فتح باغ

به چمنزار بیا به چمنزار بزرگ و صدایم کن از پشت نفسهای گل ابریشم ...

فتح باغ

به چمنزار بیا به چمنزار بزرگ و صدایم کن از پشت نفسهای گل ابریشم ...

بهشت




اگر کسی را یافتید که حاضر بود  

برای حفظ رابطه تان 

از بدترین شرایط عبور کند 

هرگز عشقش  را دست کم نگیرید. 

موریس مترلینگ


زمان یا همه چیز را ثابت میکند یا یک چیزهائی را حل می کند.  زمان کمک می کند به رنجهایت عادت کنی،  زمان کمک می کند صبور باشی و زمان ثابت میکند که برای چه کسانی ارزش واقعی داشته ای و چه کسانی ماندند با تو اگر چه بارها رنجاندی و رنجاندند.  در این عصر یخبندان و زمانه ی مصلحت ها و  منفعت ها و کسالت ها و بی حوصلگی ها ، اگر کسی در کنارت ماند ، فرشته ای ست که از سوی خداوند برای آرامشت آمده است. اگز بود ، اگر داشتید ، روی چشمانتان نگهش دارید. 

روزگار روزگارِ رفتن است و نماندن. 


جمله ای که خیلی با خودم تکرار میکنم : ای کاش کسی بیاید که موقع رفتن نرود!    در آرزوی بهشتم، بهشتی که تمام کسانی که دوستشان دارم را در آنجا بیابم بدون ترس از دست دادن ...



نظرات 19 + ارسال نظر
فریناز سه‌شنبه 11 شهریور 1393 ساعت 22:57

من که همیشه فقط خدا موقع رفتن مونده پیشم

بی برو برگرد تموم ادماش رفتن...


دلم گرفته بود پرنیان جون.... با این جمله یاد خیلی اتفاقا افتادم و بدتر اشک شد و ریخت....
بده که هیش کی نمیمونه؟

سلام
خدا نکنه دلت بگیره .

آره بده ...

سمیرا سه‌شنبه 11 شهریور 1393 ساعت 23:42 http://webvenus.ir

به خاطر داشته باش که وقتی چیزی را از دست دادی ، درس گرفتن از آن را از دست نده !

سلام به وبت سر زدم خوش حال میشم یه سری به وب منم بزنی منتظررررررما

سلام میشه فراموش کرد؟

ممنونم . حتما".

معصومه سه‌شنبه 11 شهریور 1393 ساعت 23:49

زنده باشید:)

مرسی . سلامت باشی خوشگل خانوم

شادی چهارشنبه 12 شهریور 1393 ساعت 09:22 http://shadi1919.blogfa.com

زمان داروئی است که تمام دردها و رنج ها را ساکت می کند و برعکس تمام داروها هوشیاری را بالاتر می برد و وقتی این دارو را با همه تلخی هایش بنوشی تازه می فهمی دنیا ارزش این همه غم و غصه را ندارد و باید شاد بود و با لبخند از خدا به خاطر تمام نعمت هایش تشکر کرد و آرام آرام که این دارو اثر کند انگار نسبت به تمامی رنج ها صبورتر می شوی و بی تفاوت تر.

بهشت از آن تو باد

همه ی ما می دونیم زندگی کوتاه تر از اونی هست که به اندوه و حسرت ها بگذره . یهو ناگهان و غافلگیرانه تموم می شه ، اما بعضی دردها به خاطر عظمتشون و بعضی دلتنگی ها به خاطر عمقشون در این زندگی کوتاه به شدت ما را در می نوردند و باعث می شن فراموش کنیم کوتاهی زندگی را
مرسی شادی جان برای دعای خوبت .

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 شهریور 1393 ساعت 10:20

سلام به دوست خوش کلام
محبوب دلهـای ناآرام
جانا سخن از زبان ما میگویی .....
خوشحالم که دوباره می نویسید
با خواندن نوشته های روح بخشت جانی تازه یافتم واقعاً حرف دلم است خیلی عزیزید واغراقی در سخن نیست.
ممنونم برای نوشته های زیبایتان
سلامتی و شادابی‌تان را از خداوند منان خواهانم
در پناه خالق زیبایی‌ها برقرار باشید و استوار

سلام
شما از بس که خوبید .

خوشحالم که با احساسات من حس نزدیکی می کنی.
اصلا" همه ی لیلاها گل اند.

معجزه خاموش پنج‌شنبه 13 شهریور 1393 ساعت 14:02 http://mmahmoodichemazcoty.persianblog.ir/

با سلام
گفتم یه عرض ادبی بکنم خدمت شما

سلام . ممنونم . خیلی کار خوبی کردین .
مدتها بود از شما بی خبر بودم

ایرج میرزا پنج‌شنبه 13 شهریور 1393 ساعت 16:43

سلام
اگه منظورت منم خیالت راحت هستم

سلام
می دونم ...

... جمعه 14 شهریور 1393 ساعت 21:50

زیبا

ممنون

باران یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 09:56

...
امروز نه آغاز و نه انجام جهان است
ای بس غم و شادی که پس پرده نهان است

گر مرد رهی غم مخور از دوری و دیری
دانی که رسیدن هنر گام زمان است

تو رهرو دیرینه سرمنزل عشقی
بنگر که ز خون تو به هر گام نشان است

آبی که بر آسود زمینش بخورد زود
دریا شود آن رود که پیوسته روان است

از روی تو دل کندنم آموخت زمانه
این دیده از آن روست که خونابه فشان است

دردا و دریغا که در این بازی خونین
بازیچه ایام دل آدمیان است

دل بر گذر قافله لاله و گل داشت
این دشت که پامال سواران خزان است

روزی که بجنبد نفس باد بهاری
بینی که گل و سبزه کران تا به کران است

ای کوه تو فریاد من امروز شنیدی
دردی است در این سینه که همزاد جهان است

از داد و وداد آن همه گفتند و نکردند
یارب چقدر فاصله دست و زبان است

خون میرود از دیده در این کنج صبوری
این صبر که من میکنم افشاندن جان است

از راه مرو سایه که ان گوهر مقصود
گنجی است که اندر قدم راهروان است
.
.

سلام بر قربان
خوندیم و بسی طبعمان تشویز گشت!
دلمان خواست شعر پیر پرنیان اندیش را برایتان بنویسیم که آری رسیدن هنر گام زمان است! و ماندن ...

باشد که قبول افتد ..

.
.
در ضمن منم همون که ایرج میرزا فرمودن!
هستم ..
:)

سلام استاد
فکر کنم کتاب پیر پرنیان رو خوندین .

مرور این شعر حال من را هم خوب کرد.


در مورد شما ... مطمئن مطمئنم

پرنیان دل آرام یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 13:56

مــــــداد رنگیـــــــها را بــردار
دنیـــا را نقـــاشـی کــُــــن
مـن را کنـــــار پنجــره بگــــذار / در آغــوش ِ تــو
و خـود را هـر کجــــای ایـن دل کـــــــه مـی خـواهـی


"پـویـــا مــــــرادی"



سلام پرنیان خوبیها
سلام بر عشق



برای من همیشه نمونه ی یک زن عاشق بودید و پر از احساس
که من دوسش داشتم و دارم

بهشت گاهی آغوش کسی هست که دوسش داری
که کنارش آرومی
که باهاش زندگی و می فهمی


برات ازین بهشت ها می خوام پرنیان عزیز

سلام
تمام نوشته های کامنتت پر از هوای خوب بود .

مرسی

و دوستت دارم .

پرنیان دل آرام دوشنبه 17 شهریور 1393 ساعت 00:39

http://s5.picofile.com/file/8131693950/hojat_ashrafzadeh_mah_va_mahi_320kb_www_BGH_ir.mp3.html


http://s5.picofile.com/file/8118974400/Baran.mp3.html

http://www.s4.topseda.ir/92/11/29/Nima%20Mozafari%20-%20Mikham%20Bato%20Basham.mp3


سه تا از دوست داشتنی ترین شنیدنی های این روزهام

مرسی عزیزم برای این اشتراک زیبائی.

همیشه از گرفتن موزیک خوشحال می شم درست به اندازه ی گرفتن یک شاخه ی گل

پژمان دوشنبه 17 شهریور 1393 ساعت 13:38 http://www.silentcompanion.blogfa.com

سلام
ما هم هستیم...

سلام . مرسی . مرسی . چقدر دلگرم کننده ست ....

کمال سه‌شنبه 18 شهریور 1393 ساعت 08:47 http://zaerehbarani.blogfa.com

سلام
وبلاگ قشنگی دارین
به قول سهراب عزیز قشنگ تفسیر عاشقانه ی اشکال ( شکل ها ) است
آرزوی بهترین ها برایتان
در پناه حق ./

سلام
ممنونم . از آرزوی خوبتان هم بسیار ممنونم

میله بدون پرچم چهارشنبه 19 شهریور 1393 ساعت 11:01

سلام
در متن از عصر یخبندان حرف به میان آمد و شعر ابتدایی مترلینگ... این دو در کنار هم مرا به یاد آن سنجاب عصر یخبندان و بلوطش انداخت که برای حفظ آن از بدترین شرایط عبور می کرد... این بشارتی است که در این عصر هنوز می توان امیدوار بود!

سلام

بیشتر ما هم ، همون سنجابه ایم.
و امیدوار ... امیدوار ... امیدوار .

آفتاب چهارشنبه 19 شهریور 1393 ساعت 20:11

سلام عزیزم ...هر کی از فتح باغ رفته بگو تا برگردونمش

لیلا جون اونقدر افراد زیادی اومدند و رفتند و به یادگار چیزی گذاشتند که اگر بخوام باید یک لیست بلند بالا بنویسم

باران پنج‌شنبه 20 شهریور 1393 ساعت 11:48

سلام قربات
خوبین شما؟؟؟!!!
وقتی میخواین کامنت بذارین خب اون عینک ته استکانیتون رو بزنین خب!!!

سلام
باز چی شده مادر جون؟!

مونا شنبه 22 شهریور 1393 ساعت 02:16

سلام خانمی خوبین؟
بعده خیلی وقت امشب اومدم باغ پرنیان جون واین پست قشنگتون مث همیشه فک کنم یک سال بشه دیگه اونجوری دنبال نکردمتون ولی اونقدر ندیده برام به یاد موندنیو عزیز هستین که از ذهنم پاک نشین گرچه شما اینقدر دوست داشتنی هستین که میدونم دوستای گل زیادی دارینو این وسط نبودن بعضی اسمه خودمو نمیذارم دوست تون زیاد به چشم نمیاد خوشحالم هنوز هستین هنوز مینویسین
راستی همین جا تو همین کامنتم به آفتاب جونه گلمم که اونم فوق العاده اس سلام میکنم وشرمنده که نتونستم تو این چند وقته به وبش سر بزنم هر جا هستی سالم وشاد باشی آفتاب جونم همینم واسه پرنیان جون آرزو میکنم فقط خاستم بگم نبوده یادتون بودم شرایط جوری بوده نتونستم بخونمتون ایشالا
سرفرصت از اونجا که جا موندم بازم میخونمتون ببخشید کامنته طولانی شد

سلام
ممنوم دوست عزیزم . همه دوستان عزیزند برای من . فرقی نمی کنه. هر کسی که می یاد اینجا و زمان میگذاره و می خونه و نظر می ده برای من بهترین دوسته.

از تمام محبت های تو خیلی ممنونم . امیدوارم لایق این تعاریف باشم.

مرسی

ترانه بهاری یکشنبه 23 شهریور 1393 ساعت 01:24 http://taraneh-bahar.mihanblog.com

سلام
جالب نوشتید مثل همیشه

کاش منم یکی از این کیمیا ها پیدا کنم :(

سلام

آرزو می کنم پیداش کنی و هر بار که یک آرزویی میکنم آرزو میکنم ای کاش همین لحظه مرغ آمین از کنارم بگذرد .

شادی یکشنبه 23 شهریور 1393 ساعت 08:29 http://shadi1919.blogfa.com

این چه حرف است که در عالم بالاست بهشت؟
هر کجا وقت خوشی رو دهد آنجاست بهشت
باده هر جا که بود چشمه کوثر نقدست
هر کجا سرو قدی هست دو بالاست بهشت
صائب تبریزی

شادی عزیزم
حرف دلم را زدی . حرف دل امروزم را

چقدر ما به هم نزدیکیم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد