فتح باغ

به چمنزار بیا به چمنزار بزرگ و صدایم کن از پشت نفسهای گل ابریشم ...

فتح باغ

به چمنزار بیا به چمنزار بزرگ و صدایم کن از پشت نفسهای گل ابریشم ...

خدایا میوه ی کدام درخت باغت را گاز بزنم که از زمین رانده شوم !‌

 

 

موجود زنده ای هستم که درتصادفی شگفت ویا از اشتباهی نامعلوم به صحرای عدم افتاده ام  و نفس می کشم ! 

 

چگونه می توان حال خود را وصف کرد ؟ چگونه ؟ به دنبال کدام کلمه ، عبارت ، زبان ؟ 

تراژدی الهی  ... 


تصویر بالا : باشگاه انقلاب

نظرات 28 + ارسال نظر
ویس سه‌شنبه 30 شهریور 1389 ساعت 17:37 http://lahzehayenab.blogsky.com

معلق بین خودمان ورویاهامان،بین کشش ها و گریزهامان،ما تاوان یک بله را که به حضرت دوست گفتیم می دهیم.او گفت :الست بربکم،ما هم گفتیم بله.وباید بکشیم این بار سنگین را تا ابد.

تا ابد ؟

اگر بگوئیم غلط کردیم آیا هیچ جای بخشش و یا تجدید نظری هست ؟

محمود سه‌شنبه 30 شهریور 1389 ساعت 18:05

پست نوشت:
من ملک بودم و ...!
آیا مرجعی هست که به شکایت ما رسیدگی نماید از حضرت آدم و مامان حوا؟!
.
پرنیان نوشت:
سلام
پست جدید مبارک.نوشتید بالاخره ها!
.
اوه!!! باشگاه! و تنیس آیا؟!

سلام
شما اگر خواب دیده اید انقلابی شده است که خواهران عزیز بتوانند در فضای باز و با لباس تنیس به این ورزش مفرح بپردازند خوشا به حالتان که چه خواب شیرینی دیده اید !
سالن تنیس خانمها با هزاران لایه بتون و سیمان و پارچه های برزنتی (برای محکم کاری) مستتر گردیده اند... همواره .
ضمنا اگر مرعجی یافتید ما را هم فراموش نفرمائید .

پیمانه سه‌شنبه 30 شهریور 1389 ساعت 18:09 http://peymanehjamshidi.blogfa.com

سلام. خوشحالم که زود رسیدم... انگار! حال دل تو هم خراب است رفیق!

به روزم با ... کور شفا گرفته! و منتظر تو!

خراب ؟!!

محمود سه‌شنبه 30 شهریور 1389 ساعت 18:16

میگم سرپوشیده که بهتره
عوضش سرما نمیخورید!(بی تربیتش:نمیچایید!)
.
من والا دیدم عکس هنگام شب گرفته شده
پیش خودم گفتم شاید مسئولین محترم مربوطه
خواب باشن اونوقت!

برایتان آرزو می کنم در زندگی بعدی زن خلق شوید و همچنان در ایران و نیز در زمان حکومت جمهوری اسلامی ... تا خدای نکرده هیچ وقت نه در زمستان و نه در چله ی تابستان دچار چایمان نگردید .
آرزوی مدل مارکزی !

ققنوس خیس سه‌شنبه 30 شهریور 1389 ساعت 18:41 http://ghoghnoos77.blogsky.com

سلام
آدم آورد در این دیر خراب آبادم ؟؟
از نظری این یک نوع فرافکنی محسوب می شه
عکست هم ای ول داره ... آفرین


سلام
فرا فکنی !
مرسی

<<<bodo2eshgh>>> سه‌شنبه 30 شهریور 1389 ساعت 18:48 http://bodo2eshgh.tk

سلام وبلاگت واقعا مثل همیشه خوب و خوشگل بود. به من هم سر بزن. راستی اگه تو دوستات کسی بود برای وبلاگ نویسی بهم بگو. اخه میخوام نویسندگان وبلاگمونو زیاد کنیم و اکثر بچه های وبلاگ نویس رو جمع کنیم 1 جا مثلا 40 نفر بشیم وبلاگ نویسی کنیم.به نظر من که خیلی خوب میشه.بازم اگه کسی بود بهم بگو ممنون.

قابل توجه دوستان وبلاگ نویس !

محمود سه‌شنبه 30 شهریور 1389 ساعت 23:14

این ققنوس چرا با من بد شدن یهو؟!
من و مرحوم مولانا را به فرافکنی متهم نمودند!
شما هم که زدید داغون کردید همه چی ما رو!
آخه مگه من چی گفتم؟! بابا گفتم بتون و سیمان و ... که بد نیست.تازه ضد زلزله هم هست!هرچند بعضی خانمها خودشون فی الواقع زلزله هستند ۸۰ ریشتر! یکیش همین خاله ی من!
اول و آخرش از فامیلای خودمون مایه گذاشتیم که ترورمون نکنن یه وقت!

ققنوس ؟ فکر نمی کنم !
من ؟ احتمالا همش سوء تفاهمه .
من سعادت زیارت خاله ی محترم شما را نداشتم . داشتم ؟

محمود سه‌شنبه 30 شهریور 1389 ساعت 23:50

ولی من فکر میکنم!
احتمالا من تا حالا دیگه ترور شده باشم!
نمیدونم والا! از خودشون بپرسید!

من در این لحظه دسترسی به ایشان ندارم متاسفانه .
من هم که یه عالمه آرزوهای خوب برای شما کردم !
خاله ی شما رو ؟؟ کجا باید خدمتشان برسم ؟

محمود چهارشنبه 31 شهریور 1389 ساعت 00:04

اگه خودم ازشون خبر داشتم که...!

زلزله ی هشتاد ریشتری کجا رفته قایم شده ؟

محمود چهارشنبه 31 شهریور 1389 ساعت 00:34

نمی دونم
نمی دونم
دیدی گم کردیم آخرش
بارون رو!

بارون رو غیر از مهربونی چیز دیگه ای من ازش ندیدم .

محمود چهارشنبه 31 شهریور 1389 ساعت 01:06

دلتنگشم خیلی...کجاست الان؟!
http://sari-galin.blogfa.com/post-154.aspx

متاسفانه نمی دونم هرجا هست آرزوی سلامتیشو دارم

محمود چهارشنبه 31 شهریور 1389 ساعت 01:16

آمین...
شبتون به خیر
ببخشین!

مرسی
شب شما هم به خیر

آذرخش چهارشنبه 31 شهریور 1389 ساعت 10:09 http://azymusic.persianblog.ir/

دوری که در آمدن و رفتن ماست
او را نه نهایت نه بدایت پیداست
کس می نزند دمی درین معنی راست
کاین آمدن از کجا و رفتن بکجاست

از آمدنم نبود گردون را سود
وز رفتن من جلال و جاهش نفزود
وزهیج کسی دو گوشم نشنود
این آمدن و رفتنم از بهر چه بود

آصف چهارشنبه 31 شهریور 1389 ساعت 10:25

بازم به رسم ادب
سلام
با گفتن تبریک به ماه مهر، دعوت میکنم به زمزمه های عاشقونه عاشقان
با امتنان[گل]

ققنوس خیس چهارشنبه 31 شهریور 1389 ساعت 13:03

من شیفته ی مولانام خودم ...
دوست عزیز بنده اصلا و ابدا قصد محکوم کردن نداشتم !
بنده از زاویه ای روانکاوانه به قضیه نگاه کردم ... گاهی آدمها به خاطر مشکلاتی (اعم از دلتنگی) که برایشان پیش می آید ... قضیه را به خیلی مطالب دیگه وصل می کنند ...
شاعران به کرات این کار رو انجام میدن ... و بنده هم نمی گم کار بدیه !
...
من با فکر شما آشنایی ندارم اما بنده کلن تو کار محکوم کردن نیستم.
موفق باشید ...

قابل توجه آقای محمود عزیز

فانوس به دست چهارشنبه 31 شهریور 1389 ساعت 13:25

خوبی؟
دلم واست تنگ شده بود

سلام
مرسی

فرید چهارشنبه 31 شهریور 1389 ساعت 13:30 http://fsemsarha.blogfa.com

سلام
آدم سمبلی از ما و انتخاب های ماست...
و ما جزیی از پیکره آدم در ازل و ابد، بوده و خواهیم بود...
رسم زندگی ما رسم خوشایند بودن و ماندن ست و هر دمی مرگ و حیات را با هم تجربه می کنیم...
سود و زیان بودن مان، برایند لحظه های شور و اشتیاق کمال و ساعات دوری مان از فیض مدامست و به نظرم این را هیچ کس، جز خودمان تعیین نمی کنیم...

گاهی دلم برای خودم تنگ می شود...
شاید عجیب باشد.... اما....
مردی که سال هاست در انتظار آمدن مرد دیگریست....
گاهی دلش ... برای خودش... تنگ می شود.... (محمدعلی بهمنی)
یا حق

سلام
گاهی شکل زندگی و اتفاقات ما را از انتخابهای خودمان دور می کند . آنچیزی که می خواهیم نیستیم ، آنچه که هستیم را نمی خواهیم . و نمی توانیم آنچه که میخواهیم باشیم . این همان زمانی ست که می گوئیم : گاهی دلم برای خودم تنگ می شود ...

محمود چهارشنبه 31 شهریور 1389 ساعت 17:30

سلام
بهتر شدین شما؟! از دریا و اینا چه خبر؟!
.
و دو تا عذرخواهی از شما و جناب ققنوس
من واقعا مزاح کردم
بلکه یه نمه جو عوض بشه!
ای بابا! مردم چقدر جدی میگیرن!

سلام

از دریا چه خبر ؟ جام دریا همواره از شراب بوسه خورشید لبریز است ...

محمود چهارشنبه 31 شهریور 1389 ساعت 19:04

اوه! جام دریا!!! یادم نبود.

محمود چهارشنبه 31 شهریور 1389 ساعت 19:09

دلتان دریایی
و
دریای دلتان
لبریز از شراب بوسه ی خورشید باد.

ممنون از محبتت دوست عزیز
و متقابلا

برزین چهارشنبه 31 شهریور 1389 ساعت 22:36 http://naiestan.blogsky.com

روح سرگشته من
می جهد در برهوت ابهام
هر کجا می رود
و
هر که را می بیند
زین معمای وجود
می کند استفهام

باز در گردش ایام
می زند چرخ دگر
همچو فرزانه دهر
جستجو می کند او در پی یک آدم تام
تک و تنهاست ولی
در کویری که ردی نیست ز هم صحبت رام

تشنه تر از برگ در برهوت زمین چو باد دویدم
خسته تر از سنگ عاقبت از پای ماندم ...

لی لا چهارشنبه 31 شهریور 1389 ساعت 23:24

عنوان مطلبت هم قشنگه هم غمگین.

اره ... غمگینه !

رئیس...! پنج‌شنبه 1 مهر 1389 ساعت 13:26 http://lalmoonigerefte.blogfa.com/

پدر بهشت رضوان به گندم بفروخت
نا خلف باشم اگر من به جو ای نفروشم!

گویا تو پست خودت نمیگنجی؟
روحت طاقت کالبدت را ندارد؟
برای بیان احساست متاسفانه هیچ جمله ای اختراع نشده.

مرغ باغ ملکوتم نیم از عالم خاک
چند روزی قفسی ساخته ام از بدنم.

و اگر الهام می جوشید با حرف
زبان از ناتوانی در نمی ماند ...

آصف پنج‌شنبه 1 مهر 1389 ساعت 15:23

همش به این فکر میکنم اشتباهی به این دنیا اومدم چون .....
شاید روزی از خود بگم که کیستم باورم چیست . کلمه زندگی من چیه!!!
اما همینقدر بگم مهمترین کلمه ی من همچنان یه چیزی ...
اون کلمه خداست و بس...

محمود پنج‌شنبه 1 مهر 1389 ساعت 16:30 http://paieze89.blogfa.com

سلام
یه سلام پاییزی
و یه پاییز
طلایی
شاید!!!

سلام به پادشاه فصل ها

محمود پنج‌شنبه 1 مهر 1389 ساعت 16:39 http://paieze89.blogfa.com

دعوتید
به پاییز طلایی من
با افتخار!

مبارک است ...
و چه شروع زیبائی .

محمود پنج‌شنبه 1 مهر 1389 ساعت 16:55 http://paieze89.blogfa.com

ممنون
دعام کنید ختم به خیر بشه!

چرا که نه !‌
دعا می کنم که خوب باشد و خیر باشد و نیکو .
اینجا فقط برای گفتن حرفهای ناگفته است . آنچه که از دل بر می آید ... پس بر دل خواهد نشست .
موفق باشید.

باران چهارشنبه 7 مهر 1389 ساعت 09:58 http://baranjavid.blogfa.com

پستهای عقب مونده رو خوندم... این یکی رو خیلی دوست داشتم
شاد باشی

ممنونم آذر عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد