فتح باغ

به چمنزار بیا به چمنزار بزرگ و صدایم کن از پشت نفسهای گل ابریشم ...

فتح باغ

به چمنزار بیا به چمنزار بزرگ و صدایم کن از پشت نفسهای گل ابریشم ...

مگرنه خاک ره این خرابه بایدشد؟بیا که کام بگیریم از این جهان خراب

 

همیشه فکر میکنم وقت خیلی کم است. 

برای با هم بودن ، برای با هم خندیدن، برای با هم دوست داشتن ، برای با هم به رستوران رفتن و غذای محبوب خوردن ... با هم رفتن به یک رستوران یا کافه ، مهم نیست چه چیزی خوردن، مهم لحظات  با هم بودن است. برای داشتن چیزهای  مادی کوچک و دست یافتنی که آرزوی داشتنش را داریم.  

برای گفتن دوستت دارم ها ، برای اشتیاق دیدن ها ...  

همیشه فکر میکنم شاید صبحی دیگر  نباشد و می ماند یک عالمه کارهای نکرده و احساسات خرج نشده و آرزوهای دست نیافته ای که هرگز محال نبوده اند.پس اندازهای  حریصانه ، نداشتن جسارت در ابراز احساس ، تنبلی های کسالت بار  و ...  ویران کننده ی لحظه ها هستند.  

در نهایت زندگی رسیدن به مقصد است . مقصد مشخص است . مقصد برای من، برای تو خداست . 

مسیر باید شگفت انگیز باشد ...  

 

و اما آرزوها ... آرزوهای محال نداشته باشیم که تا ابد  در حسرتش بمانیم ، برای رسیدن به آرزوهای ممکن باید با تمام وجود و تمام انرژی خواهانش باشیم . دراینصورت خودش در زمانش ما را شگفت زده خواهد کرد.  

نظرات 32 + ارسال نظر
نونوچه دوشنبه 2 مرداد 1391 ساعت 11:03 http://nonoche.blogsky.com

خیلی جالب بود پری عزیز... مرسی!!!
دست به قلمت قشنگه...

خدا پنجره باز اتاقت باشد...

از هر انسانی نوری ساطع می شود که به آسمان می رسد و هر گاه دو انسان که سرنوشتشان با هم یکی است ... یکدیگر را پیدا می کنند و نورهای آنان به هم می پیوندد و پرتوی قوی تر و پر نورتری از وجودشان ساطع می شود.

این جمله ی زیبا رو از وبلاگت برداشتم دوست عزیز .

و من هم ممنونم
دعای آخرت خیلی قشنگ بود .

صادق (فرخ) دوشنبه 2 مرداد 1391 ساعت 14:13 http://dariyeh.blogsky.com

سلام پرنیان عزیز
ان الانسان لفی خسر ما همواره در زیانیم . . و بزرگترین زیان برای نوع بشر همان از دست دادن فرصتها و موقعیتهاست .
تذکر شما بجا و شایسته بود ... تلنگری برای من و ما .
اما کاش میشد این تذکر ، مکرر می بود ... و طنین میانداخت زیر این طاق نیلگون ... تا گوش جانمان را همواره لبریز میکرد از این حقیقت که جاودان نیستیم و برای همیشه فرصت نداریم .
یکی از حسرتهای من این است که خیلی از کسانی را که دوستشان دارم ، نمیتوانم دید . اخوان ثالث و برخی دوستان در وبلاگستان و غیره از همان گروه اند .

سلام فرخ عزیز
بعضی جمله ها رو باید نوشت روی کاغذ و یه جائی چسباند که هر روز جلوی چشم باشه . من از این کارها زیاد می کنم . یادداشتهایی که لازمه هر روز چیزی رو به من یادآوری کنه .
نمی گم حسرت می گم امیدوارم آرزوی دیدار کسانی که مشتاق دیدنشون هستید به زودی به حقیقت بپیونده و حرفهایی که در دلتون تلنبار شده برای گفتن ، چشم در چشم برای عزیزان و دوستانتون جاری کنید .
و ممنونم از لطف شما.

قندک دوشنبه 2 مرداد 1391 ساعت 14:26

سلام و درود فراوان

خیلی زیبا گفتید لذا عرض می کنم که
اصلا بیا که توی پارک قدم بزنیم
راه زیاد برویم و حرف کم بزنیم
دست در دست هم نهیم به مهر
لحظات خوش برای هم رغم بزنیم

سلام
این هائی که گفتید از خودتون بود ؟

خیلی قشنگ بود

قندک دوشنبه 2 مرداد 1391 ساعت 14:28

و در همین راستاست که آن شاعر عزیز می فرماید:
امروز را برای ابراز احساست به عزیزان غنیمت شمار .چرا که شاید فردا احساسی باشد اما عزیزی نباشد.درود بر شما

آن شاعر عزیز بسیار زیبا فرموده اند.

و من هم ممنونم برای این یادآوری زیبا.

پرنیان دل آرام دوشنبه 2 مرداد 1391 ساعت 14:31

برای من که دوستت دارم

کمی ستاره و باران بفرست

و کمی: دوستت دارم


این چند وقت اونقد به این فکر کردم که گاهی لجم گرفته از خودم
که وقتایی که کنار همونایی هستم که دلم می خوادشون وقتایی که با تمام وجودم دارم زندگی رو نفس می کشم باز ته دلم یه دلشوره ای نمی زاره از لحظه هام هض ببرم

همش می گم نکنه این روزهام تموم بشن این آدمها رو دیگه نداشته باشم

فکرش اذیتم می کنه

بعد خودمو از اون فکرام می کشم بیرون و می گم حالا که هستن نفس هاتو جانانه تر بکش

مراقب دل مهربونت باش پرنیانم که کسی آزارش نده ها

سعی کن بهش فکر نکنی. انشاالله که همشون همیشه همیشه برات می مونند. همینقدر که قدرشون رو می دونی خیلی خوبه . و من خوشحالم که با بودنشون اینقدر نفس هات جانانه شده.

مرسی عزیزم میبوسم روی ماهت رو

آفتاب دوشنبه 2 مرداد 1391 ساعت 15:01 http://aftab54.blogfa.com/

از مرد همیشه جاوید «احمد شاملو» :

انسان زاده شدن تجسّد ِ وظیفه بود:
توان ِ دوست‌داشتن و دوست‌داشته‌شدن
توان ِ شنفتن
توان ِ دیدن و گفتن
توان ِ اندُه‌گین و شادمان‌شدن
توان ِ خندیدن به وسعت ِ دل، توان ِ گریستن از سُویدای جان
توان ِ گردن به غرور برافراشتن در ارتفاع ِ شُکوه‌ناک ِ فروتنی
توان ِ جلیل ِ به دوش بردن ِ بار ِ امانت
و توان ِ غم‌ناک ِ تحمل ِ تنهایی
تنهایی
تنهایی
تنهایی عریان.

انسان
دشواری وظیفه است.


سلام پرنیان عزیزم ..

چقدر قشنگ هستند این لحظات !

لحظه هایی که شاید در عمر آدمی اندک هستند ..

مرسی نازنین .

سلام آفتاب جون
فکر کنم امروز سالگرد مرگ شاملو هم باشه . البته اگه اشتباه نکرده باشم.

خیلی قشنگن این لحظه ها . گاهی وقتها باید دزدیدشون از زندگی.
من هم ممنونم

احسان دوشنبه 2 مرداد 1391 ساعت 17:46 http://www.bojnourdan bolgfa.com

پرنیان عزیز سلام
شاید از خودگفتن کلام پسندیده ای نباشد اما به ضرورت نوشته ی شما سعی می کنم کمتر بخوابم و بیشتر از سکوت شب های بلند بهره بگیرم چرا که همیشه فرصت برای خوابیدن هست. اما برای بیداری نه. داشتن دوستانی خوب، نعمتی ست بزرگ که هیچ چیز نمی تواند جای آن هارا بگیرد . حتی اگر ندیده باشی و کلامی با آنان سخن نگفته باشی.دوستان شما دراین صفحه، دوستان منند و افتخاری در دنیای مجازی همراه با شوقی دل انگیز از خواندن نظراتشان .شادمان باشید و سلامت

سلام
من هم سکوت و خلوت شبها رو خیلی دوست دارم . یک حال خوبی داره . خیلی خوشحالم که نظرات دوستان رو می خونید . همیشه نظرات به نظر من عالی هستند و من واقعا دلم می خواد همه نظرات هم رو بخونند خیلی چیزهای زیبا توش وجود داره که بسیار ارزش خوندن داره . مخصوصا که گاهی وقتها لینکی هم اضافه می شه توش که حامل موزیک یا عکسی هست که اگه باز نکنند دوستان شاید یه چیز خوبی رو از دست بدن.
یکی از دوستان عزیزم در چند پست قبل تر پیشنهاد دادند هر بار یک کامنت به عنوان بهترین کامنت انتخاب بشه توسط همه ی دوستان و در پست بعدی اضافه بشه من خیلی موافق این کار بودم اما فکر کردم نکنه دوستان رو به زحمت بندازم .
ممنونم احسان عزیز

سایه دوشنبه 2 مرداد 1391 ساعت 18:36

همیشه حرفهایی هست تو دلمون که نمی دونیم چجوری بگیم !! و تو همیشه حرفهای دل من و چه ساده می گی اونم در این روزها که ذهنم و فکرم کلا کار نمی کنه ..

ممنونم

مرسی سایه جون . خوشحالم که حرفهای من به حرفهای دل تو اینقدر نزدیکه .

ایمان سه‌شنبه 3 مرداد 1391 ساعت 00:31

موافقم...فرصت خیلی کمه...

پیروز باشی

ممنونم . موفق باشی

آذرخش سه‌شنبه 3 مرداد 1391 ساعت 12:23 http://azymusic.persianblog.ir/

سلام
حال و احوال؟
خوبید؟
حرفهای قشنگ و پند آمیزی بود
افسوس که گوش حرف شنوی من کر تشریف داره
از بس که از بچگی نصیحت کردن
روزهای خوبی داشته باشی

سلام آذرخش عزیز
ممنونم ولی اینا که اینجا نوشتم پند و نصیحت نبود. چون متنفرم از نصیحت حرفهای دلم بود.
معلومه حسابی تخس بودیا!

ممنونم تو هم همینطور

سلام
من جزو اون دسته افرادی هستم که همیشه عقبم! یه جورایی همیشه در استرس و تلاطمم. کلی کارهای عقب افتاده دارم که بعضی اوقات فکر می کنم هیچوقت نتونم انجام بدمشون! از لحاظ برنامه ریزی هم متاسفانه خیلی ضعیفم . زندگی ماشینی این روزها هم که اونقدر دغدغه و استرس می تراشه که حد نداره. تکنولوژی با همه خوبیها و آسایشی که برا بشر میآره ولی متاسفانه خیلی راحت هم از بشر سلب آرامش میکنه
فقط خدا میدونه موزیک وبتون چقدر بهم آرامش میده. هر روز دقایقی رو باهاش میگذرونم. یه جورایی بهم خیلی آرامش میده خیلی زیاد خیلی خیلی زیاد
ممنونم خانم پرنیان

سلام
پس معلومه که مدیریت زمانتون ضعیفه. من تصورم اینه که مدت زیادی بی خیال یه سری چیزها می شین و مثلا لم می دین جلوی تی وی و فوتبال و نقد فوتبال و دعواهای دو تیم و خوندن روزنامه های موافق و مخالف تیم محبوب و ..................
یکدفعه متوجه گذشت زمان می شین و مجبورید بدوبدو کنید .
شوخی کردم . همینجوری گفتم

خوشحالم که آهنگ وبلاگ رو دوست دارین . حداقل اگر خیلی وقتها نوشته ها چنگی به دل نمی زنه به خاطر آهنگ هم که شده سری به ما می زنید.

ونوس سه‌شنبه 3 مرداد 1391 ساعت 20:00 http://www.blogparis-tehran.blogfa.com

سلام
خوبی خانمی ...

باید بجنبیم این دنیای بی رحم به هیچکس وقت اضافی نمیده

سلام ونوس جان
موافقم

و مرسی

پژمان چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 00:01 http://silentcompanion.blogfa.com

پرنیان عزیز
سلام
خیلی حرف ها هست که دوست دارم بنویسم برای شما و همه عزیزانی که اینجا میان
اما
گاهی نمیشه خیلی از حرفها رو نوشت یا گفت
گاهی فقط باید بعضی حرفها رو دید.....

سلام پژمان عزیز
من هم دلم میخواد بگی . اینجا دوستهای من همشون مثل خودت گل هستند و نازنین . و مطمئن باش تمام حرفهات رو با اشتیاق همه می خونیم . ولی هر جور که راحتی .
باز هم من خیلی ازت ممنونم که به این حس رسیدی که دوست داشتی حرفهای دلت رو بنویسی و خیلی برای من ارزشمنده .
مرسی

نازنین چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 07:37


ناجی
دست های توست
نگاهش کن
ببین چه بی رحمانه زیباست!
و این نشانی من است
نشانه ی من.
از میان آن همه پریزاد پرپر
و حرفها که بر دلم ماند...
نفس می زنم
تا خود را به کوچه ی اقاقیا برسانم
گل من!
سلام عزیزم دوستت دارم وهمیشه به یادتم حتی این روزا که خیلی کم وقت می کنم به وب سر بزنم.

نام تو
رازی نوشته بر پر پروانه هاست
گل ها همه به نام تو مشهورند
آیینه ها
از انعکاس نام تو می خندند ...

سلام عزیزم . باور کن که من هم به یادت هستم ...

آذرخش چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 11:04 http://azymusic.persianblog.ir/

سلام
حال شما؟
خوبی؟
خوشی؟
راستش اینقدر مارو نصحیت کردن که حرفهای دل رو هم به عنوان نصیحت تلقی می کنیم
آخر هفته خوب و خوشی داشته باشی

سلام
مرسی . خوبم
همون که گفتم : از بس که تخس بودی

ممنونم آذرخش عزیز . من هم برات متقابلا همین آرزو رو دارم .

خلیل چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 11:25

سلام،

واقعن با هم بودن چه لحظات خوبی دارد.

سلام
بله . مخصوصا که حرف مشترک و حس مشترک هم وجود داشته باشه.

قندک چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 12:18

سلام ودرود فراوان. واقعا حرف حساب جواب نداره بانو. بله شعر ناقابلی بود که فی البداهه به ذهنم خطور کرد.البته غیر از اون مصرع -دست در دست هم نهیم به مهر-

سلام
خیلی هم قشنگ بود . ممنونم از محبتتون

نرگس(فانوس به دست) چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 13:07 http://fanuos.blogfa.com

منم همیشه نگرانم پیش از آنکه با خبر شوم
لحظه ی ...
همه همین و میگن به عمل که میرسه اما....
دست گذاشتی رو دلم

سلام نرگس جون
اما من عمل می کنم

ویس چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 17:58 http://lahzehayenab.blogsky.com

دم را غنیمت شمردن یکی از سفارشات بزرگان است

صوفی ابن الوقت باشد ای رفیق
نیست فردا گفتن از شرط طریق

اما همه ، لحظه ها را رها می کنیم و یا به فرداها و یا به گذشته فکر می کنیم.
هرچه رفت از عمر ، یاد آن به نیکی می کنیم
چهره ی امروز در آینه ی فردا خوش است

پیرمردی یک روز در جایی به من گفت ، گذشته ، در گذشته.
و معنی این عبارت برایم خیلی خوشایند بود و سعی کردم باور کنم که گذشته ، در گذشته.
لحظه هایت همیشه پر از شادی باشد عزیزم

گذشته در گذشته !
این جمله ی سه کلمه ای چقدر بار معنوی داره.
...

ممنونم . تو هم همینطور عزیزم .

پرنیان دل آرام پنج‌شنبه 5 مرداد 1391 ساعت 18:23

مسعود امامی - دلواپسی

http://newdl.narinmusic.com/1390/music/90-11/8/Masoud%20Emami%20--%20Delvapasi.mp3

فاتح نورائی - وعده آخر

http://tabasomekhoda.persiangig.com/audio/01%20Fateh%20Nooraei%20-%20Veda%2Ce%20Akhar.mp3


شادمهر عقیلی - انتخاب
http://dl.bia2music161.com/1391/4%20Tir/7809/Shadmehr%20Aghili%20-%20Entekhab%20%5B128%5D.mp3

میثم ابراهیمی - ته تنهایی

http://tabasomekhoda.persiangig.com/audio/meysam%20ebrahimi%20-%20tahe%20tanhaei%20(10).mp3


رستاک - یلدا

http://daliry.com/audio/rastaak-yalda/Rastaak-Yalda(FT-Aban).mp3

مررررررررررررسی
چه سورپرایزی

رفتم سراغشون

اول از رستاک شروع می کنم

باران پوش پنج‌شنبه 5 مرداد 1391 ساعت 21:23

همه چیز به خدا ختم می شود... خوشا به حال کسانی که در راهش نامی خوش به یادگار میگذارند...
...
درود استاد
ایام به کام

سلام عرض استاد

بله خوش به حال اونا ...

احسان جمعه 6 مرداد 1391 ساعت 02:02 http://www.bojnourdan bolgfa.com

سلام بانو ،شبتون خوش ، کوچه هاتان پرموسیقی باد

سلام احسان عزیز
ممنونم که یادم کردید.
موسیقی خوب هوای تازه ی لحظه های تنهائیمه .

قندک شنبه 7 مرداد 1391 ساعت 11:50

سلام و درود فراوان بر پرنیان بانوی عزیز و مهربان. فکر می کنم یکم اوضاع روحی و جسمی ام بهم ریخته.اما زیاد طول نمی کشه ان شاالله. از لطف و مرحمتتون ممنونم.دعا کنید

سلام
حتما حق دارین. این روزها همه یه جورایی حق دارن . امیدوارم همونطور که گفین مدتش بسیار کوتاه باشه و دوباره پرانرژی و سرحال برگردید .
آرزو می کنم هر چیزی که باعث بهم خوردن آرامشتون شده هر چه سریعتر جاش رو به شادی ها بده .

آفتاب شنبه 7 مرداد 1391 ساعت 17:46 http://aftab54.blogfa.com/


این روزها ، روزه ام

روزه ی سکــوتیست که نیت کرده ام

در نبـودنت بگیرم و هنگام سـحر

دلـم را سیـر کنم از لقمه لقمه ی حسـرت !

و به وقت اذان دلتنگی ها

افطاری ام یک استکان خاطـره ی گــرم

و شیرینی بوسه های جا گذاشتــه ات

روی لبـهـایم باشـد .

مهمــانــی خـدا که تمام شود

این منم که از پس نبودنت

آهسته آهسته کافر مــی شـوم !

شکستی !

......
خیلی قشنگ بود لیلا جونم .
مرسی
...
خیلی حرف داشتم برات بنویسم ...

آفتاب شنبه 7 مرداد 1391 ساعت 17:48 http://aftab54.blogfa.com/

عضی ها را هرچقدر هـم که بخواهی ؛
“تمام” نمی شوند…
همش به آغوششان بدهکار میمانی !
حضورشان “گـرم” است؛ سکوتشان خالی میکند دل ِآدم را…
آرامش ِ صدایشان را کم می آوری !
هر دم هر لحظه “کم” می آوریشان…
آخ که چقدر کم دارمت…

نمی تونم بهت نگم که وقتی کامنت هات رو خوندم چطور اشکهام جاری شدند ...

مرسی

آفتاب شنبه 7 مرداد 1391 ساعت 17:51 http://aftab54.blogfa.com/

مهربانم


ای که بودت در تمام تار و پودم نقش نقش
می دهد یک لحظه ای بارنگاهت رنگ رنگ
رنگ قالی را تویی من دلخوش این قالی ام
کو وجودت من به امید وجودت زنده ام
ای امیدم ای بهارم ای نگاهم مهربانم تو بمان

احساس می کنم که مرا
از عمق جاده های مه آلود
یک آشنای دور صدا می زند
آهنگ آشنای صدای او
مثل عبور نور
مثل عبور نوروز
مثل صدای آمدن روز است ...

میله بدون پرچم دوشنبه 9 مرداد 1391 ساعت 09:22

سلام
احساسات خرج نشده... احساسات هم از آن دسته دارایی هایی است که با خرج کردن زیاد می شود

سلام
پس انداز احساس ولی با خرج کردنش .
درسته ...

ژولیت دوشنبه 9 مرداد 1391 ساعت 22:27 http://true-life.persianblog.irr

واقعا هم وقت خیلی کمه پرنیان. اینو شاید تعداد کمی از آدمها باور داشته باشن خوش به حال اونهایی که عمیقا به این حرف اعتقاد دارن

سلام ژولیت عزیزم
شاید همه باور دارن . اما همه زود فراموش می کنند و غرق در زندگی می شن.

بی خوابی پنج‌شنبه 12 مرداد 1391 ساعت 20:34

.

با یک «نقطه» کلی به سر بنده منت گذاشتید .

باران یکشنبه 15 مرداد 1391 ساعت 04:12

..

و خدایی
که در این نزدیکیست ..

.
.

سلام

سلام

سحر به خیر و عبادات قبول

خجالت نداره که ... یه غیبت کبرا بود فقط

خوب و خوش باشید همیشه

سادی پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 15:04 http://sadi44.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااام
سلاااااااااام
سلاااااام
سلاااام
سلاام
سلام
.♥
.♥
..♥
...♥
....♥
.....♥
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥
......♥
....♥
..♥
عکسای زیبایی داری گلم به منم سربزن اگه موافقی باتبادل لینک بهم خبربده

تنها یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 ساعت 20:57

برای پرنیان عزیز:
گفته بودی دلتنگی هایم را با قاصدک ها قسمت کنم
تا به گوش تو برسانند....
می گفتی قاصدکها گوش شنوا دارند...
غم هایت را در گوششان زمزمه کن و به باد بسپار ....
من اکنون صاحب دشتی قاصدکم
اما مگر تو نمی دانستی قاصدکهای خیس از اشک می میرند؟

نبودن‌هایی‌ هست ......
..... که هیچ بودنی جبرانشان نمیکند .....

قاصدک قرار نیست هیچوقت از اشک خیس باشد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد