فتح باغ

به چمنزار بیا به چمنزار بزرگ و صدایم کن از پشت نفسهای گل ابریشم ...

فتح باغ

به چمنزار بیا به چمنزار بزرگ و صدایم کن از پشت نفسهای گل ابریشم ...

خرگوش زیبای من ... (ما)!

  

 

 

ورود سیاره زحل به برج میزان ظاهر شما را به نظر مسن تر می نمایاند . با کمی اضطراب و دلشوره، از کارهای دشواری که ممکن است در پیش داشته باشید. نگران نباشید، با نظم و تفکر و  بدون شتابزدگی و با کمک نزدیکان موفق خواهید شد .  

باید از غوره های ترش ترسها، ترسهای بی دلیل ، حلواهای شیرین بسازید ...... 

 

متن بالا طالع من است (طالع یک تیرماهی)!   نمی دانم طالع بینی کجا و چی ... . طالع بینی هر چه که باشد برای من فقط یک سرگرمیست و هرگز نمی تواند تاثیری بر تصمیم گیری ها و نگرانی هایم داشته باشد. فقط به عنوان یک فان به آن نگاه می کنم.  

امسال سال خرگوش است. همکاری دیروز داخل آسانسور بی مقدمه از من سوال کرد میدانید امسال سال خرگوش است؟ و بعد پرسید می دانید خرگوش نماد چیست ؟ گفتم نمی دانم ولی هر چه باشد من به فال نیک می گیرمش.  

مخصوصا که خرگوش من، یک خرگوش دلبر و با سلیقه است که مشخص است به ظاهر خودش خیلی اهمیت می دهد. برایش مهم است که خوشگل باشد و احتمالا از اینکه مورد توجه قرار گیرد بسیار مسرور خواهد شد.   

 

 

امروز چقدر قشنگ است. از پنجره بیرون سرشار از زندگیست . باران می بارد و مه آلود. ای کاش می شد رها شد در این آسمان و زمین ... 

 

هی فلانی زندگی شاید همین باشد 

یک فریب ساده و کوچک  

آن هم از دست عزیزی که تو دنیا را جز برای او  

و جز با او نمی خواهی  

من گمانم زندگی باید همین باشد ...  

 

نظرات 32 + ارسال نظر
آذرخش دوشنبه 23 اسفند 1389 ساعت 11:16 http://azymusic.persianblog.ir/

سلام پرنیان عزیز
خوبی؟
عجب خرگوشی داری.امسال هم که سالشه. پس معلومه که حسابی بخت باتو یاره
نمی دونم چرا نمیشه نظر خصوصی واست گذاشت. حرف خصوصی ندارم که بزنم. فقط اگه میشد خصوصی نوشت می گفتم که عکس وبلاگت باز نمیشه(شاید اشکال از نت ما باشه) و اینکه در قسمت اول شعر فکر کنم بجای شادی ، شاید باشه.هی فلانی زندگی شاید همین باشد...
خوش و شاد باشی

سلام آذرخش عزیز
کامنت خصوصی در قسمت تماس با من . بالای صفحه سمت راست

در مورد باز نشدن عکس فکر می کنم اشکال از نت منطقه ی شما باشه.

مرسی از تذکرت!‌ اشتباه تایپی بود درستش کردم .
این خرگوش رو هدیه می کنم به همه ی دوستان خوب وبلاگیم که خرگوش اونا هم امثال خوشگل باشه و دلربا! و همچنین به شما ...

فرخ دوشنبه 23 اسفند 1389 ساعت 11:35 http://chakhan-2.blogsky.com

سلام چه جالب ؟!! من هم در تیر ماه به دنیا آمده ام . . در سال ببر ... متولدین تیر معمولا عجیب اند . زود به خشم میایند و زود میشکنند و زود دل میبندند و زود به گریه میایند ...
بله پرنیان عزیز ما فریب خورده ایم .. فریبی زیبا و دوست داشتنی و خواستنی ... امروز دلتنگ باغی هستم که در زمستان نشسته و سکوت کرده و به موسیقی آواز کلاغها گوش میدهد ...
دلم نمیخواهد زمستان عزیز برود ... کاش میماند باز هم ...
دلم گرفته و بهار نمیخواهم ... سکوت مرا از شوق آن فریب بیشتر آکنده میکند .

سلام
طالع بینی شما هم که درست بود یه جورائی !
ای کاش همیشه فریب بخوریم ...
حقیقت تا بوده تلخ بوده.
همانطور که دلبسته ی زمستان شدید حتما به فصل جدید هم دل خواهید بست .
وقتی که دل خوش باشد چه فرق می کند بهار باشد یا زمستان یا پائیز یا تابستان ... تمامش تازگیست و زندگی

VIP دوشنبه 23 اسفند 1389 ساعت 11:46

سلام
خوبی؟
هی فلانی زندگی شاید همین باشد

یک فریب ساده و کوچک

آن هم از دست عزیزی که تو دنیا را جز برای او

و جز با او نمی خواهی

من گمانم زندگی باید همین باشد ...
خدا کنه سال خوبی باشه.
ممنون که سر میزنی.

سلام
... یک فریب ساده و کوچک !

خدا کنه ... خدا کنه سال خوبی باشه. همین الان از ته دلم خواستم .
مرسی لطف کردی

کوروش دوشنبه 23 اسفند 1389 ساعت 11:56 http://korosh7042.blogsky.com/

دسلام بر پرنیان عزیز

در افسانه ها که از باورها ی ملل مختلف نشئات گرفته
داریم که مرغی تخم طلا گذاشته و موشی که باعث پاره گی بند یک اسیر شده
ولی از خرگوش محدود داریم و گاه در زندگی بی نقش
بویژه در زندگی ما ایرانیان

در قصه های کشور برمه خرگوش به صورت یک قهرمان باهوش و چابک ظاهر می شود که با زیرکی از دام ها می گریزد و با شیرین کاری های خود موجب سرگرمی می شود . همین نقش را موش در افسانه های چینی بازی می کند ، با این تفاوت که او جانوری است که از ابلیس نشان دارد و بنابراین ، شیرین کاری هایش نیز شیطانی و آزاردهنده است .

نقش مار و اژدها نیز چنین است
من تا خواندن پست تو عزیز نمیدانستم چه سالی را در پیش داریم ولی هرچه باشد
قمر در عقرب نیست
اگرچه بیشتر این نوع را باید شاعرانه دانست
البته از نوع رمل و اصطرلاب و..
شاعر می گوید
عقرب زلف کجت با قمر قرینه
تا قمر در عقربه کارما چنینه
حال آیا تقسیم و تعیین چنین وضعی و ایجاد صور فلکی و ..در سرنوشت ما
مثل آموزش پرنده برای برداشتن کاغذی به عنوان فال است نمیدانم

ولی امید دارم که سال با حال و بی قال
و پر از شادی برایت باشد

سلام
الهی شکر که قمر درعقرب نیست!
اما وقتی دقیق نگاه می کنیم افسانه های کهن خالی از فلسفه نبودند.
از اطلاعاتی که دادید ممنونم .
من هم برای همه ی دوستانم و همچنین شما آرزو می کنم امسال سالی متفاوت باشد با سالهای گذشته . متفاوتی خوب!

یک زن دوشنبه 23 اسفند 1389 ساعت 13:24

وایــــــــــــــی چقدر خرگوشت ملوسه.
چقدر قسمت آخر پستت تو این حال وهوام بهم چسبید. ممنون که هستی. امیدوارم سال خوبی باشه. برات بهترینها رو تو سال جدید می خوام.

مرسی عزیزم
من هم برات یه عالمه چیزهای خوب آرزو می کنم.

ز- حسین زاده دوشنبه 23 اسفند 1389 ساعت 14:13 http://autism-ac.blogfa.com/

سلام .کافی است که زندگی را زیبا ببینی . دلت از کینه و کدورت به دور و مملو از مهر و محبت مخلوقات خدا باشد .

سلام جناب آقای حسین زاده
گاهی وقتها همه ی اینها هست ، یعنی سعی می شود که باشد . اما این مخلوقات خدا گاهی سنگ می اندازند!

صریخ دوشنبه 23 اسفند 1389 ساعت 15:11 http://www.razesarikh.blogfa.com

سلام. زندگی به گمانک ساختن باشد
یا به خاطر یک درد سوختن باشد
چه می توان نامید : زندگی، زندگی است
زندگی شاید همانی است که همین خرگوش برایش تلاش می کند .....

سلام دوست عزیز
زندگی تعابیر زیادی دارد! گاهی هم همین است که شما گفتید: ساختن ... با امید و انگیزه ساختن و البته زندگی درد دارد. دوست داشتنش درد دارد ، دوست نداشتنش هم درد دارد.
و باز زندگی تلاش برای رسیدن به زیبائیهاست. مثل این خرگوش!
ممنونم از حضورتان

میله بدون پرچم دوشنبه 23 اسفند 1389 ساعت 15:18

سلام
چه خوب ...حسودیم شد البته حسودی مثبت

سلام
معمولا حسودی مثبت رو می گن «غبطه».
به چی غبطه می خورید به طالع من ؟! یا به خرگوش جذابم؟! یا به یک فریب ساده ؟!!

آفتاب دوشنبه 23 اسفند 1389 ساعت 17:31 http://aftab54.blogfa.com/



یک روز یه آقا خرگوشه

رسید به یه بچه موشه موشه


موشه دوید تو سوراخ

خرگوشه گفت : آخ


وایسا، وایسا، کارت دارم

من خرگوش بی آزارم


بیا از سوراخت بیرون

نمی خوای مهمون


یواش موشه اومد بیرون

یه نگاهی کرد به مهمون



دید که گوشاش درازه

دهنش بازه، بازه


شاید می خواد بخوردم

یا با خودش ببردم


پس می رم پیش مامانم

آنجا می مونم


مادر موشه عاقل بود

زنی با هوش و کامل بود


یه نگاهی کرد به مهمون

گفت ای بچه جون!


این خرگوشه

خیلی خوب و مهربونه


پس برو پیشش سلام کن

بیارش خونه

سلام ..
من با این غوره ترش ها سعی کردم با نوشتن شعر کودکانه حلوای شیرینی برای خودم آماده کنم !


آخی ... چه شعری !!!
منو برد توی دنیای پاک بچه ها!
شیرین کام باشی همیشه

آفتاب دوشنبه 23 اسفند 1389 ساعت 18:14 http://aftab54.blogfa.com/

پرنیان جان بعدا میام مفصل می نویسم عزیزم

آفتاب دوشنبه 23 اسفند 1389 ساعت 20:18 http://aftab54.blogfa.com/

پرنیان عزیز
من هم عقیده شما را دارم ..
فال به عنوان سرگرمیست اما بجز یک فال !
اونهم هدیه حافظ ..من خیلی قبول دارمش البته در جای خودش ..
من تا کف دستت را نبینم فالت نمی گم !
....
امروز برف میومد ! با شدت فراوان !!

من با حافظ زندگی کرده ام ... روزهای زیادی!
عاشقانه دوستش دارم و یکی از آرزوهایم این است که یک بار خوابش را ببینم.

اینجا هم حسابی بارید ... اما من باران را بیشتر دوست دارم.

ویس سه‌شنبه 24 اسفند 1389 ساعت 01:17 http://lahzehayenab.blogsky.com

سلام.خرگوشت خیلی قشنگه.امدوارم سال آینده مثل خرگوش هی بپری به سوی هر آنچه دوست داری.و ایام واقعا به کامت باشه.خوش و سر حال باشی.دوست گلم.

سلام
کدومشون؟ اون پائینی همون آقا رسوله دیگه! که متاسفانه فوت کرد.

مرسی چه آرزوی خوبی. من هم عین همین آرزو رو واست دارم. بپری و نگهش داری تا همیشه.

الهام تفرشی سه‌شنبه 24 اسفند 1389 ساعت 01:38 http://elitata86.blogfa.com

آدم ذوق میکنه میبینه اینجوری سرزنده می نویسی

سلام پرنیان عزیز

رها شدن در باران هم لطفی داره ها . اما به شرطی که سرد نباشه !!

عکسهات که باز نشد .. اما منم یه خرگوش داشتم که خیلی دوستش داشتم . دیدم معذبه توی قفس .. بردمش یه جا آزادش کردم!
اما برعکسِ ِ خرگوش ِ تو اصن با سلیقه نبود.. خیلی هم .......... !

سلام الهام عزیز
مرسی .
موافقم باهات . من هم تحمل سرما رو ندارم به هیچ وجه
دیشب عکسها کلا باز نمی شد . امیدوارم مشکل حل شده باشه .

الهام تفرشی سه‌شنبه 24 اسفند 1389 ساعت 13:23 http://elitata86.blogfa.com

بعععععععععععععله !

رویت نمودیم خرگوش ِ بلای شمارا !

چقده نازه

از محبت شما تشکر می کنه !

شبنم سه‌شنبه 24 اسفند 1389 ساعت 15:40 http://shabnambahar.blogfa.com

برخـــیز که می‌رود زمــســـتـــان بگـــــشای در ســـــــرای بستان
نارنـــج و بنــــفشـــه بر طــبق نه مــنـــــقــل بگـــــذار در شبستان
ویـــن پرده بگوی تا به یــک بار زحـمـــت بــــبرد ز پـــیش ایوان
بـرخــیـــز کــه باد صبـح نـوروز در بــاغـچــه می‌کند گــــل افشان

درود بر شما...آغاز بهـــــــــــار فرخنده [گل]بوس
پری جان نمیدونستم متولد یک ماه هستیم جفتی...چطوری دختر تیر ماه..

مرسی عزیزم .
تیر ماهی ها معمولا آدمهای احساساتی هستند.
خوبه تعداد دوستای تیر ماهی داره آمارشون میره بالا.
اگر چه همه برام عزیزند.
شعر قشنگی بود برات یه دنیا آرزوهای خوب دارم . مخصوصا شادی ... امید و انگیزه در کنار سلامتی.

فریناز سه‌شنبه 24 اسفند 1389 ساعت 16:42 http://delhayebarany.blogsky.com

سلام پرنیان جون
شما تیری هستین؟
ولی من تو قلب زمستون به دنیا اومدم

بهترین دوستم تیرماهیه...
خداییش تیرماهیا عااااااااااالی ان

چه خرگوش نازی دارین
با حیوانا میونه خوبی ندارم ولی این خیللی ناز بود

دوستش داشتم...

بله هر چیزی رو باید به فال نیک گرفت

کلامتون پر مهر بود

سلام فریناز جون
مرسی که تیر ماهی ها به نظرت عالی اومدند. خوشحالم
(قابل توجه دوستان تیر ماهی)

اون خرگوش پائینی متاسفانه از دنیا رفت! راحت شد از دست این اشرف مخلوقات!
مرسی عزیزم

نرگس سه‌شنبه 24 اسفند 1389 ساعت 18:11 http://w-infinite.blogsky.com/

من گمانم زندگی باید همین باشد ...

و من خودم را گول میزنم که زندگی همین است

باید باور کرد! راه دیگه ای نیست!

اقدس خانوم سه‌شنبه 24 اسفند 1389 ساعت 18:46 http://aghdaskhanoom.blogsky.com/

سلام ... اومدم تا سال جدید رو از الان بهت تبریک بگم ... من دسترسی به نت ندارم و یه مدت از نوشته های دوستان عقب موندم ...به هر حال ببخشید

سلام
اقدس خانوم جان
والا من هم از دیروز نتم قطع بود و دچار نویز های .... شده بود.
مرسی . امیدوارم روزهای خوشی در پیش رو داشته باشی.

دانیال سه‌شنبه 24 اسفند 1389 ساعت 19:55 http://www.danyal.ir

پیش از آنکه یک پست باشد ، تجلی یک احساس را خواندم

ممنونم دانیال عزیز

آفتاب سه‌شنبه 24 اسفند 1389 ساعت 21:27 http://aftab54.blogfa.com/

پرنیان جان کی میای از چهارشنبه سوری ؟!

سوختن تمام غصه هات تو آتش چهارشنبه سوری آرزوی قلبی منه ..

ای وای ... اگر بدونی!!! توی ترافیک وحشتناک تهران ساعتها گیر کرده بودم.
ممنونم عزیزم ای کاش سال 90 یک سال متفاوتی باشه با تمام این سالهای اخیر (یک سال خوب- خوب) . متقابلا" همین آرزو رو برات دارم

احسان سه‌شنبه 24 اسفند 1389 ساعت 21:30 http://http:www bojnourdan blogfa. com

سلام؛ پذیرفتن آن چه که در طالع بینی می آید ، دلمشغولی عده ای شده که عموما با رویاهای خودزندگی می کنند.
اما حس گرفتن با آن ؛ برای بسیاری به انگیزه ای جهت زیستن می ماند.و برخی طالع بینی را فقط می خوانند. سال خرگوش به شما وبرای خرگوشتون مبارک باشه.

سلام
و بدتر اینکه معتاد می شن به این کار. من کسی رو می شناسم که هفته ای یک بار باید بره پیش فال گیر!!! وحشتناکه ...
مرسی احسان عزیز .

فرید سه‌شنبه 24 اسفند 1389 ساعت 23:38

سلام
... یک فریب ساده...
از اویی که گولش را خوردیم اول بار...
بقول قیصر عزیز
" نه گندم، نه سیب، آدم فریب نام تو را خورد..."
یاحق

سلام
ممنونم قشنگ بود.

رها چهارشنبه 25 اسفند 1389 ساعت 07:47

سلام عزیزم روزگار بشادی ...

سلام رها جان ممنونم

ز- حسین زاده چهارشنبه 25 اسفند 1389 ساعت 09:32 http://autism-ac.blogfa.com/

سلام . از همین امروز سعی کن برای خرگوش زیبای سال ۹۰ نامی نیکو انتخاب کنی .( بر اساس اهداف و آرمانهایی که داری ). بیایید قبل از آنکه در مورد رفتار ما تصمیم بگیرند ُ خودمان رفتار و کردار خود را تعیین کرده و سرنوشت خود را به دست گیریم .

سلام
یه وقتهائی اصلا یادمون میره که باید آرمانهائی هم داشته باشیم.
از یادآوریتون ممنونم.

مهرباران چهارشنبه 25 اسفند 1389 ساعت 11:59

به به.... سال خرگوش... خوش به حال اونهایی که زبل اند و باهوش...:)
نوشته ای پر از امید و انرژی... پیشاپیش در آغاز سال نو...
سپاس...

ممنونم از محبت شما.
سال نو شما هم خیلی مبارک

باران چهارشنبه 25 اسفند 1389 ساعت 12:23

دعا میکنم
در سال ۹۰
۹۰ سال به عمرتون اضافه بشه!
۹۰ تا خرگوش دور و برتون جست و خیز کنن!
۹۰ میلیون بار در ثانیه بخندین..
دعا میکنم
همیشه شادی باشه و سلامتی و امید

سلام
من برگشتما!

من الان باید بابت این دعاهای شما بشینم زار زار گریه کنم. .

ضمنا سرگیجه نگیرید

فریناز چهارشنبه 25 اسفند 1389 ساعت 15:57 http://delhayebarany.blogsky.com

سلام
شماهم دارین خونه می تکونین؟
آخه نیستین خانومی

الان 4 روز و 16 ساعت و 30 دقه دیگه مونده تا بمب سال تحویل بترکه

سلام فریناز جان
اینترنت من دچار سونامی شده بود. ساعتها در ترافیک گیر کرده بودم و ... مسائل دیگر!
ممنون که به یادم بودی
الان ۴ روز و ۱۶ ساعت و چند دقیقه مونده؟ اگه گفتی

میله بدون پرچم چهارشنبه 25 اسفند 1389 ساعت 23:50

سلام مجدد
به نگاه مثبت

سلام
مرسی

آذرخش پنج‌شنبه 26 اسفند 1389 ساعت 08:33 http://azymusic.persianblog.ir/

سلام پرنیان خانم
عیدت مبارک باشه
امیدوارم سال جدید سالی پر از سلامتی و شادی و روزهای خوش باشه و بهت خوش بگذره
عیدی هاتم مبارکت باشه
امروز هم که پنجشنبه دوست داشتنیت هست
خوش باشی

سلام آذرخش عزیز
ممنونم ازت . سال جدید برات سرشار از موفقیت باشه.
پنج شنبه ی خوبی داشته باشی

باران پنج‌شنبه 26 اسفند 1389 ساعت 12:02

نه!
سرگیجه نه!
میدونید که من عادت دارم به معلق زدن!!

راست می گید یاد اون عکس افتادم که نیاز به چرخش 180 درجه داشت!
به هر حال مراقب باشید.

ایرج چهارشنبه 3 فروردین 1390 ساعت 17:18

سلام

دیروز رفته بودم باللش . یعنی همون باغ وحش. انقدر خرگوشهای خوشگل بود کمپرس . یاد خرگوش تو افتادم . چند تا عکس اخشگ گرفتم که بهت نشون بدم.تو هم که رفتی قطب جنوب. بد

سلام جناب ایرج میرزا عزیز
الان این زبانی که شما صحبت می کنید مربوط به کدام منطقه ی دنیاست؟! باللش= باغ وحش ... یا اخشگ : ؟!
قطب جنوب هم رفته باشم باز هم هستم! شما می فرستادین عکس خرگوش خوشگلا رو.

ایرج جون چهارشنبه 3 فروردین 1390 ساعت 17:53

سلاااااام

وا
مگه تو قطب هم اینترنت هست؟؟؟؟؟؟؟
آخرالزمون شده والا
سفر خوش بگذره آبجیه مارکو پلو جان . جای ما رو هم خالی کن . فقط موندم عکسها رو چطور بفرستم
دست ما کوتاه و پری زیر آب
راستی برای اینکه نمونی سرکار بگم که من شما رو تو وبلاگ مرحومه پریزاد برکه نور دیدم . سر میزدم ولی کامنت نمیزاشتم . چون دوستت نداشتم
سفر خوش بزگره
این زبون زبون مخصوص خلهاست . یاد نگیری یه ووووقتاااا

باشه یاد نمی گیرم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد