فتح باغ

به چمنزار بیا به چمنزار بزرگ و صدایم کن از پشت نفسهای گل ابریشم ...

فتح باغ

به چمنزار بیا به چمنزار بزرگ و صدایم کن از پشت نفسهای گل ابریشم ...

جشنواره موسیقی فجر

 

 

 

من به سیبی خشنودم 

و به بوئیدن یک بوته ی بابونه 

من به یک آینه  

یک بستگی پاک قناعت دارم  

 

این روزها چقدر یافتن یک سوژه ی خوشحال کننده و ابراز یک احساس شیرین کار دشواری شده است !   

یا گم شده ایم در روزمرگی و یاغرق شده ایم در هر چیزی که رنگش چیزی تو مایه ی خاکستریست!  

و بالاخره یافتمش ...  

ارکستر سمفونیک تهران  

 خدا را شکر که هنوز روزنه هایی وجود دارد برای نفس کشیدن و جای خوشحالیست، اگر چه با دنیائی منت بر سرمان ، هنوز می شود لحظاتی دور شد از این زمین و زمان.  

دیشب ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهداد (شهرداد) روحانی دیدنی بود و شنیدنی .  

جای تمام کسانی که به موسیقی کلاسیک علاقه مندند خالی بود. البته تصور می کنم  اگر کسی هم زیاد به موسیقی کلاسیک علاقه ای نداشته باشد از هنرنمائی هنرمندان بزرگ این ارکستر لذت خواهد برد.  

اجرای این ارکستر، شامل کنسرتو پیانو اثر چایکفسکی - ارتوی اگمونت اثر بتهون - فیلینا لامدیا اثر سبسیونس - رقص محلی رومانیا اثر بارتوک و مارش اسلاو  از چایکفسکی بود. 

 

چشمانم را بستم و دقایقی خود را در آسمانها یافتم.  دیگر بیرون از تالار وحدت چیزی نداشت که نگرانش باشم یا بخواهد افکارم را مشغول خود کند.

  

پس از لحظه های دراز 
بر درخت خاکستری پنجره ام برگی رویید
و نسیم سبزی تار و پود خفته مرا لرزاند 
و هنوز من 
ریشه های تنم را در شنهای رویاها فرو نبرده بودم 
که به راه افتادم 
پس از لحظه های دراز 
سایه دستی روی وجودم افتاد 
و لرزش انگشتانش بیدارم کرد 
و هنوز من 
پرتو تنهای خودم را 
در ورطه تاریک درونم نیفکنده بودم 
که به راه افتادم 
پس از لحظه های دراز 
پرتو گرمی در مرداب یخ زده ساعت افتاد 
و لنگری آمد و رفتنش را در روحم ریخت 
و هنوز من 
در مرداب فراموشی نلغزیده بودم 
که به راه افتادم 
پس از لحظه های دراز 
یک لحظه گذشت 
برگی از درخت خاکستری پنجره ام فرو افتاد 
دستی سایه اش را از روی وجودم برچید
و لنگری در مرداب ساعت یخ بست 
و هنوز من چشمانم را نگشوده بودم 
که در خوابی دیگر لغزیدم 
 
   

 

پ ن : اگر تمایل داشتید موزیکی از آقای شهداد روحانی گوش کنید  Beauty of love  را کلیک کنید.

نظرات 44 + ارسال نظر
آفتاب چهارشنبه 4 اسفند 1389 ساعت 21:15 http://aftab54.blogfa.com/

سلام پرنیان من
کاش منم او نجا بودم تا با هم چشم هامون رو می بستیم !
من اگر اونجا بودم از آسمان که هیچی فراتراز آن را اگر می یافتم می رفتم!
متاسفانه به قدری این بلیط ها گران است که عده محدودی از اقشار می تونند از این کنسرت های زیبا استفاده کنند !
باور کن پرنیان جان اگر این موسیقی ها در ماه نه ۲ ماه یکبار به صورت عمومی برای مردم اجرا بشه تو رفتار و روحیه انسانها کمک بسزایی دارد ..انقدر هم مثل خروس جنگی به جان هم نمی افتند سر کوچکترین مسئله !!
موسیقی نقش خیلی عمیقی دارد..
برای من که اینطور ه .
ممنون برای این پست بسیار دل انگیزت عزیزم
بوی بهار را با خودت آوردی

سلام آفتاب عزیزم
بله متاسفانه قیمت بلیط برای یک خانواده ی متوسط هم سنگین تمام می شود ، اگر بخواهد تمام کنسرتها را برود. و تهیه کردن بلیط هم کار ساده ای نیست من با اینکه دو هفته قبل بلیط تهیه کرده بودم بالکن سه نشستم. بلیطها سریع تمام شد. و هزینه ی رفت و آمد هم خودش یک هزینه ی جداست اگر پلاک ماشین با زوج و فرد بودن هفته جور نباشد کلی باید بابت هزینه ی آژانس پرداخت کرد . بگذریم ....
اما جایت بسیار خالی بود. معلومه که از علاقه مندان به آهنگهای کلاسیک هم هستی!
مرسی عزیزم

آفتاب چهارشنبه 4 اسفند 1389 ساعت 21:26 http://aftab54.blogfa.com/

چترها را باید بست


زیر باران باید رفت





فکر را خاطره را زیر باران باید برد





با همه مردم شهر زیر باران باید رفت



دوست را زیر باران باید دید


عشق را زیر باران باید جست


زیر باران باید چیز نوشت



حرف زد




نیلوفر کاشت


زندگی تر شدن پی در پی






زندگی ابتنی کردن در حوضچه اکنون است.


اینجوریاست دیگه !!
در حال زندگی کنیم ...

اگر بگذارند حالی بماند ، در حال!

موافقم همیشه با اینکه چترها را باید بست ... زیر باران باید رفت.
بالاخره تو هم بارونی شدیا!
از راه به درت کردم من

آفتاب چهارشنبه 4 اسفند 1389 ساعت 21:37 http://aftab54.blogfa.com/

درسته !
کمال همنشین درمن اثر کرد
وگرنه من همان خاکم که هستم ...ببخشید من همان آفتابم که هستم ...ولی بازم میگم بارون نمی خوام باشم ...بارون رو تو وبلاگهای عزیزانم می بینم کافیه دیگه !...پرنیان بارونی نازنینم

خواهش می کنم .
شما جایتان در آسمان است ، اصلا زمینی نیستی . یگانه ی بی همتای گرم و نورانی در بلندای آسمان ... آفتاب عزیز .

مرسی عزیزم

احسان چهارشنبه 4 اسفند 1389 ساعت 21:46 http://www.bojnourdan blogfa.com

سلام ، کوچه هاتان پر موسیقی باد

مرسی احسان عزیز
همیشه با یک جمله ی زیبا منو سورپرایز می کنید شما!
من هم متقابلا همین آرزو را برای شما دارم. که یکی از زیباترین آرزوهاست
کوچه های سرشار از موسیقی آسمانی ... عشق ... دوستی ... مهربانی و ................

آفتاب چهارشنبه 4 اسفند 1389 ساعت 21:48 http://aftab54.blogfa.com/

این دفعه منم میام ...مواظبم که دیگه پاشنه کفشم نشکنه !

آخی عزیزم ... من همیشه دوسه جفت کفش یدک توی ماشین دارم نگران نباش!
اتفاقا دیشب یک بلیط اضافه داشتم که روی دستم ماند ... دوستم به خاطر گرفتاری هایش نتوانست بیاید. ای کاش تو آمده بودی صندلی کنار من خالی بود ...

فریناز چهارشنبه 4 اسفند 1389 ساعت 22:15 http://delhayebarany.blogsky.com

سلام پرنیان جون

چرا فکر میکنی این روزا دلیلی شادی و شاد بودن کمه؟!!!
اتفاقا اگه عمیق تر نگاه کنیم حتی بودن خودمون و لمس وجودمون در هستی هم میتونه شادی آور باشه
چرا که میفهمیم هنوز هستیم برای فراگیری و فهمیدن و نزدیک شدن به راز هستی....


اون زمان ها من پناه میبرم به طبیعت زیبا

به تک تک گلبرگ های یک گل زیبا

به تک تک شاخه های بی برگ زمستانی

به باد سردی که نوازش میدهد گونه هایم را


دیدی
دیدی
چه قدر شادی های عمیق تر از ارکست سمفونیک وجود داره عزیزم؟؟؟؟


راستی پرنیان جون ازت یه خواهشی دارم که تو خصوصیات میگم

شاد وآروم باشی همیشه:S004:]:S004:]

سلام فریناز عزیزم
خوشحالم که اینقدر لبریزی از زندگی ... همیشه همینجوری باش.

البته یک موزیک خوب هم گاهی می تونه آدم رو به آسمون برسون اونجائی که خیلی به خدا نزدیکه!

مرسی عزیزم

فریناز چهارشنبه 4 اسفند 1389 ساعت 22:46 http://delhayebarany.blogsky.com

بله درسته خانومی

ولی موسیقی طبیعت آنجنان من رو سرذوق میاره که سمفونیک های معاصر پیش اون هیچن
گرچه احترام آن ها را هم نگه میدارم

موسیقی طبیعت که جای خود داره. اما متاسفانه در تهران موسیقی طبیعت معمولا زیاد در دسترس شهروندان نیست!
من عاشق صدای آب و صدای پرندگانم ... همیشه با آمدن بهار باغ مقابل خانه ی من لبریز می شه از صدای موسیقی طبیعت و بی نظیره.

کوروش پنج‌شنبه 5 اسفند 1389 ساعت 00:42 http://korosh7042.blogsky.com

گاه زندگی دودی به مزه ی موسیقی و ترنم صدائی پاک را احساس کردن
ارزش ماندن داشته و بودن را توجیه می کند.

سلام و درود بر بانوی مهربان
نمی گویم حسودیم شد که خود دائم در هوای پاکم و ترنم موزیک ابشار و نغمه ی زیبای پرندگان رها در اسمان را صاف را دارم.
ولی ته دلم غنچ میزند که کاش من هم بودم
در جوانی 1917چایکوفسکی شده بود سوت گوچه گردی هایم

شاد باشی و همیشه در ارکسترسمفونی زندگی ارامش بخش شادیها زندگی را سپری کنی

سلام کوروش عزیز
شما که از بهترین موسیقی های زمینی و آسمانی همیشه بهره مندید ما این روزها خیلی شانس بیاوریم گاه گداری صدای کلاغی صدایی از طبیعت را برایمان دوباره زنده کند. ولی جای شما خالی بود

ممنون

فرخ پنج‌شنبه 5 اسفند 1389 ساعت 00:44 http://chakhan-2.blogsky.com

بله .. اجرای زنده چیز دیگری ست . آدم حتی منقلب میشه و هیجاناتی رو تجربه میکنه که عالیه !
خوشا به حالتون

سلام
ممنونم فرخ عزیز

ویس پنج‌شنبه 5 اسفند 1389 ساعت 01:12 http://lahzehayenab.blogsky.com

سلام خوشحالم که شب خوبی را گذراندی.ومتاسفم که آن شب با وجود لطفت،نتوانستم بیایم.بزرگان هنر گفته اند:آنجا که کلام پایان می گیرد ،موسیقی آغاز می شود./غیر از هنر که تاج سر آفرینش است/دوران هیچ سلطنتی پایدار نیست.همیشه در جاهایی باشی که حالت را خوب کند.ایام به کام.دوست خوبم.

سلام
ممنونم . من هم امیدوارم آرامش و شادی لحظه هایت را سرشار کند.

فرزاد پنج‌شنبه 5 اسفند 1389 ساعت 07:40 http://far1par2fidoo3.blogfa.com

سلام پرنیان عزیز
ممنون که سر زدی.
کاش منم اونجا بودم. خوش بحالت

سلام
خواهش میکنم و ممنون

آذرخش پنج‌شنبه 5 اسفند 1389 ساعت 08:27 http://azymusic.persianblog.ir/

سلام
خوبی؟
حسابی بهت خوش گذشته
خوشبحالت
جای منم خالی کردی؟
همیشه از این جاهای خوب خوب بری

سلام آذرخش عزیز
ممنونم. جای شما بسیار خالی.
شما هم همینطور

فرزاد پنج‌شنبه 5 اسفند 1389 ساعت 10:37 http://far1par2fidoo3.blogfa.com

سلام
یل رب سببی ساز که یارم به سلامت/////////باز ایدو برهاندم از بند ملامت

آمیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن

سلام

ضمنا در پست قبلی کامنت گذاشته بودید نتونستید لینک رو باز کنید.
شاید بهتر باشه وبلاگ منو با اینترنت اکسپلورر بازش کنید.

فرینوش پنج‌شنبه 5 اسفند 1389 ساعت 10:38 http://www.saraybanoo.blogfa.com

.
.
.

چقدر گوش های روحم، آرامش و نوا می خواهد

...

وقتی که گوشهای جسمانیت به نوائی برسد که در آن دنیائی از آرامش باشد تمام این آرامش به روان و روحت خواهد رسید.
امیدوارم همیشه ترنم دل انگیز ترین و آرامش بخش ترین نواها در گوشت نجوا کند.

اقدس خانوم پنج‌شنبه 5 اسفند 1389 ساعت 11:20 http://aghdaskhanoom.blogsky.com/

سلام پرنیان خانوم ... اونجا جای ما رو هم خالی میکردی که خیلی دلمان یک کنسرت می خواهد ...انقدر که راضیم بریم کنسرت ساسی مانکن

سلام اقدس خانوم عزیز
فکر میکنم آخرین روزهای جشنواره موسیقی فجر باشه . اما اگر در تهران باشی ققنوس تماس بگیری با پیک بلیط های کنسرت رو می فرستند خونه.
آگر تلفن ققنوس رو خواستی بهت می دم.
باور می کنی کنسرتهای پاپ قیمتشون گرانتر از کنسرتهای کلاسیک و سنتی هست؟!

جامعه وفیلم پنج‌شنبه 5 اسفند 1389 ساعت 11:24 http://mavafilm.blogfa.com/

از معرفی ولینک موزیک شهداد روحانی ممنون ..
این شعر سهراب رو دوست دارم...ممنون

خواهش می کنم . خوشحالم که مورداستفاده شما قرار گرفت.
ممنون

آفتاب پنج‌شنبه 5 اسفند 1389 ساعت 14:29 http://aftab54.blogfa.com/

سلام پرنیان جان
دیشب داشتم به این پستت فکر می کردم ..به تاثیری که در روح و روان ما داره ..در زمان جنگ جهانی اول برای مصدومین استفاده می شده و کاربردهایی در زمینه بیماری های افسردگی و....داره
یادمه یک دوره برای ما گذاشته بودند در زمینه نقاشی کودکان و یک متخصص نقاشی برای ما تدریس می کرد و می گفت که
تو کشور ژاپن برای کودکانی که نقاشی می کشند در دو حالت گذاشته میشه یکی در حالت شوق کودکان که تخلیه روحیه میشن این موسیقی را شاد می ذاشتند تا کلی با رنگها کیف کنند و دیگری را موسیقی ملایم در زمان ریلکس بودن بچه ها می ذاشتند ..
اگر همچین روشهایی از پایه برای بچه ها گذاشته بشه چقدر تاثیر فراوانی داره ..در بزرگسالی این روشها تو زندگیشون خودشو نشون میده ..من اگر کسی بهم یک موسیقی که شادم کنه بده خیلی خوشحال میشم ..
در ضمن درایو نظرات را خجالتش دادینا اابا این رنگ های زیبا !

سلام آفتاب جان
مطلبت در مورد کودکان جالب بود. اتفاقا" چند شب پیش کانال من و تو 1 در مورد خانمهای باردار صحبت می کرد که زمان بارداری اگر موزیکهای کلاسیک گوش کنند تاثیر بسیار خوبی بر کودک خواهد گذاشت. در میان آهنگهای کلاسیک من وقتی باخ گوش می کنم خوابم میگیره یه آرامش عجیبی داره. سال گذشته که به یک کنسرت با اجرای آهنگهای باخ رفته بودم ، اواسط کنسرت وقتی به بقل دستی هام نگاه کردم دیدم چند نفر خوابشون برده!!! البته من خودم نمی تونم چند موزیک از باخ پشت سر هم گوش کنم چون به شدت خوابم می گیره. ولی خوب خیلی ها هم اصلا از موسیقی کلاسیک خوششون نمی یاد.
در مورد قالب نظرات خوبه که مورد پسند واقع شد. البته لطف فریناز عزیز بود که چند قالب مختلف برایم ارسال کرد تا یکی از آنها را انتخاب کنم که این را از همه بیشتر دوست داشتم.
قالب وبلاگم رو هم دوست داشتم یه رنگ صورتی بذارم . رنگی که به خودم خیلی آرامش می ده ولی متاسفانه بلاگ اسکای زیاد تنوع قالب نداره و معمولا قالبهاش خیلی شلوغ پلوغ هستند که من دوست ندارم.
از توجهت ممنونم عزیزم

باران پنج‌شنبه 5 اسفند 1389 ساعت 14:49

تعریف کردن کنسرت و آب انداختن دل مردم!
کار خوبیه آخه؟!!!
.
.
سلام!
خیلی هم خوب بود...عالی بود!
پس از لحظه های دراز
خیلی دراز
پست بسیار شادی بود!
ممنون ...

ای بابا! کی بود می گفت از خوشحالی بنویس؟؟!
هر چی می نویسم که هی ایراد می گیرین شما!!

سلام

خوب بود پس ... ممنونم

فریناز پنج‌شنبه 5 اسفند 1389 ساعت 15:15

سلام پرنیان جون
خوبین؟
خب خداراشکر درست شد

باور کنین الانه انگیزه نوشتن بیشتری دارم دیگه وقتی میام پیشتون

شاد و پاینده باشین همیشه
و سرسبز چون انتخاب برازنده یتان

سلام عزیزم
مرسی .
ممنونم ازت از لطف تو نظراتمون سبزتر از قبل هم شد.
خیلی لطف کردی فریناز جان

محمد پنج‌شنبه 5 اسفند 1389 ساعت 15:17 http://mohamed.blogsky.com

پرنیان عزیز باورت میشه تو عمرم فقط یه بار کنسرت رفتم.اونم سالها پیش.(
اوونقد دلم میخواد یه کنسرت زنده رو تجربه کنم که نگووو.برات خیییلی خوشحالم که اون شب تونستی چشات رو ببندی و بری...
منم دلم میخواد. در ضمن اصصلا هم هیییچ نوع تخصصی راجع به هییچ نوع موسیقی ندارم.گفته باشم که بی سوادم.)

خوب شما هم توی تهرانید که! کاری نداره. برنامه های کنسرتها رو میتونید از اینترنت ویا ققنوس بگیرید سالی یک بار هم خوبه رفتنش.
کنسرتهای پاپ خیلی قیمتش بالاست و یا کنسرتهائی مثل کارهای استاد شجریان . ولی بقیه کنسرتها خیلی سخت نیست تهیه کردن بلیطش . فقط یک همت می خواد.

پرنیان - دل آرام پنج‌شنبه 5 اسفند 1389 ساعت 16:42

سلام خوشحالم یه جایی و داری که می تونی برای لحظاتی هر چند کوتاه بی خیال دنیا بشی
من این روزا آرزوم شده این
اما همین که بدونم دوستام خوشحالن راضیم
کنار دل آرامم مهمان باشید به مهر

سلام پرنیان عزیزم
این هم بعد ازمدتها بود . ولی آرزوی محالی نیست . گاهی رفتن به سینما ، تئاتر و کنسرت خیلی برای تغییر روحیه خوبه.
خیلی ممنونم ازت

الهام تفرشی پنج‌شنبه 5 اسفند 1389 ساعت 17:32 http://elitata86.blogfa.com

سلام

کلی هم شاد بود این پست ..
منم ببر کنسرت موسیقی ترجیحا کلاسیک و سنتی!
منم خبر کن اینجور وختا .. باشه ؟!

من که با تصاویر ضبط شده ی این کنسرتها هم ساعتها میرسم توی کما و گم میشم توشون...


قلقلکم دادی برم بشینم نگاه کنم باز

سلام عزیزم
خدا رو شکر که شاد بود.
ای کاش با دوستان خوب وبلاگیم یک روزی دسته جمعی به یک کنسرت خوب می رفتیم و در این لذت همه با هم شریک می شدیم.
البته کنسرت خانم سیمین غانم هم معرکه ست. با صدای بی نظیر خانم سیمین غانم هم می شود دقایقی از زمین کنده شد.
ولی فقط مخصوص خانمهاست و آقایان اجازه ندارند از صدای بی نظیر ایشان فیض ببردند.
معمولا ایشان دو بار در سال در تهران کنسرت دارند ، شهرهای دیگر را نمی دانم.
مرسی الهام جان

میله بدون پرچم پنج‌شنبه 5 اسفند 1389 ساعت 17:59

سلام
بله باید روزنه ها را دریابیم!!

سلام
ممنونم برای این هم فکری
موفق باشید.

دانیال پنج‌شنبه 5 اسفند 1389 ساعت 20:17 http://www.danyal.ir

و چه زیبا خاطرات شیرین استیلا بر یخبندان وجود را بر ملا ساختی ؟! ظاهرا که خوش گذشته !

ممنونم . و چه زیبا می نویسید شما ...
جای شما بسیار خالی .

باران پنج‌شنبه 5 اسفند 1389 ساعت 20:53 http://paieze89.blogfa.com

این آهنگ هم که فقط شنیدنی هست!
دانلود نمیشه که!

ای وای چرا آخه؟!
نمی دونم دوستان دیگه هم مشکل داشتند یا نه
آدرس لینکش را برایتان می گذارم :
http://vietxgen.com/forum/music_page.php?song_id=17496

مجموعه ای آهنگ هست از آقای شهداد روحانی که من این یکی را انتخاب کردم شما می توانید هر کدام را دوست داشتید بیشتر گوش کنید

الهام تفرشی جمعه 6 اسفند 1389 ساعت 01:07 http://elitata86.blogfa.com

کنسرت سیمین غانم تا به حال نرفتم ..
اصولا هیچ کنسرتی تا به حال نرفتم
اما تا دلت بخواد دلم قیلی ویلی میره برای از نزدیک دیدن و شنیدن سازهای ایرانی ...

اینبار اگه شد .. اگه کنسرتی بود.. خبر کن تا دوستان رو هم هماهنگ کنیم بریم یه لذت دسته جمعی رو تجربه کنیم ..
اگه شد آقایونم باشن که دیگه قشنگترم میشه ...

البته سعی کن زودترش خبرم کنی تا من پولامو جمع کنم

سیمین غانم احتمالا در بهار کنسرت داشته باشد. روال این دو سه سال که اینجوری بود یک کنسرت در بهار و یک کنسرت در پائیز .
باشه حتما خبر میکنم.
ضمنا بلیط ها خیلی گران نیست. الان جشنواره قیمت بلیط کنسرتهای کلاسیک از ده هزار تومان هست تا 15 هزار تومان.

رها جمعه 6 اسفند 1389 ساعت 08:21

سلام عزیزم ...

سلام رها جان
خوب خوش و سلامت باشی

بی یار جمعه 6 اسفند 1389 ساعت 10:43

فقط چنین جاهایی می توانند جان پناه ما باشند در روزهای تلخ...

پیروز باشی

بله.

ممنونم

فرخ جمعه 6 اسفند 1389 ساعت 11:29 http://chakhan-2.blogsky.com

اینک تنها لبخندی به تو هدیه میدهم .. تا در خاطرت بماند و به یادم آوری! دعا کن روزگار آنقدر با من مهربان باشد تا نقش این لبخند را از چهره ام نزداید

دعا می کنم ... امیدوارم مهربان باشد. همیشه ... همیشه

باران جمعه 6 اسفند 1389 ساعت 20:18

سلام!

سلام ... صبح حضرتعالی به خیر

یک زن شنبه 7 اسفند 1389 ساعت 10:39

پرنیان عزیزم سلام
خوشحالم که کنسرت رفتید وخوش گذشته. من تقریبا تمام کنسرتهایی که اهواز برگزار شده رو رفتم و همیشه رفتن به کنسرت تا چند روز حال وهوام رو عوض می کنه. البته متاسفانه کنسرت کلاسیک اینجا به ندرت اجرا میشه.
امیدوارم شادیهات روز به روز بیشتر بشه.

سلام عزیزم
کم پیدائی! امیدوارم هر جا هستی خوب باشی.
ممنونم عزیزم من هم برایت آرزوی شادی دارم.

باران شنبه 7 اسفند 1389 ساعت 12:34

سلام!

شب به خیر..

این کامنت دونی شما چرا این شکلی شده؟!
اون قبلیه بهتر بود که!

سلام
به وقت من ... اینجا ... ظهر به خیر!

نمی دونم! فکر کردم این بهتره ...

VIP شنبه 7 اسفند 1389 ساعت 23:29

سلام
خوبی؟
از شهداد روحانی یه کنسرت دیدم اونم با همای اجرا کرده بود. اپرای موسی و شبان، خیلی عالی بود. مطمئنن بصورت زنده اجراش رو دیدن لذت دیگه ای داره.
امیدوارم زندگیت سراسر از این لحظات ناب باشه.
موفق و سربلند باشی

سلام چطوری ؟
دیدمش ... اما نه کامل . محشر بود.

مرسی ... تو هم همینطور.

باران یکشنبه 8 اسفند 1389 ساعت 01:51

جمعه 6 اسفند ماه سال 1389 ساعت 20:18
باران
سلام!
پاسخ:
سلام ... صبح حضرتعالی به خیر

...

چیزی که عوض داره گله نداره!
حالا خداییش کی شیطونه؟!

وقتی من صبح دارم جواب شما رو می دم نمی تونم بگم که شب شما به خیر می تونم ؟!

باز هم صبح شما به خیر و خوشی

فرزاد یکشنبه 8 اسفند 1389 ساعت 07:50 http://far1par2fidoo3.blogfa.com

سلام صبح بخبر
داره بارون میاد
بارون رو دیدم دلم هوات رو کرد
[گل][گل][گل]

سلام
وای مرسی ... شما چقدر مهربانید!
چقدر خوبه که همه ی دوستای من عاشق بارونند .
به جز آفتاب عزیز که عاشق آفتابه!

یک دسته گل رز زیبا تقدیم شما ...

یک زن یکشنبه 8 اسفند 1389 ساعت 08:41

سلام عزیزم
صبحت بخیر امیدوارم روزهای خوبی رو داشته باشی. با اینکه کمتر میام نت ولی هر روز به یادتم.

سلام
ممنونم عزیزم خیلی لطف داری . من هم به یادت هستم

فرید یکشنبه 8 اسفند 1389 ساعت 09:34 http://fsemsarha.blogfa.com

سلام
اول تبریک برای این تغییر زیبا و سبز در صفحه ی کامنت هایتان که خیلی مناسب فضای وب تان است...
دوم تبریک به خاطر آنکه به مهمانی نور دعوت شده بودید و در تلاطم موسیقی زیبای شهداد عزیز، رنگ باختید...
سوم تبریک به خاطر آنکه "... لنگری در مرداب ساعت یخ بست" و شما یادتان رفت که زمان هم باید بگذرد...
چهارم تبریک... نمی دانم چرا... ولی از اولش که با تبریک شروع شد آخرش هم باید با تبریک تمام شود...
تبریک به خاطر همه روزهای خوش، اتفاقات شیرین رنگارنگ و مقام های والایی که در انتظار شماست....
یاحق

سلام
مررررررسی . یک دنیا تشکر
.
و
.
البته
.
قابل توجه بعضی ها که از این قالب نظرات خوششون نیومده بود!

ز- حسین زاده یکشنبه 8 اسفند 1389 ساعت 09:45 http://autism-ac.blogfa.com/

سلام


چشم در راهیم اما قاصدی در راه نیست

جمعه هم آمد ولی آن جمعه دلخواه نیست

ما کجا و نورباران شب دریاکجا؟

قطره در خواب و خیالِ جذر و مد ماه نیست

بارگاه حضرت خوبان کجا و ما کجا؟

هر گدایی، لایق هم صحبتی با شاه نیست

عشق، اینجا بین آدم ها غریب افتاده است

پایمردی کن برادر! یوسفی در چاه نیست

بارمان را آب برد و تازه فهمیدیم که

در بساط خالی ما، آه حتی آه نیست

ریشه در خاکیم و دم از آسمان ها می زنیم
بت پرستانیم و مثل ما کسی گمراه نیست

تک سوار قصه ها، یک روز می آید ولی

جز خدا از پشت پرده، هیچ کس آگاه نیست


سلام
ممنون برای شعر قشنگی که فرستادید.
واقعا! روزگارمان به این شکل شده که باید امید به تک سوار قصه ها داشته باشیم ...
ای کاش حداقل ندائی از سوی خداوند به ما می رسید.

شبنم یکشنبه 8 اسفند 1389 ساعت 09:58 http://shabnambahar.blogfa.com

درود پرنیان جان... منم دلم خواست...


من به سیبی خشنودم

و به بوئیدن یک بوته ی بابونه

من به یک آینه

یک بستگی پاک قناعت دارم

سلام شبنم عزیز
ممنونم که سر زدی ...

باران یکشنبه 8 اسفند 1389 ساعت 12:21

"سلام صبح بخبر
داره بارون میاد
بارون رو دیدم دلم هوات رو کرد
"

نفهمیدم چی شد؟! این دوستمون چی گفت؟!
از کی تا حالا بارون رو میبینن یاد شما میفتن؟!
زدین کار و کاسبی ما رو تخته کردینا!!!

حالا ببینا!!!

یک نفر هم که پیدا شده، اونقدر با محبت که بارون که می یاد یاد من می کنه شما ... ؟؟؟؟؟

فیروزه یکشنبه 8 اسفند 1389 ساعت 16:12

عاشق موسیقییم.... متال و راک رو خیلی دوست دارم!!!رگ وروده امو به هم میپیچونهکلاسیک کلا منو یاد بدهکارهای نداشته میندازه....اینه که دارم میرم تا به راکم برسم و متال بخونم بلکه هنجرم باز شهیکبار که رفتم نمیدونم چی شد که غش کردم.....گفتند تزکیه شدم

متال و راک ؟؟؟؟؟؟ و یییییییییییی

مریم چهارشنبه 11 اسفند 1389 ساعت 00:29 http://www.2377.blogfa.com

جقدر خوب!یکی از آرزوهام شرکت در یک کنسرته.خصوصا کنسرت آقای انتظامی!

من هم خیلی دوستش دارم مجید انتظامی رو . یک بار توی یک جائی بودم که ایشان هم حضور داشتند و از زندگی هنری و زندگی دوران جوانیشان برایمان تعریف کردند . برایشان خیلی احترام قائلم

باران دوشنبه 16 اسفند 1389 ساعت 10:06 http://baranjavid.blogfa.com

پرنیان جان ممنون که ما رو هم شریک کردی . ولی آی حسودی‌ام شد ها !
شاد باشی عزیز

آخی !
ایشالا کنسرتهای خوب خوب بری و کیفش رو ببری.

مرسی

مسعود برزگر جلالی چهارشنبه 18 اسفند 1389 ساعت 11:37

سلام : در صورت صلاحدید لطفا آدرس وبلاگ بنده و سایت هفته نامه ساقی را در بخش لینک ها و پیوندهای وبلاگ زیبای خودتان معرفی فرمایید . متشکرم.
وبلاگ مسعود برزگر جلالی: jalali-saghi.blogfa.com
آدرس هفته نامه ساقی : www.saaghiweekly.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد