فتح باغ

به چمنزار بیا به چمنزار بزرگ و صدایم کن از پشت نفسهای گل ابریشم ...

فتح باغ

به چمنزار بیا به چمنزار بزرگ و صدایم کن از پشت نفسهای گل ابریشم ...

...


شاید زندگی همین باشد ...




گاه یک ستاره
یک ستاره گاهی
می‌تواند حتی در کفِ یک پیاله‌ی آب
خواب هزار آسمان آسوده ببیند!
آن وقت تو می‌گویی چه؟
می‌گویی یک آینه برای انعکاس علاقه
کافی نیست!؟

سید علی صالحی


هر دقیقه از زندگی یک فرصت است. برای بدست آوردن ، یا از دست دادن ... برای من بودن ، یا برای ما بودن. برای جمع کردن پول، مقام، شهرت، قدرت یا برای یک دنیا عشق به یک موجود انسانی... زندگی بدون توقف به پیش می رود و من در این مسیر شتابانِ  زمان، هرگز برای هیچ دوست داشتنی افسوس نخواهم خورد، حتی اگر در این عشق ها هیچ قدرشناسی وجود نداشته باشد  زیرا که  من دوست می دارم، پس زنده ام ...  زندگی برای من همین است، بدون هیچ شایدی!  مهربانی درد دارد و رنج دارد و از خود گذشتن ولی آیا هیچ کس هیچ وقت این را درک خواهد کرد ؟!


«ای عشق! بی آنکه ببینمت ، بی آنکه نگاهت را بشناسم ، بی آنکه درکت کنم ، دوستت می داشتم... پابلو نرودا»


من هم برای کسانی که قلب هایشان منبعی از عشق است این آرزو را دارم :

تپنده باد قلب هائی که به عشق دیگری می تپد و روشن باد چشمانی که برای دلتنگی گاهی هم بارانیست ... 





پ ن : برای لینک موزیک های ارسالی ممنونم.  یک کار قشنگیِ . باعثِ این کار هم آفتاب عزیز بود. ترانه ی هنگامه ی خودش رو گوش می کنم و یادش میکنم.  در این پست هم اگر ترانه ای خواستید لینک کنید و یا به کسی تقدیم کنید من با کمال میل اضافه خواهم کرد و استفاده خواهم کرد.  من فکر میکنم هر ترانه ای مخصوص حال و روز خاصیه . یک گردهمائی رفته بودم که یکی از اساتید می گفت : آدمها چون که ابعاد مختلف دارند، هیچوقت نمی شود یک برداشت کلی و خاص از یک شخص کرد. آدمها نقاب های مختلفی دارند. مثلا" من همیشه ادعا میکنم استاد شجریان و بتهوون گوش میکنم ولی گاهی یواشکی یک وقتهائی هم «برفتم بر در شمس العماره» گوش می دم. من خنده ام گرفته بود از تجسم استاد بزرگ در خلوتش و اون ترانه ی شمس العماره. باید اعتراف کنم خودم  هم هر ترانه ای را گوش میکنم بسته به حالِ لحظه بدون تعصب روی ژانر خاصی ، فقط تحت هیچ شرایطی هیپ هاپ دوست ندارم.  چند شب پیش یک کابوس صبح من رو آشفته کرده بود.  وقتی راه افتادم به سمت اداره ، به خودم گفتم اجازه نمی دم یک کابوس تمام روز من رو خراب کنه.  زدم آلبوم شهرام شبپره و ترانه ی : 

تا سرو گردن ناز تو پیدا میشه

تو کوچه تند و تند پنجره ها وا میشه
عاشق بینوا غرق تماشا میشه
میون عاشقا عاشقی رسوا میشه
وقتی از کوچه ما گذر میکنی دل میگه اومد
 آی دل میگه اومد ...

اون هم با صدای بلند. دیر شده بود و با ماشین رفتم توی پارکینگ ساختمان و جلوی دستگاه کارت زنی، آویزون از در ماشین، یک لنگه پا بالا، یک لنگه پا پائین و دست تا حد امکان کشیده به سمت دستگاه کارت زنی، شهرام هم داشت می خوند، یکی از مدیران که از زیر مژه تا نزدیک آخرین دکمه ی پیرهنش ریش داره ایستاده بود جلوی آسانسور و یک دفعه چهار چشمی ،انگار که یکی از یک کره ی دیگه اومده زل زد به من. احتمالا" زیر لب دو بار گفت استغفرالله ... استغفرالله!  همین روزهاست که کمیسیون تخلفات احضارم کنه که گزارش داده شده جنابعالی با اصوات قبیحه، گوش خود و دیگران را مورد آزار و شکنجه قرار داده اید.  ما هم که می دونیم دیوار حاشا بلندِ میگیم نه بابا کی گفته ما اصلا" کلاسمون اجازه نمی ده کمتر از استاد شجریان و شوپن و چایکوفسکی گوش بدیم. اشتباه به سمعتان رساندند.  

خلاصه اینکه ما هم گاهی وقتها ... حالا نه شمس العماره ولی  شهرام شبپره و کامران و هومن و اندی و اینا گوش میدیم 

چشه خوب؟  با اون با کلاسها که نمی شه رفت تو فاز شیش و هشت  


...


می گما این دانشمندا نمی تونن یه چیزی ، ماده ای ، دستگاهی کشف کنند عصرهای جمعه رو تبدیل کنه به عصرهای چارشنبه ؟!       .... راستی پی نوشت از خود متن بیشتر شد. ما کلا" قانون ها رو خوب می شکنیم.



اینجا ترانه ای از اعصار و

 اینجا ترانه ای از علیزضا شهاب و

 اینجا فریدون فروغی و

 اینجا  محمد نوری از طرف باران پوش عزیز ... گوش کنید.

 اینجا مرغ سحر استاد شجریان را از طرف ایرج میرزا عزیز گوش کنید 

 اینجا ترانه ی ارسالی  آفتاب عزیزم را گوش کنید

 اینجا و  اینجا از طرف ایرج میرزا ، قراره ایشون توضیحی در مورد این دو آواز بدهند.

 اینجا ترانه ی زیبای دستهای تو از طرف نویسنده عزیز وبلاگ «نوشته های پراکنده» را گوش کنید.


نظرات 30 + ارسال نظر
Mehran جمعه 6 دی 1392 ساعت 14:22 http://www.mashinsavar.ir

سلام

این آیکون چی بود؟ تعجب بود؟ تفکر بود؟ یادم نیست ...
کاش یه کم لبهاش بزرگتر بود حداقل احساسش رو بیشتر منتقل می کرد .

عوضش من یک آیکون خوش تیپ گذاشتم

باران پوش جمعه 6 دی 1392 ساعت 17:24

سلام
این جند تا ترانه رو تقدیم می کنم به شما و همه ی دوستان فتح باغ .
امیدوارم خوشتون بیاد . عصر جمعه تون به خیر و شادی.

سلام
خیلی ممنونم . ترانه هائی که ای میل کردین لینک کردم.
توی خونه ی ما همه با عصار لج اند. نمی دونم چرا؟!

فریدون فروغی رو خیلی دوست دارم . نوری هم صداش آسمانیِ ... مرسی ...
همشون قشنگند . امیدوارم دوستان اهل موزیک لذت ببرند.

ساجده جمعه 6 دی 1392 ساعت 20:30

به آرامی آغاز به مردن می ‌کنی
اگر سفر نکنی،
اگر کتابی نخوانی،
اگر به اصوات زندگی گوش ندهی،
اگر از خودت قدردانی نکنی.
به آرامی آغاز به مردن می ‌کنی
زمانی که خودباوری را در خودت بکشی،
وقتی نگذاری دیگران به تو کمک کنند.
به آرامی آغاز به مردن می ‌کنی
اگر برده‏ی عادات خود شوی،
اگر همیشه از یک راه تکراری بروی ...
اگر روزمرّگی را تغییر ندهی
اگر رنگ ‏های متفاوت به تن نکنی،
یا اگر با افراد ناشناس صحبت نکنی.
تو به آرامی آغاز به مردن می ‏کنی
اگر از شور و حرارت،
از احساسات سرکش،
و از چیزهایی که چشمانت را به درخشش وامی ‌دارند،
و ضربان قلبت را تندتر می‌ کنند،
دوری کنی . . .
تو به آرامی آغاز به مردن می ‌کنی
اگر هنگامی که با شغلت،‌ یا عشقت شاد نیستی، آن را عوض نکنی،
اگر برای مطمئن در نامطمئن خطر نکنی،
اگر ورای رویاها نروی،
اگر به خودت اجازه ندهی
که حداقل یک بار در تمام زندگی‏ ات
ورای مصلحت ‌اندیشی بروی . . .
امروز زندگی را آغاز کن!
امروز مخاطره کن!
امروز کاری کن!
نگذار که به آرامی بمیری

شادی را فراموش نکن
پابلو نرودا

سلام پرنیان عزیز....
خوبین؟؟
واقعا ممنونم ازتون وهمه دوستای مهربونتون....بابت این آهنگ های قشنگ...
فصل امتحاناس...
من هی درس میخونم...بعد بدو بدو میام وبتون یه اهنگ قشنگ گوش میکنم... بعد دوباره با انرژی بدو بدو میرم سر درسم....

سلام ساجده عزیز
این شعر نرودا رو باید مکررا" خوند. این رو من نوشته بودم و جند سالی جلوی چشمام بود. برای آدمهای منفعل خیلی خوبه خوندنش

پست قبلی هم لینکهای قشنگی داشت . مرسی از تو که وقت گذاشتی و ممنون از بقیه برای اشتراک زیبائی.

موفق باشی ساجده جان. انشاالله همه ی نمره هات آ بشن . سلام من رو به آقای دکتر برسون خیلی زیاد.

. جمعه 6 دی 1392 ساعت 20:33

در اون صورت هم فرق نمی کرد باز عصر چهارشنبه تمام می شدو بعد از آن پنج شنبه و باز هم جمعه !

برفتم بر در شمس العماره را هم یک بار امتحان کنید.

این هم یه حرفیه. راس میگین .

واقعا"؟ روحوضیِ

پرنیان دل آرام جمعه 6 دی 1392 ساعت 21:37

چقدر دوست داشتم این ترانه ی علیرضا شهاب رو

احساسشو

و بی مقدمه بعد از گوش دادن تقدیمش کردم به دوستانم


ممنون بخاطرش


سلام عزیز دل

سلام
رسیدن به خیر عزیزم . زیارت قبول باشه . مرسی که یادم کردی

از باران پوش عزیز تشکر میکنم برای این اشتراک زیبائی .

خلیل جمعه 6 دی 1392 ساعت 22:19 http://tarikhroze3.blogsky.com

سلام،

به این میگن برای خود زندگی کردن نه برای دیگران.

سلام
بیشتر وقتها مجبوریم باب میل دیگران زندگی کنیم.

رها شنبه 7 دی 1392 ساعت 06:59

سلام پرنیان جان روزت بخیر ....امیدوارم که روزهای اخر سال میلادی همچنان شاد باشی و سلامت ....قبول دارم گاهی همین اهنگ های به قول بعضی ها ابکی تمام خستگی ادم را میگیرند و باز به قول یکی دیگه هر چقدر هم که شجریان و ....گوش کنید عروسی که باشه باید کامران و هو من میدان بدند ...واقعا ما ادمها در حالت های محتلف دوست داریم اهنگ های مختلف گوش بدهیم ...مثلا امروز روز برای من روز سلندیون بود ....
loved me bake to life
خیلی زیباست یعنی محشره ....این روزها کار من شدن گوش کردن این اهنگ ....تقدیم به تو و دوستان این باغ ....

سلام رها جون
به به سلین دیون و ویتنی هوستون که جزو خواننده های محبوب من هستند.

یک عروسی در پیش داریم ، عروس و داماد مخالف این ارکسترهای امروزی هستند بهشون گفتم خوب ببینم مهمونای شما قراره با موتزارت والس برقصن؟؟
خلاصه قانع شدند که هیچ چاره ای ندارند

تولد حضرت مسیح رو بهت تبریک میگم و امیدوارم در آخرین روزهای سال میلادی حس و حال خوبی داشته باشی و سال جدید پر از تازگی های خوب باشه برات .

سلام سلام سلام


امروز صبحمو از توی رختخواب با صدای خاله رها شروع کردم

انقد چسبید


خاله رها loved me bake to life محشره
منم یه هفته همش تو گوشم بود

دیگه تارهای صوتی م اعتصاب کردن رفتم سر آهنگ بعدی

سلام به روی ماهت

می بینم که ترانه های سلین دیون رو می خونی

آفرررین .

I was walking dead stuck inside my head

مثل یه مرده ی متحرک شده بودم .ذهنمم خیلی درگیر بود.

I couldn't get out

نمیتونستم بیام بیرون.

Turn the lights down

چراغا رو خاموش کنم.

Voices inside are so loud.

صدای درونیم خیلی بلند بود.

Need a jump start

به یه شروع جهشی نیاز دارم.

Gotta turn it on

تا روشنش کنم.

I couldn't feel, I wish that I could disappear

نمیتونستم چیزی احساس کنم .کاش ناپدید میشدم.

The voices inside are so real.

صدای درونیم خیلی واقعی بود.

But you stood by my siiiiiiiide.

اما تو کنارم ایستاده بودی.

Night after nnnnnnnight, night after nnnnnnnight.

شب به شب شب پشت شب.

You loved me back to llllllllllllllllife, llllllllllllllllife

انقد عاشقم بودی که عشقت منو به زندگی برگردوند

From the comaaaa the wait is ooooooover.

از کما بیرون اومدم.انتظار دیگه تموم شده.

You loved me back to llllllllllllllllife, llllllllllllllllife

انقد عاشقم بودی که عشقت منو به زندگی برگردوند

From the coma, we're lovers again tonight.

ازکما بیرون اومدم.ما امشب دوباره عاشق هم هستیم.

Back to life, back to life, back to life, back to life, yeah

زنده شدم.به زندگی برگشتم.به زندگی برگشتم.آره زنده شدم.

Woke me up one touch I felt my heart.

با نوازش منو از خواب بیدار کردی ومن قلبمو احساس کردم.

مرسی پرنیان عزیزم

این آهنگ رو دارم . باید بگردم پیداش کنم . پیداش کردم به اسم خودت لینکش میکنم.

آفتاب شنبه 7 دی 1392 ساعت 17:14 http://aftab54.blogfa.com

الـــــــــــــــــــــــــهی !!

سلام عزیزم.. تا وبلاگت رو باز کردم تصویر این بچه معصوم دلم رو لرزوند .. چشمان پاکش رو ببین تو رو خدا ...


پرنیان جون مرسی که انقدر محبت داری و از من تو نوشته هات یاد می کنی ..اینجا انقدر صفا داره که نا خود آگاه با خوندن نوشته هات یا یاد متنهای عاطفی می افتیم و یا آهنگ خاصی یاد مون می یاد .. دوستان هم استقبال گرمی دارند با این آهنگ های خوشگلی که می فرستند ..

یه آهنگ دیگه با ایمیل برات می فرستم اگه دوست داشتی بذار ..

باز هم ممنون به خاطر این همه لطف و صفای تو ..من هم میگم :

((تپنده باد قلب مهرباااان تو ))❤❤❤❤❤❤❤

سلام
مرسی لیلا جون .
من از همین جا هم باز دوباره بهت تبریک میگم که خاله شدی . من هم خاله هام رو خیلی دوست دارم هم خودم خاله هستم که فکر کنم خواهر زاده هام دوستم دارند و خواهر زاده هم عزیزِ دلِ دیگه.
مبارک باشه.

و اینکه هیچ آهنگی برام ای میل نکرده بودی.

مرسی عزیزم

ایرج میرزا شنبه 7 دی 1392 ساعت 22:27

سلام
حالا در مورد چی نظر بدیم ؟ پست یا پی نوشت؟
من دومی رو انتخاب کردم . اه اه اه ... عشق عشق

و اما موسیقی بازم شجریان اینبار اجرای سال 1369 . مرغ سحر

یکی هم هست که شجریان در محضر استاد عبداله دوامی آموزش می بینه . گفتم شاید بچه ها دوست نداشته باشند نفرستادم .

سلام
در مورد متن و در مورد پی نوشت . هر دو.

اینجا هر کسی هر موسیقی که دوست داره می تونه بذاره . اینجا دموکراسی حرف اول را می زنه

مرسی برای این تصنیف زیبا .

بذار . حتما"طرفداران خودش رو داره.
نظرت در مورد شهرام چیه ؟

ایرج میرزا شنبه 7 دی 1392 ساعت 22:58

دموکراسیت منو کشته

کدوم شهرام ؟ صولتی ؟ شب پره؟ ناظری؟ شهرام میرزا؟

ققط شهرام میرزا رو عشقه

چیه خوب ؟ دموکراسیه دیگه .

شهرام شبپره .

هنوز شهرام میرزا نداریم .

معصومه :( یکشنبه 8 دی 1392 ساعت 01:17

قلبم درد میکند ...

ای وای . چی شدی؟ چرا ؟

پژمان یکشنبه 8 دی 1392 ساعت 09:53 http://www.silentcompanion.blogfa.com

به مناسبت زادروز فروغ فرخزاد:
تا به کی باید رفت
از دیاری به دیار دیگر
نتوانم، نتوانم جستن
هرزمان عشقی و یاری دیگر
کاش ما آن دو پرستو بودیم
که همه عمر سفر می کردیم
از بهاری
به بهاری دیگر...
شاد و سربلند باشید.

عالی بود ...مرسی برای این یادآوری و این شعر زیبا

روحش شاد

ایرج میرزا یکشنبه 8 دی 1392 ساعت 17:58

سلام
چه توضیحی بدم . خوب تابلوه
اینجا کلاس درس آواز مرحوم دوامی است که استاد شجریان در حال فراگیری ردیفهای موسیقی سنتی هستند . البته مرحوم دوامی استاد آواز نبودند ولی مثل استاد نورعلی خان برومند به آوازخوانها ردیفها را آموزش میدادند . یکی دیگه هم هست که مرحوم نورعلی خان برومند در حال تدریس به اکبر گلپایگانی هستند .
یه کاست جالب هم دارم که هنوز روی سی دی پیاده نشده و استاد شجریان در حال آموزش هستند . مربوط میشه به جوانیهای استاد . واقعا معرکه است
بابت زحمت لینکها ممنونم

سلام
مرسی . واقعا" ممنونم برای این توضیحات کامل و جالب.
خیلی جالب بود. اینها چیزهای کمیابی هستند که من به خاطر به اشتراک گذاشتنش واقعا" سپاسگزارم.

[ بدون نام ] یکشنبه 8 دی 1392 ساعت 18:39

اینو از ویکی پدیا کپی کردم .
عبدالله خان دوامی (زادهٔ ۱۲۷۰ خورشیدی در طا یکی از روستاهای تفرش - درگذشتهٔ ۲۰ اردیبهشت ۱۳۵۹) از استادان بنام و برجسته موسیقی اصیل ایرانی و ردیف‌دان ارزنده ایران است.
به گفته استاد روح‌الله خالقی او استاد برگزیده نواهای ضربی و تصنیف بوده‌است. او در مکاتب استادانی نظیر علیخان نایب السلطنه، میرزا عبدالله، میرزا حسین قلی، حسین‌خان اسماعیل‌زاده، ملک‌الذاکرین پرورش یافته‌است و شاگردانی نظیر استادان محمدرضا شجریان، فاخره صبا، محمود کریمی، نصرالله ناصح‌پور، رضوی سروستانی، فرامرز پایور، مجید کیانی، محمدرضا لطفی و شهرام ناظری در محضرش پرورش یافته‌اند.


این هم مرحوم دوامی از زبان استاد شجریان
http://www.aava.free.fr/spip.php?article70

خیلی خیلی ممنونم ایرج میرزا عزیز اگر چه یادت رفت اسمت رو بنویسی ولی من کشفت کردم


لینک بسیار مفیدی بود. من که از خوندنش خیلی لذت بردم. ای کاش تمام دوستانی که علاقه مند به موسیقی سنتی هستند این مطلب را از دست ندهند. هنرمندها در آن زمان عمر طولانی تری داشتند . فکر کن در 90 سالگی چقدر استاد به خودش اعتماد داشته که از پنجره بالا رفته . روحشون شاد و آرزو میکنم استاد شجریان سالهای سال در سلامت کامل به سر ببرند و ما همه از وجودشان فیض ببریم.

راستی یاد یه چیزی افتادم. وقتی استاد پایور فوت کرده بود. من داشتم از خیابانی عبور می کردم که یک پسر جوان داشت با موبایلش به دوستش می گفت: استاد payour انگلیسی نوشتم تا بتونم تلفظ اون پسر رو بگم. پایور رو اینجوری تلفظ کرد، و خلاصه داشت به دوستش می گفت استاد پای یور فوت کرده من دارم می رم مراسم خاکسپاری . یعنیا ! مرده بودم از خنده ...

ویس دوشنبه 9 دی 1392 ساعت 06:10

سلام . هیچوقت از دوست داشتن پشیمان نشویم. قلبی که برای کسی نلرزد ، مرده است . قلب باید برای کسان زیادی ، برای تمام مخلوقات ، اعم از جنس بشر یا غیره بتپد . دوست داشتن همان اکسیر تبدیل مس به طلاست .
دست از مس وجود چو مردان ره بشوی
تا کیمیای عشق بیابی و زر شوی
موسیقی هم که جای خود دارد . نمی توانیم گوشمان را محدود به شنیدن کنیم. مثلاً من یاس را دوست دارم. چاووشی را ، رعنا فرحان و ...ولی از هوی متال بدم میاد. موهای تنم سیخ میشه .
دختر جان صدای موزیکت را کم می کردی . کار دست خودت می دی ها

سلام دوست داشتن قشنگه ... هر جوری که بخوای فکر کنی این قشنگ ترین کارِ دنیاست. مرسی از قلبها که می تپند به عشق دیگری.یاس رپ می خونه و من یه کم مشکل دارم با ژانرِ رپ.

معصومه دوشنبه 9 دی 1392 ساعت 10:48

امروز امتحان فیزیکمو گند زدم
دبیره یعنی فامیله...خدا خیرش نده
چقدر توی قلبم دوستت دارم پرنیانم...
یکی تو..یکی لیلا..یکی ویس ..یکی صادق هزاری ...
یکی استاد...یکی فریناز...یکی پزمان...یکی رویا..یکی گنجشکماهی...یکی باران...یکم خودم و بی ستون
بذار ببینم دیگه کسیو جا ننداختم...
یکیم ایرج میرزا :)
حس خوبی ب این 13 تن دارم...

مهم نیست. هیچوقت غصه ی امتحان رو نخور. چقدر خوبه که تو همه رو اینقدر دوست داری. بعضی آدمها هزار سالشونه ولی هنوز هم دوست داشتن رو بلد نیستند. راستی برو توی پست قبلی و کامنت های پست قبلی دوست عزیزمون «حضرت حافظ» فقط برای تو و به خاطر تو یک ترانه گذاشتند . لینکش رو باز کن و گوش کن. این یک هدیه ست از طرف یک دوست برای تو پس یک نفر دیگه رو هم به این لیست 13 نفره ات اضافه کن

معصومه دوشنبه 9 دی 1392 ساعت 11:31

ممنون
آره شاید بیشتر از 13 نفر باشن...
مثلن الان شدن 14 تا...
ولی احساس میکنم شما 14 تا بیشتر...
ممنون حضرت حافظ عزیزم...ممنون ک ب یادم بودی
انقدر حوصلم از درس خوندن سر رفته ک گاهی دلم میخواد پا بشم از خونه بزنم بیرون...ولی بخاطر درسهام نمیشه

خوب چرا ناراحت ؟
من وقتی هدیه ای میگیرم این شکلی می شم :

خسته نباشی معصومه جان . دعا میکنم امتحاناتت رو خوب پاس کنی.

قابل توجه حضرت حافظ

معصومه دوشنبه 9 دی 1392 ساعت 11:45

اشک شوقه...
دلم واسه ی هیجان...ی شادی خیــــــــــــلی زیاد تنگ شده
دلم واسه درد دل کردن تنگ شده...
دلم ی جورایی گرفته

آره متوجه شدم پریشب . تو باید توی این سن پر از تحرک و جنبش باشی. می تونی با گوش کردن یک موزیک خوب، با ورزش های هوازی ، با صحبت کردن، با دوست داشتن عمیق آدمها ، با ارتباط با آدمهای خوب حال خودت رو خوب کنی. برو اسمت رو بنویس یک باشگاه ورزشی و یک ورزشی که توام با رقص باشه انتخاب کن . الان خیلی از این رشته های ورزشی زیاد هست توی باشگاه ها ، من زومبا رو بهت پیشنهاد می کنم. من متنظرم یه کمی زمان بگذره بنا به دلایلی و شاید حدود یک ماه دیگه . تصمیم دارم برم پاتیناژ ثبت نام کنم. چون فکر میکنم پاتیناژ خیلی حالم رو خوب می کنه.

نوشته های پراکنده دوشنبه 9 دی 1392 ساعت 12:09 http://thunderb.blogfa.com/

سلام
خوبی؟
حال و احوال؟
چه کار جالبی
من همیشه واسم یه سئواله که باکلاسی و بی کلاسی آهنگ هارو کی تعیین میکنه!!! از جواد یساری و عباس قادری چیزی ننوشتین
در مورد عکس راستش یه ماهی هست که فراخوان دادم شما قابل نمی دونی بیای

سلام جواد یساری که نگو! عاشقشم یک بار به خودم گفتم : یعنی چی ؟ اینقدر از این ترانه های این مدلی بدت می یاد ؟ اصلا" چه معنی داره از چیزی بدت بیاد ؟ و برای اینکه این تابو رو بشکنم برای خودم ، چند تا از آهنگهاش رو ریختم روی فلشم و توی ماشین شروع کردم گوش کردن. هیچی دیگه نزدیک بودم برم توی گارد ریل کلا" بی خیالش شدم ببخش من رو . من خیلی بد هستم. می دونم . این از بی معرفتی و اینا نیست . از فراموشکاری هم نیست. نمی دونم از چیه که دیر می رسم به مطالبت . اگه خبرم می کردی می آمدم. اتفاقا" از میز شب یلدا سال گذشته ام عکس داشتم . شاید برنده می شدم ، چون مهمونهام خوششون اومده بود از میز یلدائی که براشون چیده بودم. اشکال نداره برنامه ی بعدی اگه زحمتی نبود خبرم کن. هیجانش رو دوست دارم .

راستی تو همیشه بهترین ترانه ها رو داشتی. ترانه ای نداری که خیلی دوستش داشته باشی و اینجا لینکش رو بذاری که بقیه دوستان هم گوش کنند؟

معصومه دوشنبه 9 دی 1392 ساعت 12:26

چ ورزشیه؟
نمیدونم خسته شدم از درسهام..
کلن تنها شدم..تنها تنها
نمیدونم چم شده
جدیدن گاهی الکی گریم میگیره...همش میخوام آهنگ غمگین گوش بدم و خودمو خالی کنم

وای خیلی خوبه . برو باشگاه های ورزشی نزدیک خونه تون سوال کن. بگو می خوام آموزش رقص زومبا ثبت نام کنم. مطمئنم اگه علاقه داشتی باشی به رقص ، روحیه ات رو خیلی خوب میکنه. هم یک ورزشِ و هم رقص . موزیک هاش هم پرنشاط و خوبه . خالقش الان باید یه پورسانت به من بده اینقدر تبلیغ کردم گاهی گریه خوبه ولی نباید هی ادامه پیدا کنه تبدیل می شه به افسردگی . برو همون آهنگ شهرام شبپره که من گوش میکردم رو گوش کن الان . این لینک زیر رو بخون اطلاعاتی در مورد زومباست :




http://www.irsport24.com/?PageName=news&Action=Subjects_Details&ID=16222

معصومه دوشنبه 9 دی 1392 ساعت 12:51

آهان خوندم...ی لحظه رفتم فیلم زومبا اونجاش ک سر طرفو میزنن دیدم...آره خوندم گله
ولی من اصلن بلد نیستم برقصم....
تا بلدم باشم خجالت میکشم خیلی

فیلم زومبا که آنتونی کوئین بازی میکرد رو می گی. مگه می شه یک خانم رقص بلد نباشه ؟ حتما" باید یاد بگیری . یک استاد داشتم فوق لیسانس شیمی داشت از دانشگاه شریف و دکتری مدیریت. یک دختر خانم خیلی جوان بود می گفت: مامانم همیشه می گفت یک خانم باید از نظر اجتماعی یک ادم موفق باشی و چیزی که حتما" باید در کنار این ، بلد باشه ، رقصه و از کودکی من رو تشویق می کرد به خوب رقصیدن.

معصومه دوشنبه 9 دی 1392 ساعت 13:15

شدم عین این بچه ها ک هی دعواشون میکنن
........................................
اگه تونستم ی دو تا ترانه قشنگ واست میذارم ...

یعنی لوس شدی بذار ببینم سلیقه ات در موزیک چطوریه.

نوشته های پراکنده دوشنبه 9 دی 1392 ساعت 17:59 http://thunderb.blogfa.com/

سلام
خوبی؟
اختیار داری
شما خیلی هم خوبی و همیشه لطف داری
ببخشید اگه بدخلقی کردم. نیست سایه ات سنگین شده بود. خلاصه شرمنده
دیدی یساری چقدر برای لیفت آپ خوبه؟حال آدمو جا میاره
خداییش خیلی حیف شد عکستو نفرستادی. یه ماهه دائم دارم فراخوان میدم. اشکال نداره. اگه عمری باشه واسه عید هم مسابقه میذارم
در مورد ترانه هم لطف داری. معذرت واست چیزی نذاشتم. راستش همونطور که خودت گفتی شنیدن ترانه بستگی به حال و روحیه آدم داره و معمولا یه چیز ثابت نیست. ولی معمولا با آهنگ های داریوش خیلی تحت تاثیر قرار میگیرم. در هر حالتی که باشم. ناراحتی یا شادی. و همونطور که همیشه گفتم(هم توی اون وبلاگ قدیمی و هم توی این وبلاگ) آهنگ دستای توی داریوش. الان میرم آپ می کنم و آدرسشو میگم
شاد و سرحال باشی همیشه

سلام
مرسی از شما .

نه بابا کدوم بدخلقی ؟ بد خلقی نبود. امیدوارم دفعه ی بعد به موقع برسم به مسابقات هیجان انگیزت
آره والا خیلی خوبه برای لیفت آپ! مخصوصا" اگر بزنی و ماشین داغون بشه و مجبور بشی خسارت گارد ریل رو هم به شهرداری بدی. که البته به اونجاها نرسید دیگه.

خوب ... انتخابت رو دوست دارم .

قابل توجه اونائی که میگن داریوش بره بوق بزنه !
مرسی با اینکه داشتمش ولی جاش خالی بود توی این لینک ها.
قول می دم یه ششصد باری بهش گوش کنم

نوشته های پراکنده دوشنبه 9 دی 1392 ساعت 18:18 http://thunderb.blogfa.com/

اینم آهنگ من
http://s5.picofile.com/file/8106479034/dastaye_to.mp3.html
آهنگی که میشه همه حس هارو باهاش تجربه کرد

به به ... به به

به به ...


دست خودم نیست . عاشقشم

معصومه دوشنبه 9 دی 1392 ساعت 19:45

این روزها ...
چای زود سرد می شود
زود شب میشود ...
زود خورشیدم را به فردا می سپارم
زود دلم گیر میکند... راستی فرق دلگیر بودن با حال من چیست!؟ من دلم گیر کرده یا دل گیرم؟
هنوز هم بساط چای به راه است... بساط روز - هرچند کم- به راه است...
و هنوز آدمها، روی پیاده رو ها قدم می زنند و خوبند!
و هنوز هم زود می گذرد... روزهای بدون تو!
به زودی می آیی... با همان چمدان همیشگی!!!

مرسی معصومه جان برای این نوشته ی قشنگت. امیدوارم هر موقع دلت گیر بود هرگز دلگیر نباشی.

آفتاب دوشنبه 9 دی 1392 ساعت 21:35 http://aftab54.blogfa.com/

تـو به گـذشتــه یک "شـــایــد" بدهکـاری
و مـن به آینـــده یـک " امـــا " !
همین لحظه را بخـــنــد
حــالــت را می خـــرم!
تـو فقط بگـو
چـــنــد ؟!

...
سلام عزیزم .. ممنونم بابت تبریکت.

یک خنده در یک لحظه چقدر می ارزه ؟ خیلـــــــــــــــــــــــــــــــــــی

سلام بر خاله ی مهربون

ونوس چهارشنبه 11 دی 1392 ساعت 10:24 http://www.blogparis-tehran.blogfa.com

سلام مرسی از لطفت مهربون ما خوب خوبیم چقدر این عکس حرف داره این دعاهای قشنگی که تومتن نوشتی امیدوارم اول برای خودت مصداق داشته باشه
مرسی برای بودنت وخداروشکر

سلام ونوس عزیزم
خدا رو شکر که خوبین .

برای تمام محبت هات خیلی خیلی ممنونم

sanam یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 13:52

بیشتر از همیشه دوستت دارم

ای جانم . مرسی عزیزم

چقدر خوبه آدم رو بیشتر از همیشه دوست داشته باشند .
خیلی حس قشنگیه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد