فتح باغ

به چمنزار بیا به چمنزار بزرگ و صدایم کن از پشت نفسهای گل ابریشم ...

فتح باغ

به چمنزار بیا به چمنزار بزرگ و صدایم کن از پشت نفسهای گل ابریشم ...

خوشبختی

 

 

اگر کسی گلی را دوست داشته باشد که در میلیونها ستاره فقط یکی از آنها پیدا شود ، همین کافیست که وقتی به آن ستاره ها نگاه کند خوشبخت باشد . چنین کسی به خود می گوید گل من در یکی از این ستاره ها میباشد . 

شازده کوچولو   


 

پی نوشت     : فقط کافیست گلی را دوست داشته باشیم   

بعد نوشت ۱ : مدتی ست به کلاغ ها خیلی علاقه مند شده ام ! دنیای عجیبی دارند و همیشه هستند ... از پنجره که نگاه  

                   می کنم همواره حضور دارند ... در همین نزدیکی ها!

 بعد نوشت ۲: چه شورانگیز و خوب است سفر ، گریز ، پرواز ... چه خوب است گاهی نبودن ....  

                   چند روزی نیستم .  

بعد نوشت ۳ :  هنوز در سفرم ولی خوشبختانه پیشرفت تکنولوژی این اجازه رو میده که برای رفع خستگی ها   

                    و یا رفع دلتنگی ها سری به اینجا بزنم . مرسی تکنولوژی !‌ 

نظرات 27 + ارسال نظر
مهشید جمعه 8 مرداد 1389 ساعت 14:55 http://shidmah.blogfa.com/

سلام.
من آپم ....
زود بیا منتظرم.[لبخند]

ویس شنبه 9 مرداد 1389 ساعت 00:15

وکلاغی که پرید بر فراز سر ما/وفرو رفت در اندیشه ی ابری دلتنگ .....عجیبه منم همه چی دوست دارم.وتو را هم بیشتر

... خبر ما را خواهد برد به شهر ... من و تو از آن روزنه ی سرد عبوس باغ را دیدیم و از آن شاخه ی بازیگر دور از دست سیب را چیدیم ... ما حقیقت را در باغچه پیدا کردیم ...
عاشقتم برای تمام خوبی هایت عزیز دلم ... برای صبوریهایت ... برای مهربانی هایت و برای همراهی هایت ...

فاریور شنبه 9 مرداد 1389 ساعت 08:13

سلاملکم...سلاملکم...
مبارکه...مبارکه...
به به چه وبلاگه قشنگییییییییی
دلم برای مطالب قشنگتون تنگ شده بود
خوشحالم از اینکه دوباره مطالب جالیتونو میخونم
راستی من مطالبم به خوبی مطالب شما نیست
لطفا ایمیلتونو برام بفرستید تا از خجالتتون درام

سلام
مرسی آقای هنرمند . آرزوی روزهای پر از امید و سلامتی و شادی برایتان دارم .

جوجه کلاغ شنبه 9 مرداد 1389 ساعت 09:29

من عاشق این شازده کوچولو ام. خیلی هم خوشحالم که به کلاغها علاقه مند شدی. جوجه هاشونم دوست داری؟ یادته عکسمو گذاشته بودم میگفتی چرا انقدر زشتی؟؟؟؟ دیدی حالا علاقه مند شدی؟؟؟

جوجه هاشون رو هم دوست دارم اگر چه هیچوقت از نزدیک ندیدمشون .
مخصوصا؛ جوجه کلاغ خودم رو که خییییییلی دوستش دارم .
جوجه بودی زشت بودی اما حالا خیلی خوشگل شدی عزیزم .

ز- حسین زاده شنبه 9 مرداد 1389 ساعت 10:56 http://autism-ac.blogfa.com/

سلام . درست است . اگر عاشق باشی زندگی به تمام مشکلات اش می ارزد. حتی اگر عاشق کلاغ سیاه باشیکه صدالبته آن هم یکی از مخلوقات خوب و زیبای خداست. ضمنا از اظهار نظر بسیار ارزشمندتان در مورد مطلب من ممنونم.

سلام
گاهی وقتها نگاهمون به چیزها یا موجودات دقیق تر می شه .
ممنون

یزدان شنبه 9 مرداد 1389 ساعت 21:41

سلام مهربان
خوشبخترین آدم ها کسانی هستند که خوشبختی را در خانه خودجستجو می کنند
خوشبختی قطره شبنمی است که هر روز صبح بر برگ گل سرخ می نشیند و گاهی آن را نمی بینیم و بی تفاوت از کنارش گذر می کنیم و یا شاید جوانه کوچکی باشد که مدت هاست در خاک باغچه مان روئیده است و ما بی توجه به آن ،هرگز رستن آنرا احساس نکرده ایم
خوشبختی همان کبوتری است که از ابتدای پائیز به تمنای گرمای دست هایمان در پشت پنجره اتاقمان لانه کرده و هر روز با صدایش از خواب بر می خیزیم ام هرگز آن را ندیده ایم
آری خوشبختی به همین سادگی ،همین قدر نزدیک و دست یافتنی و همین قدر دور از چشم ماست
آری خوشبختی ترین آدم ها کسانی هستند که خوشبختی را در خانه خود جستجو می کنند

سلام
گاهی خوشبختی رو حتی هنگام نگاه کردن توی آسمان هم حسش می کنیم . گاهی توی محبتهای آدمهای دور و برمون ، افراد خانواده یا دوستانمون . گاهی توی دوست داشتنهای خودمون . گاهی هنگام کمک کردن به همدیگه و یا ایثارهامون کاملا؛ احساسش می کنیم و گاهی در یک نگاه و یا کلام پر از تفاهم پیداش می کنیم . گاهی توی آغوش پرمهر پدر یا مادرمون ، یا در دل نگرانی های خواهر و برادرهامون ...
خوشبختی توی دستانمان هست . ای کاش هیچ وقت از دستش ندیم .
تا زمانیکه موجودات را دوست داریم خوشبختیم .
ممنون

برزین شنبه 9 مرداد 1389 ساعت 22:39 http://naiestan.blogsky.com

سلام
شب شما به خیر

میشود عشق ورزیدن و دوست داشتن را از کلاغها آموخت . من این درس را هنگامی که کودک بودم و از روی شیطنت به لانه کلاغها نزدیک می شدم دریافتم . آنجا معنی دوست داشتن بچه ها را از رفتار کلاغها یاد گرفتم

سلام
کلاغ ها برایم حیوانات مرموزی و در عین حال پرندگانی بادرک بسیار بالا میباشند . هیچوقت نتونستم از نزدیک نحوه زندگی کردنشون رو ببینم دقایق زیادی به رفتار آنها دقیق میشوم . جالب است که از وقتی نسبت به این پرندگان احساس پیدا کرده ام از کنارشان که عبور می کنم تلاشی برای فرار یا پرواز نمیکنند . حتی این پرندگان سیاه و عجیب هم معنی محبت را درک می کنند . چند روز پیش فیلمی رو توی فیس بوک دیدم کلاغی با شگرد جالبی گردوئی رو زیر چرخ ماشینها میذاشت و نشون میداد وقتی چراغ قرمز می شد گردو رو میذاشت وقتی سبز میشد میرفت روی تیر چراغ برق منتظر می موند . خیلی جالب بود . اطلاعات خاصی از این پرندگان اگر داشته باشید خوشحال میشوم بخوانم .
یه جائی شنیدم کلاغها سن هر انسان و طول عمرش رو می دونند . حالا این رو کی و از کجا فهمیده نمی دونم !‌

زهرا یکشنبه 10 مرداد 1389 ساعت 00:03 http://ghadimy .blogfa .com

سلام.دوست خوبم .تغییر مکان زیباییه.

شازده کوچولو رو خیلی دوست دارم .همیشه دوست داشتم .

مثل همیشه یاد آور زیبایی هستی

سلام
خوش آمدید دوباره
داستان شازده کوچولو در ظاهر شاید سطحی و کودکانه به نظر آید . اما وقتی آن را می خوانیم فلسفه ی زیبائی از عشق را آشکار میسازد . و هر بار که میخوانیم همواره لذت بخش و دوست داشتنی ست .
ممنونم از محبتت دوست عزیزم
تغییر مکان هم اجبار بود اما ظاهرا؛ بد نبود .

زهرا یکشنبه 10 مرداد 1389 ساعت 00:18 http://ghadimy.blogfa.com

شرمنده دوست عزیزم اینروزا خیلی دسترسی به اینترنت ندارم ولی بیادتون هستم ودوستتون دارم

خیلی خوشحال شدم که باز شما را اینجا دیدم . من هم به یاد شما بودم . امیدوارم همه چیز روبراه و خوب باشه
ممنون

آفتاب یکشنبه 10 مرداد 1389 ساعت 14:44 http://nargesaftabi.blogfa.com

چه خوب است گاهی نبودن ....

سلام، با تمام وجود درک می کنم این نوشته رو

و چه خوب است پرواز !‌

مهشید یکشنبه 10 مرداد 1389 ساعت 17:48 http://shidmah.blogfa.com/

Oooo..............
.(__)...oooO....
../ (....(__)......
.../_)...) \........
........(_\.........
Oooo..............
.(__)...oooO....
../ (....(__)......
.../_)...) \........
........(_\.........
Oooo..............
.(__)...oooO....
../ (....(__)......
.../_)...) \........
........(_\.........
Oooo..............
.(__)...oooO....
../ (....(__)......
.../_)...) \........
........(_\.........
Oooo..............
.(__)...oooO....
../ (....(__)......
.../_)...) \........
........(_\.........
Oooo..............
.(__)...oooO....
../ (....(__)......
.../_)...) \........
........(_\.........
Oooo..............
.(__)...oooO....
../ (....(__)......
.../_)...) \........
........(_\.........
Oooo..............
.(__)...oooO....
../ (....(__)......
.../_)...) \........
........(_\.........
Oooo..............
.(__)...oooO....
../ (....(__)......
.../_)...) \........
........(_\.........
اپم بدو بیا

آفتاب یکشنبه 10 مرداد 1389 ساعت 21:20 http://aftab54.blogfa.com

بر عکس شما من از کودکی از کلاغ ها خوشم نمیومد

یه کم بهشون بیشتر دقت کنی دوستشون خواهی داشت .

ز- حسین زاده سه‌شنبه 12 مرداد 1389 ساعت 11:55 http://autism-ac.blogfa.com/

سلام . دلم هوای این تازه کرده . همان دینی که می گویند وقی او (عج) آمد مردم فکر می کنند که دین تازه ای آورده است

هر کسی در انتظار کسی یا چیزیست هر کسی در انتظار مرهمی ست برای دلتنگی هایش برای رنجهایش . هر کسی در انتظار نجات دهنده ایست ...

مهشید سه‌شنبه 12 مرداد 1389 ساعت 22:50 http://shidmah.blogfa.com/

سلام من آپم.
زود بیا و خواهشا 5دقیقه وقت بذار و مطلب رو بخون.
نظرت برام مهمه....[لبخند]

میام حتما ...

مهشید عزیز اومدم به وبلاگت سر زدم این اهنگ قشنگی که گذاشتی روی وبلاگت نزدیک بود ....... از توی لابی یک هتل دارم کامنتهامو چک می کنم و یهو صدای اهنگ تموم سالن رو پر کرد و من که نمی دونستم چطوری باید صدای مانیتور رو کم کنم باعث خنده ی اطرافیان شدم . عزیزم برگشتم سر فرصت می یام پستت رو می خونم ... اینجا نمی شه .... یعنی من بلد نیستم صدای مانیتور رو کم کنم ... واقعا اهنگ قشنگیه دلم می خواد مرتب گوش کنم .... مخصوصا الان که اینجا هستم ....

رئیس...! چهارشنبه 13 مرداد 1389 ساعت 04:21 http://lalmoonigerefte.blogfa.com/

سلاااااااااام و یه دنیا ببخشیییییید....
حالم خوب نبوووووود.ولی میخوندمت.
راستی بالاخره چشم ما به اسم زیبای شما مضین شد.پرنیان بانو

وب جدیدت خیلی مبارررررررررررررررک

سلام اقای رئیس خوب !
رسیدن به خیر !‌ امیدوارم هیچ وقت بد نباشی .
و ممنونم

رئیس...! چهارشنبه 13 مرداد 1389 ساعت 04:25 http://lalmoonigerefte.blogfa.com/

خوشبختی ....واژهای زیبا ولی کم پیدا

وقتی رسیدی بهش محکم بچسبش که درنره !

نگار چهارشنبه 13 مرداد 1389 ساعت 16:47

سلام ...

منو ببخش نگار عزیز
ادرست رو نذاشتی و من متاسفانه یادم نیومد که کی هستی ...

مهشید پنج‌شنبه 14 مرداد 1389 ساعت 14:51 http://shidmah.blogfa.com/

سلام.
اپم.
یه اپ متفاوت.....
منتظرم[لبخند]

سلام مهشید عزیز از سفر برگشتم حتما میام سراغت

جوجه کلاغ جمعه 15 مرداد 1389 ساعت 02:42 http://tar-did.blogfa.com

سلام عزیزم ایشالا هرجا هستی خیلی بهت خوش بگذره اینجا ایکون ماچ نداره؟؟؟ بوس بوس

مرسی عزیزم من هم می بوسمت ...

ققنوس خیس جمعه 15 مرداد 1389 ساعت 14:57

سلام
البته حال شما ؟
مطالبتان را خواهم خواند ...

سلام و ممنون

پیمانه یکشنبه 17 مرداد 1389 ساعت 08:28 http://peymanehjamshidi.blogfa.com

سلام!

به روزم با " دنـــــــــــــدان نـــو " !

به انتظارت هستم.

سفرت بخیر مسافر ...

مرسی عزیزم
به محض اینکه برگشتم می خونمت

یزدان (مسافر) دوشنبه 18 مرداد 1389 ساعت 20:25

پرنده‌های بی‌آسمان

ماهیان بی‌دریا

شنیده‌ام خندیده‌اید

هر چند آهسته آهسته

تا آرامش همسایه نشکند.

شنیده‌ام از یاد برده‌اید

برای لحظه‌ای

دلتنگی را

آوارگی را.



امّا کاش به جای "سدّ کارده" به " بند امیر" می‌رفتیم

به آب می‌زدیم

تر می‌شدیم

غربتمان را.



پیوندتان را کاش

به جای "حَرَم"

در "مزار سخی" می‌بستیم

وملّای پیرِ مهربان می‌خواند:

یک جلد کتاب سهراب و فروغ و شاملو

قبول است؟



جشن‌تان را کاش

به جای " گلشهر"

در " غَرقه" می‌گرفتیم

رابعه به پیشوازتان می‌آمد

مولانا پیاله‌ها را پیاپی پر می‌کرد

و سرآهنگ به آوازی بلند سَر می‌داد:

" شاد کن جان من که غمگینم "



بگذار تصوّر کنیم

این انار را از قندهار آورده‌اند

این انجیر مزّه‌ مزار می‌دهد

این سیب بوی بامیان دارد.



پرنده‌های بی‌آسمان

ماهیان بی‌دریا

تقدیمتان باد

خوشبختی.


چقدر قشنگ ....
مرسی ...

ز- حسین زاده سه‌شنبه 19 مرداد 1389 ساعت 09:05 http://autism-ac.blogfa.com/

سلام . هرکجا هستی باش .
آسمان دلت آبی و از غصه و غم ها خالی باد.

مرسی ... خیلی خیلی ممنون

بابونه سه‌شنبه 19 مرداد 1389 ساعت 10:56 http://www.babooneh-deland.blogfa.com

سلام لطف می کنی منم سعی می کنم شما را فراموش نکنم
یه سبد گل برای دوست جدیدم.

ممنون

قندک سه‌شنبه 19 مرداد 1389 ساعت 11:39 http://ghandakmirza.blogfa.com

سلام و درود.دیروز و امروز داشتم دنبال مطلبی می گشتم که دقیقا مطلب این پست شما را تداعی می کرد.فکرم به جایی نرسید. بعدش یاد شازده کوچولو افتادم نه به دلیل یافتن مطلب چون یادم نبود. همینطوری یادش افتادم. برام خیلی تعجب داشت که هردو را امروز یکجا اینجا دیدم. ممنونم.ضمنا تشکر به خاطر یادآوری تون.آلزایمره دیگه !

سلام ...

صدای عشق سه‌شنبه 19 مرداد 1389 ساعت 13:42 http://sedaye-eshgh.blogfa.com

دوست خوبم سلام.....ممنون که اومدی .....من لینکت کردم خوشحال میشم به اسم صدای عشق لینکم کنی....موفق باشی.....

نوید چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 23:19 http://roozhayeshadi.mihanblog.com

سلام چطوری؟

از وبلاگت بازدید کردم،باید بگم وبلاگ قشنگی داری قالبش هم قشنگه،یه چیز که خیلی خوشم اومد این بود که وبلاگت نظم و ترتیب داره که خیلی مهمه منظورم اینکه آدم داخلش احساس سردرگمی نمیکنه

اگه دوست داشتی به منم سر بزن حدس میزنم از مطالبم خوشت میاد ،اگه دوست داشتی ثبت نام هم کن میتونی مطالب رو قرار بدی تا بقیه بچه ها راجبش نظر بدن ولی به نظر من که خیلی عالیه

ممنونم دوست عزیز . می یام حتما" بهت سر می زنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد