فتح باغ

به چمنزار بیا به چمنزار بزرگ و صدایم کن از پشت نفسهای گل ابریشم ...

فتح باغ

به چمنزار بیا به چمنزار بزرگ و صدایم کن از پشت نفسهای گل ابریشم ...

اگر به خانه ی من آمدی برای من ای مهربان چراغ بیاور ...

 

 

امشب غزل مرا به هوایی دگر ببر

تا هر کجا که می بردت بال و پر ببر 


بابت تمام لبخندهایی که دریغ کرده ام از زندگی، به کسانی که دوستشان دارم  بدهکارم .  

اینجا دیگر پی نوشت و بعد نوشت و آخر نوشت هم ندارد در عوض عطر حضور کسانی را دارد که خیلی دوستشان دارم.  یک شبه می شود تمام بدهکاری ها را به زندگی پرداخت ؟ یک هفته چطور؟... تا دوباره  نجهنمیده ام!   چشمک   

 

عزیز من!  

این بیمار کودک صفت خانه ی خویش را از یاد مران! 

من محتاج آن لحظه های دلنشین لبخندم  

لبخندی در قلب ... علی رغم همه چیز. 

نظرات 25 + ارسال نظر
آفتاب یکشنبه 11 تیر 1391 ساعت 20:37 http://aftab54.blogfa.com/



ببخشید چه کسانی را دوووست می دارید ؟!!!!


چه کسانی علاالدین هستند ؟!!

اولیش آفتاب

آفتاب یکشنبه 11 تیر 1391 ساعت 20:46 http://aftab54.blogfa.com/


موشک جواب موشک :
.
.
.

تــو را دوســت دارم،

چــون نان و نمــک!


چــون لبــان گــر گــرفتــه از تــب

کــه نیمــه شبــان در التهــاب قطــره ای آب،

بــر شیــر آبــی بچسبــد . . .

دفتر عمر مرا٬
با وجود تو شکوهی دیگر٬
رونقی دیگر هست
می توانی تو به من٬
زندگانی بخشی٬
یا بگیری از من٬
آنچه را می بخشی.

آفتاب یکشنبه 11 تیر 1391 ساعت 21:03 http://aftab54.blogfa.com/



11+9=؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شیطووووووووووووووووون !

سایه یکشنبه 11 تیر 1391 ساعت 21:37

برایت لبخند فرستادم .. نمی دونم دلنشین هست یا نه ولی برای تو بود ...

دیگر لبخندم را دریغ نمی کنم ...

گرفتمش !

دلنشین بود و شیرین و از همه بهتر این که مال من بود!

دیگه دریغ نکن که بدهکار می شی بدجور !

سایه یکشنبه 11 تیر 1391 ساعت 21:48

و یک دریچه که از آن به ازدحام کوچه ی خوشبخت بنگرم ...

...
و یک دریچه که از آن به ازدحام کوچه ی خوشبخت بنگرم.

نرگس(فانوس به دست) یکشنبه 11 تیر 1391 ساعت 22:01 http://fanuos.blogfa.com

بیا برا ت فانوس آوردم بانو
بخند
لبحند تو خلاصه ی خوبی هاست

وای ! مرسی . نرگس با کفشهای کتانی خوشگل با یک فانوس مهربانی در دست ...



آسمان دلم امشب ستاره باران است ...



قشنگ بود؟ لبخندم؟

ویس یکشنبه 11 تیر 1391 ساعت 23:58 http://lahzehayenab.blogsky.com

احساس بدهکاری به زندگی ندارم. زندگی از من خیلی چیزهایی که دوست داشتم ، گرفته .

از من هم گرفت ...

اما هنوز هستند کسانی که به خاطر اونا باید به زندگی لبخند بزنم.

قندک دوشنبه 12 تیر 1391 ساعت 08:35

سلام و درود فراوان بر پرنیان بانوی مهربان
کسی که خودش مثل خورشید می درخشد دیگر چه نیازی دارد که دیکران برایش شمع یا چراغ ببرند؟
چقدر ابیات قشنگ بودند. ممنون

سلام قندک عزیز و خوب
خیلی لطف دارین . شرمنده کردین مثل همیشه
ای کاش این طور باشه که میگید . حتی یک ذره هم نزدیک باشم به این چیزی که میگید جای خوشحالی داره .

باز هم ممنون ...

ونوس دوشنبه 12 تیر 1391 ساعت 10:30 http://www.blogparis-tehran.blogfa.com

سلام
اما پرنیان جون من فکر کنم اونقدری که زندگی به همه ما بدهکاره
ما نباشیم

سلام
آره زندگی که به ما خیلی بدهکاره .

شاید بهتر بود توی این پستم می نوشتم : به کسانی که دوستشون دارم بابت لبخندهایی که دریغ کردم ، بدهکارم .

------------------

و درستش کردم . چون با نظرت کاملا موافقم این زندگیه که به ما همیشه بدهکاره .

مرسی ونوس جان

باران دوشنبه 12 تیر 1391 ساعت 11:45

..

الهی
عشق
آرامش
لبخند ..

.
.

بخند بانو
دنیای دوستی ما
با لبخند شما
بی شک
زیباتر است ..

.
.

با آفتاب بانو هم موافقیم!
فقط ۹ روز دیگه!

سلام

مرسی باران عزیز

ولی من برای یه چیز دیگه خیلی خوشحالم

مریم دوشنبه 12 تیر 1391 ساعت 16:47 http://www.2377.blogfa.com

منم دریغ کردم لبخندو ! موقعهایی که حوصله ی خودمم نداشتم شاید !
این برای تو : یه خنده هست تو بلاگفا که نیشش تا ته بازه ، من اونو خیلی دوست دارم از اونا برای تو ! (هر چندم که اسمش نیشخند باشه اما نیشخند نیست یه خنده ی باحال و نمکی و عزیز منه )

سلام مریم جون
مرسی برای این لبخند و خنده ی زیبا و شیرین . من هم اون آیکونه که میگی رو دوست دارم و خیلی هم کاربرد داره اتفاقا" .

باران دوشنبه 12 تیر 1391 ساعت 23:33



ما نیز هم!

متشکرم

صادق (فرخ) سه‌شنبه 13 تیر 1391 ساعت 00:39 http://dariyeh.blogsky.com

دنیا و آدمهای امروز معمولا از بدهکارها دمار درمیآورند .
من تقریبا در همه ی عمر بدهکار این و آن بودم و سراغ هر کسی را گرفتم .... حتی آنهایی که از من بسیار دور بودند و حتی آنهایی که روزی در کنارشان زیستم و از دین و مذهب دیگری پیروی میکردند .... اما یکی دو سال است که یاد گرفته ام ، گاهی طلبکار باشم .... دیدید بعضی بچه ها با پررویی امتیازات شگفتی از والدین خود میگیرند؟ البته حس زیبای شما را درک میکنم .....
این حس مثل عطر بهار در مشامم پیچید .... حس زنده شدن و زنده گرداندن و حس بیداری و بخشیدن ، بی هیچ منت و مرارتی!
باز هم به شما رشک بردم .

سلام فرخ عزیز
ممنونم برای نظر پر از لطف و محبتتون.
امیدوارم اونقدر پرانرژی و پرامید باشید که همیشه احساس کنید مدیون اطرافیانتون هستید . این احساس دین خیلی قشنگه.

احسان سه‌شنبه 13 تیر 1391 ساعت 01:07 http://www.bojnourdan bolgfa.com

پرنیان عزیز سلام ، امیدوارم منو بابت این همه بدهکاری به این وب ببخشید که کمتر می نویسم و بیشتر نظرات دوستان و پاسخ های شمارا می خوانم. برای شما و همه ی عزیزانی که با شوق دراین صفحه مطلب می نویسند، آرزوی موفقیت و بهروزی را دارم .

سلام
خواهش می کنم. به هر حال من به یاد دوستان قدیمی هم هستم. امیدوارم هر جا هستید شاد و سلامت و پرامید باشید.
لطف کردید.

آفتاب سه‌شنبه 13 تیر 1391 ساعت 16:00 http://aftab54.blogfa.com/

منم می خوام بدونم یه چیز دیگه رو ؟

آفتاب جون از باران سوال کن . من شاید اجازه نداشته باشم عمومی اش کنم !

آذرخش چهارشنبه 14 تیر 1391 ساعت 08:37 http://azymusic.persianblog.ir/

سلام
خوبی؟
اوضاع احوال خوبه؟
فردا هم که تعطیله و عیده
حسابی بهت خوش بگذره و حالشو ببری
روز و روزگارت ژر از خنده

سلام
مرسی . خدا رو شکر .
بله تعطیلی و عید هم بر تو مبارک .
امیدوارم به توهم خوش بگذره
خیلی لطف کردی آذرخش عزیز مثل همیشه .
ممنونم

آذرخش چهارشنبه 14 تیر 1391 ساعت 08:38 http://azymusic.persianblog.ir/

شرمنده جای "ژ" و "پ" گاهی عوض میشه

اشکال نداره

قندک چهارشنبه 14 تیر 1391 ساعت 10:22

عرض سلام و درود فراوان بر پرنیان عزیز و مهربان.عید مبارک و ایام بکام.
میگما ؟ این قوس قزح که میگن ایشون هستند؟منظور صاحب تصویر می باشد!ما شنیده بودیم قوس و قزح رنگی است اما ایشون سفید هستند که؟لطفا راهنمایی بفرمایید تا از گمراهی نجات یابیم

سلام عرض شد
عید شما هم مبارک .
از یک تصویر می شه برداشتهای زیادی داشت و همینطور هر کسی می تونه برداشت خودش رو داشته باشه. بله می تونه قوس قزح باشه و ما اگر از دید معنوی نگاه کنیم می دونیم که قوس قزح سفید هم می تونیم داشته باشیم.

جواب شوخی های شما رو می مونم گاهی چطوری بدم. مثل شما حاضر جواب نیستم باید یه دوره ببینم حتما


مرسی . خیلی لطف کردید به هر حال باعث شدید که من باز هم یک نگاه عمیق به این قوس قزح سفید بندازم .

solar چهارشنبه 14 تیر 1391 ساعت 19:02

سلام پرنیان مهربان
من به طور اتفاقی وبلاگ زیباتو دیدم و عاشق نوشته ها و حس و حال زیبات شدم
همه پست ها رو یکی یکی دیدم و خوندم هم از تصویرها لذت بردم و هم از نوشته ها سرشار
و جزو خواننده های اصلی وب لاگت شدم باز هم بنویس و باز هم
دوست دارم همیشه بخونمت
شاید حرفی برای گفتن نداشته باشم اما دوست دارم که حرفهای آشنای دلم را اینجا بیابم
پاینده و برقرار باشی همیشه

سلام دوست عزیزم
خوشحالم که به جمع دوستان خوبم پیوستی.

از این که وقت گذاشتی و این همه نوشته را خواندی بسیار سپاسگزارم.
و از نظر پر از لطفت ممنونم. نظراتت را با کمال میل خواهم خواند.

تبسم خدا چهارشنبه 14 تیر 1391 ساعت 22:52 http://www.tabasom-e-khoda.blogfa.com

ای کاش در این عید ظهورش برسد ...


عید انتظارتون مبارک

همیشه هاتون پر از حضور حضرت دوست

به رسم دوستی همدیگر رو دعا کنیم ...

e! سلاااااام

مرسی عزیزم
عید تو هم مبارک .

احسان پنج‌شنبه 15 تیر 1391 ساعت 00:37 http://www.bojnourdan bolgfa.com

خانم پرنیان سلام
امیدوارم تعطیلات آخر هفته فرصت خوبی برای شما باشه . برای اندیشیدن به هرآن چه که دوستش می دارید و برایتان دل انگیزو دلنشین است. سلامت وشادمان باشید.

سلام احسان عزیز
ممنونم برای این دعای قشنگتون . برای شما هم همینطور

محبت کردید و بسیار سپاسگزارم

ایرج میرزا جمعه 16 تیر 1391 ساعت 00:55

سلام
اگر به خانه تو آمدم ( عمراً ) با خود چراغ نخواهم آورد . اگه حدس زدی چرا ؟ جایزه داره

سلام
والا... چی بگم ؟

papillon جمعه 16 تیر 1391 ساعت 15:22

کز سر صدق می کند شب همه شب دعای تو...

سلام

ایرج میرزا جمعه 16 تیر 1391 ساعت 15:42

آخه خودم ماهمدیگه چراغ میخوای چیکار

اوه اوه!

...

قندک دوشنبه 19 تیر 1391 ساعت 10:09 http://ghandakmirza.blogfa.com

این قندک بدجنس یک اپسیلون جنس خراب است شما به بزرگی خودتون ببخشایید

نفرمائید قربان .

اصلا هم اینطور نیست .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد