فتح باغ

به چمنزار بیا به چمنزار بزرگ و صدایم کن از پشت نفسهای گل ابریشم ...

فتح باغ

به چمنزار بیا به چمنزار بزرگ و صدایم کن از پشت نفسهای گل ابریشم ...

مهر می ورزم ... پس هستم !‌

 

روزهایم سرشار از نگاه ها و آواها و سایه هاست  

و آتشی نیز در قلبم و دردستانم است . این نیرو باید سراسر برای من ، برای تو و برای آنانی که دوستشان داریم به نیکی تبدیل شود .  

آیا تو آن ‌را که در آتشدانی عظیم می سوزد و می گدازد می شناسی و می دانی که این شرر هر وجود پلیدی را به خاکستر دگرگون می کند و فقط آنچه را که راست است ، در روح برجا می گذارد؟ 

آیا هیچ چیز پر برکت تر از این آتش نیست ؟  

جبران خلیل جبران - نامه های عاشقانه ی یک پیامبر  

 

برای من هیچ نیروئی با ارزشتر از نیروی عشق نیست . این نیرو به من کمک می کند تا بتوانم سخت ترین و تلخ ترین لحظات را پشت سر بگذارم .  و نیز نیروی عشق در من حس دلتنگی بوجود می آورد . زمانی که نیستم ... برای کسانی که دوستشان دارم و برای سرزمینم .

و این احساس قشنگی ست . 

 

با تمام سختی ها ، محرومیت ها و رنج هائی که  در این سرزمین با آن روبرو هستیم ... اما انگار هیچ کجا خاک وطن نیست و هیچ آسمانی به زیبائی آسمان ایران نیست ... 

هر زمان که دور میشوم از اینجا دیگر دلم نمی خواهد برگردم  ... اما وقتی که بر میگردم ، خیلی خوشحالم که برگشتم ...  انگار آسمان وطنم زیباترین آسمان دنیاست ...  

 پی نوشت : تصویر بالا ره آوردی از این سفر است ... شاید در این لحظه ،  این تصویر از  تصویر ساختمان های بی روح  و یا طبیعت با روح زیباتر باشد .

 

نظرات 22 + ارسال نظر
مسافر سه‌شنبه 19 مرداد 1389 ساعت 18:03

یک سلام، لای گل های میخک برای تو...

خیلی خیلی ممنون

برزین سه‌شنبه 19 مرداد 1389 ساعت 23:08 http://naiestan.blogsky.com

سلام دوست عزیز
رسیدن به خیر . امیدوارم خوش گذشته باشد
سرزمین مادری بوی آغوش گرمی است که در دوران کودکی ماوا و مامن ما بود . این آغوش آرامشی را بر ما مستولی می کند که دل و دیده در آن آرام و قرار دارد .
واقعیت این است که علیرغم همه تلخی ها هیچ جا سرزمین مادری نیست .....

سلام
خیلی ممنونم
جای همه دوستان خوبم بسیار سبز بود .
این آغوش مدتهاست سرد و بی مهر شده ... اما باز هم برای تن های خسته ی ما ماوای دلچسبی ست انگار !‌

VIP چهارشنبه 20 مرداد 1389 ساعت 08:51

سلام
به قول قدیمی ها هیچ جا خونه ی خود آدم نمیشه!
موفق و سربلند باشی

سلام و ممنون

ققنوس خیس چهارشنبه 20 مرداد 1389 ساعت 09:18

سلام دوست عزیز
رسیدن بخیر
خاک وطن که رفت چه خاکی به سر کنم ؟!!

سلام
مرسی . انشاء الله که هرگز خاکی بر سر نکنید . اما تا دلمان بخواهد خاک های ویرانه ها هست تا بر سر کنیم ...

بیتا چهارشنبه 20 مرداد 1389 ساعت 12:31 http://imaginethis.blogfa.com


سلام پرنیان عزیز

بسیار از آشنائیت خوشحال شدم . آره این ترانه حس خوبی به من می ده . وب بسیار خوبی داری و دوست دارم مرتب بهت سر بزنم .

عزیزم جوابت رو دادم در وب خودت ...

بیتا چهارشنبه 20 مرداد 1389 ساعت 12:41 http://imaginethis.blogfa.com


پرنیان جان آهنگ قاصدکها خیلی آرومه و زیر شعره . رادیو پیام این آهنگ و می ذاره . با آهنگش گوش کنی قشنگتره .

مشکل اینجاست که من اصلا رادیو گوش نمی کنم . ممنونم

آفتاب چهارشنبه 20 مرداد 1389 ساعت 13:25 http://nargesaftabi.blogfa.com/

سلام و رسیدن به خیر
با اینکه من تا به حال سفر خارج از کشور نداشتم ولی می تونم حرفتونو درک کنم
چون همیشه حس دوری از خونمون هم آزارم میده

سلام و ممنون
وقتی بری اونطرف دلت برای سرزمینت خیلی می سوزه . با این فرهنگ و پیشینه غنی که در سرزمین ما وجود داره ... اما متاسفانه .... !

ویس چهارشنبه 20 مرداد 1389 ساعت 13:35

دریغ است ایران که ویران شود.

چقدر و تا کجا باید افسوس خورد ؟!!!!

علی چهارشنبه 20 مرداد 1389 ساعت 13:39 http://nasleman.persianblog.ir

دوست مهربونم سلام
مرسی که قبلا به اسم صدای عشق لینکم کردی...
وبلاگ جدید به اسم نسل من راه افتاد...
خوشحال میشم بیایی و نظر بدی و راهنماییم کنی و باهم تبادل لینک کنیم........
همیشه موفق و پایدار باشی.....................علی[گل]
http://nasleman.persianblog.ir/

وبلاگ جدید مبارک .

رئیس...! چهارشنبه 20 مرداد 1389 ساعت 17:53 http://lalmoonigerefte.blogfa.com/

ره آورد یک سفر؟ سفر به کجا؟
مرسی از عکست.
برای من هیچ نیروئی با ارزشتر از نیروی عشق نیست .

برای منم همین طور.

پستت بوی رفتن میده! نکنه داری میری از اینجا؟!

فعلا نه ولی به اجبار شاید در آینده ... شاید !
زندگی بهم یاد داد که هیچوقت با اطمینان در مورد آینده نباید تصمیم قطعی گرفت . زمان گاهی خیلی چیزها رو به کلی تغییر می ده .

مهشید چهارشنبه 20 مرداد 1389 ساعت 18:39 http://shidmah.blogfa.com/

سلام.
خوبی؟
واقعا عذر می خوام که این مدت نیومدم وبت.
حالا آپم و کامل هم توضیح دادم.
دوباره میام و برا آپی که کردی نظر میدم.
بازم معذرت.
مرسی.
منتظرم.
[گل]

رئیس...! چهارشنبه 20 مرداد 1389 ساعت 18:42 http://lalmoonigerefte.blogfa.com/

گفتم ازین جاهای معمولی نرفتی.
دبی سرزمینی که ایرانیان آباد کردند
من مشکل خدمت داشتم.اگه اونم حل بشه مشکل مالی دارم
تو رفتی انگار ما رفتیم

دقیقا همینطوره که می گی . سرزمینی با خاک شن و ماسه ای که خاک ایران بهش صادر میشه و نخل هاش رو از شهر بم می گیره ، برای هر عدد چمن یک درهم هزینه می شه و قسمت اعظم درآمد توریستش مربوط به ایرانی هاست .
مشکل خدمت که حل بشه مشکل مالی هم حل خواهد شد . حتما حتما می ری اما اول برو سنگاپور .
مرسی ولی امیدوارم خودت بری

جوجه کلاغ چهارشنبه 20 مرداد 1389 ساعت 18:52

سلام. به سلامتی برگشتی؟ معلومه که خوش گذشته. در مورد سرزمین مادری باهات موافقم. اما در مورد اینکه عشق به آدم انرژی میده..... من تازگی ها فهمیدم قدرت نفرت بیشتر از عشقه درسته انرژی منفی میده اما . . .

سلام جوجه ی نازنینم
آره خوب بود ... جات خالی بود واقعا .
ای وای چی شدی تو ؟!‌ جوجه کلاغ عزیز من و نفرت ؟؟؟
نفرت با قدرت زیادش اول خود ما رو نابود می کنه . بهش اجازه نده وارد محدوده ات بشه .

پیمانه چهارشنبه 20 مرداد 1389 ساعت 22:59 http://peymanehjamshidi.blogfa.com

سلام به تو!
و درود به قلمت که پر از موج مثبت است!
همیشه با لبخند میخوانمت رفیق!
پاینده باشی.

سلام پیمانه عزیز
و ممنون

رئیس...! پنج‌شنبه 21 مرداد 1389 ساعت 11:14 http://lalmoonigerefte.blogfa.com/


توی این پست آخرت حس ناسیونالیستی موج میزنه و این عالیه.
وب قبلیت و اون رنگ صورتیش بهم یه حس نوستالوژی میداد.اما خوب وبت هر رنگی که باشه نویسندش و مطالبش دوست داشتی و مورد پیگیریه شخص منن.

عاشق رنگ صورتیم اما بلاگ اسکای قالب صورتی که دوست داشته باشم نداره . مرسی هومن عزیز تو لطف داری ... همیشه شاد باشی

آصف پنج‌شنبه 21 مرداد 1389 ساعت 11:17 http://sedaye-darya.blogfa.com

سلام شمیم جان..مرسی از اینکه منو به اینجا دعوت کردی..
چشم با این ادرس لینکت کردم...
اسباب کشی جدیدت مبارکم باشه دوست عزیز

مرسی . ضمنا توی این وبلاگ دیگه شمیم نیستم !

ز- حسین زاده پنج‌شنبه 21 مرداد 1389 ساعت 11:51 http://autism-ac.blogfa.com/

سلام . ایام پربرکت ماه ضیافت الهی بر شما مبارک و نماز و روزه هایتان قبول درگاه پروردگار متعال باشد. از حسن نظر و لطف بیدریغتان ممنونم . زیبا و پربار با معنا می نویسید ...
ببخشید در بین شکلها عکس گل نبود . من همیشه به دوستانم گل تقدیم می کنم . حالا که نبود ! ( گل )

سلام
ممنونم آقای حسین زاده .
بلاگ اسکای شکلک های خوبی نداره متاسفانه .
از گل ارسالی شما هم سپاسگزارم .

آفتاب پنج‌شنبه 21 مرداد 1389 ساعت 17:54 http://aftab54.blogfa.com

سلام خانمی .
ممنون از حضور گرمت .
منم با شما کاملا موافقم ، فرهنگ غنی کشور مارو هیچ جایی نمیشه پیدا کرد هر جای دنیا که بری باز هم وطنم آرزوست

سلام و ممنونم عزیزم

مهشید پنج‌شنبه 21 مرداد 1389 ساعت 18:18 http://shidmah.blogfa.com/

آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[لبخند] منتظرمااااااا [لبخند]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

قندک پنج‌شنبه 21 مرداد 1389 ساعت 22:57

سلام بر تو ای عزیز خدا

چقدر زیبا بود. تمام فکر و ذکر و زندگی من در همین کلمات خلاصه میشه منتها زبون بیانش را نداشتم. خیلی زیباست. آفرین بر تو مرحبا بر جبران. موفق باشی

سلام
و ممنونم ... خیلی ممنونم

قندک پنج‌شنبه 21 مرداد 1389 ساعت 23:00

آیا چیزی پر برکت تر از این آتش هست؟
ببخشید من باز فضولی کردم

خواهش می کنم !‌
گمان نمی کنم .

مسافر جمعه 22 مرداد 1389 ساعت 00:21

گوش شیطان کر که بعد از این شب پر پیچ و تاب
می توان خورشید ها افروخت از سو سوی ماه
..................................................
رمضان مبارک

ممنون
عباداتتان قبول درگاه ایزد متعال

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد