عده ای خندیدن گناهه ... دوست داشتن گناهه ... ابراز دوست داشتن گناهه ... رنگهای شاد پوشیدن هم قباحت داره ....
ای کاش یک نفر بود منو در این زمینه ، به یک شکل منطقی توجیه می کرد.
یعنی آدمها اینقدر ضعیف النفس هستند که با بودن این چیزها به انحرافات اخلاقی کشیده می شن؟ اگه اینجوریه که بهتره برن خودشون رو درمان کنند چون احتمالا به شدت بیمارند.

آذرخش پنج‌شنبه 8 اردیبهشت 1390 ساعت 11:43 http://azymusic.persianblog.ir/

موضوع اینه که اصلا تفکری پشت این قضیه نیست. مطمئن باش که توجیحت می کنن. اما نه منطقی. خودت نگاه کن. مسئله ای رو واست به بهترین نحو توجیح می کنن.شما هم اجبارا قانع میشی.بعد متضاد همون مسئله رو هم توجیح می کنن.انقدر خوب که خودتم لذت میبری. لازم به ذکر مثال نیست. مطمئنا زیاد پیدا می کنی.
آقا اصلا چرا نشستی پنجشنبه به این خوبی پشت کامپیوتر و اعصاب خودت رو خراب می کنی. کامپیوتر رو خاموش کن و برو حالشو ببر. حداقل یه فیلم خوب نیگاه کن
آخر هفته بهت خوش بگذره

آذرخش عزیز دقیقا" همین کار رو کردم ... رفتم یک پنج شنبه ی بسیار خوبی رو از بین تمام این روزها دزدیدم با دوستای خوبم البته.
جای همه ی دوستان خالی

ایرج میرزا پنج‌شنبه 8 اردیبهشت 1390 ساعت 12:35

سلام بر پرنیان عزیز

پست قشنگت منو به وجد آورد . راستش یه بار توی خیابون به یه دختر خوشگل گفتم خانم خانم دوست دارم . اونم با کیفش زد تو سرم گفت گمشوووو . منم دیگه به کسی نگفتم دوسش دارم .
حالا گذشته از شوخی....
دسته کلیدت رو برداشتی؟؟؟

خووووووووب معلومه! ببخشید؟! توی خیابون به یه خانومی که تا حالا ندیدیش نه تو رو میشناسه نه تو اونو میشناسی نه مناسبتی هست بینتون ، گفتی دوستت دارم اونوقت میخوای ازت تشکر هم بکنه ؟! باور کن باز هم شانس آوردی بعضی از خانم ها شوخی بردار نیستنا! دیگه از این ریسک ها نکن.

راستی سلام

دسته کلید رو دیگه نفهمیدم ...منظور از دسته کلید رو متوجه نشدم!

محمد دلاوری پنج‌شنبه 8 اردیبهشت 1390 ساعت 15:00

سلام

سلامی ... شاید به زیبائی و عطر شکوفه های بهارنارنج در فصل اردیبهشت

ایرج میرزا پنج‌شنبه 8 اردیبهشت 1390 ساعت 17:32

واقعا که

از آذرخش بپرس بهت میگه یعنی چی...

از بس همش فیلم دوبله نشده دیدی دیگه با زیرنویس دوزاریت نمیوفته

آره برداشتم ! تقصیر من نبود ... تقصیر شماست که اشتباه دوبله می کنی!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 اردیبهشت 1390 ساعت 18:05

سلام پرنیان جون
خوشحالم که روز خوبی رو با دوستات گذروندی.
انقدر با کامنت ایرج میرزا خندیدم که نگو. خب دیگه آذرخش کارآقایون رو راحت کرد.
خلاصه که دست کلیدت رو برداشتی؟ نه اون بمونه برای آقایون. دوستت دارم عزیزم.

سلام
اسمت رو یادت رفت! اما من میدونم این کامنت رو یه خانونم خوشگل گذاشته
مرسی عزیزم خیلی جات خالی بود . دسته کلیدم رو همیشه برمیدارم چون اگه برندارم صددرصد پشت در ساعتها خواهم ماند!!!
ایرج میرزا رو اینجوری شیطون نبینید ایشون خیلی مهربونند و از دوستای خوب من.
ممنونم برای تمام محبتهات

سهراب پنج‌شنبه 8 اردیبهشت 1390 ساعت 18:16 http://vaghtikenisti.persianblog.ir

با اجازتون لینکتون کردم

باعث افتخاره برای من.

محمد پنج‌شنبه 8 اردیبهشت 1390 ساعت 19:17 http://mohamed.blogsky.com

پرنیان خانم مهربون و عزیز سلام

هیچ میدونی چقدر برام ارزشمندی!میدونی وقتی بی چشمداشت میای و اونقد قشنگ و با احساس و منطقی کمکم میکنی چقققدر برام عزیزی!من بلللند میگم که مثل خواهر بزرگم دوستت دارم.دووووووووووووستت دارم و امیدوارم زندگیت پر باشه از بوی دوست داشتن و محبت.)

ازت ممنونم بابت بودنت و حرفایی که هممییشه دوسشون دارم.

سلام محمد عزیز
مررررررررررررررسی ... نمی دونم چی باید بگم!!!
امیدوارم همیشه همیشه شاد باشی و سلامت و اگر هم هر ازگاهی توی زندگی چیزی باعث رنجشت می شه اونقدر ناچیز باشه که ساعتی بعد فراموشش کنی.
خیلی خیلی لطف داری و .... من راستش کم آوردم!

یک زن پنج‌شنبه 8 اردیبهشت 1390 ساعت 19:38

وای پرنیان جون انقدر خندم گرفته بود که یادم رفت اسمم رو هم بنویسم.

متوجه شدم کامنت مال تو بود عزیزم .

ویس جمعه 9 اردیبهشت 1390 ساعت 02:03

سلام .چه انتخاب خوبی کردی.ما آدما هزار تا حرف نامربوط و مربوط در روز می زنیم.اما هیچگاه نمی دانیم ویا توجه نمی کنیم که اگر بگوییم دوستت دارم،ویا بگوییم دست پر مهرت را از شانه های من بر ندار که سخت نیازمند آنم و یا بگوییم دوستت دارم،دوستم داشته باش،یخ بی مهری ها آب می شود.و محبت انسان ها مثل رودی در دل هم جاری می شود.پس:دوستت دارم،دوستم داشته باش

دوستت دارم ... دوستم داشته باش

کوروش جمعه 9 اردیبهشت 1390 ساعت 02:39 http://korosh7042.blogsky.com


میخانه اگر بود دلی خسته نمی بود
ابروی گره کرده ، لب بسته نمی بود

فی البداهه




چه فی البداهه قشنگی ... مرسی

رها جمعه 9 اردیبهشت 1390 ساعت 09:10

سلام عزیزم ....دوست داشتن زیباست ..باشه چشم الان میرم و به کسی که دوستش دارم میگم ...و اما....
تو را هم دوست دارم ...

سلام رها جان
خواهش می کنم. امیدوارم همیشه سرشار از عشق باشی و دوستی
منم هم دوستت دارم مرسی

شقایق جمعه 9 اردیبهشت 1390 ساعت 10:16

سلام پرنیان جون. اخ جون. جمعه ست و دیروز پنج شنبه بود روز مورد علاقه ت که اینو نوشتی.آرره. بی خیال دنیا و ما قی ها. این نوشته پایین از اقای معروفی چقدر زیباست .. اون جا که می گه : نه برای موهایم نه برای تنم و ... ، یه جورایی به نظرم تفسیرش اینه که شاعر دقیقا دریا دریا مهربانی می خواد برای همه ی اینها :)) خیلی نوشته زیباییه. به این موسیقی بلاگت هم می خوره .. وای من عاشق این کلمه هام : خنده موهات نگاه برهنه تنم جاذبه خاک آسمان دریا آبی زمینی دامن تو مهربانی درخت ها بهار فکر می کنی ... همشون واژه هایی لطیف که دل می برند .. انگار بشینی و این کلمه ها مثل نوازش بریزند رو سر آدم :))

خیلی خوشحالم که دوست داشتی . این شعر آقای معروفی رو خیلی دوست دارم سرشار از دوست داشتنی عمیق و آسمانیه به نظر من.
ممنونم ازت. هر جا هستی زندگیت سرشار از دریا دریا عشق باشه .

سهراب جمعه 9 اردیبهشت 1390 ساعت 14:20 http://vaghtikenisti.persianblog.ir

درسته مگه ما چند بار قراره زندگی کنیم و . . .

و این یک بار زندگی چقدر مگه طول خواهد کشید؟ گاهی مثل یک چشم بر هم زدن ...

ممنون

فرخ جمعه 9 اردیبهشت 1390 ساعت 14:34

همیشه به دوستیهایی که در آن آشنایی حضوری و ملاقاتی نیست ُ ایمان دارم .. مثل ارادتی که به حسین ابن علی داریم و جالب است که هیچگاه او را ندیده ایم ... من نیز طعم دوست داشتن آدمهایی را که فقط روحشان را در نت دیده ام ُ چشیده ام.
اقرار میکنم که شما را و بسیاری دیگر را که با نوشته هایتان مرا
به عوالم زیبایی بردید ُ دوست میدارم . به کامنت خصوصی نیازی نیست ... اینجا میگویم که دوستت دارم و برای همه ی معاشرتهای محبت آمیزت ممنونم!

سلام فرخ عزیز
خیلی لطف کردید . از محبت شما بسیار سپاسگزارم . امیدوارم لحظه لحظه های زندگیتان سرشار از عشق باشد و امید

مهرباران جمعه 9 اردیبهشت 1390 ساعت 15:54

سلام...
نوشته ی زیبایی ست مثل همیشه... بکر و نوآوری خاصی در نوشته های شماست...
خیلی وقته البته ما این دوست داشتن گفتنها رو گذاشتیم کنار... ببخشیدا... ولی شما بگید...:)
در پناه حق

سلام
ممنونم شما لطف دارید.
چشم ... حتما" . ولی آخه چرا گذاشتین کنار؟!

پرنیان .دل آرام جمعه 9 اردیبهشت 1390 ساعت 19:39 http://www.with-parnian.blogfa.com

دوست داشتن رو باید فرررررررررررررررررررریاد زد

شاید هر کسی خوشش نیاد
اما این وسط حداقل یه نفر هم در پاسخت دوست داشتن شو فریاد بزنه
برای شیرینی لحظه های آدم کافیه

آخی ! خوشم اومد از این همه انرژی ...

فصل خیس حیات جمعه 9 اردیبهشت 1390 ساعت 21:52

(:

سلام

قندک شنبه 10 اردیبهشت 1390 ساعت 08:17 http://ghandakmirza.blogfa.com

سلام عزیز همیشه عاشق.باورم نمی شد روزم را به این قشنگی با این پیام و شعر زیبا و بهتر از همه این تصویر زیباتر شروع کنم. عالی بود خیلی عالی. دست مریزاد.
در دلم بود که بی دوست نباشم هرگز...سپاس

سلام جناب قندک عزیز
خوشحالم که احساس خوبی دارید . خیلی لطف دارید ... ممنونم
روز آرام و دلنشینی را آغاز کرده باشید.

آذرخش شنبه 10 اردیبهشت 1390 ساعت 10:39 http://azymusic.persianblog.ir/

سلام پرنیان خانم
حال شما؟خوش گذشته آخر هفته؟
خوشحالم که شنیدم پنجشنبه خوبی داشتی
ظاهرا "برداشتن دسته کلید" یه جمله مستعار شده که میتونه کاربردهای خوبی واسه خجالتی ها داشته باشه. گرچه هیچ چیز جای جمله اصلی اونو نمیگیره
یه آهنگ جدید گذاشتم. وقت کردین سری بزنین خوشحال میشم
روزهای خوبی داشته باشی

سلام آذرخش عزیز
ممنونم . خوب بود خدا رو شکر.
این برداشتن دسته کلید برام جالب بود! یه چیز جدید یاد گرفتم برای سر به سر گذاشتن بعضی ها!!! مرسی

حتما می یام . قرار بود جمعه ی فرهاد رو بذاری ... می یام ببینم چیه .
لطف کردی خیلی ززززززززیاد

آذرخش شنبه 10 اردیبهشت 1390 ساعت 11:31 http://azymusic.persianblog.ir/

سلام پرنیان خانم
ممنونم که سر زدین
آهنگ جمعه فرهاد رو آخرای این ماه میذارم.از توضیحاتی که بعدا میدم متوجه میشین چرا.
در مورد آهنگ کلاغها. بچه بودم این آهنگه رو شنیدم. اون وقتها بلد نبودم با دکمه های ضبطمون کار کنم و بدونم کدوم دکمه پخشه، کدوم نوارو عقب میبره و... اومدم با خودکار روی دکمه هاشو خط خطی کردم که یادم بمونه و بتونم این آهنگ کلاغهارو مرتب گوش بدم و احتیاجی نباشه که از مامانم کمک بگیرم. هنوز اون ضبطه رو داریم و هنوز جای خط خطی روش باقی مونده
خوش باشید

سلام
آخییییییی ! چه خاطره ی بامزه ای . تجسم کردم یه پسر بچه ی شیطون رو که تو عالم بچه گی خودش چه ابتکار قشنگی بکار برده واسه ی گوش کردن موزیک مورد علاقه اش....
و کلی خندیدم به این تجسمش.
یاد اون روزها افتادم که وقتی می خواستیم یک موزیک رو از روی کاست ضبط کنیم دو تا ضبط رو می ذاشتیم نزدیک همدیگه یکی پخش می کرد یکی ضبط می کرد . امکانات اون روزها در این حد بود دیگه ...
ما دخترها بچه تر که بودیم یادمه تمام آهنگهای گوگوش رو حفظ بودیم هرجائی هم که می رفتیم مهمونی یا مهمون می اومد من رو می ذاشتند روی یک میز و می گفتند این شعرها رو واسه ی بقیه بخون ... واقعا که ... الان خنده ام می گیره از تجسم اون صحنه ها . بعدش هم که به سن تین ایجری رسیدم دیگه تو تو تب و تاب اولد سانگ و آهنگهای فیلم گریس- جان تراولتا و ... که هنوز هم این موزیک ها رو خیلی دوست دارم.
مرسی ... باعث شدی یه عالمه خاطره زنده بشه برام

آذرخش شنبه 10 اردیبهشت 1390 ساعت 13:00 http://azymusic.persianblog.ir/

آره یادش بخیر اون روش ضبط کردن. گاهی فکر میکنم زمانه چقدر تغییر کرده. حالا یه کلیک می کنی و آهنگ مورد علاقه ات رو کپی می کنی بدون افت کیفیت. اما اون زمان چه مکافاتی برای تکثیر آهنگها نمی کشیدیم. کسی سرو صدا نکنه... فاصله میکروفن از باند چقدر باشه....ولوم صدا رو چقدر باز کنی....آخرش هم کلی به قول معروف "هوا" داشت. بعد هم ضبط های دوکاسته اومد. یادمه با اینکه بهترین روش ضبط بود نوار ضبط شده رو با نوار اصلی مقایسه می کردم و چون گوشم نسبتا حساس بود بازم میدیدم که مثل نوار اصلی نیست. پیدا کردن نوار خوب هم که بماند
خداییش چقدر الان کارها راحت تر شده. هر آهنگی رو خواستی فورا میشه از اینترنت دانلود کرد... بگذریم
آخی چه دختر شیرین زبونی بودی. هنوزم آواز می خونی؟
از آهنگ های مورد علاقه زمان تین ایجریت معلوم میشه که همسن هستیم

نوارها هم که اگه دستگاه خراب بود پیچیده می شد دور چرخهای ضبط و پاره می شد و باید با ظرافت خاص چسب می زدیم. حالا با یه ام پی تری یا ام پی فور کوچولو می تونی دو سه هزار تا آهنگ رو با خودت این طرف اون طرف ببری .

الان اگر هم بخونم زیر لب معمولا یه آهنگ آرومه فقط واسه ی خودم!
توی پروفایلم سنم رو نوشتم آذرخش عزیز.

کوروش شنبه 10 اردیبهشت 1390 ساعت 13:49 http://korosh7042.blogsky.com

آنگاه که با دستانت واژه عشق را به قلبم نوشتی سواد نداشتم اما به دستانت اعتماد داشتم ، حالا سواد دارم اما دیگر به چشمان خود اعتماد ندارم

چه خوشگل بود!
ای بابا پس چیکار کنه اون بنده ی خدا تا شما باور کنید و بخونید و بالاخره اعتماد کنید؟!!! (شوخی کردم)
مرسی کوروش عزیز

فرزان شنبه 10 اردیبهشت 1390 ساعت 15:41 http://filmvama.blogfa.com/

درود
خوشا بحال گیاهان که عاشق نورند...

و دست منبسط نور روی شانه ی آنهاست ....

سلام

مریم شنبه 10 اردیبهشت 1390 ساعت 19:39 http://www.2377.blogfa.com

سعی می کنم یادم نرود !
سلام !

سلام

nima شنبه 10 اردیبهشت 1390 ساعت 22:46 http://nimafatehi.blogsky.com

کلفتی کلمات،ظرافت رویاهاست.طراوت اندیشه ها.....

مثل همیشه قشنگ بود. مرسی

یک زن یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 ساعت 08:40

سلام عزیزم صبحت بخیر روز خوبی داشته باشی.

سلام .
ممنونم . امیدوارم تو هم روز بسیار خوبی داشته باشی.
لطف کردی عزیزم

بهارِآرزو یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 ساعت 09:09 http://www.bahar-e-arezoo.blogfa.com

سلام بانو ...

دریا دریا مهربانیت را می خواهم ...

خیلی خیلی قشنگ بود ...

دوستتون داریم هم من هم پارسا

سلام
خیلی خیلی ممنونم .
من هم دوستت دارم هم خودت هم پارسای عزیزم رو.

قندک یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 ساعت 11:23 http://ghandakmirza.blogfa.com

سلام و درود و عرض ارادت مجدد. بابا این داداش کوروش ما عجب قریحه و ذوق فی البداهه گویی خوبی داره ها؟ اصلا ای والله داره به جان خودم.
میخانه اگر بود دلی خسته نمی بود
ابروی گره کرده ، لب بسته نمی بود

سلام جناب قندک عزیز
بله همینطوره ... موافقم با شما.
قابل توجه کوروش عزیز

آفتاب یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 ساعت 14:34 http://aftab54.blogfa.com/

سلام پرنیان من
روز بــــــــــخــــــــیــــــــــــــــــــــــــر ...

سلام آفتاب من
عصر باد و بارانتیت به خیر ... چه هوای معرکه ایه بیرون

آفتاب یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 ساعت 15:29 http://aftab54.blogfa.com/

آره عزیزم خیلی معرکه ست این هوای بارونی و رعد و برق !!!!

عاشقشم ... صدای هوهوی باد لای پنجره ها را دوست دارم. دوست دارم باد منو با خودش ببره ...

آفتاب یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 ساعت 15:43 http://aftab54.blogfa.com/

من دوست دارم باد بوزه و بیارتت اینجا !!
چه شود پرنیان جان !

مرسی ... مسیر را بلده آیا ؟؟؟؟؟؟ گمم نکنه

آفتاب یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 ساعت 15:51 http://aftab54.blogfa.com/

به باد بگین بوزه اونجا
ما تو بال در میاریم میایم تو آسمون به همراهی و استقبال ..
مشکلی نیست .. مگه من می ذارم گم بشی ؟!
منتظرم .

باورت می شه دلم می خواد یه کم گم بشم؟!!

آفتاب یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 ساعت 15:57 http://aftab54.blogfa.com/

اولا هر جا که بری من پیدات میکنم
دوما اگه خیلی دوست داری بیا با هم قایم موشک بازی کنیم ...
کلی کیف می کنیم ..
یادته ؟
سیب بیا
گلابی نیا .

سیب ... آره همون سیبی که نیوتن ندونست!
من این بازی سیب و گلابی رو راستش بلد نیستم! تا حالا بازی نکردم!

آفتاب یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 ساعت 16:03 http://aftab54.blogfa.com/

عیبی نداره ..به یاد کودکی بازی می کنیم ..
اینترنتی بازی رو شروع کنیم ؟

آره ... موافقم از جدی بودن زندگی یه کم خسته ام ... خوبه بازی سیب و گلابی !

محبوبه یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 ساعت 16:18

سلام عزیزم چطوری؟ من اولین باری که میام توی وبت خیلی ناز می نویسی. منم مثه تو رویایی هستم واسه همین عاشقه نوشته هات شدم . مرسی واسه حرفات که خیلی معنی دارن. بوس

سلام محبوبه عزیز
خیلی خوش آمدی . راستش خیلی هم رویائی نیستم . اما دوست دارم باشم! گاهی خیلی بهتر از اینه که دائما توی واقعیت زندگی کنیم.
مرسی عزیزم

محبوبه یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 ساعت 16:29

قربونت عزیز دلم.
آره راست میگی بعضی وقتا لازمه یکم بریم توی رویا.
این اولین وبلاگیه که حرفای منو میگه خیلی خوشم اومد.

مرسی ... همیشه اینجا رو دوست داشته باشی و هیچوقت خسته ات نکنه.

احسان یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 ساعت 17:42 http://www bognourdan.blogfa.com

شاعر سال های دور هم چنین گفته
« ای مهربان من ،
من دوست دارمت ،
چون سبزه های دشت
چون برگ سبز رنگ درختان نارون
معیارهای تازه ی زیبایی ،
با قامت بلند تو سنجیده می شود.
زیبایی عجیب تو ، معیار تازه ای ست،
با غربت غریب فراوانش ....»

و همین شاعر گفته:
ای مهربانتر از من با من
در دستهای تو
آیا کدام رمز بشارت نهفته بود؟
کز من دریغ کردی
تنها توئی
مثل زلال قطره باران صبحدم
مثل نسیم سرد سحر
مثل سحر آب
آواز مهربانی تو با من
در کوچه باغهای محبت
مثل شکوفه های سپید سیب
ایثار سادگیست
افسوس
آیا چه کسی تو را
از مهربان شدن با من مایوس می کند.

سهراب یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 ساعت 18:05 http://vaghtikenisti.persianblog.ir

راستش من از روز اولی که به پیشنهاد روانشناسم بلاگ مینویسم خیلی بهتر شدم اینم مدیون شما دوستانم .
تصمیم گرفتم می خوام برم سر کار از 3 شنبه ایشالله

خیلی خوشحالم. چه خبر خوبی ...
خوشحال شدم ...

شبنم... دوشنبه 12 اردیبهشت 1390 ساعت 00:11 http://shabnambahar.blogfa.com

عالی بود پری جان...ولی من دیگه نمیخوام بگم دوستش دارم...کلمه ای سنگین بود که بهای سنگینی بابتش دادم...

سلام شبنم جان
کلا دوست داشتن بها داره . بهاش هم سنگینه. فرقی نمی کنه اون آدم بفهمه یا نفهمه تو بالاخره باید بهای هر دوست داشتنی رو بدی.
این قانون دوست داشتنه.
مرسی عزیزم

شقایق دوشنبه 12 اردیبهشت 1390 ساعت 05:50

دست‌هات مال من؟
با دست‌های من بنویس
با دست‌های من غذا بخور
با دست‌های من موهات را مرتب کن
با دست‌های من به زندگی فرمان بده
فقط دست‌هات را
از تنم بر ندار!
وای پرنیان این نویسنده چه کرده ..... زیباااا.

خیلی قشنگه این متنی که نوشتی . مرسی

نرگس دوشنبه 12 اردیبهشت 1390 ساعت 10:08 http://w-infinite.blogsky.com/

چه زیباست و چه حس قشنگی رو منتقل میکنه

مرسی نرگس عزیز .

قندک دوشنبه 12 اردیبهشت 1390 ساعت 10:45 http://ghandakmirza.blogfa.com

سلام و درود.روزهای بهاریتان خوش

سلام جناب قندک عزیز
خیلی لطف کردید. روز بسیار بسیار خوبی باشه براتون امروز

باران پنج‌شنبه 15 اردیبهشت 1390 ساعت 13:05

..

پدر سیب بسوزد

که در آمد پدرم!

.
.

سلام بر پرنیان!
سلام بر پنجشنبه ی خوب!
چه عکس و نوشته ی زیبایی!!!
چسبـــــــــــــــــــــــــــــــــــیـــــــد...

ما هم گاهی خودمون راحت می کنیما! هر چی تقصیر می ندازیم سر این سیب بی گناه!

ممنونم ... نوش جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد