فتح باغ

به چمنزار بیا به چمنزار بزرگ و صدایم کن از پشت نفسهای گل ابریشم ...

فتح باغ

به چمنزار بیا به چمنزار بزرگ و صدایم کن از پشت نفسهای گل ابریشم ...

پادشاه فصل ها

 

 

حتی خاطرات هم در پائیز زیباتر می شوند. خاطراتی که از افقی دور هر روز در روح طلوع می کند و همانند رودی در ما جاری میگردد  . دوستش دارم این فصل زیبا را ...


پی نوشت : پست قبلی درد دل نوشتی بودکه دوست داشتم زودتر ازکنارش بگذرم .  

نظرات 12 + ارسال نظر
لی لا جمعه 9 مهر 1389 ساعت 19:36

اما من ازش دلگیرم پرنیان خیلی دلگیـــــــــــــــر

تو حق داری لی لا جان
...
در دامن سکوت غم افزایت
اندوه خفته می دهد آزارم
آن آرزوی گمشده می رقصد
در پرده های مبهم پندارم ....

ویس جمعه 9 مهر 1389 ساعت 21:06 http://lahzehayenab.blogsky.com

این فصل ها چه گناهی دارند که ما رنج هایمان را،ویا شادی هایمان را با آن ها اندازه می گیریم.

فصل ها تقسیم بندی زمان هستند و ما رنجهایمان و شادی هایمان را در زمان تجربه می کنیم شاید در پائیز احساساتمان لطیف تر می شوند ... نمی دانم !
مثلا برف منو به شدت غمگین می کنه . این ربطی داره به چیزی به جائی به کسی ؟!

ققنوس خیس جمعه 9 مهر 1389 ساعت 23:40

سلام دوست عزیز
پاییز رو دوس دارم
ولی پادشاه فصلها به نظر من زمستونه !

سلام ققنوس عزیز
برف خیلی غمگینم می کنه ....
می باره بر دلم سنگین و سرد !

ققنوس خیس شنبه 10 مهر 1389 ساعت 00:36

من رو شاد می کنه

این خیلی خوبه . هر چیزی که باعث نشاط بشه خیلی خوبه مواظب باش دست و پات نشکنه فقط . یه بار توی برف دست من شکست !

آذرخش شنبه 10 مهر 1389 ساعت 08:36 http://azymusic.persianblog.ir/

عجیبه که من هیچ رابطه خوبی با این فصل ندارم. و هیچ حس خوبی
شاید بخاطر شروع فصل مدرسه هست و تمام شدن تعطیلات تابستونی و رفتن اجباری به مدرسه و خوندن درس هایی که هیچی به ما یاد نمی داد و فقط ذهن جویای علم مارو مشغول میکرد و همه استعداد ها و خلاقیت هامونو هدر میداد و بهترین دوران زندگیمونو خراب می کرد. درس معلم هم زمزمه محبت نبود و مداد لای انگشت بود... توی این 20 سال درس خوندن هیچوقت با علاقه نرفتم.
یک چند به شاگردی استاد شدیم
یک چند ز استادی حود شاد شدیم
پایان سخن شنو که مارا چه رسید
چون آب بر آمدیم و چون باد شدیم

آهاااااان !‌حالا فهمیدم ...
تنبلا پائیز رو دوست ندارن
من آخر تابستون که میشد واسه دیدن دوباره بعضی از دوستام که توی تابستون ندیده بودمشون بی قرار می شدم !
هم درس و مدرسه بود و هم شیطونی !‌

ز- حسین زاده شنبه 10 مهر 1389 ساعت 08:55 http://autism-ac.blogfa.com/

سلام . متاسفانه تصاویر تان را نتوانستم باز کنم . ( اینجا همه چیز خوب است .... شبیه زندگی است ) را هم خواندم . خیلی عالی بود. ای کاش مسئولین جامعه قدر این مردم را بدانند و نخواهند برایشان سخت بگذرد. من متولد اولین روز پاییز هستم و پاییز را همیشه دوست دارم ... امیدوارم بتوانم عکسهای درج شده تان را ببینم.

سلام .
مسئولین آخرین دغدغه های فکریشون فکر می کنم مردم باشه .
تولدتون مبارک . آرزوی سلامتی و شادی و طول عمر دارم براتون .
ممنونم

ایلیا شنبه 10 مهر 1389 ساعت 20:26

سلام!
ممنون از این همه لطف و محبتتان.
و تشکر به خاطر همه چیز!
چه زیبایی چشم نواز و لطیف پست هایتان.
چه کامنت های پرمهر و امیدبخشتان.
چه صداقت قلمتان.
و چه تبریک دلچسبتان..

سلام ایلیا عزیز
مانده ام در مقابل این همه لطف چه بگویم !
......
ممنون .
اگر چه میدانم جوابگوی محبتت نیست .

برزین شنبه 10 مهر 1389 ساعت 23:05 http://naiestan.blogsky.com

سلام
بیخود نیست که اخوان ثالث در ان شعر جاودانه خود ( آسمانش را گرفته تنگ در آغوش ... ابر با ان پوستین سرد نمناکش ....) پاییز را پادشاه فصل ها می خواند .
پاییز واقعا زیبا و دل انگیز است ....

آسمانش را گرفته تنگ در آغوش
ابر با آن پوستین سرد نمناکش
باغ بی‌برگی، روز و شب تنهاست،
با سکوت پاک غمناکش...
...
سلام .
ممنون

پاییز طلایی سه‌شنبه 13 مهر 1389 ساعت 12:06

از مهربانی ِ پاییز، همین بس که
با "مهر" آغاز می شود،
با "آبان" برکت می باراند،
و با "آذر" دلگرممان می کند به روزهای سپیدی

...
و من
متولد پاییزم!
.
میگن شما سکه میدین به متولدای پادشاه فصلها!آره؟!

چقدر قشنگ پائیز رو توصیف کردی دوست عزیز
تولد شما هم مبارک . به نظر من هدیه دادن یکی از زیباترین آداب زندگیست گاهی شادیه دادن هدیه بیشتر از گرفتنشه .
سکه هم قابل شما رو نداره .

فرید سه‌شنبه 13 مهر 1389 ساعت 12:20

زیبا
به رنگ فصل فصل خدا
غمش آبی و سکوتش سبز
سرشار از خاطره بهار و جنبش تابستان و صبر زمستان
فصل خوب خدا
پاییز
مقدمت
برگریزان...
پاییزان.... آغاز برگریزان....پاییزان

خیلی قشنگ بود مرسی

پاییزطلایی سه‌شنبه 13 مهر 1389 ساعت 18:35

"سکه هم قابل شما رو نداره ."

جدی؟!!!!!
اونم توی این گرونی و ....!
ممنون...پس خبرتون میکنم به وقتش!
نزنین زیر قولتون ها!

حالا سکه نشد یه کادو دیگه ... مهمه مگه ؟!

پاییزطلایی سه‌شنبه 13 مهر 1389 ساعت 18:48

دیدین حالا!...دیدین!
جلوی همه زدید زیر قولتون!
منم اصلا میرم خودکشی میکنم تا روز تولدم!
.
.
ولی حق با شماست...
اصلا مهم نیست
واسه من همون تبریک چند خط بالاتر از دهن یه دوست از هزارتا سکه(تاکید میکنم فقط هزارتا ها!!!) ارزشمندتره!
حیف که ما دیر رسیدیم به شما.
ایشالا جبران میکنم سال دیگه!

برای یه دوست خوب یک سکه کم ارزشترین هدیه ست .
ای کاش بتونیم بهترین هدیه ها رو به بهترین دوستان و به بهترین شکل هدیه کنیم .
شما روز تولدت رو حتما به من اطلاع بده یه کاریش می کنم بالاخره .
تولد امسالم باران عزیز سنگ تموم گذاشت . هر جا هست بهترین ها رو براش آرزو می کنم به همراه سلامتیش .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد